Ik had net ook een uurtje alleen mobiel en slechts 1 hand ter beschikking, maar Femke ligt inmiddels weer in haar bedje. Vermoeidheid heeft het gewonnen van niet-lekker-zijn. Hopelijk is dit zo'n babydingetje en is morgen alles weer voorbij. Ik heb het nu zelf wel koud trouwens, zo'n kacheltje tegen je aan is best lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
bwterschap voor femke.
ik heb enkel mijn mobiel mee. En daarop typen is een uitdaging
Sterkte F_r wat zielig zo'n kleintje in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
sac haar cadeau vor haar 4mnd is een opname in het ziekenhuis.Verdenking van rs-virus ben al vanaf 16:30 in het ziekenhuis zit nog een op een seh kamer
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
Omg Kyara, nav je foto ben ik photobomb gaan googelen, en echt, ik heb nog nooit zo hard gehuild van het lachen, dus dankjewel!!
Ik ben ook lekker gaardat was dus een fb foto
Het is nog 2014 toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef -mandy- het volgende:
Haha, leuke photobomb Kyara, en het laatste uur dreumes!
Ik lig dan niet op de bank maar voor de rest hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef Gulara het volgende:
F-r sterkte. Fijn dat Sac slaapt.
Nadat ik 35625977x heen en weer was gelopen, lig ik inmiddels met baby op de bank. Hij slaapt, met afentoe een kreun.
Niet te vergelijken met het gekrijs van gisteren. Maar ik verwacht niet veel slaap.
ik zou even bellen. Dat wat je typt zijn kenmerken van rs. hoe oud is ze? Leeftijd is wel belangrijk voor verloop ziektequote:Op zaterdag 25 januari 2014 07:56 schreef Spirit82 het volgende:
Gefeliciteerd D en J met jullie aller, aller, allereerste verjaardag!!!
Even een vraag. We hebben hier best een vrolijk kind, helemaal zichzelf, maar soms hoest ze werkelijk de longen uit haar lijf. Enorme hoestbuien. Daarnaast had ze gisteren 37,8 en nu 38,1 en heeft ze gisteren alles ondergespuugd in haar bed en had ze een luier die door de luier zelf heen lekte... Na het lezen van het rs virus van FR maak ik me nu een tikje zorgen. Ze heeft net wel redelijk een fles gedronken en ligt nu lekker op de commode te kletsen, dus ik zit in dubio of ik de hap moet bellen.
Skips gaat best goed! Loop een beetje over en krijg het niet bijgelezen. Pak soms even het forum er bij tijdens het voeden (zoals nu), maar dan red ik het niet om álles bij te lezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:11 schreef GotC het volgende:
Kyara gefeliciteerd met je prachtige dochters!![]()
1 jaar! En die photobomb
Spirit, ik zou even bellen, voor de zekerheid. Liever voor niks dan..niet.
Hele tijd niks van angelatje gehoord (volgens mij?)? Hoop dat alles goed gaat. En met Skips en XM ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wat spirit al zei. Ze kan het goed van ean of d'r vader of mij hebben. wij zijn erg verkouden allemaal. tot 3mnd is er grotere kans dat de longen nog niet goed rijp zijn waardoor ze kunnen stoppen met ademen. en of een longontsteking kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:02 schreef Shandaly het volgende:
Fijn dat je naar huis mag, f_r... maar eh... als het dat rs-virus is, is het toch heel besmettelijk? Is dat dan niet vervelend voor ean?
Kyara, gefeliciteerd!!![]()
(na vandaag weer een tijdje rust?
)
Pessie, veel plezier met zwemmen!
Wij zijn vanochtend maar niet gegaan voor het babyzwemmen, al had het misschien zelfs nog best gekund. Femke heeft nergens meer last van lijkt het. Nou ja.. van een snotneus, maar dat heeft ze al langer. En ze is daarmee niet de enige hier in huis
Dat wist ik niet. RS-virus klinkt een stuk ernstiger al 'verkouden zijn'... Maar feit blijft: fijn dat je weer thuis bent!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat wat spirit al zei. Ze kan het goed van ean of d'r vader of mij hebben. wij zijn erg verkouden allemaal. tot 3mnd is er grotere kans dat de longen nog niet goed rijp zijn waardoor ze kunnen stoppen met ademen. en of een longontsteking kunnen krijgen.
sac is 4mnd dus inprincipe buiten gevaar ze drinkt nog dus thuis uitzieken.
welke c1000? dan ga ik ze ook alvast halenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef Shandaly het volgende:
Ow.. Primark... Laatste keer is inmiddels al weer 2 maanden geleden. Ben benieuwd of ik het er nu leuker vind, nu de feestdagencollectie eruit is. Binnenkort maar weer eens een keer proberen. De nieuwigheid zal er hier nu ook wel vanaf zijn.
Cwen lekker uit geweestWelke film heb je gezien?
[..]
Dat wist ik niet. RS-virus klinkt een stuk ernstiger al 'verkouden zijn'... Maar feit blijft: fijn dat je weer thuis bent!
He getsie Mabawa. Wel geinig dat je het af kunt leiden uit je chocoladeconsumptie![]()
Hmm... als ik straks op een andere pil over stap zal ik er ook wel weer aan moeten geloven. Ik ben al anderhalf jaar niet meer ongesteld geweest
Wat een rotnieuws aapie!Wat voor werk zoek je? (en waar ongeveer) Zal m'n voelsprieten eens uitsteken...
Fijn dat het goed gaat met Isa, Spirit.
Femke is een beetje hetzelfde denk ik. Vandaag al 3 poepluiers from hell gehad, en veel snot en gekuch... maar als ze d'r eten maar op tijd krijgt is ze best vrolijk. (Ze was vanmiddag echt bóós dat het haar te lang duurde voordat ik haar boterhammetje klaar had... zo boos, het was bijna weer schattig)
Het heerst wel overal he?voor alle ziekige kindjes!
Ik ben vanmiddag op pad geweest... op jacht naar mooie nieuwe bh's.. en nergens geslaagdIk kon echt nergens iets vinden waar ik meteen gek op was. En de paar die ik 'mwah' vond, hadden ze niet in mijn maat... blegh... (heb bijna zitten janken in een pashokje, ik wilde zo graag)
On the bright side... ik heb maisboogies!!!![]()
Eindelijk een winkel (C1000) gevonden die ze in het assortiment had, én op voorraad!!
Dat is naar haar zevenjarige neef. Daar is ze helemaal fan vanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Die big smile daar rechtsonderLeuke spam Omen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn idee was juist om in een winkel echt te gaan passen, en advies te krijgen over welke maat en welke pasvorm etc. Maar dat moet ik natuurlijk ook niet op zaterdagmiddag verwachten... dan is het veel te druk en staan er van die weekendhulpjes die voornamelijk weten hoe de kassa werkt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Het sneeuwt hier! En best hard ookMisschien morgen een eerste foto van Eva in de sneeuw
Shandaly, misschien eerst online rondneuzen?
Ik zit overigens alweer met E op de arm, die werd weer huilend wakker. Ik denk tandjes, want woest op alles kauwend, maar ik had nog wel extra veel dentinox gesmeerdNu een zetpil en weer aan de borst, kijken of het wat wordt...
Ja, da's toch geen einde?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef Shandaly het volgende:
LOL! Waar oma's al niet blij mee zijn
En wij waren laatst ook naar die film.. heb het boek (nog) niet gelezen, staat al jaren hier in de kast maar ik kom er maar niet aan toe. Vond jij het einde ook zo vreselijk?
Ow ja... daar had ik toen ook last van... Wat verandert er toch veel in een jaar he? Ben benieuwd hoe we deel 3 kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef -mandy- het volgende:
Dat jaar wachten idd is zo erg.
Tijdens deel 1 zat D nog prinsheerlijk in mijn buik te trappelen, en was het moeilijk om die 3 uur uit te zitten. Ik heb toch op alle mogelijke manieren gezeten in die bioscoopstoel.
Deel 2 was weer schitterend.
Mwah.. die van mij groeit niet zo hard he?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:45 schreef Kyara het volgende:
Mabawa
Oh Shandaly, dat is wel zuur als je je ergens zo op verheugd en dan kun je niks vinden
Jurkjes zijn maat 74. Dus ik ben bang van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |