ik wil dat er weer om 8/9uur bezorgd gaat worden,en velen zullen het wel met mee eens zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3 bundelsysteem .. Alsjeblieft niet
goedemiddagquote:Op donderdag 30 januari 2014 06:26 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dudor wat ben je weer vroeg
allen eveneens morgens
Sinds ik terug ben van vakantie, elke ochtend weerquote:Op donderdag 30 januari 2014 06:26 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dudor wat ben je weer vroeg
allen eveneens morgens
Nee, bij ons was het ook weer niks. Ben nu al voor de 3de week op rij niet aan mijn 9 contracturen gekomen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:17 schreef gelestipjes het volgende:
Weer een vrij dramatische donderdag qua hoeveelheid, het is bijna de moeite niet meer waard om hiervoor je bed uit te komen. Half 10 was alles al klaar qua voorbereidingEn had voor mijn bestelling maar 2 tassen
Ik ben niet verhuisd omdat GB een goedkoop land is. Ik ben verhuisd wegens de liefde. En ik heb een baan, en geen rijbewijs dus werken bij de Royal Mail zit er hier niet in ivm de afstanden. Ik snap je reactie niet helemaal? Is schoonmaker zijn niet genoeg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het is geen goedkoop land?
royal mail ook geen werk voor je?
Zelfs ik vond het vandaag behoorlijk weinig, maar waar dat nou door kwam? De gebruikelijke tijdschriften zaten er gewoon bij (Libelle Margriet, DD, Kro, Elsevier), alleen geen Veronica, want die hadden we dinsdag al gehad. Wellicht dat er gewoon weer mensen hun abonnement hebben opgezegd, om te bezuinigen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:17 schreef gelestipjes het volgende:
Weer een vrij dramatische donderdag qua hoeveelheid, het is bijna de moeite niet meer waard om hiervoor je bed uit te komen. Half 10 was alles al klaar qua voorbereidingEn had voor mijn bestelling maar 2 tassen
Ik heb er bijna elke piekdag een wijkje tussen zitten, waar het deel met (ex) woningbouw huizen op een stel Donald Duck's en Tina's na zo goed als geen tijdschriften hebben. De nee/nee en nee/ja stickers verdwijnen daar ook bij bosjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zelfs ik vond het vandaag behoorlijk weinig, maar waar dat nou door kwam? De gebruikelijke tijdschriften zaten er gewoon bij (Libelle Margriet, DD, Kro, Elsevier), alleen geen Veronica, want die hadden we dinsdag al gehad. Wellicht dat er gewoon weer mensen hun abonnement hebben opgezegd, om te bezuinigen?
Dus gaan ze folders lezen...quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ik heb er bijna elke piekdag een wijkje tussen zitten, waar het deel met (ex) woningbouw huizen op een stel Donald Duck's en Tina's na zo goed als geen tijdschriften hebben. De nee/nee en nee/ja stickers verdwijnen daar ook bij bosjes.
Het lijkt er haast wel op ja. Of zouden ze papieren folders toch fijner vinden, dan met een laptop op de bank zitten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:43 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dus gaan ze folders lezen...
Domme vraag van een niet-wetende bezorger: wat doe je eigenlijk in de nachtdienst? En waar ligt het aan dat het zo moeilijk vooraf te plannen is? Want ik begrijp dat je soms gevraagd wordt, maar het dan toch niet door gaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn komende nachtdienst gaat niet door dus jullie zullen het bij het voorbereiden ook wel rustig hebben
kijk ik werk via een uitzendbureau bij PostNL. En post nl geeft aan hoeveel mensen ze nodig hebben op basis van een prognose (hoeveelheid post). En vaak valt het erg tegen of is er juist veel meer. en Post nl zegt dan tegen het uitzendbureau he hallo jullie mogen X aantal mensen afbellen want er is niet zoveel post als gedacht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef posje het volgende:
[..]
Domme vraag van een niet-wetende bezorger: wat doe je eigenlijk in de nachtdienst? En waar ligt het aan dat het zo moeilijk vooraf te plannen is? Want ik begrijp dat je soms gevraagd wordt, maar het dan toch niet door gaat.
(Zou wel wat voor mij zijn, ben een slechte slaper - loop doorgaans meer dan ik slaap)
overheidsmisdrijven worden relatief zwaar bestraft blijkt weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Een voormalig bezorger van de concurrent moet anderhalf jaar brommen
Postbezorger de cel in voor fraude
ik ben elke dag kapot van het werkquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef dud0r het volgende:
Die daldagen zijn sowieso bar weinig momenteel. En ik zie dat ook niet aantrekken.
jij hebt 10 wijken op de daldagen of zo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik ben elke dag kapot van het werk
Aha duidelijk, dankjewel voor de uitleg! Het valt PostNL zelf dus ook vies tegen, soms.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kijk ik werk via een uitzendbureau bij PostNL. En post nl geeft aan hoeveel mensen ze nodig hebben op basis van een prognose (hoeveelheid post). En vaak valt het erg tegen of is er juist veel meer. en Post nl zegt dan tegen het uitzendbureau he hallo jullie mogen X aantal mensen afbellen want er is niet zoveel post als gedacht.
En in de nachtdienst wordt er post in alle postcodes gegooid 5000 tot 6399 en ook postbussen in de kasten. Deze post wordt dan weer in bakken gedaan op containers en deze containers gaan dan naar de plekken waar wordt voorbereidt (ruw gezegd).
Dan was een buitenstaander (of -gaander) als ik er weinig wijzer van geworden. Voor de meesten hier misschien niks nieuws, sorry.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef dud0r het volgende:
Ah tweede gang handsortering doe je dus.
Zeg dat dan gewoon.
het is echt niet normaal laatste tijd..vorige jaar had ik 2 keer zoveel ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zelfs ik vond het vandaag behoorlijk weinig, maar waar dat nou door kwam? De gebruikelijke tijdschriften zaten er gewoon bij (Libelle Margriet, DD, Kro, Elsevier), alleen geen Veronica, want die hadden we dinsdag al gehad. Wellicht dat er gewoon weer mensen hun abonnement hebben opgezegd, om te bezuinigen?
Zou toch kunnen? Tien is misschien wat overdreven, maar ik heb er op daldagen vaak wel 6 tot 8. En je moet niet vergeten dat fulltimers op daldagen niet ineens veel minder werk hebben, omdat ze dan ook met veel minder mensen zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
jij hebt 10 wijken op de daldagen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |