Ik pm je straks even.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:13 schreef Tinuviel het volgende:
Ik dacht dat er ook gezegd werd, dat de slaapzak 10cm langer moet zijn, dan je kind. Als ze nu 56 cm lang is, zou de slaapzak, dus 66cm moeten zijn, dus maat 68, denk dat die 2 cm niet zoveel zal uitmaken. Als ik weet waar je woont, is een meet misschien ook mogelijk, dat je even kunt passen?
Lange of korte mouw?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand rompers 86/92 in de aanbieding??
Rammelspul! Graag! En ik ga stiekem ook tussen de kleding snuffelen als het online staat.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand interesse in babyspeelgoed? Van dat kleine rammelspul enzo? Ik heb hier een doos vol. Mag weg tegen verzendkosten of ophalen omgeving Spijkenisse/Rotterdam.
Oh en ik ga zo een shitload aan kinderkleding uploaden. Maat 50 t/m 62 en maat 80/86. Allemaal meisjes.
quote:
Hierbij alle kleertjes:quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Rammelspul! Graag! En ik ga stiekem ook tussen de kleding snuffelen als het online staat.
Niets mis met een mix!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef danic het volgende:
Skippy, dat rammelspul, wil je pluche of juist kunststof/plastic? Of een mix? Als je ook kleertjes ziet die je leuk vindt dan kunnen ze erbij in het pakketje.
Zonder voetjes wel ja. Of hij moet echt superdepupertof zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef danic het volgende:
Jumpsuits zonder voetjes en unisex zeker?
Er komen via marktplaats vier Noppies' mijn kant opquote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef danic het volgende:
Mja, las later pas goed en zag dat je echt noppies wilde....dat heb ik dan natuurlijk weer net niet
Unisex of jommetje. Ik geloof er niks van dat ik een meiske in m'n buik hebquote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef danic het volgende:
Ja maar je wilt waarschijnlijk uniseks toch?
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef danic het volgende:
Ommegot. Die knalroze Molo in 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
shit te laatquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een stokke mycarrier te koop. Een ergonomische drager.
http://link.marktplaats.nl/772613791
Voor fokkers 80 eu.
Tsss, ben je zwanger ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:01 schreef L-E het volgende:
Ohja, wat ik dacht dat Noppies was, blijkt Name It te zijn.
Foto?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:01 schreef L-E het volgende:
Ohja, wat ik dacht dat Noppies was, blijkt Name It te zijn.
Oehquote:Op maandag 3 februari 2014 10:02 schreef L-E het volgende:
Okee, hij is wel van Noppies![]()
Enniehoe, maat 68:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 74, met div. longsleeves. Zit ook zo goed als nieuw spul tussen, dus dat is wat duurder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 80 , met o.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en maat 86 , met o.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Kuukske op 03-02-2014 12:46:38 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
danic leuk spul zit er tussen! Dat jurkje met die groene appeltjes is echt schattig! *op handen gaat zitten*“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ik heb ook weer het e.e.a. wat te klein geworden is hier:
Meisjesspul:
sokken, ong maat 22
korte sokjes, ong maat 22
Rode ballerina's, maat 24
tuniek maat 98, name it
spijkerjasje Dopodopo maat 104
hartjesshirt korte mouw maat 98-104, h&m
roze vestje maat 89-104 h&m
gestreept vestje maat 98-104 h&m
bloemetjesshirt lange mouw dopodopo, maat 98-104
poezentrui maat 98 (niet voor kindjes met een heel groot hoofd)
fleecevest h&m 98-104
bloemetjes ballonrokje hema, maat 98-104
roze ribbroek h&m, maat 92, valt lang
maillots paars 86-92/gestreept 98-104
spijkerbroek smal vallend, met paardenbloemvlekGratis ergens bij, als buitenspeelbroek oid. maat 98, brams paris
pyjama 86-92, hema
onderbroekjes 98-104, hema
hemden (Gratis ergens bij) hema, maat 92
Kleine jongetjes: slofjes
[ Bericht 12% gewijzigd door Morretje op 03-02-2014 16:27:10 ]I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Ik had je nog een om gestuurd over de rompers.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Morretje het volgende:
Ik heb ook weer het e.e.a. wat te klein geworden is hier:
Meisjesspul:
sokken, ong maat 22
korte sokjes, ong maat 22
Rode ballerina's, maat 24
tuniek maat 98, name it
spijkerjasje Dopodopo maat 104
hartjesshirt korte mouw maat 98-104, h&m
roze vestje maat 89-104 h&m
gestreept vestje maat 98-104 h&m
bloemetjesshirt lange mouw dopodopo, maat 98-104
poezentrui maat 98 (niet voor kindjes met een heel groot hoofd)
fleecevest h&m 98-104
bloemetjes ballonrokje hema, maat 98-104
roze ribbroek h&m, maat 92, valt lang
maillots paars 86-92/gestreept 98-104
spijkerbroek smal vallend, met paardenbloemvlekGratis ergens bij, als buitenspeelbroek oid. maat 98, brams paris
pyjama 86-92, hema
onderbroekjes 98-104, hema
hemden (Gratis ergens bij) hema, maat 92
Kleine jongetjes: slofjes
Zou ik het volgende van je mogen overnemen?;
Tshirtje van de h&m
Roze vestje
Vestje met strepen
Spijkerbroekje (buitenspeelbroek)![]()
pm, rompers? Ik weet even niet wat je bedoelt..quote:Op maandag 3 februari 2014 16:23 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik had je nog een om gestuurd over de rompers.
Zou ik het volgende van je mogen overnemen?;
Tshirtje van de h&m
Roze vestje
Vestje met strepen
Spijkerbroekje (buitenspeelbroek)
En ja hoor, dat mag!I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Sorry! Zie dat ik Mrien een pm had gestuurd.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
pm, rompers? Ik weet even niet wat je bedoelt..
En ja hoor, dat mag!
Zal je m'n gegevens sturen![]()
![]()
We gaan grotere spullen opruimen, moet nog eigen foto's maken maar hier alvast een impressie:
2x Van Dijk Toys loopfiets (roze en blauw):
Nieuwprijs 70 euro, vraagprijs 25 euro per stuk.
Pintoy hobbelpaard:
Vraagprijs 15 euro.
Bugaboo Cameleon (rood):
Heeft een klein beetje onderhoud nodig: handrem en knop om te kantelen, maar verder prima.
Vraagprijs 125 euro.
Afhalen in NijmegenWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
Ik overweeg onze Bondolino te verkopen. Is daar interesse voor? Het is een donkerblauwe met lichtblauwe binnenkant.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Over een maand of 6: JA!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik overweeg onze Bondolino te verkopen. Is daar interesse voor? Het is een donkerblauwe met lichtblauwe binnenkant.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Heb eventueel een patapum ssc chocolate voor 25 euro + verzend ( gaat vanuit Engeland ongeveer 10 euro extra zijn) rookvrij + huisdiervrij , gaat vanaf maat 62 zoals de meeste ssc.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Bolletje... het volgende:
Dank voor de tips meiden, ik ga mij er nog even goed in verdiepen!
Deze is ergonomisch trouwens niet zoals die bungel babybjorns
DM/PM maar bij eventuele interresseEngaging Infinite Improbability Drive..![]()
Hier ook wel interesse Kuukskequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik overweeg onze Bondolino te verkopen. Is daar interesse voor? Het is een donkerblauwe met lichtblauwe binnenkant.Het hoeft van mij niet perse zo'n zomerversie te zijn die laatst werd aangeboden namelijk als dat in de prijs scheelt
Wat zou je ervoor willen hebben?
![]()
ik heb deze in een M te koop. http://draagdoek.nl/winke(...)liert-blume-fuchsia/
1x binnenshuis gebruikt, compleet in doos ook het mutsje zit er nog bij, deze is nooit gebruikt
iemand interesse?![]()
Nog proficiat met jullie nr. 3 in aantocht!quote:
Ik wil alleen geen 6 mnd wachten met 'm weg doen.
Ehh.. dit is geen zomervariant geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Hier ook wel interesse KuukskeHet hoeft van mij niet perse zo'n zomerversie te zijn die laatst werd aangeboden namelijk als dat in de prijs scheelt
Wat zou je ervoor willen hebben?
60 euro, ex verzenden.
Maar ja, jeetje. Eh.. Vlindur was eerst. Zet je 'm dan zes maanden op je zolder?Vechten jullie het eventueel even uit?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Nee hoor, Dot mag hemik wacht nog ff een paar maanden
![]()
En bedankt!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Het is geen zomervariant inderdaad Kuuks. Het is deze: http://www.babybij.nl/bondolino-babydrager-marineIk heb je lief mijn hele leven![]()
Ik ben met Otje pasrondes aan t doen... Ook vast de zomerkleding... Is er al intresse in? Anders maak ik later foto'sWe'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Welke maat Lamb?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:01 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben met Otje pasrondes aan t doen... Ook vast de zomerkleding... Is er al intresse in? Anders maak ik later foto's
Ik zoek meisjes zomerkleding én rompers in maat 86/92! Iemand iets leuks in de aanbieding?![]()
Ik gooi hem even in de groep thuis, thanks!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog proficiat met jullie nr. 3 in aantocht!
Ik wil alleen geen 6 mnd wachten met 'm weg doen.
[..]
Ehh.. dit is geen zomervariant geloof ik.
60 euro, ex verzenden.
Maar ja, jeetje. Eh.. Vlindur was eerst. Zet je 'm dan zes maanden op je zolder?Vechten jullie het eventueel even uit?
![]()
Maar ik vind het ook prima als hij naar Vlindur gaat hoor, zij was idd eerder!![]()
Uh 98/104/110 ongeveer het meeste.. Enkele 110/116 ivm toch niet passend bij Otje.... Enkele verdwaalde kleinere dingen misschien
(denk dat ik Otje er maar in houwel handig ipv ook O naast laziness)
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Ja, jurken 104!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:11 schreef Lamb29 het volgende:
Uh 98/104/110 ongeveer het meeste.. Enkele 110/116 ivm toch niet passend bij Otje.... Enkele verdwaalde kleinere dingen misschien
(denk dat ik Otje er maar in houwel handig ipv ook O naast laziness)
Hoe laat moet ik op gaan letten?
Met een meidenkwartet![]()
Otje is er ook al van ophelia![]()
Maar te groot voor mijn dametje dus
Ik hou me wel aanbevolen voor eventuele kleinere dingen(92)
![]()
Sonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Otje is er ook al van ophelia![]()
Maar te groot voor mijn dametje dus
Ik hou me wel aanbevolen voor eventuele kleinere dingen(92)
![]()
![]()
![]()
Prima. Als je in de buurt van breda woont kun je em ook afhalen trouwens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik gooi hem even in de groep thuis, thanks!
Maar ik vind het ook prima als hij naar Vlindur gaat hoor, zij was idd eerder!I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Is er nu al behoefte aan zomerkleding? Ik heb nog steeds het idee dat de winter nog moet komen
Ik heb in ieder geval een hoop meisjeskleding maat 98 in de aanbieding binnenkort![]()
![]()
Ja, wij gaan in mei op vakantiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef Fannetje het volgende:
Is er nu al behoefte aan zomerkleding? Ik heb nog steeds het idee dat de winter nog moet komen
Ik heb in ieder geval een hoop meisjeskleding maat 98 in de aanbieding binnenkortJa! Ik denk dat jouw meisje toch net iets sneller 86 uitgroeit dan de mijne dus dat moet lukkenquote:![]()
![]()
dat denk ik ook![]()
Ze zijn even lang alleen de mijne is wat zwaarder.
Oh en ik zit in 27 graden atm, dus sowieso in zomerse sferen![]()
![]()
Ik zit ook al met mijn hoofd bij de zomer![]()
Cathmar vandaag nog niet hoor! Zit iig 1 jurk bij in die maat.
( hahaha geen otje dan... )
Oh heb nog wel 3x een 3kwart broek in 92
[ Bericht 9% gewijzigd door Lamb29 op 04-02-2014 16:59:22 ]We'll have love aplenty
You and Me![]()
Ik probeer het in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:45 schreef Lamb29 het volgende:
Ik zit ook al met mijn hoofd bij de zomer![]()
Cathmar vandaag nog niet hoor! Zit iig 1 jurk bij in die maat.
( hahaha geen otje dan... )
Oh heb nog wel 3x een 3kwart broek in 92
[ Bericht 6% gewijzigd door Cathmar op 04-02-2014 19:47:53 ]Met een meidenkwartet![]()
Ik noem O wel Ollie dan Lamb
En als Son terug is van haar vakantie heb ik ook zomerspul. Maat 92 en 98 denk ik. Wat verdwaalde 98/104 ook wel.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Wij in april en ik heb me echt nog niet bezig gehouden met zomerkleding. Alhoewel ik wel al het eea in de kast heb liggen van de uitverkoop van vorig jaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, wij gaan in mei op vakantie![]()
![]()
Ik heb hier een grijze gevoerde broek met een hondje erop gestikt mét bijpassende riem maat 98.
Bij interesse of foto graag even pm.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
20Kleding14quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Cathmar het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een kortingscode voor Goedgemerkt (naamlabels)?
20% korting t/m 5 febr![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
20Kleding14
20% korting t/m 5 febr![]()
Top!! Dankjewel.
Met een meidenkwartet![]()
Dit lees ik te laatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
20Kleding14
20% korting t/m 5 febr
Gisteren net naamlabels besteld.![]()
Nieuw broekje van c&a mt92. Kleur is irl turquoise maar krijg t niet goed op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw vest van de Hema mt 92
-weg-
Badjas nieuw, mt86/92
-weg-
Mijn lievelingsjurkje voor Szit nu echt te strak..
H&M mt 92
-weg-
Roze Hema vest mt92
-weg-
Rood shirtje met pofmouwtjes mt92 maar kan al bij 86
-weg-
[ Bericht 14% gewijzigd door Zoë23 op 05-02-2014 20:27:14 ]![]()
Zoë, mag ik dat roze jurkje in 92?
Edit: en de vestjes? Roze en roze/wit gestreeptequote:Op woensdag 5 februari 2014 10:37 schreef Zoë23 het volgende:
Nieuw broekje van c&a mt92. Kleur is irl turquoise maar krijg t niet goed op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw vest van de Hema mt 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badjas nieuw, mt86/92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lievelingsjurkje voor Szit nu echt te strak..
H&M mt 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze Hema vest mt92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rood shirtje met pofmouwtjes mt92 maar kan al bij 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk!quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zoë, mag ik dat roze jurkje in 92?
Edit: en de vestjes? Roze en roze/wit gestreepte![]()
Positiekleding te koop!
Ik wil er graag van af dus mag weg voor weinig.
PM bij interesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door flowerbox op 05-02-2014 21:59:53 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Hoe valt de badjas Zoë? Zoek namelijk al een tijdje een badjas. Poezenshirtje wil ik ook wel overnemen![]()
![]()
Hij is ruim maar niet megagroot kan bij 86/92/98 en hijs lang genoeg om C warm te houden. S wil m echt niet aan terwijl ik t zo lief vindquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef Xanteh het volgende:
Hoe valt de badjas Zoë? Zoek namelijk al een tijdje een badjas. Poezenshirtje wil ik ook wel overnemenvandaar dat ik m verkoop. Als ik m tevoorschijn haal is het al 'nee'
![]()
Is goedwist niet of je rood leuk vond voor C daarom had ik je laatst dat grijze/zwarte shirtje gestuurd.
![]()
Dat grijze/zwarte shirtje is ze helemaal gek op. Loopt dan de hele tijd te miauwen
En zonde dat ze de badjas niet aan wil!
Pm wel even terug![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:21 schreef Xanteh het volgende:
Dat grijze/zwarte shirtje is ze helemaal gek op. Loopt dan de hele tijd te miauwen
En zonde dat ze de badjas niet aan wil!
Pm wel even terugschattig.
Ja, vind ik ook! Nouja gelukkig kan ik jou er blij mee maken. Is goed!
![]()
Ik heb hier een positiebroek van H&M, maatje 40..
Het lijkt erop dat de pijpen, wat wijder uitlopen.. (vermoed ik)
Ik kreeg m van een vriendin van me, maar hij is veel te groot voor mij..
Ziet er nog prima uit, geen rafels oid..
De broek mag weg tegen verzendkosten
Plaatje bij het praatje:
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ik probeer het even hier: Ik ben op zoek naar een zwarte positiebroek, beetje jeansachtig (dus niet chino of pantalon) en skinny, in maat 40. Anybody?![]()
Ik heb hier een zwarte H&M positieskinnyquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:23 schreef marel88 het volgende:
Ik probeer het even hier: Ik ben op zoek naar een zwarte positiebroek, beetje jeansachtig (dus niet chino of pantalon) en skinny, in maat 40. Anybody?Of nouja, zo'n 'used look'.
Hij is duidelijk niet nieuw meer overigens, ik vond dat vooral te merken aan de buikband die een beetje lubbert. Maar aan het eind van de zwangerschap is dat geen probleem meer over het algemeen![]()
![]()
hier nog even mijn positiekleding
http://www.mijnalbum.nl/Album=GCVK6OZM
broeken en rok maat 38/40
losse verkoop of alles op de foto's en alles wat ik nog tegenkom (uit mijn hoof nog minstens 1 spijkerbroek, een huispak en een los vest) voor 40 euro
[ Bericht 7% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 06-02-2014 11:21:30 ]![]()
Eh...waar zijn de foto's danquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier nog even mijn positiekleding
broeken en rok mat 38/40
losse verkoop of alles op de foto's en alles wat ik nog tegenkom (uit mijn hoof nog minstens 1 spijkerbroek, een huispak en een los vest) voor 40 euro
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Carnavalskleren anyone?
Bumbapakje inc. hoedje (zonder maat)
en 2 flamenco jurken (1 is zo'n toeristen ding uit salou en de andere is een echte spaanse jurk, beide maat 2)
Fotos op verzoek![]()
mag ik het bumba pakje???quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:00 schreef amaranta het volgende:
Carnavalskleren anyone?
Bumbapakje inc. hoedje (zonder maat)
en 2 flamenco jurken (1 is zo'n toeristen ding uit salou en de andere is een echte spaanse jurk, beide maat 2)
Fotos op verzoek*poef* nu is het weg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: