De maanlanding-hoax en de angst voor gmo's vind ik toch niet met elkaar te vergelijken, niet dat ik denk dat gmo's direct zeer schadelijk of kankerverwekkend zijn voor mensen maar onderzoeken daarover lijken er niet veel te zijn. Plus dat de biodiversiteit wel degelijk lijdt door het gebruik van gmo's en de pesticiden en herbiciden die daarbij horen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef .SP. het volgende:
[..]
What the hell, die link was naar een serieus onderzoek naar de correlatie tussen anti-vaccinatie denkers en andere favoriete conspiracy fabeltjes.
wat een sneue dogmatische schlemiel is dat ..hij heeft er volstrekt niets van begrepen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hier een link die laat zien dat anti-vaccinatie aanhangers erg voorspelbaar en weinig speciaal zijn.
http://climatedesk.org/20(...)d-the-moon-landings/
Voorspelbare reactie...quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat een sneue dogmatische schlemiel is dat ..hij heeft er volstrekt niets van begrepen.
Om te beginnen is wat hij claimt als theories zijn gewoon snoeiharde feiten.
ja het is dan ook een flutonderzoekquote:
En het merendeel van de 'onderzoeken' die jij post zijn inderdaad niet flut. Je kampt met een verschrikkelijke bias. Jammer dat je dat zelf niet in de gaten hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja het is dan ook een flutonderzoek
quote:'De hoogste vorm van kennis, is zelfkennis'
Starla, 1982- heden
Als dat zo duidelijk is kan je vast wel vertellen wat er allemaal mis mee is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja het is dan ook een flutonderzoek
De beste man concludeert alleen dat er correlaties zijn; in de paper staat niets over de validiteit van de conspiracy theories.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat een sneue dogmatische schlemiel is dat ..hij heeft er volstrekt niets van begrepen.
Ach, we wachten weer op een secure uiteenzetting!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als dat zo duidelijk is kan je vast wel vertellen wat er allemaal mis mee is.
was het Djeez?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
* theguyver geeft motorbloempje een goede maaltijd om weer aan te komen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, we wachten weer op een secure uiteenzetting!
* motorbloempje weegt nog een ons van de vorige keer.
En misschien zijn ze wel gewoon een beetje gekquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Lambiekje het volgende:
Overigens over het artikel:
The Role of Conspiracist Ideation and Worldviews in Predicting Rejection of Science
Hoe meer je meer/beter/preciser weet hoe de wereld werkt qua banking, geschiedenis, (geo) politiek, universum en natuur werkt hoe je meer de corruptie en waanzin van de wetenschap doorziet.
Dat is opzich wel weer een leuke hypothese.
Again only in Amerikaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En misschien zijn ze wel gewoon een beetje gek
Begrijp ik nou hieruit dat je het opeens geen flutonderzoek meer vind?
Ze durvenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is godverd#^#% om kwaad van te worden dat walgelijk graaigedrag van het medische fascisme en hypercorrupte ziektemanagement.
Misselijke bloedhonden zijn het!
Goed, je hebt op een link geklikt, kan je nu ook aanwijzen waar precies dit onderzoek flut is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Lambiekje het volgende:
Overigens over het artikel:
The Role of Conspiracist Ideation and Worldviews in Predicting Rejection of Science
Hoe meer je meer/beter/preciser weet hoe de wereld werkt qua banking, geschiedenis, (geo) politiek, universum en natuur werkt hoe je meer de corruptie en waanzin van de wetenschap doorziet.
Dat is opzich wel weer een leuke hypothese.
Dit heeft denk ik ook meer te maken met de Mensen zelf, ze rennen niet gelijk naar het ziekenhuis met een klein klachtje omdat ze bang zijn dat hun eigenrisico gelijk op de mat valt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze durven![]()
En het gaat gebeuren ook, maak me geen enkele illusie dat dit heilloze plan niet doorgaat.
vandaar ook dat je een verzekering MOET hebben... ze kunnen alles maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze durven![]()
En het gaat gebeuren ook, maak me geen enkele illusie dat dit heilloze plan niet doorgaat.
Denk aan je bloedruk meid, anders moet je naar het ziekenhuis en we weten allemaal daar kom je niet levend van terug.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
"OMDAT HET ZO IS EN DE WETENSCHAP IS KUT POTDOMMEDRIEDUBBELTJES!"
Waarom is het onderzoek zo flut?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vandaar ook dat je een verzekering MOET hebben... ze kunnen alles maken.
Hogere premies mindere en slechtere zorg en service
15.6% is het niet eens met de uitspraak: "het verbranden van fossiele brandstoffen de laatste vijftig jaar heeft het klimaat ernstige schade toegebracht."quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:50 schreef .SP. het volgende:
[..]
Goed, je hebt op een link geklikt, kan je nu ook aanwijzen waar precies dit onderzoek flut is?
Dat had hij handiger kunnen verwoorden ja. Ik denk alleen ook dat de intentie van de vraag wel duidelijk is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
15.6% is het niet eens met de uitspraak: "het verbranden van fossiele brandstoffen de laatste vijftig jaar heeft het klimaat ernstige schade toegebracht."
Volgens hen zou dit "rejection of climate science" weergeven. Het is onzin om over schade aan het klimaat te spreken, klimaat, windrichting, temperatuur kunnen veranderen, maar je kan ze niet beschadigen.
Pfff, beetje ver gezocht, misschien dat "schade door veranderingen aan het klimaat" technisch beter is, maar komt op hetzelfde neer. Gaat een beetje om ieders opvatting van het woord "klimaat".quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
15.6% is het niet eens met de uitspraak: "het verbranden van fossiele brandstoffen de laatste vijftig jaar heeft het klimaat ernstige schade toegebracht."
Volgens hen zou dit "rejection of climate science" weergeven. Het is onzin om over schade aan het klimaat te spreken, klimaat, windrichting, temperatuur kunnen veranderen, maar je kan ze niet beschadigen.
Met de woorden dat we solidair moesten zijn, moest iedereen zich verzekeren bij een winstjager die zelf totaal niet solidair is en dat ook onbeschaamd uit in reclames. Je wilt als jonge student toch niet meebetalen aan andermans plaswekker? Terwijl juist de risicospreiding een volksverzekering betaalbaar houdt.. Maar ja, steun van de regering voor hun stemvee hoeven we niet te verwachten. ze hanteerden toentertijd zelfs termen als 'omgekeerde solidariteit' wat zoveel betekende als gestraft worden voor ziek worden..quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vandaar ook dat je een verzekering MOET hebben... ze kunnen alles maken.
Hogere premies mindere en slechtere zorg en service
Geen onderzoek? die media geile aap kan niet zoeken:quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef Japie77 het volgende:
Ik heb hier toch weer even een mooi artikel. Food for thought.![]()
Een media geile aap wow. En Osterhaus en Coutinho dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
Geen onderzoek? die media geile aap kan niet zoeken:
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)accine+effectiveness
Kritiek hebben is goed, maar mijn god, lees je wel een beetje in voordat je je waffel open doet.
Verspreking waarschijnlijk. Hij bedoelde waarschijnlijk de vaccinatiecampagne, dat ze die op touw hebben gezet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
@Japie77
Wanneer het gaat over Coutinho en Osterhaus, spreekt hij zich over hen uit in de zin: “Ja, Osterhaus is de bekende viroloog die samen met Coutinho de Mexicaanse griep toen op touw heeft gezet”..
Dat is nogal een uitspraak.
Net zoals sommige dingen (wat er allemaal fout was in die doc bijv) jou 10 keer uit zijn gelegt, maar je dat nog steeds niet wil snappen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een media geile aap wow. En Osterhaus en Coutinho dan?
Het wil maar niet tot je doordringen dat er 0,0 bewijs is voor die griepprik he? Zoals ok al aangetoond in die doc van Zembla. Maar goed sommige mensen moet je dingen 10 keer vertellen voordat ze het snappen...
Wow, heb je die link niet even gevolgd, voldoende wetenschappelijk onderzoek naar de effectiviteit! Of praat je liever mensen na die in jouw straatje passen dan de feiten even goed hebben?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het wil maar niet tot je doordringen dat er 0,0 bewijs is voor die griepprik he? Zoals ok al aangetoond in die doc van Zembla. Maar goed sommige mensen moet je dingen 10 keer vertellen voordat ze het snappen...
Nou dat is me nogal een verspreking . Lekker makkelijk afdoen zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Verspreking waarschijnlijk. Hij bedoelde waarschijnlijk de vaccinatiecampagne, dat ze die op touw hebben gezet.
Als Zembla onderzoekers en deze huisarts en veel van zijn collega's verklaren (en zelfs Osterhaus toegeeft) dat er geen enkel bewijs is voor de werkzaamheid van het vaccin lijkt het mij sterk dat deze onderzoeken dat wel doen. Denk je niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:53 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wow, heb je die link niet even gevolgd, voldoende wetenschappelijk onderzoek naar de effectiviteit! Of praat je liever mensen na die in jouw straatje passen dan de feiten even goed hebben?
Nou misschien hebben ze het ook op touw gezet. Het is wel zo dat er bewezen is dat dat virus in een lab gefrabiceerd is. En ze hebben er zelf enorm baat bij gehad, dus wie weet. Maar denk dat het van zijn kant een verspreking was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat is me nogal een verspreking . Lekker makkelijk afdoen zo.
Het lijkt me sterk dat de effectiviteit van een vaccin nooit onderzocht is. Ik vraag me ook af wat Ter Linde bedoelt met een epidemie op touw zetten..quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik zou toch voorzichtig zijn met dit soort beschuldigingen zonder enige vorm van bewijs.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou misschien hebben ze het ook op touw gezet. Het is wel zo dat er bewezen is dat dat virus in een lab gefrabiceerd is. En ze hebben er zelf enorm baat bij gehad, dus wie weet. Maar denk dat het van zijn kant een verspreking was.
Pardon?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou misschien hebben ze het ook op touw gezet. Het is wel zo dat er bwezen is dat dat virus in een lab gefrabiceerd is. En ze hebben er zelf enorm baat bij gehad, dus wie weet. Maar denk dat het van zijn kant een verspreking was.
De Mexicaanse griep is in een lab gefabriceerd, zeg je?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou misschien hebben ze het ook op touw gezet. Het is wel zo dat er bewezen is dat dat virus in een lab gefrabiceerd is. En ze hebben er zelf enorm baat bij gehad, dus wie weet. Maar denk dat het van zijn kant een verspreking was.
Osterhaus heeft dat niet toegegeven en de rest zijn leken op dat gebied. Wat ook wel geillustreerd is door het feit dat het mij 2 minuten duurt om jou een link met duizenden onderzoeken naar de effectiviteit van flu vaccins te geven. Die je vervolgens vakkundig negeert.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als Zembla onderzoekers en deze huisarts en veel van zijn collega's verklaren (en zelfs Osterhaus toegeeft) dat er geen enkel bewijs is voor de werkzaamheid van het vaccin lijkt het mij sterk dat deze onderzoeken dat wel doen. Denk je niet?
Er is 0,0 bewijs voor de werkzaamheid van de griepprik. Zoals toegegeven door mr Vaccinatie himself Osterhaus in de doc van Zembla over de griepprik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat de effectiviteit van een vaccin nooit onderzocht is. Ik vraag me ook af wat Ter Linde bedoelt met een epidemie op touw zetten..
Dat de effectiviteit van de griepprik ter discussie staat omdat het snel muteert is niks nieuws.
Door professor Barabas.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De Mexicaanse griep is in een lab gefabriceerd, zeg je?
Je kunt je wel afvragen waarom die arts dat beweert als het tegendeel zo duidelijk aantoonbaar is..quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Osterhaus heeft dat niet toegegeven en de rest zijn leken op dat gebied. Wat ook wel geillustreerd is door het feit dat het mij 2 minuten duurt om jou een link met duizenden onderzoeken naar de effectiviteit van flu vaccins te geven. Die je vervolgens vakkundig negeert.
Nee nee nee nee, dat heeft hij niet toegegeven. Het is uit zijn verband gerukt en verkeerd geinterpreteerd door leken als jij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er is 0,0 bewijs voor de werkzaamheid van de griepprik. Zoals toegegeven door mr Vaccinatie himself Osterhaus in de doc van Zembla over de griepprik.
Het is ingewikkelde materie, te moeilijk voor sommige huisartsen blijkbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je kunt je wel afvragen waarom die arts dat beweert als het tegendeel zo duidelijk aantoonbaar is..
Op de vraag van Paul Witteman, op 10:20 in het onderstaande interview:quote:
En dat moet bewijzen dat het virus in een lab gefabriceerd is? Kom op zegquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op de vraag van Paul Witteman, op 10:20 in het onderstaande interview:
“Waar ontstaat dat virus?” ,
komt het volgende antwoord van u, meneer Coutinho.
‘Jaja, ja, dat is in dit geval écht HEEL ERG ONDUIDELIJK. ‘t Is ‘n, ‘n.. In het begin dacht iedereen dat het een varkensinfluenza was, net zoals wat hier is gebeurd, in 1918. ( hij refereert aan het zojuist getoonde filmpje)
Nu blijkt dat het (virus) een combinatie is, van 4 verschillende virussen (met nádruk op deze laatste woorden!), 2, van 2 verschillende varkens afkomstig, zou ik haast zeggen, dus 2 verschillende varkensvirussen (glimlach). D’r zit ‘n genetische informatie van een vogelvirus in, d’r zit genetische informatie van de mens in, en dat is allemaal bij elkaar gekomen in één nieuw virus.
Paul Witteman vraagt vervolgens, licht verbaasd: “Is dat toeval, of is dat.., hoe moet ik dat zien..?”
Coutinho: “DAT IS TOCH WEL MERKWAARDIG, DAT IS OOK NOG NOOIT EERDER AANGETROFFEN”
Vervolgens vult een van de andere gasten in het gesprek aan tafel, NOS-correspondent Marjon van Royen, heel verbaasd aan: “Die hebben elkaar gewoon ergens gevonden, die virussen?!”
Coutinho: “Tjjaa, ‘t is zo, kijk, als 1 persoon met 2 verschillende virussen wordt geïnfecteerd, dan kan n virus ontstaan, maar dat het 4 verschillende elementen in zich heeft, IS TOCH WEL EEN VERASSING!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |