Hier ook.quote:
nee joh dat is geinquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
jij hebt 10 wijken op de daldagen of zo?
ophaling is een originele pb(part) die naar pbz verhuisd is,ivm de onrustquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
maar voor zover ik weet is ophaling10 geen fulltimer maar postbezorger. En als ik me niet vergis is 5 uur op straat nog steeds het maximum, en ik denk dat de gemiddelde postbezorger dat sowieso niet haalt op een daldag.
Morgen. Druilerige dag vandaag. Zo te zien slaapt 3/4 van Nederland nog.quote:
als je ze je toeeigend ben je al de sjaak(bedrijfseigendommen)zo te zien woont degene in de sterrenbeeldenbuurt in Soest,volgens mij kwam een van hier daar ook uit de buurt?.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als ze er achter komen wie het is kan diegene haar biezen pakken
je kan er ballen van maken,is wel een heel werkjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
¤75 dacht ik.
Maar wat moet je met 10 kg aan elastieken als persoon buiten de post?
Ik heb zo'n bal op m'n bureau liggenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:31 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
je kan er ballen van maken,is wel een heel werkje
Straks? Dat is dan een heel ruim begripquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:01 schreef superkimmi het volgende:
hier regent het ook, maar het zou straks droog worden.. helaas kan ik echt niet later dan 11 uur weg want om 5 uur staat mijn broer op de stoep..
Doe maar zo!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:15 schreef superkimmi het volgende:
ja ik woon in het zuiden.. en die bui trekt richting noord.. dus t word hier een keer droog de komende uren
haha dat gevoel ken ik wel hoor.. of helemaal zeik regenen in de eerste 20 minuten en dat het dan droog wordt (terwijl buienradar zei van niet en je dus besloot niet te wachten)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:23 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Doe maar zo!![]()
![]()
Het zal wel weer droog zijn op het moment dat ik vanmiddag mijn tuin in fiets... zoals altijd.
ach ik mag straks een uurtje werken...maar mijn vriend brengt mij er naar toe en zet mij aan het begin van iedere straat af. Net zo makkelijk :-)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:23 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Doe maar zo!![]()
![]()
Het zal wel weer droog zijn op het moment dat ik vanmiddag mijn tuin in fiets... zoals altijd.
Hier was het ook weer niks. En als ik kijk naar volgende week is het alleen donderdag iets drukker dan nu maar nog steeds onder het niveau van een gemiddelde donderdag van verleden jaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:48 schreef gelestipjes het volgende:
En wederom om te janken qua hoeveelheid post, gewoon nu alweer thuis en dan had ik voorbereiding en uitvoering...Begin me inmiddels toch wel enigszins zorgen te maken, want volgens de voorspellingen is het ook volgende week weer rustig qua post.
Inmiddels staan de meeste postbodes hier deze maand al een uurtje of 15 a 20 in de min, en dan waren er ook nog aardig wat die wat verlof hadden deze maand, anders was het nog erger geweest.
Maar, hoe verhoudt het zich tot een gemiddelde donderdag van een jaar geleden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier was het ook weer niks. En als ik kijk naar volgende week is het alleen donderdag iets drukker dan nu maar nog steeds onder het niveau van een gemiddelde donderdag van verleden jaar.
Vandaag leek het nog wat door een reisgids die ik niet eerder gezien heb (Silverjet of zo?), gewicht van een stoeptegel, alleen voor de 'duurdere' straten. De januaridip zou toch voorbij moeten zijn...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het enige wat mij is opgevallen is dat we Plus Magazine en het NtvG kwijt zijn aan Sandd, maar het Aob-blad terug hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |