Oh nee! Dus moeten we straks een week lang verhalen aanhoren van je over de seks en je vriendin? Oh wacht...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:23 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin is de pil vergeten, moeten we een week met condooms neuken.
We hebben überhaupt nog nooit een week geneukt dus dat wordt een uitdaging.
His girlfriend who lives in Canada!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee! Dus moeten we straks een week lang verhalen aanhoren van je over de seks en je vriendin? Oh wacht...
Ik nu ookquote:
Morgen weer! En zondag!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin in ontbijt op bed met harde broodjes en een donut of zo
Nee dan ben ik druk met neuken natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee! Dus moeten we straks een week lang verhalen aanhoren van je over de seks en je vriendin? Oh wacht...
Hoe harder ze het roepen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee dan ben ik druk met neuken natuurlijk!
Met dat harde en die donut kan ik wel creatief worden met gaten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin in ontbijt op bed met harde broodjes en een donut of zo
Hoe sneller ze poepen?quote:
ik heb net mijn lief geappt hoe laat ie thuis is want hij is er rond lunchquote:
Ik ben zó verwendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb net mijn lief geappt hoe laat ie thuis is want hij is er rond lunch
even kijken of het de moeite is om te blijven liggen
Not quite what I meant...quote:
Geef me z'n nummer even. Wil hem waarschuwen voor geknakte penis experimenten voor t te laat is!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb net mijn lief geappt hoe laat ie thuis is want hij is er rond lunch
even kijken of het de moeite is om te blijven liggen
Hoe harder ze roepenquote:
Jij wil gewoon een camera ophangen voor het ramptoerisme.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef me z'n nummer even. Wil hem waarschuwen voor geknakte penis experimenten voor t te laat is!!
Waarom zou ik dat in GODSNAAM willen zien?!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een camera ophangen voor het ramptoerisme.
Waarom moet het rijmen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe harder ze roepen
Des te minder ze tjoepen?
neeee dat doe ik niet bij hem. Dat is sneuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef me z'n nummer even. Wil hem waarschuwen voor geknakte penis experimenten voor t te laat is!!
Idd, don't break your toys!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeee dat doe ik niet bij hem. Dat is sneu
en een risico... wat als ie kapot blijft?
Constant? De klacht is dat ik niet heb geneukt want pil vergeten en geen condooms.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom moet het rijmen?Ik krijg gewoon jeuk van dat 'kijk mij eens constant wilde seks hebben' sorry Seikcid
Je weet best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Constant? De klacht is dat ik niet heb geneukt want pil vergeten en geen condooms.
wacht! Dat kan ik ook hoor!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom moet het rijmen?Ik krijg gewoon jeuk van dat 'kijk mij eens constant wilde seks hebben' sorry Seikcid
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht! Dat kan ik ook hoor!
Ik heb zo'n wilde seks dat ik mezelf laatst uit had gedroogd met te veel neuken
beat that dickies!
Ducttape! Dat fixt toch alles?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeee dat doe ik niet bij hem. Dat is sneu
en een risico... wat als ie kapot blijft?
Ik zo hard en wild dat ik liep als een Bambi voor het eerst op ijs!!! HA!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beat that dickies!
Als je denkt dat slaan helpt, deal!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beat that dickies!
Zeg dat wel jaquote:
Godver, TMIquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zo hard en wild dat ik liep als een Bambi voor het eerst op ijs!!! HA!
hoe meer ze joetjoepen?quote:
Al 2 jaar lang om het weekend ontbijt op bedquote:
nee in het algemeenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]En dan beneden uitgedroogd, of in het algemeen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee in het algemeen
2 dagen ziek geweest
Zijn er samenwoonplannen ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al 2 jaar lang om het weekend ontbijt op bed
Dat ga ik nog missen als we samenwonen, dan is dat vast snel over
Wassen, strijken en koken moet je.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Dat ga ik nog missen als we samenwonen, dan is dat vast snel over
Ja ooit wel mag ik hopenquote:
Ik ben niet zo'n goede huisvrouwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wassen, strijken en koken moet je.
ik doe geen zakquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede huisvrouwBehalve wat koken betreft dan he
Vriend is heel netjes. Die krijgt het nog zwaar met mequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe geen zak
Maar ik neuk er dan ook hard voor
Wij hebben het eerder andersom. Vriendin doet vrijwel alles.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vriend is heel netjes. Die krijgt het nog zwaar met me
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik lieg ook hoor.
Ik bestel de boodschappen online, kook af en toe en doe heel soms een was
En je zit vaak thuis? Slechte zaak!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik lieg ook hoor.
Ik bestel de boodschappen online, kook af en toe en doe heel soms een was
Als ik daar ben, ligt er ook binnen 2 uur een spoor van zooi door het huisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:54 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wij hebben het eerder andersom. Vriendin doet vrijwel alles.
Dan werkt vriendje toch gewoon wat harder?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet fucking duur, de bezorgkosten enzo?
pick up pointquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet fucking duur, de bezorgkosten enzo?
nee ik ben nooit thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En je zit vaak thuis? Slechte zaak!
Geen Albert dus? Daar betaalde ik vroeger vaak een tientje ofzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pick up point
gratis als je voor 70 euro of meer besteld en anders maximaal 1.50 aan service kosten
In bed, met ontbijt!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En je zit vaak thuis? Slechte zaak!
http://www.ah.nl/appie/over/pick-up-pointsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Geen Albert dus? Daar betaalde ik vroeger vaak een tientje ofzo.
Nope, hence the pluralquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was
gelukkig ben ik niet de enige
goed georganiseerde mensen bedoel jequote:
Dat heb je met die selfies.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Net de nieuwjaarsfoto's gezien. Men.. heb nog nooit zo vaak op een foto gestaan
Wel de extra kilo's van al die ontbijtjes op bed eraf batsen he?quote:
Als ik daar tijd voor heb, met al die series...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel de extra kilo's van al die ontbijtjes op bed eraf batsen he?
Da's best knap, meestal sta je maar maximaal één keer op een foto. Tenzij deze bewerkt is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Net de nieuwjaarsfoto's gezien. Men.. heb nog nooit zo vaak op een foto gestaan
Gluurders?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat krijg je met "ingehuurde" fotografen
Bijdehandjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's best knap, meestal sta je maar maximaal één keer op een foto. Tenzij deze bewerkt is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik daar tijd voor heb, met al die series...
Luiheid.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was
gelukkig ben ik niet de enige
Werken zul je, gij vuige loonslaaf!!quote:
Echt he?quote:
Vergeet de pil niet!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:22 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin is vandaag vrij, mooie dag voor boodschappen.
Van de DA, van de Etos, Smarties, I don;t care!quote:
Ja, ik dacht dat ik lui was. Blijk ik opeens actief en zulks te zijn. Even bijkomen hoorquote:
Ik krijg altijd enorm op m'n flikker van m'n moeder als het hier een bende is, en dan kom ik bij anderen thuis en dan kun je nergens je glas kwijt omdat er overal een dikke laag ZOOI ligtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik lui was. Blijk ik opeens actief en zulks te zijn. Even bijkomen hoor
Daarom moet je ook uit de fles drinken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg altijd enorm op m'n flikker van m'n moeder als het hier een bende is, en dan kom ik bij anderen thuis en dan kun je nergens je glas kwijt omdat er overal een dikke laag ZOOI ligt
Thee uit de theepotquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je ook uit de fles drinken.
Bier uit blik, in één teug, als ie leeg is mik je hem gewoon in de hoek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je ook uit de fles drinken.
M'n giegel zit nu al onder de aftenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Zakje achter je kies, waterkoker aan je mond.
Misschien kun je die wel doodvermoorden met kokend water.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n giegel zit nu al onder de aften
quote:
Van je leven?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef missbehavin het volgende:
En aargh wat duren die laatste uren láng!
quote:
quote:
quote:
Dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen gebeurt er wat met dat kind en dan is dat Q's schuld
En de chocolaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij kan er toch niets aan doen? Het is de schuld van het bier.
Nee, dat is dan weer jouw schuld.quote:
Ik hoop ook niet op een film, dat is echt veel te kort.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Hey Barb:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=35163
Ik herkende de titel van gisteren
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen gebeurt er wat met dat kind en dan is dat Q's schuld
Okay.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Ja Q, als ik mezelf zo te petter rij is het jouw schuld!
I will hunt you down and haunt youquote:
Al zijn bier opdrinken, binnen een week issie gillend gek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I will hunt you down and haunt you
De pijpleiding van de brouwerij naar zijn huis afsluiten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al zijn bier opdrinken, binnen een week issie gillend gek.
Hem lekker bier laten bestellen in de kroeg, en op het moment dat hij een slok neemt is het water.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De pijpleiding van de brouwerij naar zijn huis afsluiten.
He'd wishquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I will hunt you down and haunt you
Is die nu op tvquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Mijn kind is al net zo morbide als ik, zap net langs VHS, stukje met ingewanden.. 'Oeh, zap terug, guts!,,'
VHS bandenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Mijn kind is al net zo morbide als ik, zap net langs VHS, stukje met ingewanden.. 'Oeh, zap terug, guts!,,'
Het is bijna bier en tieten-tijd.quote:
Staan bij mij nog zeker 30 in de schuurquote:
Ik zal eens in al mijn voodoo- en spreuk-boeken kijken of die er tussen staatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hem lekker bier laten bestellen in de kroeg, en op het moment dat hij een slok neemt is het water.
Voor CL is het altijd tietentijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is bijna bier en tieten-tijd.
Ik zat eraan te denken om weer een video op de slaapkamer neer te zettenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan bij mij nog zeker 30 in de schuur
Ja, en chocolade en hamstertijd. Maar ik ben CL niet.quote:
Gelukkig niet nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en chocolade en hamstertijd. Maar ik ben CL niet.
Wist wel dat je me mistequote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:26 schreef Belsezar het volgende:
Na jaren dacht ik, ik kijk weereens in r&l. En ik zie nog veel oude bekenden!
Koning Belsje!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:26 schreef Belsezar het volgende:
Vanzelfsprekend! Hoe wist je het?quote:
Hey ice queen, hoe is het? Alles goed in het Zuiden?quote:
Ahh juist, een van de dingen die mannen niet snappen, je uitleg is helderquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met vrouw.. water.. en dat soort onzin
Ok.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met vrouw.. water.. en dat soort onzin
Ik zie een mooie vrouw liever in een sexy bikini eigenlijk.quote:
Maarruh.. neuken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh juist, een van de dingen die mannen niet snappen, je uitleg is helder
Vanavond?quote:
PM me maar waarquote:
DMen natuurlijk. Veel makkelijkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
PM me maar waar![]()
Of is dat nu ouderwets en gaat alles via DM?
Ahh ok, duidelijk! Na het eten en als ik de locatie heb stap ik in de autoquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, duidelijk! Na het eten en als ik de locatie heb stap ik in de auto
Never change a winning team.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:26 schreef Belsezar het volgende:
Beetje directheid en meteen actie tonen loontquote:
Q!quote:
Je bent de koning hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beetje directheid en meteen actie tonen loont
Utrecht, dat is om de hoek!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou idd een wonder zijn. al heb ik m wel eens gespot in Utrecht
Dat is Mini-Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou idd een wonder zijn. al heb ik m wel eens gespot in Utrecht
Ik had verwacht dat een ander was gekroond na mijn afwezigheid.quote:
Kut, ik heb geen bier. Even naar de koelkast lopen. Moet ik wel opstaan. Gedoe.quote:
Je dient eerst afstand te doen van je troonquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat een ander was gekroond na mijn afwezigheid.
Bier secretaresse nemen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut, ik heb geen bier. Even naar de koelkast lopen. Moet ik wel opstaan. Gedoe.
Dat is waar, dat heb ik nooit gedaan. En over een weekje zit ik weer in de tropische zon, dus mijn titel is wederom kloppendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je dient eerst afstand te doen van je troon
35 tot 40 gradenquote:
Hertog Jan?quote:
Ik zal een hertog jantje in de koeling zetten voor hem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met Qs drinkgedrag kan ie enkel t goedkoopste permitteren
Met limoentje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had zin in een Desperados. Ik doe alsof het zomer is.
Als je zegt dat het voor Q. Is zetten ze gewoon een pallet voor je op zijn rekening.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met Qs drinkgedrag kan ie enkel t goedkoopste permitteren
Waar?quote:
Hier is het bijna -35!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar?Ik kom ook, hier duurt het nog minimal een maand voordat het daarbij in de buurt komt
Met zulke temperaturen bevriest zelfs vodka!quote:
Hele maand februari naar braziliequote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar?Ik kom ook, hier duurt het nog minimal een maand voordat het daarbij in de buurt komt
Nice, enjoy!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hele maand februari naar brazilie30 janurai weg en 28 februari terug
Belachelijk! En wij maar zwoegen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hele maand februari naar brazilie30 janurai weg en 28 februari terug
Ik heb het nu al koud. En ik ben binnen met de verwarming op stand 4.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat zul je het koud krijgen bij terugkomst![]()
Inderdaad en ik neem geen winterjas mee dus ik kom in een zomerjasje terug en dan met de trein naar huis vanaf schiphol, brrrr.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice, enjoy!![]()
En wat zul je het koud krijgen bij terugkomst![]()
Sorry Q, misschien helpt dit: Ik ga ook solliciteren als ik er ben, dus niet volledig vakantiequote:
Jaja, blijf maar weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry Q, misschien helpt dit: Ik ga ook solliciteren als ik er ben, dus niet volledig vakantie
Incentive: halve liter bier in een kroeg is 75 eurocent. Braziliaanse vrouw zoeken?quote:
Eentje maar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Incentive: halve liter bier in een kroeg is 75 eurocent. Braziliaanse vrouw zoeken?
Oh?quote:
Groot gelijk. Nederland is toch maar nat en koud en koud en natquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry Q, misschien helpt dit: Ik ga ook solliciteren als ik er ben, dus niet volledig vakantie
Biertje of vrouw?quote:
Ja ik heb mijn diplomas en ben tweetalig opgevoed plus ik heb ook de nationaliteit. Ik mag in heel zuid amerika werken zonder problemenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Groot gelijk. Nederland is toch maar nat en koud en koud en nat
Ik heb 4 diplomas, voornamelijk administratief gericht en ik spreek 5 talen. Dus ik hoop dat te gebruiken. Goed sprekend engels is nog steeds niet echt aanwezig in brazilie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Wat wil je daar gaan doen dan als ik vragen mag?
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof 8 uur per dag op FOK! zitten niet zwaar is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 4 diplomas, voornamelijk administratief gericht en ik spreek 5 talen. Dus ik hoop dat te gebruiken. Goed sprekend engels is nog steeds niet echt aanwezig in brazilie.
Plus een goede vriend van mij is hoofd economie en commercie in een grote gemeente daar en hij heeft mijn cv rond gestrooid daar. In brazilie is het nog altijd meer wie je kent dan wat je weet of kunt.
Klinkt tof, succes!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 4 diplomas, voornamelijk administratief gericht en ik spreek 5 talen. Dus ik hoop dat te gebruiken. Goed sprekend engels is nog steeds niet echt aanwezig in brazilie.
Plus een goede vriend van mij is hoofd economie en commercie in een grote gemeente daar en hij heeft mijn cv rond gestrooid daar. In brazilie is het nog altijd meer wie je kent dan wat je weet of kunt.
T!!!quote:
Thanks! Ik heb ook een extra cursus portugees gevolgd aangezien ik nooit echt op school heb gezeten ervoor. Even bijspijkeren en het correct leren schrijven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt tof, succes!Brazilie lijkt me erg mooi, ooit ga ik er ook naartoe
Thanks, tof!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:58 schreef Belsezar het volgende:
En Barb, mocht je ooit eens tips nodig hebben voor een bezoek aan brazilie hoor ik het wel
Geen probleem, ik lok graag mensen naar mijn favoriete landquote:
Wel leuke mensen dan he?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem, ik lok graag mensen naar mijn favoriete land
Vanzelfsprekend!quote:
Ja hoor, vermaak me bestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:34 schreef Belsezar het volgende:
Hey ice queen, hoe is het? Alles goed in het Zuiden?
Iedereens favoriete familie, de Phelpjes!quote:
Goed hoor! Nog even en ik zit weer in de zon, zoals het hoortquote:
Werkelijk hilarischquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereens favoriete familie, de Phelpjes!
Man man MAN wat hebben die een (gevaarlijk) steekje los zeg
Piece of cake!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed hoor! Nog even en ik zit weer in de zon, zoals het hoortHeb je het gepeupel een beetje onder controle gehouden in mijn afwezigheid?
Ik vidn t niet meer hilarisch als het echt aanzetten tot haat en geweld is. Ik vind ze beyond hilarisch en gewoonweg eng.quote:
Als ik dergelijke lui tegen zou komen zou ik ze aanvliegen met een samoerai zwaard vrees ik. Maar die redenaties van ze, djeeeeesusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vidn t niet meer hilarisch als het echt aanzetten tot haat en geweld is. Ik vind ze beyond hilarisch en gewoonweg eng.
Ik vind t sneu voor de kinderen van dat gekke wijf (alle 11) die vanaf geboorte compleet gebrainwashed wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dergelijke lui tegen zou komen zou ik ze aanvliegen met een samoerai zwaard vrees ik. Maar die redenaties van ze, djeeeeesus
Ja, maar wat doe je eraan? Hier waren die kinderen allang onder toezicht gesteld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t sneu voor de kinderen van dat gekke wijf (alle 11) die vanaf geboorte compleet gebrainwashed worden
Ik vrees niks. Wat in alle interviews zie je dat praten met ze geen en-ke-le zin heeft. Mara ik vrees dat 1 van die kids nog we eens een wapen op zal pakken en ergens binnen zal lopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar wat doe je eraan? Hier waren die kinderen allang onder toezicht gesteld.
Hoe verklaar je dan dat je de singles sc kwijt bent geraakt toen ik weg was? Hmmm?!?!?!quote:
Het zou een sekte genoemd moeten worden, het is gewoon schadelijk voor de kinderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t sneu voor de kinderen van dat gekke wijf (alle 11) die vanaf geboorte compleet gebrainwashed worden
Teveel pielemuisjes lopen posten, die vuige Ang3lquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat je de singles sc kwijt bent geraakt toen ik weg was? Hmmm?!?!?!
kwijtgeraakt? Het is samengevoegd om het rijk en bereik te vergroten!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat je de singles sc kwijt bent geraakt toen ik weg was? Hmmm?!?!?!
waar zijn de users gebleven dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
kwijtgeraakt? Het is samengevoegd om het rijk en bereik te vergroten!!
Weggepest of zwanger geworden of beidequote:
En ik heb hem er nog wel voor gewaarschuwd!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Teveel pielemuisjes lopen posten, die vuige Ang3l
En dat doe je zonder overleg? Nou vooruit dan, voor deze keer. Aangezien ik volgende week weer naar de tropen ga kan ik niet boos wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Singles was kennelijk te succesvol in koppelenquote:
voor sommigenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Singles was kennelijk te succesvol in koppelen
Hey niet boos worden op mij! Ik ben ook gewoon nog steeds single!quote:
Ik niet, maar ik bleef er ook gewoon posten hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey niet boos worden op mij! Ik ben ook gewoon nog steeds single!
Niet zo janken. Er is volgens mij niemand hier die zoveel batst als jij, en voor emotionele binding heb je de buurvrouw. Best of both worlds. So man the fuck up.quote:
Ik dacht te lezen dat jij een mexicano hebt? Maar ik heb het mis?quote:
Doodvermoord met voorbedachte radequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We stopped keeping count...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat jij een mexicano hebt? Maar ik heb het mis?
Hmm, dat zegt genoeg, ik zal me onthouden van verdere vragenquote:
Whut? Ik!? Mijn mexicano is al zeker drie jaar geleden als t niet meer isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat jij een mexicano hebt? Maar ik heb het mis?
Dan moet je toch eens een nieuw topic in je signature zettenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut? Ik!? Mijn mexicano is al zeker drie jaar geleden als t niet meer is
hey!! Leef jij weer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens een nieuw topic in je signature zetten
Nee klopt. Ik lees er zo nu en dan maar reageren doe ik zelden. Eigenlijk alleen als het weer eens op klappen staat. De sc niet ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
T!!!Hoe is het? Ik was al in jouw sex sc maar ze zeiden dat je er bijna nooit meer komt
Ik dacht dat jij er al weg wasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef Q. het volgende:
Vrijdagavond 19:00 is natuurlijk de beste tijd om een berichtje op intranet te zetten dat er 2000 man uit moeten. Dat leest natuurlijk iedereen voordat het een uur later naar de pers wordt gestuurd.
8:00 in de ochtend is idd beter. Gaat iedereen er de hele dag erover lullen. Krijg je als management meteen een goed beeld welke medewerkers geen bijdrage leveren aan de productiviteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef Q. het volgende:
Vrijdagavond 19:00 is natuurlijk de beste tijd om een berichtje op intranet te zetten dat er 2000 man uit moeten. Dat leest natuurlijk iedereen voordat het een uur later naar de pers wordt gestuurd.
Nu heeft iedereen het hele weekend de tijd om woede op te bouwen die er natuurlijk maandag allemaal uit komt. Veel beter.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
8:00 in de ochtend is idd beter. Gaat iedereen er de hele dag erover lullen. Krijg je als management meteen een goed beeld welke medewerkers geen bijdrage leveren aan de productiviteit.
Prettig weekend!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef Q. het volgende:
Wie weet overlijden een aantal aan de opwinding. Kunnen ze de eerste tien ontslagen meteen inboeken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen het hele weekend de tijd om woede op te bouwen die er natuurlijk maandag allemaal uit komt. Veel beter.
Waarom heeft hij die baan afgezegd?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef Q. het volgende:
Collega van me heeft net gisteren een nieuwe baan bij een ander bedrijf afgezegd. Die zal nu ook wel balen.
Niet genoeg zekerheid.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom heeft hij die baan afgezegd?
Oh, the ironyquote:
De ironie.quote:
Ik las het ja, enig idee of jouw baan in de risicosector valt? Of zit jij veilig?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef Q. het volgende:
Maar Q, als je Koos Werkeloos gaat worden ben je welkom om hier in de zon met een biertje de pauper uit te gaan hangen hoorquote:
Geen idee, ik moest het ook op nu.nl lezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik las het ja, enig idee of jouw baan in de risicosector valt? Of zit jij veilig?
Ik ga alvast Schultenbrau inslaan. En kijken of ik nog ergens een half kapot plastic stoeltje kan scoren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar Q, als je Koos Werkeloos gaat worden ben je welkom om hier in de zon met een biertje de pauper uit te gaan hangen hoor
En 100% NL op de speakerts natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga alvast Schultenbrau inslaan. En kijken of ik nog ergens een half kapot plastic stoeltje kan scoren.
Mooi klote weerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest het ook op nu.nl lezen.
Hoi rhutje! Ja, ik kwam even kijken en zag een hoop bekenden dus ik dacht laat ik eens wat postenquote:
Goed man, lekker druk bezig voorgoed nederland achter mij te laten! Hoe is het met jou?quote:
Je bent goed bezig dus! Mooi zo!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik lees er zo nu en dan maar reageren doe ik zelden. Eigenlijk alleen als het weer eens op klappen staat. De sc niet ik
Ja goed! Druk. Maar lekker drukWel werkeloos (en dan toch zo druk!) door de economie
Mja heb zat te doen. En met jou?
Ik heb al dik 15 jaar een fles johnnie walker blue ongeopend in de kast staanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb behoefte aan een goed glas whisky
Whud?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al dik 15 jaar een fles johnnie walker blue ongeopend in de kast staan
Het was ooit een relatie geschenk die mijn vader heeft gekregen en we hadden toen samen besloten dat hij pas open gaat bij een hele speciale gelegenheid. Maar mijn vader is 2,5 jaar geleden overleden dus hij staat er nog steeds. En ik wacht nog op een bijzonder moment om hem te openen om zodoende de afspraak met hem na te komen.quote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het was ooit een relatie geschenk die mijn vader heeft gekregen en we hadden toen samen besloten dat hij pas open gaat bij een hele speciale gelegenheid. Maar mijn vader is 2,5 jaar geleden overleden dus hij staat er nog steeds. En ik wacht nog op een bijzonder moment om hem te openen om zodoende de afspraak met hem na te komen.
Dankjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gecondoleerd![]()
Zodra je definitief gaat emigreren kan hij open dus
Gewoon open maken en genieten joh!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dankje
Ja misschien is dat wel de tijd om dat te doen, al maakt de fles me zenuwachtig hehe. Ik geloof dat een glas JW blue in een bar/restaurant een 30 euro ofzo is. Ik heb geen idee hoe die smaakt, ik was vroeger wel een whisky drinker maar dat is toch zeker al een jaar of 8 terug.
Als ik in maart terug ben in NL en ik een baan heb in brazilie zal ik wel even posten hoe de blue smaaktquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon open maken en genieten joh!
Doet u dat. Ik ken hem namelijk ook niet en ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik in maart terug ben in NL en ik een baan heb in brazilie zal ik wel even posten hoe de blue smaakt
Ik ben zelf meer van de single malts, heb ook een 10 jaar oude Auchentoshan staan voor visite. Laphroaig ken ik alleen van naam, nooit gedronken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doet u dat. Ik ken hem namelijk ook niet en ben wel benieuwd.Ik heb thuis wel Laphroaig staan
Goed! Maar beter als ik met jou mee mag naar Braziliëquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi rhutje! Ja, ik kwam even kijken en zag een hoop bekenden dus ik dacht laat ik eens wat postenHoe is het met jou?
Ik heb behoefte aan een sloot wiskeyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb behoefte aan een goed glas whisky
Bwehehehequote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan een sloot wiskeyof andere drank, het maakt me niet eens uit
Dat word een beetje kortdag he, ik ga donderdagmiddag richting schiphol. Misschien volgend jaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goed! Maar beter als ik met jou mee mag naar Brazilië
Zware dag gehad?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan een sloot wiskeyof andere drank, het maakt me niet eens uit
Tentamenperiodequote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat word een beetje kortdag he, ik ga donderdagmiddag richting schiphol. Misschien volgend jaarMaar om je een beetje gevoel te geven dat je er bent zal ik een drankje voor je drinken als ik onder een palmboom op het strand zit
[..]
Zware dag gehad?
Ahh ok succes met je tentamens!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tentamenperiode
Maar die zijn dinsdag voorbij hoor, en ik heb geen colleges in de volgende periode dus ik kan donderdag prima mee
25 graden, dat is de nacht temperatuur in braziliequote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook naar Brazilië, verdomme. Als er geen noorderwind was, was het hier nu ruim 25 graden.
You're not helping.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
25 graden, dat is de nacht temperatuur in brazilie
Hittequote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
25 graden, dat is de nacht temperatuur in brazilie
Hitte en zon zijn lekker, ijskonijn.quote:
Of dat ze zelf smelt en dat ze dit:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hitte en zon zijn lekker, ijskonijn.Maar jij bent natuurlijk bang dat je chocolade smelt
Sorryquote:
Ik heb vandaag al mijn zomerkleding opgegraven, morgen koffer inpakken!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook zo veel outfits die veel leuker zijn in de zomer!
quote:
Dat dus, liever 10 keer hitte dan kou, brrrr.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hitte en zon zijn lekker, ijskonijn.Maar jij bent natuurlijk bang dat je chocolade smelt
Winter? Mens, we hebben nog amper winter gehad hier!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
mijn lijf is niet eens 25 graden vandaag geloof ik
stomme winter
Ik heb vannacht met 2 dekbedden en een kruik geslapen!
Moet je nagaan hoe zwaar ik het normaal hebquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Winter? Mens, we hebben nog amper winter gehad hier!
Dit is lente zowat!
Zoals het hoort! Zolang ik nog hier ben geen winter!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Winter? Mens, we hebben nog amper winter gehad hier!
Dit is lente zowat!
Maar dat is toch helemaal niet erg?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of dat ze zelf smelt en dat ze dit:
[ afbeelding ]
in zich heeft en dat ze dat dan niet meer onder controle kan houden
Dat weet jij en dat weet ik, maar CL blijkbaar nog nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet erg?
Jij helpt haar wel te controleren toch? Dat wil jij best als offer brengenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet erg?
Daar wen je aan, eerste 2 dagen in brazilie zweet ik ook maar daarna pas ik me aan aan het lokale tempo en de gang van leven en heb ik er geen last meer van.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Nee echt, boven de 25 graden ga ik zweten als een otter, ben ik zo sloom als wat, en chagrijnig, kleren zitten niet lekker, zit ik niet lekker in m'n lijf, moet je op slippers lopen, word je omringd door dunne meisjes, smelt alles, verbrand ik levend, is het snikheet binnen, kun je niks doen zonder drie liter zweet te verliezen en worden alle stomme beesten wakker.
Voordeel is wel dat groente en fruit goedkoper is, dat m'n plantjes mooi bloemen en dat het 's middags lekker is buiten.
Ja, dat probeer ik al tijdenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat weet jij en dat weet ik, maar CL blijkbaar nog niet
Ontvoer haar naar Malta en maak haar los
i was born for this kinda shit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij helpt haar wel te controleren toch? Dat wil jij best als offer brengen
35 plus is heerlijk aan het strand, ijskoud biertje, hangmatje, muziekje, fijn boek, mooie dames en tegelijk lekker bruin wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word echt pas een beetje blij vanaf 23 graden
Boven de 30 word Nederland wel een beetje vervelend, maar genoeg andere klimaattypen waarbij dat heerlijk is
Ik wist wel dat jij de goede kandidaat zou zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik al tijden
[..]
i was born for this kinda shit.
Drie weken zuiden van de VS en de laatste dag zat ik bij de arts met dikke voeten en enkels en zowat een zonnesteekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar wen je aan, eerste 2 dagen in brazilie zweet ik ook maar daarna pas ik me aan aan het lokale tempo en de gang van leven en heb ik er geen last meer van.
Enige echt nare is allemaal witte huizen die gewoon echt pijn doen aan mijn ogen vanwege de zon in het begin
Bruin word ik helaas ook nietquote:
Zonnesteek, erg naar. Nooit gehad maar ik ken slachtoffersquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie weken zuiden van de VS en de laatste dag zat ik bij de arts met dikke voeten en enkels en zowat een zonnesteek
Niet rood worden, of in mijn geval nooit verbranden maar rood worden is 24 uur later bruin. Ik ben zo gelukkig met mijn huidtypequote:
Nee joh, CL moet zich gewoon insmeren met chocolade.quote:
Geilquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's wel een uitdaging. Moet ik even hete pepers heten en de handstand leren.
Ja poep doet het nog altijd niet geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |