Dit soort stierenstront kennen we nu wel hé.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je kunnen aantonen met een inhoudelijke reactie.
Maar dat kan je niet.
Is helemaal goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:17 schreef Pascalus het volgende:
Hey Rensie, kun jij de OP updaten? Kantinekneus bestaat niet meer.
Sorry man, ik hou er gewoon niet van als mensen met simpele one-liners komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit soort stierenstront kennen we nu wel hé.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, ik hou er gewoon niet van als mensen met simpele one-liners komen.
GGMM haalt het hele verhaal onderuit met "dat je daar niet doorheen prikt zeg".quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit soort stierenstront kennen we nu wel hé.
Wat is er in hemelsnaam mis met een NESquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je die gifjes met een 8-bit Nintendo gemaakt ofzo?
[..]
Leuk zeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei daarvoor ook nog wat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef Pascalus het volgende:
GGMM haalt het hele verhaal onderuit met "dat je daar niet doorheen prikt zeg".
Niks, zolang je hem maar niet gebruikt op gifjes mee te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam mis met een NES
Baas.quote:
Leuke grap.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oldskool gifjes manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, zolang je hem maar niet gebruikt op gifjes mee te maken.
Ja ik heb hem aan memoriam toegevoegd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kantineheld is er uit zie ik. Traantje weggepinkt.
Haten op Hansie Hansie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:20 schreef tong80 het volgende:
Derksen is in vorm
Altijd beter met Boskamp en zonder Kraaij.
Dat ligt er natuurlijk aan welke spelers er dan hadden gestaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC is een eng clubje geworden, maar zonder die vreemdelingen waren ze kansloos geweest.
Xenofoob.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC is een eng clubje geworden, maar zonder die vreemdelingen waren ze kansloos geweest.
Allemaal even lachen.quote:
Macaroni Foor en Joeri Loenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan welke spelers er dan hadden gestaan.
Nee, want ze hadden zonder die vreemdelingen geld voor andere Nederlandse spelers.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Macaroni Foor en Joeri Loen
Dan hadden ze Cillessen beter kunnen behouden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, want ze hadden zonder die vreemdelingen geld voor andere Nederlandse spelers.
Op het moment dat Johan consequent wordt, kunnen ze deze show wel stoppen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:23 schreef Shreyas het volgende:
Hypocriet gelul van Derksen, maandag was hij nog lovend over Seedorf die nog minder ervaring heeft
Leuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef tong80 het volgende:
Nederlandse rapper speelt in het tweede elftal in Arabië.
Ali B.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]__________________________________!
Marc?quote:
Hartelijk dank.quote:
Bijna origineelquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
De Kromme en Cruijff zeiden. Leuke wedstrijd als ze met 6-0 hadden gewonnen.
Happel zei : 'Welke wedstrijd.'
Vreselijk dit soort mensen.
Okequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
De Kromme en Cruijff zeiden. Leuke wedstrijd als ze met 6-0 hadden gewonnen.
Happel zei : 'Welke wedstrijd.'
Vreselijk dit soort mensen.
Nou dat kan echt niet he?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:42 schreef Shreyas het volgende:
Vrouwen die rijden met een man op de passagiersstoel![]()
Jij snapt hetquote:
Nederland kijkt tijdens de Winterspelen alleen naar schaatsen. Maar er is meer! Mart Smeets en oud-kunstrijdster Joan Haanappel leggen ons uit waar we op moeten letten.quote:
Die wellicht nog beter rijden dan vrouwen metquote:
Tuurlijk schat. Ik ga al naar de keuken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wellicht nog beter rijden dan vrouwen met
Totaal niet interessant dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Over alle sporten behalve het schaatsen bij de OS.
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in de periode dat PSV nog landskampioen werdquote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk schat. Ik ga al naar de keuken.
Kun je tegenwoordig op je 12e al een rijbewijs halen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in de periode dat PSV nog landskampioen werd
Curling, dat kent u niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het over curling gaat is het wel interessant hoor.
XDquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig op je 12e al een rijbewijs halen?
Apart, als ze homo waren kon ik het nog begrijpen. Wellicht moeten ze nog uit de kast komen...quote:
Ik weet dat het lang geleden lijkt dat PSV kampioen werd, maar het valt eigenlijk best mee. Nog altijd recenter dan Feyenoord bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig op je 12e al een rijbewijs halen?
Juist....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet dat het lang geleden lijkt dat PSV kampioen werd, maar het valt eigenlijk best mee. Nog altijd recenter dan Feyenoord bijvoorbeeld.
Alles op de Olumpise (© Tom Egbers) winterspelen is kut.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige kutsport op de OWS is kunstrijden, maar dat wordt gered door Hansgod.
Hoi Johan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alles op de Olumpise winterspelen is kut.
Dit. Maar toch kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alles op de Olumpise (© Tom Egbers) winterspelen is kut.
Allemaal B-sporten idd!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Biatlon is de enige bazensport.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV haalde Parkquote:
Hij moet het nergens van hebben, waardeloze flutspeler.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet het van zijn snelheid hebben toch?
Idd, daarom valt hij nu dit seizoen echt geen enkele wedstrijd op.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet het van zijn snelheid hebben toch?
alles op 1 op 2 latjes is wel spectaculair. En alles op de bobsleebaan en shorttrack ook.quote:
Gillette speler v/d week tegen Ajax.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, daarom valt hij nu dit seizoen echt geen enkele wedstrijd op.
Oke, één wedstrijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gillette speler v/d week tegen Ajax.
Ik ben dus niet de enige die dat denktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, daarom valt hij nu dit seizoen echt geen enkele wedstrijd op.
Gewoon een waardeloze speler, maar als jij het wil goedpraten moet je dat vooral doen.quote:
Je bent zelf een vervelend persoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Koeman maar een vervelend persoon.
quote:
Mario terug halen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:52 schreef GGMM het volgende:
Als ajacied hoop ik natuurlijk dat Koeman gewoon blijft.
Gelukkig heeft de poll van kapi een tijdje geleden uitgewezen dat niemand jouw kijk op voetbal serieus hoeft te nemen. Dat is dan bij dezen weer bewezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een waardeloze speler, maar als jij het wil goedpraten moet je dat vooral doen.
Durf alleen te wedden dat als hij geen PSV-verleden had je hetzelfde zou vinden als ik.
Dat neemt niet weg dat Park een flutspeler is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de poll van kapi een tijdje geleden uitgewezen dat niemand jouw kijk op voetbal serieus hoeft te nemen. Dat is dan bij dezen weer bewezen.
Als dat zo was dan was je er niet op ingegaan. Dit is een beetje je eer willen redden door met randzaken aan te komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de poll van kapi een tijdje geleden uitgewezen dat niemand jouw kijk op voetbal serieus hoeft te nemen. Dat is dan bij dezen weer bewezen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |