Kom je ook iets vertellenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:41 schreef Fieder het volgende:
Nobono gefeliciteerd met jullie zoon![]()
Vlindur gefeliciteerdbijzonder!!
Chanty goeie seo![]()
Musique tweelingecho
Bah, das gewoon kut. Goed zo!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:48 schreef DJMomo het volgende:
Kim, laatste loodjes + dwarse peuter + Piepend en krakend bekken.![]()
Chocolade. Check. (Milka in de bonus!)
En nog verse zelfgemaakte appeltaart.
Ik ben echo praktijk de linde geweest. Zit in Leiderdorp. Mss net te ver voor je? Was niet duur!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:51 schreef Ongeduldig het volgende:
Hou je taai DJMomo!
En Vlindur gefeliciteerd
Ik ben een beetje aan het rondkijken waar ik over een week of vier een pretecho zou willen doen voor de geslachtsbepaling. We gooien daar ons geld graag voor over de balk![]()
Hebben jullie goede ervaringen ergens in de regio Den Haag - Delft - Rotterdam? Hier in de buurt heb je Babyvision, maar daar lees ik zeer wisselende reviews over en die schrikken me een beetje af. Dus als iemand een tip heeft... Graag!
Die website heb ik ook bekeken en dat leek me wel wat ja. Maar toen zag ik dat er een tijd geleden een Groupon-aanbieding van was (die ik natuurlijk gemist heb) waarbij de prijzen echt een fractie waren van de normale prijzen, en nu vind ik het dus eigenlijk stom om er het volle pond voor te moeten betalenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:55 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik ben echo praktijk de linde geweest. Zit in Leiderdorp. Mss net te ver voor je? Was niet duur!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:51 schreef Ongeduldig het volgende:
Hou je taai DJMomo!
En Vlindur gefeliciteerd
Ik ben een beetje aan het rondkijken waar ik over een week of vier een pretecho zou willen doen voor de geslachtsbepaling. We gooien daar ons geld graag voor over de balk![]()
Hebben jullie goede ervaringen ergens in de regio Den Haag - Delft - Rotterdam? Hier in de buurt heb je Babyvision, maar daar lees ik zeer wisselende reviews over en die schrikken me een beetje af. Dus als iemand een tip heeft... Graag!
Ben daar ook geweest ja!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:55 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik ben echo praktijk de linde geweest. Zit in Leiderdorp. Mss net te ver voor je? Was niet duur!
Die Groupon deal was wel geniaal ja. Helaas had ik die ook gemist. Mijn nieuwsgierigheid won het van de gierigheid. Daarbij is het nog relatief goedkoop. Hier in de buurt verder vaak 60 a 70 euro voor geslachtsbepaling.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:58 schreef Ongeduldig het volgende:
[..]
Die website heb ik ook bekeken en dat leek me wel wat ja. Maar toen zag ik dat er een tijd geleden een Groupon-aanbieding van was (die ik natuurlijk gemist heb) waarbij de prijzen echt een fractie waren van de normale prijzen, en nu vind ik het dus eigenlijk stom om er het volle pond voor te moeten betalen
En dat. ze keek ook niet alleen naar geslacht, maar ook nog even verder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ben daar ook geweest ja!Geslachtsbepaling maar 25 euro, vond ik echt een prima prijs
en heel aardige vrouw!
Idd ja. Ze vroeg bij ons zelfs of we nog even 3D wilden kijken. Nou is dat met 16 weken niet erg mooi nog en mevrouw draaide de hele tijd weg van het beeldquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
En dat. ze keek ook niet alleen naar geslacht, maar ook nog even verder.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoiik ben al heel lang alleen nog aan 't lurken op Fok, maar nu mag ik me hier melden want zwanger
. Van een echte Fok-baby nog wel!
Nog heel pril, ik denk nu in week 7 te zitten en ik vind 't reuze spannend.
(Ohja en voor Foksters die ik op FB heb nog even sssshhht, ik wacht nog even tot een eerste hopelijk goede echo voordat ik het de wereld inslinger)
Wauw! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Dus. Donkerder dan dat kan het volgens mij niet hè![]()
Wij zijn bij babyvision in Delft geweest en dat was echt wel heel leuk!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:51 schreef Ongeduldig het volgende:
Hou je taai DJMomo!
En Vlindur gefeliciteerd
Ik ben hier geweest en dat was echt een hele mooie ervaring:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:51 schreef Ongeduldig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |