SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.62/68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reacties svp via pm.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kuukske op 01-02-2014 20:22:14 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Mijn ongeduldige moederhart heeft net een lading via MP binnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:55 schreef Kuukske het volgende:
Te beginnen met een zooitje rompers, zit ook Hema-stretch tussen. Zie album: Klikkerdeklik
Doe een goed bod voor het pakketje zou ik zeggen
Ik pm je straks even.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:13 schreef Tinuviel het volgende:
Ik dacht dat er ook gezegd werd, dat de slaapzak 10cm langer moet zijn, dan je kind. Als ze nu 56 cm lang is, zou de slaapzak, dus 66cm moeten zijn, dus maat 68, denk dat die 2 cm niet zoveel zal uitmaken. Als ik weet waar je woont, is een meet misschien ook mogelijk, dat je even kunt passen?
Lange of korte mouw?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand rompers 86/92 in de aanbieding??
Rammelspul! Graag! En ik ga stiekem ook tussen de kleding snuffelen als het online staat.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand interesse in babyspeelgoed? Van dat kleine rammelspul enzo? Ik heb hier een doos vol. Mag weg tegen verzendkosten of ophalen omgeving Spijkenisse/Rotterdam.
Oh en ik ga zo een shitload aan kinderkleding uploaden. Maat 50 t/m 62 en maat 80/86. Allemaal meisjes.
quote:
Hierbij alle kleertjes:quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Rammelspul! Graag! En ik ga stiekem ook tussen de kleding snuffelen als het online staat.
Niets mis met een mix!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef danic het volgende:
Skippy, dat rammelspul, wil je pluche of juist kunststof/plastic? Of een mix? Als je ook kleertjes ziet die je leuk vindt dan kunnen ze erbij in het pakketje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |