Ik bedoel meer dat speed van de straat eigenlijk altijd wel vervuild is en niet vaak niet puurder dan 60%.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:55 schreef starla het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet 'puur', dat is haast geen enkel medicijn. Zitten altijd hulpstoffen in.
Bij Ritalin:
Inactive ingredients: ammonio methacrylate copolymer, black iron oxide (10 and 40 mg capsules only), gelatin, methacrylic acid copolymer, polyethylene glycol, red iron oxide (10 and 40 mg capsules only), sugar spheres, talc, titanium dioxide, triethyl citrate, and yellow iron oxide (10, 30, and 40 mg capsules only).
http://dailymed.nlm.nih.g(...)o.cfm?archiveid=4447
De waarheid: ik zit achter mijn computer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oeggggggg je hebt nog veel te leren.
Oh ja even in de war met adderal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hola, methylfenidaat is niet hetzelfde als amfetamine!
https://en.wikipedia.org/wiki/Methylphenidate
https://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine
Die percentages kunnen wel misleidend zijn, zo geeft men de hoeveelheid freebase in gewichtspercenten, aangezien amfetamine altijd als zout voorkomt haal je nooit 100%; pure amfetamine H2SO4 bevat 73% freebase. Bij meth is het meer, omdat daar het HCl zout gebruikelijk is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat speed van de straat eigenlijk altijd wel vervuild is en niet vaak niet puurder dan 60%.
.. gast als je dus vasthoud aan het reguliere. luistert naar het achterlijkheid van onderwijs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef starla het volgende:
[..]
De waarheid: ik zit achter mijn computer.
Ok, even proefondervindelijk...
Word ik belachelijk gemaakt door te zeggen dat ik achter de computer zit? Neen.
Wordt dit heftig ontkend door iemand? Neen.
Schopenhauer moet niet lullen en jij moet eens zélf nadenken en niet alles klakkeloos overnemen van anderen. De laatste keer dat jij zelf nadacht was waarschijnlijk 10 jaar geleden toen je besloot om te stoppen met zelf na te denken.
Ten eerste begin je een zin met een hoofdletter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. gast als je dus vasthoud aan het reguliere. luistert naar het achterlijkheid van onderwijs.
ik ben juist die zelfstandig nadenkt in tegenstelling tot.
Gaat het over onderwijs of over Bigpharma?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ten eerste begin je een zin met een hoofdletter.
Ten tweede is het vasthoudt met -dt (wederkerige werkwoorden nog doorgelaten).
Ten derde is het de achterlijkheid.
En dan maak je het onderwijs belachelijk?
Lambiekje geeft er altijd zijn eigen draai aan. Dan is het de hak en dan weer de tak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gaat het over onderwijs of over Bigpharma?
Bedoel eigenlijk meer dat het versneden wordt met al dan niet ongevaarlijke stoffen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:04 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Die percentages kunnen wel misleidend zijn, zo geeft men de hoeveelheid freebase in gewichtspercenten, aangezien amfetamine altijd als zout voorkomt haal je nooit 100%; pure amfetamine H2SO4 bevat 73% freebase. Bij meth is het meer, omdat daar het HCl zout gebruikelijk is.
Zullen we dan ontopic verder gaan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:13 schreef starla het volgende:
[..]
Lambiekje geeft er altijd zijn eigen draai aan. Dan is het de hak en dan weer de tak.
Ongeveer even stompzinnig als "de uitzondering die de regel bevestigt"...quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef starla het volgende:
[..]
De waarheid: ik zit achter mijn computer.
Ok, even proefondervindelijk...
Word ik belachelijk gemaakt door te zeggen dat ik achter de computer zit? Neen.
Wordt dit heftig ontkend door iemand? Neen.
Schopenhauer moet niet lullen en jij moet eens zélf nadenken en niet alles klakkeloos overnemen van anderen. De laatste keer dat jij zelf nadacht was waarschijnlijk 10 jaar geleden toen je besloot om te stoppen met zelf na te denken.
No probs, maar ik begin niet over het onderwijs. Kijk, Lambiekje haalt er altijd alles bij; onderwijs, politiek, de rechtsstaat, Schopenhauer en ga zo maar door. Dan wordt het lastig voor medegebruikers om hem te volgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zullen we dan ontopic verder gaan?
Das waar.. Lambiekje mag zich ook iets meer beperken tot het deelonderwerp..quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:23 schreef starla het volgende:
[..]
No probs, maar ik begin niet over het onderwijs. Kijk, Lambiekje haalt er altijd alles bij; onderwijs, politiek, de rechtsstaat, Schopenhauer en ga zo maar door. Dan wordt het lastig voor medegebruikers om hem te volgen.
Haha, dat is natuurlijk scam van heb ik jou daar. Envelopje met 25e erin naar een postbusnummer waarschijnlijk en maar 2 weken wachten op je Ritalin hahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:36 schreef budvar het volgende:
Misschien heeft Arie het hier wel gekocht![]()
http://www.marktgigant.nl(...)le-levering-1600556/
Dit zou ik inderdaad ook niet vertrouwen maar er zullen vast wel aanbieders zijn die het wel echt versturen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef starla het volgende:
[..]
Haha, dat is natuurlijk scam van heb ik jou daar. Envelopje met 25e erin naar een postbusnummer waarschijnlijk en maar 2 weken wachten op je Ritalin haha
What the hell, die link was naar een serieus onderzoek naar de correlatie tussen anti-vaccinatie denkers en andere favoriete conspiracy fabeltjes.quote:
Plaats hem dan opnieuw, maar dan zonder andere users belachelijk te maken..quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef .SP. het volgende:
[..]
What the hell, die link was naar een serieus onderzoek naar de correlatie tussen anti-vaccinatie denkers en andere favoriete conspiracy fabeltjes.
Hier een link die laat zien dat anti-vaccinatie aanhangers erg voorspelbaar en weinig speciaal zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Plaats hem dan opnieuw, maar dan zonder andere users belachelijk te maken..
Dat is idd een interessante link, hoewel de conclusie me ook niet verbaast. Als je gevoelig bent voor het ene min of meer paranoide idee, zul je dat ook voor andere zijn. Althans, dat komt me niet onlogisch voor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hier een link die laat zien dat anti-vaccinatie aanhangers erg voorspelbaar en weinig speciaal zijn.
http://climatedesk.org/20(...)d-the-moon-landings/
Het is godverd#^#% om kwaad van te worden dat walgelijk graaigedrag van het medische fascisme en hypercorrupte ziektemanagement.quote:Zorgpremie TWINTIG PROCENT omhoog in 2015
Ging uw zorgpremie ook ietsjes omlaag aan het begin van 2014? Dat moet je zien als de zee die zich terugtrekt, vlak voordat een tsunami met vernietigende kracht landinwaarts spoelt. Dit jaar lichte premiedaling, en dan in 2015 woosj, TWINTIG PROCENT er bovenop, en het eigen risico van 360 naar 400 euro. Werkgevers zijn 1,6 miljard euro extra kwijt aan zorgpremie. Dat is nou eenmaal uw eigen schuld, zal dit kille cijfertjeskabinet u aan willen wrijven. Van iedere amateursporter die naar de fysio ging voor twee nopafdrukken in z'n knie. Van verveelde huisvrouwen die met een beetje rode uitslag op hun handen van 't schoonmaakmiddel langs de huisarts gingen. Van wachtkamers vol moslimvrouwtjes met chronische 'iek hoofdpain' van het eeuwig binnenzitten met zo'n knellende doek om hun kop. En natuurlijk van de bejaarden. De babyboomers, de oudjes, de Grote Grijze Golf die met hun langdurige zorgbehoefte een enorme aanslag op de reserves van de verzorgingsstaat plegen. Dat kost te veel, en dat houden we niet vol. We pissen veel te veel geld weg aan de laagdrempeligheid van een medisch consult, ziekenhuisbezoekje of röntgenfoto-voor-de-zekerheid. Tuurlijk. Allemaal waar. Maar daar staat tegenover dat Rutte's rekenmeesters hun hele regeerperiode in nederige dienst van de Europese boekhoudbureaucraten hebben gesteld en het dus niet om zorgkosten, maar om de ijskoude Brusselse begrotingscijfers gaat waarop dit land momenteel wordt bestuurd berekend, terwijl de privatisering van de zorg bij verzekeraars honderden miljoenen aan salarissen, bonussen en auto's met chauffeur heeft opgeleverd voor hun raden van bestuur, commissarissen en zorgbaasjes. Maar Brussel, Den Haag en het zorgbestuur zullen zelf niets willen inleveren in 2015. Daar hebben ze immers de laatste reserves van de burger voor. En als dat eigen risico maar hoog genoeg is, daalt de vraag naar medische zorg vanzelf wel. Win-win. Voor het kabinet, tenminste...
bron
Neuh, maar een correlatie boven de 0.4 of onder de -0.4 wordt zo'n beetje wel algemeen beschouwd als dat er een matig/sterk verband is. Dat deze niet heel sterk is (dus 0,8 of hoger), is nogal logisch bij dit soort onderzoeken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef Worteltjestaart het volgende:
Een correlatie van 0.52 vind ik dan weer niet schokkend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |