Oh nee! Dus moeten we straks een week lang verhalen aanhoren van je over de seks en je vriendin? Oh wacht...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:23 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin is de pil vergeten, moeten we een week met condooms neuken.
We hebben überhaupt nog nooit een week geneukt dus dat wordt een uitdaging.
His girlfriend who lives in Canada!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee! Dus moeten we straks een week lang verhalen aanhoren van je over de seks en je vriendin? Oh wacht...
Ik nu ookquote:
Morgen weer! En zondag!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin in ontbijt op bed met harde broodjes en een donut of zo
Nee dan ben ik druk met neuken natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee! Dus moeten we straks een week lang verhalen aanhoren van je over de seks en je vriendin? Oh wacht...
Hoe harder ze het roepen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee dan ben ik druk met neuken natuurlijk!
Met dat harde en die donut kan ik wel creatief worden met gaten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin in ontbijt op bed met harde broodjes en een donut of zo
Hoe sneller ze poepen?quote:
ik heb net mijn lief geappt hoe laat ie thuis is want hij is er rond lunchquote:
Ik ben zó verwendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb net mijn lief geappt hoe laat ie thuis is want hij is er rond lunch
even kijken of het de moeite is om te blijven liggen
Not quite what I meant...quote:
Geef me z'n nummer even. Wil hem waarschuwen voor geknakte penis experimenten voor t te laat is!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb net mijn lief geappt hoe laat ie thuis is want hij is er rond lunch
even kijken of het de moeite is om te blijven liggen
Hoe harder ze roepenquote:
Jij wil gewoon een camera ophangen voor het ramptoerisme.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef me z'n nummer even. Wil hem waarschuwen voor geknakte penis experimenten voor t te laat is!!
Waarom zou ik dat in GODSNAAM willen zien?!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een camera ophangen voor het ramptoerisme.
Waarom moet het rijmen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe harder ze roepen
Des te minder ze tjoepen?
neeee dat doe ik niet bij hem. Dat is sneuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef me z'n nummer even. Wil hem waarschuwen voor geknakte penis experimenten voor t te laat is!!
Idd, don't break your toys!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeee dat doe ik niet bij hem. Dat is sneu
en een risico... wat als ie kapot blijft?
Constant? De klacht is dat ik niet heb geneukt want pil vergeten en geen condooms.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom moet het rijmen?Ik krijg gewoon jeuk van dat 'kijk mij eens constant wilde seks hebben' sorry Seikcid
Je weet best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Constant? De klacht is dat ik niet heb geneukt want pil vergeten en geen condooms.
wacht! Dat kan ik ook hoor!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom moet het rijmen?Ik krijg gewoon jeuk van dat 'kijk mij eens constant wilde seks hebben' sorry Seikcid
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht! Dat kan ik ook hoor!
Ik heb zo'n wilde seks dat ik mezelf laatst uit had gedroogd met te veel neuken
beat that dickies!
Ducttape! Dat fixt toch alles?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeee dat doe ik niet bij hem. Dat is sneu
en een risico... wat als ie kapot blijft?
Ik zo hard en wild dat ik liep als een Bambi voor het eerst op ijs!!! HA!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beat that dickies!
Als je denkt dat slaan helpt, deal!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beat that dickies!
Zeg dat wel jaquote:
Godver, TMIquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zo hard en wild dat ik liep als een Bambi voor het eerst op ijs!!! HA!
hoe meer ze joetjoepen?quote:
Al 2 jaar lang om het weekend ontbijt op bedquote:
nee in het algemeenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]En dan beneden uitgedroogd, of in het algemeen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee in het algemeen
2 dagen ziek geweest
Zijn er samenwoonplannen ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al 2 jaar lang om het weekend ontbijt op bed
Dat ga ik nog missen als we samenwonen, dan is dat vast snel over
Wassen, strijken en koken moet je.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Dat ga ik nog missen als we samenwonen, dan is dat vast snel over
Ja ooit wel mag ik hopenquote:
Ik ben niet zo'n goede huisvrouwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wassen, strijken en koken moet je.
ik doe geen zakquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede huisvrouwBehalve wat koken betreft dan he
Vriend is heel netjes. Die krijgt het nog zwaar met mequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe geen zak
Maar ik neuk er dan ook hard voor
Wij hebben het eerder andersom. Vriendin doet vrijwel alles.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vriend is heel netjes. Die krijgt het nog zwaar met me
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik lieg ook hoor.
Ik bestel de boodschappen online, kook af en toe en doe heel soms een was
En je zit vaak thuis? Slechte zaak!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik lieg ook hoor.
Ik bestel de boodschappen online, kook af en toe en doe heel soms een was
Als ik daar ben, ligt er ook binnen 2 uur een spoor van zooi door het huisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:54 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wij hebben het eerder andersom. Vriendin doet vrijwel alles.
Dan werkt vriendje toch gewoon wat harder?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet fucking duur, de bezorgkosten enzo?
pick up pointquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet fucking duur, de bezorgkosten enzo?
nee ik ben nooit thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En je zit vaak thuis? Slechte zaak!
Geen Albert dus? Daar betaalde ik vroeger vaak een tientje ofzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pick up point
gratis als je voor 70 euro of meer besteld en anders maximaal 1.50 aan service kosten
In bed, met ontbijt!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En je zit vaak thuis? Slechte zaak!
http://www.ah.nl/appie/over/pick-up-pointsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Geen Albert dus? Daar betaalde ik vroeger vaak een tientje ofzo.
Nope, hence the pluralquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was
gelukkig ben ik niet de enige
goed georganiseerde mensen bedoel jequote:
Dat heb je met die selfies.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Net de nieuwjaarsfoto's gezien. Men.. heb nog nooit zo vaak op een foto gestaan
Wel de extra kilo's van al die ontbijtjes op bed eraf batsen he?quote:
Als ik daar tijd voor heb, met al die series...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel de extra kilo's van al die ontbijtjes op bed eraf batsen he?
Da's best knap, meestal sta je maar maximaal één keer op een foto. Tenzij deze bewerkt is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Net de nieuwjaarsfoto's gezien. Men.. heb nog nooit zo vaak op een foto gestaan
Gluurders?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat krijg je met "ingehuurde" fotografen
Bijdehandjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's best knap, meestal sta je maar maximaal één keer op een foto. Tenzij deze bewerkt is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik daar tijd voor heb, met al die series...
Luiheid.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was
gelukkig ben ik niet de enige
Werken zul je, gij vuige loonslaaf!!quote:
Echt he?quote:
Vergeet de pil niet!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:22 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin is vandaag vrij, mooie dag voor boodschappen.
Van de DA, van de Etos, Smarties, I don;t care!quote:
Ja, ik dacht dat ik lui was. Blijk ik opeens actief en zulks te zijn. Even bijkomen hoorquote:
Ik krijg altijd enorm op m'n flikker van m'n moeder als het hier een bende is, en dan kom ik bij anderen thuis en dan kun je nergens je glas kwijt omdat er overal een dikke laag ZOOI ligtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik lui was. Blijk ik opeens actief en zulks te zijn. Even bijkomen hoor
Daarom moet je ook uit de fles drinken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg altijd enorm op m'n flikker van m'n moeder als het hier een bende is, en dan kom ik bij anderen thuis en dan kun je nergens je glas kwijt omdat er overal een dikke laag ZOOI ligt
Thee uit de theepotquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je ook uit de fles drinken.
Bier uit blik, in één teug, als ie leeg is mik je hem gewoon in de hoek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je ook uit de fles drinken.
M'n giegel zit nu al onder de aftenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Zakje achter je kies, waterkoker aan je mond.
Misschien kun je die wel doodvermoorden met kokend water.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n giegel zit nu al onder de aften
quote:
Van je leven?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef missbehavin het volgende:
En aargh wat duren die laatste uren láng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |