Ik had net ook een uurtje alleen mobiel en slechts 1 hand ter beschikking, maar Femke ligt inmiddels weer in haar bedje. Vermoeidheid heeft het gewonnen van niet-lekker-zijn. Hopelijk is dit zo'n babydingetje en is morgen alles weer voorbij. Ik heb het nu zelf wel koud trouwens, zo'n kacheltje tegen je aan is best lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
bwterschap voor femke.
ik heb enkel mijn mobiel mee. En daarop typen is een uitdaging
Sterkte F_r wat zielig zo'n kleintje in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
sac haar cadeau vor haar 4mnd is een opname in het ziekenhuis.Verdenking van rs-virus ben al vanaf 16:30 in het ziekenhuis zit nog een op een seh kamer
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
Omg Kyara, nav je foto ben ik photobomb gaan googelen, en echt, ik heb nog nooit zo hard gehuild van het lachen, dus dankjewel!!
Ik ben ook lekker gaardat was dus een fb foto
Het is nog 2014 toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef -mandy- het volgende:
Haha, leuke photobomb Kyara, en het laatste uur dreumes!
Ik lig dan niet op de bank maar voor de rest hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef Gulara het volgende:
F-r sterkte. Fijn dat Sac slaapt.
Nadat ik 35625977x heen en weer was gelopen, lig ik inmiddels met baby op de bank. Hij slaapt, met afentoe een kreun.
Niet te vergelijken met het gekrijs van gisteren. Maar ik verwacht niet veel slaap.
ik zou even bellen. Dat wat je typt zijn kenmerken van rs. hoe oud is ze? Leeftijd is wel belangrijk voor verloop ziektequote:Op zaterdag 25 januari 2014 07:56 schreef Spirit82 het volgende:
Gefeliciteerd D en J met jullie aller, aller, allereerste verjaardag!!!
Even een vraag. We hebben hier best een vrolijk kind, helemaal zichzelf, maar soms hoest ze werkelijk de longen uit haar lijf. Enorme hoestbuien. Daarnaast had ze gisteren 37,8 en nu 38,1 en heeft ze gisteren alles ondergespuugd in haar bed en had ze een luier die door de luier zelf heen lekte... Na het lezen van het rs virus van FR maak ik me nu een tikje zorgen. Ze heeft net wel redelijk een fles gedronken en ligt nu lekker op de commode te kletsen, dus ik zit in dubio of ik de hap moet bellen.
Skips gaat best goed! Loop een beetje over en krijg het niet bijgelezen. Pak soms even het forum er bij tijdens het voeden (zoals nu), maar dan red ik het niet om álles bij te lezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:11 schreef GotC het volgende:
Kyara gefeliciteerd met je prachtige dochters!![]()
1 jaar! En die photobomb
Spirit, ik zou even bellen, voor de zekerheid. Liever voor niks dan..niet.
Hele tijd niks van angelatje gehoord (volgens mij?)? Hoop dat alles goed gaat. En met Skips en XM ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wat spirit al zei. Ze kan het goed van ean of d'r vader of mij hebben. wij zijn erg verkouden allemaal. tot 3mnd is er grotere kans dat de longen nog niet goed rijp zijn waardoor ze kunnen stoppen met ademen. en of een longontsteking kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:02 schreef Shandaly het volgende:
Fijn dat je naar huis mag, f_r... maar eh... als het dat rs-virus is, is het toch heel besmettelijk? Is dat dan niet vervelend voor ean?
Kyara, gefeliciteerd!!![]()
(na vandaag weer een tijdje rust?
)
Pessie, veel plezier met zwemmen!
Wij zijn vanochtend maar niet gegaan voor het babyzwemmen, al had het misschien zelfs nog best gekund. Femke heeft nergens meer last van lijkt het. Nou ja.. van een snotneus, maar dat heeft ze al langer. En ze is daarmee niet de enige hier in huis
Dat wist ik niet. RS-virus klinkt een stuk ernstiger al 'verkouden zijn'... Maar feit blijft: fijn dat je weer thuis bent!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat wat spirit al zei. Ze kan het goed van ean of d'r vader of mij hebben. wij zijn erg verkouden allemaal. tot 3mnd is er grotere kans dat de longen nog niet goed rijp zijn waardoor ze kunnen stoppen met ademen. en of een longontsteking kunnen krijgen.
sac is 4mnd dus inprincipe buiten gevaar ze drinkt nog dus thuis uitzieken.
welke c1000? dan ga ik ze ook alvast halenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef Shandaly het volgende:
Ow.. Primark... Laatste keer is inmiddels al weer 2 maanden geleden. Ben benieuwd of ik het er nu leuker vind, nu de feestdagencollectie eruit is. Binnenkort maar weer eens een keer proberen. De nieuwigheid zal er hier nu ook wel vanaf zijn.
Cwen lekker uit geweestWelke film heb je gezien?
[..]
Dat wist ik niet. RS-virus klinkt een stuk ernstiger al 'verkouden zijn'... Maar feit blijft: fijn dat je weer thuis bent!
He getsie Mabawa. Wel geinig dat je het af kunt leiden uit je chocoladeconsumptie![]()
Hmm... als ik straks op een andere pil over stap zal ik er ook wel weer aan moeten geloven. Ik ben al anderhalf jaar niet meer ongesteld geweest
Wat een rotnieuws aapie!Wat voor werk zoek je? (en waar ongeveer) Zal m'n voelsprieten eens uitsteken...
Fijn dat het goed gaat met Isa, Spirit.
Femke is een beetje hetzelfde denk ik. Vandaag al 3 poepluiers from hell gehad, en veel snot en gekuch... maar als ze d'r eten maar op tijd krijgt is ze best vrolijk. (Ze was vanmiddag echt bóós dat het haar te lang duurde voordat ik haar boterhammetje klaar had... zo boos, het was bijna weer schattig)
Het heerst wel overal he?voor alle ziekige kindjes!
Ik ben vanmiddag op pad geweest... op jacht naar mooie nieuwe bh's.. en nergens geslaagdIk kon echt nergens iets vinden waar ik meteen gek op was. En de paar die ik 'mwah' vond, hadden ze niet in mijn maat... blegh... (heb bijna zitten janken in een pashokje, ik wilde zo graag)
On the bright side... ik heb maisboogies!!!![]()
Eindelijk een winkel (C1000) gevonden die ze in het assortiment had, én op voorraad!!
Dat is naar haar zevenjarige neef. Daar is ze helemaal fan vanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Die big smile daar rechtsonderLeuke spam Omen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn idee was juist om in een winkel echt te gaan passen, en advies te krijgen over welke maat en welke pasvorm etc. Maar dat moet ik natuurlijk ook niet op zaterdagmiddag verwachten... dan is het veel te druk en staan er van die weekendhulpjes die voornamelijk weten hoe de kassa werkt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Het sneeuwt hier! En best hard ookMisschien morgen een eerste foto van Eva in de sneeuw
Shandaly, misschien eerst online rondneuzen?
Ik zit overigens alweer met E op de arm, die werd weer huilend wakker. Ik denk tandjes, want woest op alles kauwend, maar ik had nog wel extra veel dentinox gesmeerdNu een zetpil en weer aan de borst, kijken of het wat wordt...
Ja, da's toch geen einde?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef Shandaly het volgende:
LOL! Waar oma's al niet blij mee zijn
En wij waren laatst ook naar die film.. heb het boek (nog) niet gelezen, staat al jaren hier in de kast maar ik kom er maar niet aan toe. Vond jij het einde ook zo vreselijk?
Ow ja... daar had ik toen ook last van... Wat verandert er toch veel in een jaar he? Ben benieuwd hoe we deel 3 kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef -mandy- het volgende:
Dat jaar wachten idd is zo erg.
Tijdens deel 1 zat D nog prinsheerlijk in mijn buik te trappelen, en was het moeilijk om die 3 uur uit te zitten. Ik heb toch op alle mogelijke manieren gezeten in die bioscoopstoel.
Deel 2 was weer schitterend.
Mwah.. die van mij groeit niet zo hard he?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:45 schreef Kyara het volgende:
Mabawa
Oh Shandaly, dat is wel zuur als je je ergens zo op verheugd en dan kun je niks vinden
Jurkjes zijn maat 74. Dus ik ben bang van niet
Bakkaboequote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef Juud-- het volgende:
Ik vond de jurkjes van D en J ook al zo tof KyaraWelk merk is het?
En het was niet eens een tikfoutquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef danic het volgende:
maar je luisterend oog vind ik een beetje creapy
Bij de Jola. Hier DE dorpswinkel voor betaalbare babykleding... Ernaast zit hier de Vingino/Noppies/Mexx winkelquote:
Of Brouwersmode als die nog niet over gegaan is in Jolaquote:Op zondag 26 januari 2014 07:13 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bij de Jola. Hier DE dorpswinkel voor betaalbare babykleding... Ernaast zit hier de Vingino/Noppies/Mexx winkel
ik werk in de zorg. Omgeving gooiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef Shandaly het volgende:
Wat een rotnieuws aapie!Wat voor werk zoek je? (en waar ongeveer) Zal m'n voelsprieten eens uitsteken...
EN jouw meisje slaapt ook (meestal) door, dat scheelt misschien ook welquote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, fijn vooruitzicht!! en ook spannend ja, ik roep nog steeds heel hard nee bij de gedachte Maarja, mijn meiske is dan ook nog laaaaaaang geen 1
Haha, nou onder het felle licht leg ik ze niet meer. Maar ik blijf verbaasd wat voor licht er vanaf komt!quote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je pi een andere speen gegeven afgelopen nacht gulara? Of kon je hem van een km afstand al zien?
Je hebt het goede lichtquote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef Gulara het volgende:
[..]
Haha, nou onder het felle licht leg ik ze niet meer. Maar ik blijf verbaasd wat voor licht er vanaf komt!
*even checken of ik de juiste 'licht' heb.*![]()
We wilden er eerst een dagje aan vast knopen maar dat is me toch te lang. Gelukkig nog melk in de vriezer dus ze kunnen gewoon moedermelk krijgen 's nachts. Ik hoop alleen niet dat ze finaal over de rooie gaan....quote:Op zondag 26 januari 2014 16:18 schreef Gulara het volgende:
Kyara, lekker doorslapen. En wat een luxe twee oma's in huis. Dan laat je ze ook gerust achter denk ik. Met z'n tweeën kunnen ze dat stel van jou vast wel een nachtje handelen.
En als het pas over een jaar pas weer kan zou ik het zeker doen. Zei zij die dat ook had moeten doen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef Gulara het volgende:
*even checken of ik de juiste 'licht' heb.*
Migraine?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:45 schreef flowerbox het volgende:
Kyara, wat heerlijk even een nachtje weg. Gaat vast goed met twee omas in huis.
Lady black wat lief van je. Helaas is de hoofdpijn niet over gegaan. Ik lig nu maar in bed want ik was misselijk en kon zelfs het licht niet verdragen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef Gulara het volgende:
*even checken of ik de juiste 'licht' heb.*![]()
te snel geven is spugen en weigeren. ze komt weleens na 3uur maar dan pas weer na 5uur. ze meldt het zelf heel duidelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef Omentielvo het volgende:
En het flesje om de drie uur aanbieden? Want Riley zat ook al heel gauw in het rimte dat ze rond 19-20 haar laatste flesje kreeg. Al heeft ze tot een week of 15 bv erbij gekregen.
Dat is wel erg laag. zetpil iets te goed gewerkt of toch een virus. lekker opwarmen bij jou is wel fijn voor d'rquote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef Spirit82 het volgende:
FR, ik weet niet hoe je tegenover bijvoeding staat met 4 maanden, maar is dat misschien een idee? Bijvoeding hielp bij Isa enorm tegen het spugen en misschien haalt ze daar wat extra's uit als je bang bent dat ze met alleen 4x melk te weinig krijgt.
Ik schrok net trouwens enorm. Isa heeft al een paar dagen koorts/verhoging en werd nu wakker met enorme buikkramp en voelt koud aan. Om half zeven had ze 37,7 dus zetpil gegeven voor het slapen gaan zodat ze in elk geval comfortabel is, nu was haar temp. nauwelijks 36,5 ondanks romper lange mouw, pyjama en winterslaapzak. Is dit normaal? Is het raar dat ik zo schrik? Ze ligt nu in ons bed onder de dekbedden voor de warmte. Ik kruip zo maar tegen haar aan.
geen idee eigenlijk. het kan een dipje zijn. ik zou wel opletten om haar niet te warm te kleden want dan krijg je weer warmte stuwing.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
Als Sac zo duidelijk zelf komt en goed groeit en genoeg plasluiers heeft, zou ik me eerlijk gezegd niet te druk maken FR. Vooral niet als ze zo van streek raakt als je meer aanbiedt.
Kan ondertemperatuur kwaad?
Jaweellll!!! Ik heb nog 2 dozen vol kleertjes staanquote:Op zondag 26 januari 2014 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
je wilt niks bewaren voor ooit spirit???
Je kunt ook even haar nekje voelen of die heel warm of koud is dan weet je tenminste iets.
Oooh leuk Omen, dan zie je straks allemaal leuke foto's! Alsof je zelf ook nog even cadeautjes uit mag pakkenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Omentielvo het volgende:
Klopt Danic. Riley zit in 68. Kleine muppet![]()
Ferrari ik zou er niks aan veranderen. Lengte kan je volgens mij niks aan doen met drinken geven. Alleen gewicht. En als die netjes is. En je meisje is vrolijk en tevreden dan lijkt het me dat vier flesjes voor haar goed zijn
Spirit ik zou haar ook laten slapen. Beterschap![]()
Ik heb besloten dat ik hier sowieso blijf hangen zolang Riley nog op de babygroep zit bij het kdv.![]()
Morgen heeft ze het feestje daar. Ik geef mijn eigen fototoestel mee
En als je de voeding zou verdikken? Of tussendoor stoppen met de fles en laten boeren?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een fv vraag. Kan het fv topic zo snel niet vinden. Sac slaapt nu even door, maar daardoor komt ze maar aan 4 voedingen. Was al voor ze ziek werd.
's morgens 180/6 (drinkt ze vaak niet op)
11:00 of wanneer ze komt 150/5
15:00 of wanneer ze komt 150/5
tussen 19 en 20 180/6
Geef ik de andere 2 flessen ook meer blijft ze veel spugen en huilen. Je hoort dan ook alles steeds omhoog komen.
Ik vind het een beetje weinig ze groeit wel, is alert en vrolijk. Om 22:00 oid nog wakker maken resulteert in een sac die over de rooie gaat. Uiteindelijk wel wat drinkt maar veel spuugt. Uit haar slaapritme gehaald wordt en dan 3 uur later weer een voeding wilt met als gevolg dat wij ruim over de max gaan.
Ohja ze is 4mnd nu en weegt 5400 gram
De ene baby is groot en de andere klein. Daar zou ik me niet te druk over maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind ook dat ze het goed doet. Ze is spekkig maar ik kreeg in het ziekenhuis meerdere malen te horen dat ze toch wel erg klein is. En dan ga ik weer twijfelen.
Ik was bij sac zo relaxt ze dronk meteen goed, iets te goed zelfs in het begin ze wilde meer, meer, meer met kramp als gevolg. Nu zit ze naar mijn idee (op de rs na) lekker in haar vel is tevreden lacht super veel. maar toch die opmerking van ze is klein.
En ik heb geen idee of ze echt klein is.
Ja, het lijkt wel op migraine. Nog nooit zo heftig gehad. Pcm genomen maar dat neemt alleen de scherpe kantjes er af.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Migraine?
Heb je wel pijnstillers genomen? Sterkte ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flobo, bij mij helpt sarixell meestal erg goed bij migraine-achtige hoofdpijn. Pcm doet inderdaad weinig tot niets dan. Maar ja, dat moet je natuurlijk ook nog maar net in huis hebben. (Ow, en het mag niet bij bv zeggen ze, maar ik weet niet of je dat doet... Ik heb 1 of 2 keer gezondigd de laatste maanden, toen Femke niet meer zo heel klein was.)
Welkom Pvoesss!Mama van Lars & Femke
En ibuprofen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef flowerbox het volgende:
Ja, ik geef idd bv dus dan mag volgens mij alleen pcm.
voor je autorit.
[ Bericht 2% gewijzigd door ProjSkippy op 27-01-2014 09:17:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op maandag 27 januari 2014 09:06 schreef Spirit82 het volgende:
Vannacht ging trouwens goed met de temperatuur. Hij daalde gelukkig niet verder en vanochtend om half 6 werden we wakker gemopperd want mevrouw had haar luier bomvol zitten. Weten we ook meteen waar de kramp vandaan kwam.
Nou heb ik wel weer een vraagZe werd namelijk wakker met uitslag op haar kin. Jaaaaa, als mijn kind van slag is, is ze goed van slag! Zie foto in spoiler hieronder. Het zijn allemaal kleine rode bultjes en de huid daaromheen is vlekkerig rood. Ik denk dat het gewoon warmteuitslag is want ze kwijlt behoorlijk en is onafscheidelijk van haar speen, maar ik heb het nooit eerder gezien dus twijfel toch
Kwijluh! Daar is de uitslag van in combinatie met dr speentje gaat het schuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik mag ze volgende week bellen om me aan te meldenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:13 schreef Kyara het volgende:
Spirit, herkenbare uitslag. Dat heeft M ook wel eens. Idd combinatie van kwijlen en speen (gaat er lekker onder broeien). Goed droog houden en dan is het vast snel weer over.
Shandalywat een rit
![]()
En sterkte vandaag!
Skippy, arm meisje. Zo naar om dat aan te zien he, hoe machteloos kun je je voelen![]()
Ik mag me straks gezellig bij het uwv gaan melden
Je loopt naar binnen: ik wil mijn kind wegen! NU!quote:Op maandag 27 januari 2014 10:08 schreef Suikertante het volgende:
Solliciteren is echt zenuwslopend, zelfs als het niet om de baan van je dromen gaat. Balen Tally, en Spirit hopelijk word je niet teleurgesteld!
Even een vraagje tussendoor. Dat inloopspreekuur op het CB, hoe werkt dat? Moet je wat eerder zijn, sta je te dringen om een nummertje?
Mja ik kan me er heel druk over maken maar ik ben thuis bij mijn twee gezonde kindjesquote:Op maandag 27 januari 2014 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
Een afwijzing zou echt zo slecht voor mijn ego zijnNou is het in deze tijd wel normaal natuurlijk en vooral bij beroepen waar veel aanbod en weinig vraag is, maar toch
![]()
Balen Tal...
En soms moet je even wachten. Hier is het bij het begin van t spreekuur altijd druk (4/5 wachtenden), en aan t eind ben je meteen aan de beurt.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Je loopt naar binnen: ik wil mijn kind wegen! NU!
En ze vliegen meteen!
GekkigheidJe loopt naar binnen en geeft aan dat je hem wilt wegen.
Nee hoor ibuprofen heeft zelfs de voorkeur.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef flowerbox het volgende:
Ja, ik geef idd bv dus dan mag volgens mij alleen pcm.
voor je autorit.
quote:Op maandag 27 januari 2014 09:06 schreef Spirit82 het volgende:
Vannacht ging trouwens goed met de temperatuur. Hij daalde gelukkig niet verder en vanochtend om half 6 werden we wakker gemopperd want mevrouw had haar luier bomvol zitten. Weten we ook meteen waar de kramp vandaan kwam.
Nou heb ik wel weer een vraagZe werd namelijk wakker met uitslag op haar kin. Jaaaaa, als mijn kind van slag is, is ze goed van slag! Zie foto in spoiler hieronder. Het zijn allemaal kleine rode bultjes en de huid daaromheen is vlekkerig rood. Ik denk dat het gewoon warmteuitslag is want ze kwijlt behoorlijk en is onafscheidelijk van haar speen, maar ik heb het nooit eerder gezien dus twijfel toch
Ja! Dàt had Rosalie dus ook! En dan heel dr kind droog en vuurrood. Ik heb veel drooggedept en gesmeerd met bepanthen en het is nu na een week bijna weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele dag stil liggen kon ik best!quote:
Vaak wel. Het ligt wel aan de relatie. Mijn tante en oom wonen bij mijn oma in en die zijn dan weer geen toeslagspartners. Ja wel van elkaar maar niet van Oma.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef L-E het volgende:
Als je een huishouden deelt, ben je toch toeslagpartner?
Je bent fiscaal partner als je gehuwd bent. Volgens mij mag je kiezen of je hem wel of niet doet als je samenwonend vent. Kies je voor fiscaal partner dit jaar, dan kan je dit niet meer veranderen in de andere jaren.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef L-E het volgende:
Als je een huishouden deelt, ben je toch toeslagpartner?
Fiscaal partner is iets anders dan toeslagpartner.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:55 schreef danic het volgende:
[..]
Je bent fiscaal partner als je gehuwd bent. Volgens mij mag je kiezen of je hem wel of niet doet als je samenwonend vent. Kies je voor fiscaal partner dit jaar, dan kan je dit niet meer veranderen in de andere jaren.
Oh jaquote:Op maandag 27 januari 2014 12:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Fiscaal partner is iets anders dan toeslagpartner.
Dat weet ik ook maar omdat we idd alles over 2012 mochten terug betalen. Want hoewel ongehuwd, waren we blijkbaar wel al toeslagpartners. Been there, done that, alles terug kunnen betalen.quote:
Er zijn heel veel klachten over de bereikbaarheid van de belastingdienstquote:Op maandag 27 januari 2014 12:21 schreef aapieannie het volgende:
ik hang in de wacht bij de belastingtelefoon.. volgens mij probeerd half nederlands te bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |