Maar waarom lachte je zo droog om de reactie van Senor-Chang.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
[..]
Ja Rudaw ken ik.
[..]
http://qaradawi.net/library.html
Ach ja Turkije zit hier gewoon achter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:26 schreef theunderdog het volgende:
http://vvanwilgenburg.blo(...)t-mention-kurds.html
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ach ja Turkije zit hier gewoon achter.
De SNC zijn gewoon de puppets en de kontlikkers en pijpers van de Turken.
Ik hoorde dat Barzani's zusterpartij in Syri (KNC) wel is gegaan? Barzani is anders ook gewoon een puppet van Erdogan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ach ja Turkije zit hier gewoon achter.
De SNC zijn gewoon de puppets en de kontlikkers en pijpers van de Turken.
Nee hoor geeneen Koerdische partij is uitgenodigd voor de conferentie. Ook de KNC niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Barzani's zusterpartij in Syri (KNC) wel is gegaan? Barzani is anders ook gewoon een puppet van Erdogan.
Toch vind ik dat wel erg apart, want er zijn genoeg filmpjes op YouTube te vinden waar Assad zijn troepen/delegatie moslims belachelijk aan het maken zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:26 schreef Intellectueel het volgende:
De meerderheid van Assad's delegatie van diplomaten in Syri bestaat uit Soennieten. Een reminder voor de mensen die nog steeds in termen van Alewieten en Soennieten spreken.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 12:41:52Painful for Syrian opposition (who often claim this is war btwn Alawi/shia vs sunni) is this: Syrian regime delegation Geneva2 mostly sunni. reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 10:20:44Infront of UN bldg, anti Assad and kurds chanting: 'the people want to hang the president.' #Geneva2 http://t.co/4iTHbP76SM reageer retweet
Syria's foreign minister threatens to walk out of peace talkstwitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 11:05:18Vriendelijkste woorden die ik hoorde van regimedelegatie over oppositie:"t Zijn ratten". Oppositie over regime:"Hopelijk zijn ze snel dood." reageer retweet
Wel inderdaad lekker wijf als je foto's van haar bekijkt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:41 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 12:41:52Painful for Syrian opposition (who often claim this is war btwn Alawi/shia vs sunni) is this: Syrian regime delegation Geneva2 mostly sunni. reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 10:20:44Infront of UN bldg, anti Assad and kurds chanting: 'the people want to hang the president.' #Geneva2 http://t.co/4iTHbP76SM reageer retweet
Syria's foreign minister threatens to walk out of peace talkstwitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 11:05:18Vriendelijkste woorden die ik hoorde van regimedelegatie over oppositie:"t Zijn ratten". Oppositie over regime:"Hopelijk zijn ze snel dood." reageer retweet
http://www.theguardian.co(...)reak-down?CMP=twt_fd
Lekker wijf steunt jihadi's met 20k euro
http://www.powned.tv/nieu(...)unt_jihadis_met.html
http://www.dailymail.co.u(...)Syrian-fighters.html
Denk je dat er iets uit gaat komen uit Geneva II, die al gedoemd is te mislukken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:54 schreef expans het volgende:
Nooit de hand bijten die je voedt (oid), als dit Soennieten zijn die het altijd redelijk goed hebben gehad lijkt het me logisch dat ze loyaal blijven.
Ik vraag me echt af hoelang dit nog gaat duren, en daarbij moet ik wel vermelden dat ik respect heb voor het huidige regime dat zich vooralsnog redelijk weet te redden. puur en alleen door brute kracht. Mocht dit gebeuren in een ''modern'' land zou het al na een maandje voorbij zijn denk ik.
Wat moet eruit komen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Denk je dat er iets uit gaat komen uit Geneva II, die al gedoemd is te mislukken.![]()
![]()
Jammer dat de Koerden niet zijn uitgenodigd.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:37 schreef Baklava95 het volgende:
Nee hoor geeneen Koerdische partij is uitgenodigd voor de conferentie. Ook de KNC niet.
Maar zowel de oppositie als het regime (die beiden idioten zijn) hebben nog niet gesproken over de Koerden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jawel hoor.
http://aranews.org/en/hom(...)eva-peace-talks.html
Wel formeel onder de SNC, maar toch.
Vind jij haar niet gewoon een ordinaire hoer ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wel inderdaad lekker wijf als je foto's van haar bekijkt.![]()
![]()
Zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wel inderdaad lekker wijf als je foto's van haar bekijkt.![]()
![]()
Goeie vraag...quote:We weten allemaal van de 72 maagden voor mannelijke martelaren, maar wat krijgen vrouwelijke martelaren? 72 negerlullen??
Vrijdagmiddag dan ga ik altijd een beetje existentialistisch denken..
I.p.v. het woordje Islam moet je dan 'Islamistische overname van Nederland' lezen.quote:Als zelfs Marokkanen zonder hoofddoek de extreme Islam gaan steunen, dan gaat er iets heeeel erg fout. Dit geeft aan dat ook 'gewone' Marokkanen de Islam zullen steunen als het fout loopt.
quote:"Nawal Masaad (26), een lekkere Britse chick ..."
Na dat arsenaal aan inheemse gedrochten daar op dat eiland in isolement, begrijp ik dat een exoot er goed bij afsteekt. Maar dit is nog steeds geen lekkere chick. Slechts 1 van de 13 standaard sletjes in dat dozijn.
Heerlijk dit.quote:Als Linkse Nederlandse mokkels het gedrag van haatbaarden kunnen goedpraten dan wel ondersteunen, waarom zou nota bene een Marokkaanse hierin verschillen?
Nounou, wat een nieuws !quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef Intellectueel het volgende:
Syrische delegatie dreigt met vertrek uit Genve:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-vertrek-geneve.html
Niet aan veldkamp laten zienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:29 schreef theunderdog het volgende:
Relatief oud filmpje, maar.......x miljoen gewoon
Ik heb het filmpje niet gezien. Ik zie slechts een gast met een mariabeeldje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als veldkamp zich hierover gaat opwinden dan is dat meer dan terecht ...
Hij gooit dat beeldje kapot.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien. Ik zie slechts een gast met een mariabeeldje.
Integendeel, klagen en opwinding is juist erg goed (wetenschappelijk onderzocht ).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:20 schreef firefly3 het volgende:
Slecht voor je hart om je op te winden lol
Haha , dat is toch niet erg? Dat ik mijn kleine teen stoot is erger.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha , dat is toch niet erg? Dat ik mijn kleine teen stoot is erger.
Stress is zeer ongezond. Wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Integendeel, klagen en opwinding is juist erg goed (wetenschappelijk onderzocht ).
Het moet alleen niet te lang duren.
Geef maar gewoon toe dat je tegen 'afgodsbeelden' bent, Dr. Kromzwaard.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha , dat is toch niet erg? Dat ik mijn kleine teen stoot is erger.
Nee, dat is alleen zo als het langdurig is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stress is zeer ongezond. Wetenschappelijk bewezen
Er gaan elke dag mensen dood.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:23 schreef firefly3 het volgende:
Er gaan mensen dood en dan huilen om een mariabeeldje. P-l-e-a-s-e.
Vast wel ergens op de wereld. En anders omgevallen door de wind of perongeluk omgeduwd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er gaan elke dag mensen dood.
Een mariabeeldje wordt niet elke dag kapot gegooid .
Kortom: er kan een slotje op dit topic.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vast wel ergens op de wereld. En anders omgevallen door de wind of perongeluk omgeduwd.
Waarom hecht je waarde aan een beeldje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: er kan een slotje op dit topic.
Lang leven nihilisme, apathie en kastplantjes !
En ohja, fc kampioenen niet te vergeten.
Waarom hecht jij waarde aan mensen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom hecht je waarde aan een beeldje?
Omdat ik zelf ook mens ben en weinig empathie heb voor beeldjes. Of kan je wel emotioneel verbonden voelen met een beeldje? Wat heb jij met beeldjes vraag ik me nog steeds af.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom hecht jij waarde aan mensen?
Vanwaar die interesse ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook mens ben en weinig empathie heb voor beeldjes. Of kan je wel emotioneel verbonden voelen met een beeldje? Wat heb jij met beeldjes vraag ik me nog steeds af.
Omdat je een filmpje van een mariabeeldje poste? Wat zijn je motieven erachter?quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je een filmpje van een mariabeeldje poste? Wat zijn je motieven erachter?
hoe kan je met een organisatie samenwerken dat jou keihard bestrijdt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:35 schreef theunderdog het volgende:
http://dewarereligie.nl/2(...)p-tot-verbroedering/
Hoewel ik erg tegen ISIS ben, vanwege veel te extreem en nihilistische gedachtegang is dit wel waar. Als ze iets willen bereiken dan zal FSA en andere rebellengroepen toch echt met ISIS samen moeten werken.
En ISIS heeft al meerdere malen aangegeven dat te willen.
ISIS bestrijdt de FSA niet, ze willen juist met die strijd stoppen. Zie de laatste oproepen van hun hoofdclown.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe kan je met een organisatie samenwerken dat jou keihard bestrijdt?
nu ze keihard terug gepakt worden gaan ze idd huilen, niet echt oprecht...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
ISIS bestrijdt de FSA niet, ze willen juist met die strijd stoppen. Zie de laatste oproepen van hun hoofdclown.
Ik denk dat zij oprecht van Assad af willen, net als de FSA. Wat ze daarna denken te doen is een ander onderwerp. Maar in het begin werkten ze ook gewoon samen met de FSA.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu ze keihard terug gepakt worden gaan ze idd huilen, niet echt oprecht...
hun gedrag saboteert keihard de rebellen, ze dienen daarom alleen al aangepakt te worden, over intenties kan ik niks zeggenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk dat zij oprecht van Assad af willen, net als de FSA. Wat ze daarna denken te doen is een ander onderwerp. Maar in het begin werkten ze ook gewoon samen met de FSA.
Daar moet FSA dus mee stoppen he.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe kan je met een organisatie samenwerken dat jou keihard bestrijdt?
FSA bestaat niet meer. Dat is meer een verzamelnaam geworden voor een paar corrupte brigades en hun corrupte leiders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
ISIS bestrijdt de FSA niet, ze willen juist met die strijd stoppen. Zie de laatste oproepen van hun hoofdclown.
Semantiek, jij weet wat we bedoelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
FSA bestaat niet meer. Dat is meer een verzamelnaam geworden voor een paar corrupte brigades en hun corrupte leiders.
De enige rebellengroep die wel echt zeer effectief is en niet-corrupt is ISIS.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef theunderdog het volgende:
FSA en andere rebellen vechten tegen ISIS, en dat terwijl ISIS al meerdere malen heeft opgeroepen tot samenwerking.
Nee, ISIS heeft wel degelijk meerdere malen de andere rebellen opgeroepen tot samenwerking.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]Jij hebt echt met een bord voor je kop het conflict zitten volgen.
Beweer ik ergens dat dat niet hypocriet is ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef Intellectueel het volgende:
ISIS is de hoofdschuldige in deze schisma. Lang voordat de onderlinge gevechten uitbraken frustreerde ISIS de andere rebellengroepen al. Dat ze nu opeens oproepen tot eenheid, wat overigens klinkklare onzin is als je de statements van Baghdadi hebt gevolgd, is volkomen lachwekkend en hypocriet.
quote:Syria
President Barzani: Solution for Syrian Crisis is Political not Military
ERBIL, Kurdistan Region—Speaking at a panel organized by Al-Arabiya TV in Davos, Kurdistan Region President Massoud Barzani said that the best way out of the Syrian crisis is a political solution.
“I support a political and reject military solution for the Syrian crisis,” Barzani said.
The Kurdish president described the situation in Syria as a humanitarian crisis, saying, “What's happening in Syria is a humanitarian issue and Kurds are also victims of this issue.”
“The situation has become very complicated,” he added.
Seated at the panel were also Turkish Foreign Minister Ahmet Davutoglu, Jordanian Foreign Minister Nasser Sami Judeh, Ghassan Salam, Dean of the Paris School of International Affairs, and Iranian Foreign Minister Mohammad Javad Zarif.
Barzani said that the Kurdistan Region stands by the Kurds in Syrian Kurdistan (Rojava) and he stressed that all parties should be included in the political process.
“We support any decision if it has the support of all parties,” he said.
Syrian Kurdish groups maintain good relations with the autonomous Kurdistan Region. Since the start of the Syrian war they have gathered and signed several agreements in the capital Erbil.
Barzani said that thousands of Kurds fleeing the violence in Syria have found shelter in the Kurdistan Region.
“Now there are 200,000 Kurdish refugees from Rojava in the Kurdistan Region," he told the foreign delegates.
The Kurdish government has set up several camps near Erbil, Duhok and Sulaimani.
Kurdish leaders say that the Kurdistan Region hasn’t received the support and recognition the international community has awarded to countries such as Jordan, Lebanon and Turkey for housing Syrian refugees.
Barzani called on the European Union to play an active role in assisting the refugees in the Kurdish region.
The Kurdish president echoed the concern of other world leaders about a possible spillover of the Syrian conflict into the neighboring countries, saying, “Syria has become a place where many parties can interfere. The same armed groups that fight in Syria have controlled the west of Iraq, too."
The Kurdish president said that people in the Middle East should work towards building a region based on peace and tolerance.
“In the last century people in the region were deprived and denied, including Kurdish people,” he said.
“We have seen too many crisis,” he added. “I hope that all parties reconsider their policies and depend on tolerance, coexistence and mutual acceptance.”
Beter krijgen de Koerdische vluchtelingen gelijk de Iraakse nationaliteit en verhuizen ze naar Kerkuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Baklava95 het volgende:
President Barzani van de autonome Koerdistan regio in het noorden van Irak spreekt zich uit over het Syrische conflict.
[..]
Dat het nep is, was toch wel gelijk duidelijk?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef De_Ilias het volgende:
De video die ene opa die ontucht pleegt met zijn kleindochter is niet van FSA. Het is dus nep
Ja maar en naar Mosul en Thuz Khurmato en Diyala.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:40 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Beter krijgen de Koerdische vluchtelingen gelijk de Iraakse nationaliteit en verhuizen ze naar Kerkuk.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja maar en naar Mosul en Thuz Khurmato en Diyala.
Of Koerden moeten gewoon meer Kinderen maken.
En we moeten de Arabische vluchtelingen in de KRG Koerdisch laten leren.
Alle Turkse en Arabische scholen in Zuid-Koerdistan sluiten voor etnische Koerden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:44 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]![]()
Arabisch en Turks verbieden en een straf op zetten. Standrechtelijke executie of zo. Verdere militarisering van de Koerdistan Regio, uitbreiding van de macht van de geheime dienst, agressieve territorium-beleid voeren. Laten we leren van onze buren!
Standaard-Koerdisch is een goed idee. Daar wordt nu ook aan gewerkt vanuit de KRG. Mosul is niet Koerdisch dus daar moeten we ons niet mee bemoeien, Kerkuk natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Alle Turkse en Arabische scholen in Zuid-Koerdistan sluiten voor etnische Koerden.
Turkmenen en Arabieren mogen wel hun eigen taal praten en leren natuurlijk .
Arabisch als vak afschaffen op Koerdische scholen of op zijn minst als keuzevak aanbieden.
De Koran vertalen in het Koerdisch.
En serieus beste Senor-Chang: we moeten ook standaard-Koerdisch ontwikkelen die elementen en grammatica en woordenschat bevat uit alle Koerdische dialecten. En dat de ofiiciele taal van Koerdistan maken. Kinderen leren naast hn eigen dialect ok het Standaard-Koerdisch.
Irak is nu druk met ISIS. Gewoon Kerkuk en Mosul binnevallen en annexeren.
Ook alle illegale Arabieren die zich in Koerdische gebieden gevestigd hebben ten tijde van Saddam Hussein tijdens zijn Arabiserings--politiek, verdrijven.
Wat vind je van de rest van mijn reactie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:53 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Standaard-Koerdisch is een goed idee. Daar wordt nu ook aan gewerkt vanuit de KRG. Mosul is niet Koerdisch dus daar moeten we ons niet mee bemoeien, Kerkuk natuurlijk wel.
De-Arabisering staat op het agenda, maar dat gaat helaas niet zo makkelijk. Toch vind ik dat Barzani voet bij stuk moet houden en de gebieden, vooral Kerkuk, moet normaliseren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:53 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
wat vind je van de rest van mijn reactie.
Moeten we onze taal in het latijns schrift schrijven of in het perso-arabisch schrift.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:57 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
De-Arabisering staat op het agenda, maar dat gaat helaas niet zo makkelijk. Toch vind ik dat Barzani voet bij stuk moet houden en de gebieden, vooral Kerkuk, moet normaliseren.
Heb weinig met de Koran, maar als er geen Koerdische vertaling is, kan je er beter snel n maken. Makkelijker om de jeugd uit de invloedssfeer van de Saudische pedo's te houden.
Verder was mijn eerste reactie natuurlijk niet serieus en moet er vrijheid zijn om in eigen taal school te volgen, mits de mensen inheems zijn in het gebied. Turkmenen, Assyriers en Arabieren dus.
Latijn natuurlijk. We zijn toch geen barbaren?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:00 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Moeten we onze taal in het latijns schrift schrijven of in het perso-arabisch schrift.
Of onze eigen unieke schrift bijv. het spijkerschrift.![]()
Bron?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef De_Ilias het volgende:
De video die ene opa die ontucht pleegt met zijn kleindochter is niet van FSA. Het is dus nep
Helaas, Koerden zullen veel te zwak blijven om dit te kunnen bereiken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:44 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]![]()
Arabisch en Turks verbieden en een straf op zetten. Standrechtelijke executie of zo. Verdere militarisering van de Koerdistan Regio, uitbreiding van de macht van de geheime dienst, agressieve territorium-beleid voeren. Laten we leren van onze buren!
Neem het allemaal niet zo serieus joh. Je hebt nog steeds niet gezegd waarom afvalligen jou weinig doen, maar shia's wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef De_Ilias het volgende:
Zijn jullie serieus? Als jullie werkelijk zo super nationalistisch zijn, wat doen jullie dan nog in Nederland? Ga lekker voor je Kurdische vaderland strijden dan..... damn!
Hoe bedoel je? Als iemand sjiet of afvallig is dan moet hij dat zelf weten toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:36 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus joh. Je hebt nog steeds niet gezegd waarom afvalligen jou weinig doen, maar shia's wel.
Waarom lees ik dan die hatelijke teksten van jou naar de shia's toe?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:37 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als iemand sjiet of afvallig is dan moet hij dat zelf weten toch?
Ik verbied je niks. Vind het alleen opvallend dat je aan de ene kant zegt dat ze het zelf mogen weten en tegelijkertijd hun klein zit te maken en hoopt op een groot conflict.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef De_Ilias het volgende:
Ja ik haat hun ideologie, mag dat niet dan?
Wil jij zelfmoord plegen? Moet je zelf weten..... Like i care! Wilt iemand moslims doden? Moet hij zelf weten.... Denk alleen niet dat je er gemakkelijk vanaf komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:42 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik verbied je niks. Vind het alleen opvallend dat je aan de ene kant zegt dat ze het zelf mogen weten en tegelijkertijd hun klein zit te maken en hoopt op een groot conflict.
Wat heeft dit met shia's te maken?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:44 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wil jij zelfmoord plegen? Moet je zelf weten..... Like i care! Wilt iemand moslims doden? Moet hij zelf weten.... Denk alleen niet dat je er gemakkelijk vanaf komt.
Nou, als God zal oordelen hoef jij het dus niet meer te doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef De_Ilias het volgende:
Een sjjiet mag van mij een sjiet zijn, ik denk alleen niet dat hij in het hiernamaals er makkelijk vanaf gaat komen. Zo ook iemand die afvallig is!
Er is een verschil tussen het druk maken om iemand anders als persoon en of het afkeuren van een bepaalde ideologie die wijdverspreid is onder bepaalde groepen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:56 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Nou, als God zal oordelen hoef jij het dus niet meer te doen.Misschien helpt het om je minder druk te maken over anderen en meer aan jezelf te werken.
De teksten die jij hier neerzet zijn niet zo gematigd jij nu wil laten blijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het druk maken om iemand anders als persoon en of het afkeuren van een bepaalde ideologie die wijdverspreid is onder bepaalde groepen.
Voor de een ben je gematigd en voor de ander weer niet. Dat is jouw opvatting.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:02 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
De teksten die jij hier neerzet zijn niet zo gematigd jij nu wil laten blijken.
Dat natuurlijk. Ik vind het gewoon raar dat je tegelijkertijd zegt dat geloof of ongeloof een keuze is van een ander en dat God uiteindelijk zal oordelen, en dat je ook je zo druk maakt om die keuze. Een beetje tegenstrijdig en verspilling van energie vind ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Voor de een ben je gematigd en voor de ander weer niet. Dat is jouw opvatting.
Interessant. Ook het feit dat ze die FB-pagina al bijna een jaar niet hebben bijgewerkt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:32 schreef De_Ilias het volgende:
Hun officile fb pagina:
https://www.facebook.com/ahbab.sahaba
Uiteraard, maar hier in Nederland hebben we wel grenzen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Voor de een ben je gematigd en voor de ander weer niet. Dat is jouw opvatting.
Tsja, praten is altijd nog beter dan elkaar neermaaien, alleen zijn dit wel twee partijen die er qua standpunten nooit uit zullen komen. Ik zie zelfs geen gulden middenweg meer in dit conflict.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:15 schreef theunderdog het volgende:
http://www.breakingnews.i(...)-minutes-620750.html
Waarom proberen ze het berhaupt ?
Na dit 30 minuten praten gaan er gewoon weer mensen neergemaaid worden hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, praten is altijd nog beter dan elkaar neermaaien, alleen zijn dit wel twee partijen die er qua standpunten nooit uit zullen komen. Ik zie zelfs geen gulden middenweg meer in dit conflict.
Dat is nou letterlijk een kut van goud.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:21 schreef Djibril het volgende:
Sexjihad trekt goede vrouwen aan zie ik...
"It was very difficult to “sit at the table with the killers,” Mr al-Abdeh said."quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:15 schreef theunderdog het volgende:
Waarom proberen ze het berhaupt ?
Die link heb ik al eerder gepost #14, en sexjihad bestaat niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:21 schreef Djibril het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:28 schreef De_Ilias het volgende:
Ben je serieus? Als jij werkelijk zo een vrome moslim bent, wat doe je dan nog in Nederland? Ga lekker voor je pedofiele islamitische vaderland strijden dan..... damn!
Hoezo bestaat de sex Jihad niet ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:23 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
"It was very difficult to “sit at the table with the killers,” Mr al-Abdeh said."
Maar hij vindt het vast geen enkel probleem om met killers van andere volken te gaan zitten.
[..]
Die link heb ik al eerder gepost #14, en sexjihad bestaat niet.
'Sex Jihad' and Other Lies: Assad's Elaborate Disinformation Campaignquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:27 schreef theunderdog het volgende:
Hoezo bestaat de sex Jihad niet ?
http://english.al-akhbar.com/node/18369/quote:Everything was arranged so that Geneva II would fail. Failure is necessary because the conditions for reaching a political settlement are not yet ripe; the regime finds itself stronger on the ground and more united than the opposition. Failure is necessary because the opposition was unable to put together a team including all its factions.
The main goal of the Geneva II conference is its failure. After Geneva II, the Syrian regime can say it reached out to the opposition but the Syrian National Coalition foiled the peace conference, and it will have to carry on with military operations. The coalition, for its part, can use the regime’s refusal to discuss the question of President Bashar al-Assad stepping down and the establishment of a transitional body. It will then withdraw from the conference and end this charade.
The first scene of this play included the televised speeches of Syrian Foreign Minister Walid Moallem and Syrian National Coalition head Ahmad Jarba.
Now let’s imagine the second scene: The two delegations enter the negotiating room and sit at different tables, separated by the table of UN envoy Lakhdar Brahimi. Just like a theater director, Brahimi recites his opening remarks, asking both sides to consider what their people are going through. He calls on them to look for a solution to end the fighting. He pleads with them to use diplomatic language to help find a solution. He tries to say there are shared points of agreement. He insists that everyone is eager to save Syria, then he ends the session and draws the curtains.
This is a difficult and complicated process under normal circumstances, let alone when the Syrian foreign minister is the one speaking. It is no longer a secret that Moallem will focus on the priority of combatting terrorism.Until late last night, the details of the second scene were still not clear. Will the two sides resume negotiations in the same room or in two separate rooms? The atmosphere remained highly pessimistic. The National Coalition delegation said they do not want to sit in the same room with the regime delegation, especially after Moallem’s opening speech. Brahimi suggested seating them in separate rooms to convey the different points of view. If this round of negotiations leads to something tangible, then he will reunite them in one room. The question will be decided tomorrow morning.
In the first scene, Moallem stole the limelight. What will he come up with this time? The head of Syrian diplomacy will not even address the coalition delegation directly; he addresses Brahimi, who then tells the opposition what was said, word for word, or perhaps he summarizes a bit. This is a difficult and complicated process under normal circumstances, let alone when the Syrian foreign minister is the one speaking. It is no longer a secret that Moallem will focus on the priority of combatting terrorism. He will not accept any discussion of transferring powers, creating a transitional body, or of Assad stepping down. That, however, is unacceptable to the National Coalition delegation.
Then comes the opposition’s turn. The speaker will repeat that the priority is for Assad to step down. Yesterday, Jarba paved the way for this position during his press conference. He said in no uncertain terms: “The Assad regime cannot stay. It has become an image of the past representing the era of black and white.” He spoke and then left Geneva.
There are no shades of gray in these negotiations. Herein lies the knot of this play that will lead to its failure. Either black or white, both sides will dig in their heels.
How Will This Failure Play Out?
The Syrian regime delegation confirms it will not withdraw from the negotiations, as Moallem promised Russian Foreign Minister Sergey Lavrov. The Syrian diplomat – who is well versed in negotiating matters and the US way of thinking (he was Syrian ambassador to Washington) – knows how to aggravate his adversaries or put them at ease. Will he prompt the opposition’s withdrawal this time by continuing to repeat that Assad will not step down and that this issue is outside the bounds of discussion? They would have to either accept or withdraw from the conference.
Will They Withdraw?
It is more than likely the opposition will withdraw. The curtain might quickly come down on this play after just three days. The dreamy atmosphere in Montreux did not diminish each side’s desire to eliminate the other, and Geneva’s serenity will not ease this intransigence.
Some people will continue to invoke a certain level of optimism. A UN official says, for example, that negotiations are always difficult at the beginning. He recounts how he personally participated in more difficult negotiations where the parties would come to the negotiating table carrying arms. He also says that both sides typically vent at the beginning of negotiations. This is normal, he stresses, but in the end, the mediator finds shared points of agreement to build upon. The role of UN officials is to be optimistic, but this time, the truth is somewhere else.
The truth is, everything was arranged so that Geneva II would fail. Failure is necessary because the conditions for reaching a political settlement are not yet ripe; the regime finds itself stronger on the ground and more united than the opposition. Failure is necessary because the opposition was unable to put together a team including all its factions.
Lavrov exchanged whispered remarks with his Chinese counterpart more than once as they watched, along with the official Syrian delegation, how Ford was bringing in members of the coalition to the conference and seating them in their chairs like a school teacher.It does not matter how the curtain will come down on Geneva II. What matters is what will happen after this masquerade. Will the fighting continue in Syria, or will the path be paved for Geneva III, under better circumstances, where everyone will attend, including Iran?
Iran’s Exclusion
Days after excluding Iran, it became evident that the pressure on the UN Secretary-General Ban Ki-moon was not the only reason to rescind Iran’s invitation. Information revealed that pressure from Saudi Arabia and France played the most prominent role in convincing Ban to rescind the invitation. He was told that if he did not rescind the invite, the National Coalition would not attend.
Information also revealed that, during the meeting of the European Foreign Affairs Council on January 20, the question of inviting Iran was discussed in depth. A number of European countries were in favor of inviting the Islamic Republic on the grounds that after its nuclear deal with the West, it could play a constructive role.
When certain foreign ministers raised the question of the coalition’s response to the invitation, French Foreign Minister Laurent Fabius said, “Don’t worry, I have contacted the UN, and we are in the process of addressing the problem.” Some European foreign ministers supported him while others opposed him, but in the end, the Europeans agree that the central issue with Iran is the nuclear question, whereas the Syrian issue is to be handled by the United States and Russia.
Europe seems lost when dealing with Syria. France raises the banner of Assad stepping down. But the Syrian regime is no longer worried about this issue. They say they can simply buy tickets for the European terrorists in their custody and return them to Europe. The possibility is not a joke.
Some in Europe have opened a direct line with Syria while others prefer to deal with Iran. In UN hallways, a visitor hears something else about rescinding the invitation to Iran. There is some sort of behind-the-scenes compromise reached through an Iranian-Russian agreement.
Iran was not enthusiastic about attending Geneva II in the first place. Perhaps it knew in advance that it would not lead anywhere. It is rumored that it deliberately refused to commit to Geneva I, which observes the transfer of presidential and security powers to a transitional body. It knew beforehand that holding on to this position means rejecting its presence at the conference. Not attending gives it more freedom of movement in the next phase to help its Syrian ally.
Moscow was only vexed over rescinding Iran’s invitation in public statements. Russia can say, we convinced the regime to come to the negotiating table, and you hindered the process. It can also say we warned against excluding Iran.
That is a possibility. It does not make sense that as the world prepares to make a deal with Iran, the Islamic Republic would be excluded. It also does not make sense that Washington would send signs to Iranian President Hassan Rouhani about opening the US Embassy in Tehran then prevent it from attending the conference. It certainly was good for everyone to withdraw Iran’s invitation, including the United States, which avoided an embarrassing situation with what is left of its allies in the Syrian opposition.
What’s being said in UN hallways is that Iran will attend the following set of negotiations. The following negotiations will be attended by a wider spectrum of the opposition. This is what the Russians told the National Coordination Body for Democratic Change, the Kurds, and others. Moscow advised factions within the opposition not to get on the first train of negotiations because it is not the most significant.
The National Coalition delegation represents but a fraction of the Syrian opposition. The Muslim Brotherhood has a considerable presence in the delegation. How can Saudi Arabia support their presence in this case while it fights their counterparts in Egypt by supporting General Abdel-Fattah al-Sisi?
Washington is aware of this weakness. Some of its envoys to Geneva say they feel disappointed with the opposition. An opposition official at the conference, however, says that the United States and the West are responsible for this disappointment because they did not support the opposition with adequate arms and money to topple the regime.
Why did Moscow agree to restrict the opposition at Geneva II to just the internally divided National Coalition? Why did it agree to exclude its key allies within the opposition?
Something is cooking between Moscow and Washington for the next phase of negotiations, even though Lavrov complained about the deceit of US Ambassador Robert Ford. Lavrov exchanged whispered remarks with his Chinese counterpart more than once as they watched, along with the official Syrian delegation, how Ford was bringing in members of the coalition to the conference and seating them in their chairs like a school teacher. Nevertheless, the main goal of US-Russian negotiations now is combatting terrorism.
The same is true for the EU. At the last Foreign Affairs Council meeting, the European ministers said: “The EU shares the growing concern of all parties over the spread of extremism and extremist groups including the Islamic State of Iraq and Syria (ISIS) and al-Nusra Front. The participation of these groups in the conflict represents a threat to the peace process and the unity of Syrian territories.”
The EU does not call for imposing a political settlement on the regime despite its harsh criticism of it. Rather, it insists on the notion of mutual understanding to form a transitional governmental body that would enjoy full executive powers.
According to the United States and Russia, the whole international community now wants to adopt urgent measures to stop the fighting, deliver humanitarian aid, and return the refugees to their homes. Yet they disagree on what constitutes a priority. The regime’s adversaries suggest that, in a best case scenario, the priority is agreement on a power transfer, and in a worst case scenario, to reconcile the political process with humanitarian aid. The regime and its allies reject such proposals and insist that any constitutional, presidential, or electoral future will be decided by Syrians and only Syrians.
There are two options for Geneva II: Either the coalition will agree to initiate the aforementioned urgent measures before discussing Assad’s future, or the curtain will come down on one of the most naive plays in modern history.
It appears, unfortunately, that failure is inevitable no matter how Brahimi spins it. The regime still believes that military success on the ground will have the final word. The coalition and its fighters still hope that the failure of the conference will convince the world to send more weapons to opposition fighters, allowing the fighting to go on until Geneva III. That is, if anything is left of Syria to negotiate over.
Ok, en wat daar staat in die bron is waarheid ofzo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
'Sex Jihad' and Other Lies: Assad's Elaborate Disinformation Campaign
http://www.spiegel.de/int(...)rebels-a-926479.html
Het islamitische concept van de sexjihad bestaat niet, feit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:
Ok, en wat daar staat in die bron is waarheid ofzo?
Ik heb het nergens over rijke Arabieren gehad, dus ik ontken niks.quote:Jij ontkent dat vrouwen worden verkocht aan rijke Arabieren? ik zeg niet dat dat in dit conflict daadwerkelijk gebeurd, maar dat het gebeurd is volgens mij gewoon een feit.
Wat een semantiek geneuzel zeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:41 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het islamitische concept van de sexjihad bestaat niet, feit.
De imam die de fatwa zou hebben gegeven heeft gezegd dat hij zoiets nog nooit heeft gedaan, feit.
[..]
Ik heb het nergens over rijke Arabieren gehad, dus ik ontken niks.
De enige rijke Arabier die ik ken die op jihad is geweest was Osama bin Laden, en hij stond niet bekend om zijn sexjihad.
Wat gedwongen prostitutie noemenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
zullen we het gewoon gedwongen prostitutie noemen ?
Meisjes/vrouwen die Rijke Arabieren/Jihadisten en allerlei andere lslamieten/Arabieren moeten verwennen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wat gedwongen prostitutie noemen
Ik had het over de zgn. sexjihad en jihadisten in Syri. Niet over wat "rijke Arabieren en allerlei andere lslamieten/Arabieren" doen in hun landen. Dat was niet het onderwerp. Ik heb duidelijk aangetoond dat de sexjihad een hoax is om de jihadisten in diskrediet te brengen bij hun achterban. Punt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:50 schreef theunderdog het volgende:
Meisjes/vrouwen die Rijke Arabieren/Jihadisten en allerlei andere lslamieten/Arabieren moeten verwennen.
Er is geen enkel bewijs dat dat een hoax was.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:53 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik had het over de zgn. sexjihad en jihadisten in Syri. Niet over wat "rijke Arabieren en allerlei andere lslamieten/Arabieren" doen in hun landen. Dat was niet het onderwerp. Ik heb duidelijk aangetoond dat de sexjihad een hoax is om de jihadisten in diskrediet te brengen bij hun achterban. Punt.
Jij wilt het gewoon niet zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:53 schreef theunderdog het volgende:
Er is geen enkel bewijs dat dat een hoax was.
Jawel, graag zelfs.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij wilt het gewoon niet zien.
De sexjihad bestaat niet. Dit is geen onderdeel van de islam.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:55 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind zo,n sexjihad namelijk niet zo leuk weet je wel.
Geen enkel land kan het geweld in Syri stoppen hoor. Natuurlijk, ze kunnen het beperken door te stoppen met allerlei hulp.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:57 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
http://english.al-akhbar.com/node/18369/
Goed stuk inderdaad.. lees dit en daarna het volgende stuk op CNN
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Het geeft samen met het stuk dat net gepost is een raar beeld van de onderhandelingen in Geneve. Ik heb ook altijd gezegd dat deze proxy war te beindigen is door Saoudit Arabie en Qatar tot de orde te roepen. De Amerikanen hebben hier de sleutel in handen, waarbij de Russen hun invloed op Iran kunnen uitoefenen . Het geweld kan dan zomaar snel afegelopen zijn. In plaats hiervan blijft Kerry zeuren over regime change, terwijl dit helemaal niet de oplossing is voor de neeindiging van het geweld! Dit zou dus ook nooit de inzet moeten zijn van deze conferentie. Het feit dat Iran niet aan tafel zit is ook volslagen absurd.
Natuurlijk een politiek steekspelm waar bij Geneve III de kaarten pas echt op tafel gelegd gaan worden.
Dus nogmaals, zullen we gewoon het woordje veranderen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:59 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De sexjihad bestaat niet. Dit is geen onderdeel van de islam.
Worden er vrouwen verkracht in een oorlogszone? Vast. Maar dit heeft alleen niks met de sexjihad te maken, de sexjihad bestaat namelijk niet.
Heel veel. Want men gebruikt bewust zo'n woord om bepaalde mensen in diskrediet te brengen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:00 schreef theunderdog het volgende:
Wat heeft dit semantiek geneuzel voor nut?
Want?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heel veel. Want men gebruikt bewust zo'n woord om bepaalde mensen in diskrediet te brengen.
Bron voor punt 1 en 2.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:04 schreef theunderdog het volgende:
Want?
1: Een groepering als ISIS verkracht christelijke vrouwen.
2: Een groepering als ISIS doet aan sexJihaad.
Wat is het relevante verschil?
http://www.joop.nl/wereld(...)en_de_laagste_prijs/quote:
Een rijke Saoedi-Arabir die naar een vluchtelingenkamp in Jordani gaat om met een Syrische vrouw te trouwen... relevantie met de jihad of met ISIL? 0,0.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:13 schreef theunderdog het volgende:
http://www.joop.nl/wereld(...)en_de_laagste_prijs/
Assad-aanbidders die vrouwen verkrachten... relevantie met de jihad of met ISIL? 0,0.quote:http://www.volkskrant.nl/(...)eren-als-wapen.dhtml (het regime/troepen van Assad zijn hier net zo schuldig aan)
Ik ben dan ook niet pro Assad ofzo.
Assad-aanbiddende-website "mediawerkgroepsyrie", "tora-yeshua", "likud", wat zijn dit voor belabberde bronnen? Terwijl je mijn bron Der Spiegel niet betrouwbaar vond?quote:http://mediawerkgroepsyri(...)en-en-nadien-gedood/
http://mediawerkgroepsyri(...)era-verslaggeefster/
http://tora-yeshua.nl/201(...)un-islamgeloof-waar/ (beetje PVV titel, ik twijfel dus aan de geloofwaardigheid).
http://likud.nl/2012/12/f(...)or-betere-motivatie/
Niets meer dan een leugen. Ik had het eerder over deze imam die had ontkend een fatwa te hebben uitgevaardigd over de sexjihad.quote:
Dit gaat weer over hetzelfde onderwerp als bij link 1, een rijke Saoedi-Arabir die naar een vluchtelingenkamp in Jordani gaat om met een Syrische vrouw te trouwen... relevantie met de jihad of met ISIL? 0,0.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Een rijke Saoedi-Arabir die naar een vluchtelingenkamp in Jordani gaat om met een Syrische vrouw te trouwen... relevantie met de jihad of met ISIL? 0,0.
[..]
Assad-aanbidders die vrouwen verkrachten... relevantie met de jihad of met ISIL? 0,0.
[..]
Assad-aanbiddende-website "mediawerkgroepsyrie", "tora-yeshua", "likud", wat zijn dit voor belabberde bronnen? Terwijl je mijn bron Der Spiegel niet betrouwbaar vond?
[..]
Niets meer dan een leugen. Ik had het eerder over deze imam die had ontkend een fatwa te hebben uitgevaardigd over de sexjihad.
[..]
Dit gaat weer over hetzelfde onderwerp als bij link 1, een rijke Saoedi-Arabir die naar een vluchtelingenkamp in Jordani gaat om met een Syrische vrouw te trouwen... relevantie met de jihad of met ISIL? 0,0.
Nogmaals, waar zijn je bronnen voor punt 1 en 2, namelijk dat ISIL christelijke vrouwen verkracht en dat ze aan sexjihad doen? Als je geen bronnen hebt, zeg het dan, en ga voortaan niet zulke onzin verkondigen.
Schei toch uit met je "semantiek", heb je een nieuw woordje geleerd? Jij gaat verder dan "een rondje semantiek", jij beweert dat ISIL christelijke vrouwen verkracht en aan sexjihad doet, toon het maar aan i.p.v. te janken over "semantiek".quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:24 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Ik heb je al meerdere malen duidelijk gemaakt dat dit een rondje semantiek is.
Ten eerste, sexjihad is een leugen. Ten tweede betekent de hoax-sexjihad iets heel anders dan "Syrische troepen die vrouwen verkrachten", of "een Saoedi-Arabir die met een vrouw uit een vluchtelingenkamp gaat trouwen".quote:Als jij het geen sexJihaad wil noemen, dan doe je dat toch lekker niet?
En dit heb ik ook nergens ontkend, maar dit was dan ook niet ons onderwerp. Niet het onderwerp veranderen.quote:Het is een feit dat er vrouwen worden verkracht in dit conflict, en daarmee klaar.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Schei toch uit met je "semantiek", heb je een nieuw woordje geleerd? Jij gaat verder dan "een rondje semantiek", jij beweert dat ISIL christelijke vrouwen verkracht en aan sexjihad doet, toon het maar aan i.p.v. te janken over "semantiek".
[..]
Ten eerste, sexjihad is een leugen. Ten tweede betekent de hoax-sexjihad iets heel anders dan "Syrische troepen die vrouwen verkrachten", of "een Saoedi-Arabir die met een vrouw uit een vluchtelingenkamp gaat trouwen".
Leer eerst wat sexjihad betekent.
[..]
En dit heb ik ook nergens ontkend, maar dit was dan ook niet ons onderwerp. Niet het onderwerp veranderen.
Jij ja, een topic waarin de meest verschrikkelijke dingen gebeuren ga jij zeuren om een woordje.quote:
Begrijpend lezen kun je ook al niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:32 schreef theunderdog het volgende:
Jij ja, een topic waarin de meest verschrikkelijke dingen gebeuren ga jij zeuren om een woordje.
Nogmaals, jij blijft janken over dat de sexJihaad niet bestaat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kun je ook al niet.
Nogmaals, leer wat sexjihad betekent.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:38 schreef theunderdog het volgende:
Nogmaals, jij blijft janken over dat de sexJihaad niet bestaat.
Ik wil dat best erkennen, maar zeg daarbij ook dat het totaal niet relevant is. Het is een feit dat er vrouwen verkracht worden door zowel de extremistische rebellen + gematigde rebellen als de troepen van Assad.
Vrouwen die Jihadisten seksueel verwennen .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:41 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nogmaals, leer wat sexjihad betekent.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:21 schreef Djibril het volgende:
Ja echt he, vooral die Marokkaanse.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:21 schreef Djibril het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die vrijwillig naar Syri gaan om "jihadisten seksueel te verwennen" (wat een hoax is).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef theunderdog het volgende:
Vrouwen die Jihadisten seksueel verwennen.
1: En daar zou ik dus graag een betrouwbare bron voor zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vrouwen die vrijwillig naar Syri gaan om "jihadisten seksueel te verwennen" (wat een hoax is).
En wat heeft het feit dat Assad's troepen vrouwen verkrachten hiermee te maken?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:56 schreef theunderdog het volgende:
1: En daar zou ik dus graag een betrouwbare bron voor zien.
Heeft niks met sexjihad te maken.quote:2: Niets, maar dat was gewoon om aan te tonen dat zowel Jihadisten als de troepen van Assad zich er schuldig aan maken.
1: Zo,n bron is geen bewijs.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heeft niks met sexjihad te maken.
Dus het feit dat sexjihad geen islamitisch concept is, is geen bewijs.quote:
Dat de sexJihad geen islamitisch concept is weet ik al heel lang.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dus het feit dat sexjihad geen islamitisch concept is, is geen bewijs.
Het feit dat de imam die een sexjihad-fatwa had uitgevaardigd, helemaal geen sexjihad-fatwa had uitgevaardigd is geen bewijs.
Een artikel van Der Spiegel over de sexjihad-leugen en andere propaganda van het Assad-regime is geen bewijs.
http://www.spiegel.de/int(...)rebels-a-926479.html
Nog een uitgebreid artikel over de sexjihad-jihad leugen inclusief een link naar de reactie van de imam waarin hij ontkent ook maar iets te maken te hebben met deze leugenachtige propaganda van het Assad-regime:
http://www.policymic.com/(...)hat-s-the-real-story
Jij zeurt om een mariabeeldjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij ja, een topic waarin de meest verschrikkelijke dingen gebeuren ga jij zeuren om een woordje.
En hij keurt seks tussen opa en kleindochter goed. Geen wonder dat hij sexjihad op anderen projecteert, zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En hij keurt seks tussen opa en kleindochter goed. Geen wonder dat hij sexjihad op anderen projecteert, zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En hij keurt seks tussen opa en kleindochter goed. Geen wonder dat hij sexjihad op anderen projecteert, zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Extremist omdat je andere geloofsstromingen vervloektquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Extremist omdat ik jouw mening niet volg....
Dus je bent pas gematigd als je alles maar goed en aardig vindt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:06 schreef Djibril het volgende:
[..]
Extremist omdat je andere geloofsstromingen vervloekt
Dat zegt hij niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dus je bent pas gematigd als je alles maar goed en aardig vindt?
quote:Syria talks on verge of collapse, regime threatens to pull out
Write Comment0 Add to Google
Syria talks on verge of collapse, regime threatens to pull out
24 January 2014 /GENEVA, REUTERS,/AP
The Syrian government and its opponents will hold their first joint meeting on Saturday to launch peace talks aimed at resolving nearly three years of civil war, after negotiations almost collapsed before they began.
With international divisions over how to end the conflict putting an overall political solution out of reach for now, the two sides will focus on smaller steps.
They will spend the first two days discussing a plan to provide humanitarian access for the city of Homs, where rebels are surrounded in central districts by forces loyal to President Bashar al-Assad, diplomatic sources said.
"The practical aspects have been worked on, things are ready and if the government doesn't put a block on it then it could happen quickly," one of the sources said.
Even with the talks back on track and expected to last a week, deep mutual mistrust and the absence from Geneva of powerful Islamist opposition groups and President Bashar al-Assad's ally Iran make substantial progress very difficult.
The face-to-face meeting had been planned for Friday, but the opposition said early on it would not meet the government side unless it first agreed to sign up to a 2012 statement by world powers calling for a transitional government in Syria.
The government rejected the demand and said its negotiators would leave Geneva unless serious talks began within a day.
After separate meetings with government and opposition delegations, UN mediator Lakhdar Brahimi indicated on Friday afternoon their argument, which centres on whether or not Assad would have to step down, had been put to one side.
"Tomorrow we have agreed that we shall meet in the same room," Brahimi told a news conference. The negotiations would be based the 2012 statement, known as Geneva 1, which he acknowledged was subject to differing interpretations.
Brahimi made clear the talks would not be easy. "We do expect some bumps on the road," he said. "We wanted these delegations nominated months ago to prepare things better."
Diplomats are playing down any hopes of progress.
"Expectations are so low we'll see how things develop day by day," a Western diplomat said. "Every day that they talk is a little step forward."
Brahimi had already indicated that his aim was to start by seeking practical steps, like local ceasefires, prisoner releases and access for international aid deliveries, before embarking on the tougher political negotiations.
"I think an immediate political solution is unrealistic, unfortunately," French Foreign Minister Laurent Fabius told France 24 television.
Syria's civil war has already killed at least 130,000 people, driven more than a third of the country's 22 million people from their homes and made half dependent on aid, including hundreds of thousands cut off by fighting.
Among the hurdles to progress, the Islamist militants who control most rebel-held territory are boycotting the talks and say anyone attending negotiations that fail to bring down Assad would be traitors.
Assad's main regional backer, Iran, is also not represented at the Geneva talks. UN Secretary-General Ban Ki-moon invited Tehran at the last minute, but then withdrew the invitation 24 hours later when it refused to endorse the Geneva 1 protocol.
On Friday, Iran, accused by Western leaders of backing Lebanese Hezbollah militia who have helped Assad reverse rebel advances, called for an end to foreign interference in Syria, where arms and funds have flowed in from a range of countries.
Fighters from Iraq and elsewhere are also present in a conflict that has become a proxy war for regional powers.
"I can ask all foreign forces to withdraw from Syria, to allow the Syrian people to decide their own future. To stop funnelling money and arms into Syria," Foreign Minister Mohammad Javad Zarif told the World Economic Forum in Davos.
Turkey's Foreign Minister Ahmet Davutoglu also called for the withdrawal of all forces from Syria, including Hezbollah fighters who are backing Assad.
"Turkey wants all non-Syrians to leave Syria today, be it Hezbollah or others," he said.
US State Department spokeswoman Jen Psaki welcomed Brahimi's announcement that talks would start on Saturday as a "positive step forward in what we expect will be a long and complicated process".
Heb ik niet gezegd. Jij vervloekt andere geloofsstromingen en daarom ben je een moslimextremist. Is je M-wenkbrauw voor je ogen gegroeid?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dus je bent pas gematigd als je alles maar goed en aardig vindt?
Dus je bent een extremist als je andere groepen beoordeeld op hetgeen wat zij werkelijk geloven en doen? Achterlijke definitie hanteer jij zeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef Djibril het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Jij vervloekt andere geloofsstromingen en daarom ben je een moslimextremist. Is je M-wenkbrauw voor je ogen gegroeid?
Jij beoordeeld niet, jij vervloekt ze. Je mag best niet eens zijn met hen, maar je hebt ze meerdere malen vergeleken met honden en duivelse figuren. Waarom? Omdat ze in iets anders geloven. Achterlijke redenatie van jou, maar wat kan je anders verwachten bij iemand die evolutie heeft misgelopen. Wellicht werd je Tunesie niet binnengelaten wegens je baard, maar omdat ze de illegale apenhandel willen tegengaan daar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:09 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dus je bent een extremist als je andere groepen beoordeeld op hetgeen wat zij werkelijk geloven en doen? Achterlijke definitie hanteer jij zeg.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:13 schreef Djibril het volgende:
[..]
Jij beoordeeld niet, jij vervloekt ze. Je mag best niet eens zijn met hen, maar je hebt ze meerdere malen vergeleken met honden en duivelse figuren. Waarom? Omdat ze in iets anders geloven. Achterlijke redenatie van jou, maar wat kan je anders verwachten bij iemand die evolutie heeft misgelopen. Wellicht werd je Tunesie niet binnengelaten wegens je baard, maar omdat ze de illegale apenhandel willen tegengaan daar.
Ik mag van mijn religie niet debateren met hen die spotten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:13 schreef Djibril het volgende:
[..]
Jij beoordeeld niet, jij vervloekt ze. Je mag best niet eens zijn met hen, maar je hebt ze meerdere malen vergeleken met honden en duivelse figuren. Waarom? Omdat ze in iets anders geloven. Achterlijke redenatie van jou, maar wat kan je anders verwachten bij iemand die evolutie heeft misgelopen. Wellicht werd je Tunesie niet binnengelaten wegens je baard, maar omdat ze de illegale apenhandel willen tegengaan daar.
Wat jij doet is geen debateren, maar ongefundeerde conclusies trekken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik mag van mijn religie niet debateren met hen die spotten.
Daarom geef ik je deze Aya als cadeau: و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
Die opmerking was harder dan .50 koppenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef Djibril het volgende:
Is je M-wenkbrauw voor je ogen gegroeid?
Hoort eigenlijk in het Irak-topic. Maar ook in Irak is het deels de schuld van het leger. Waar twee vechten hebben twee schuld.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Veldkamp het volgende:
ISIL verjaagt ook Iraakse soennitische burgers uit Anbar...
Niet alleen Syrische burgers lijden onder ISIL....
OP?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waar zijn de modjes als ze wl nodig zijn?
Dat was een FSA-commander die seks had met zijn kleindochter. Beide zijn op de video te zien.quote:
Waarom de kleindochter?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:20 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat was een FSA-commander die seks had met zijn kleindochter. Beide zijn op de video te zien.
De opa en de kleindochter zijn later allebei omgebracht.
Oke ik wist niet dat het in dit topicreeks al besproken was.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:24 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Weet ik veel. De video kwam al eerder langs in dit topicreeks.
quote:This is your captain: We'll shortly be arriving at Syria's most dangerous city
By Frederik Pleitgen, CNN
January 23, 2014 -- Updated 1207 GMT (2007 HKT)
STORY HIGHLIGHTS
CNN's Fred Pleitgen was taken on a surprise trip to Aleppo, one of the war's flashpoints
Syrian government-organized flight was first civilian landing at airport since late 2012
Syrian forces have retaken many areas of country's largest city from rebels in recent months
Much of city remains in rebel hands and a ceasefire anytime soon seems unlikely
Aleppo, Syria (CNN) -- Journalists often get invited on tours of battle zones during wars, but the one the Syrian government organized for CNN and several other media outlets Wednesday was more than bizarre.
We had been told we were going on a trip to the front line in Damascus. Instead, we were driven to an airfield and packed into an old Soviet-made Yakovlev YAK-40 aircraft. It wasn't until we were in the air that government officials on the flight finally offered up some information.
"We are going to Aleppo," one said with a smile. He told reporters that ours would be the first civilian aircraft to land at the city's international airport since December 2012, when the airfield was shut because of heavy clashes in the area.
We sat still, slightly nervous about the guinea pig role we had been thrust into by the government, as our pilot performed a spectacular combat landing on a foggy day. As the aircraft taxied toward the terminal we finally realized that we were the news of the day. A live transmission vehicle and dozens of reporters were waiting to greet us as Syrian government TV carried the live banner proclaiming "The reopening of Aleppo Airport and the landing of a commercial flight."
Medvedev: Syria torture photos 'crimes'
Refugees inside Syria plead for help
Al Qaeda leader wants to unite militants
Mohammed Wahid al Akad, Aleppo's provincial governor, was on hand to greet us, eager to show us the gains that Syrian forces had made in and around the city -- and also talk about the ongoing negotiations in Switzerland between representatives of Syrian President Bashar al-Assad's government and various opposition factions.
"What we want from Geneva is to stop foreign money, fighters and weapons coming into Syria. We as Syrians can reconcile with each other, make our own government to rebuild our country," he said. Three buses picked us up for a tour of areas the military had recently taken back from rebels.
Aleppo and its surrounding areas are a key battleground in Syria's hard-fought, nearly three-year-old civil war. The killings have been far too numerous to count.
In December, overwhelmed doctors scurried to help scores of patients amid days of air raids by the government.
"There was a big massacre today," Dr. Ammar Zakaria told CNN at the time. "We were treating shrapnel wounds, deep abdominal and brain injuries. I just lost count of the amputations."
For a long time it appeared opposition forces might take full control of Syria's largest city. But infighting among various rebel groups and a resurgent Syrian army has reversed momentum. The government soldiers we spoke with sounded confident and emboldened by their recent gains.
"Al Qaeda were the worst people to fight against. They are Islamists, they see us as infidels and they want to kill us," one soldier said.
As the buses drove us to the town of Tal Hassil near the airport, people lined the streets, chanting pro-Assad slogans. We were not sure how spontaneous this show of affection really was.
We were taken to an aid distribution center before the tour took us to regime-held areas of Aleppo.
PHOTOS: Haunting images of Aleppo's abandoned homes
The city has the same remarkable dynamic as many other Syrian cities during the civil war, including Homs and Damascus. As the mortars boom and machine guns crackle during heavy clashes in many parts of town, other neighborhoods seem totally normal, to an almost absurd extent.
The United Nations and other international groups accuse Syrian regime forces of using heavy weapons against civilian areas, including barrel bombs -- oil drums filled with explosives that cause massive destruction wherever they are dropped.
But in many government-controlled parts of the city, just a few blocks from the fighting, the streets are full of people and the shops are well stocked. There are trendy restaurants and cafs, even as rebels control almost half of the city.
Syrian officials believe that Aleppo could be a model for a ceasefire between regime and rebel forces. But looking over the skyline, it is easy to see just how hard that will be.
At a sniper position atop of one of Aleppo's tallest buildings, soldiers showed us areas under opposition control. Some are held by the moderate Free Syrian Army, or the newly-constituted and moderate Islamic Front. But others are under the control of the Islamic State of Iraq and Syria (ISIS), the al Qaeda-linked group which is battling against other rebel factions in its bid to set up an Islamic caliphate in Syria.
Aleppo offered many surprises before we climbed back into our rickety old YAK-40 jet at the end of the day. But it still seems that a ceasefire in the city is a long way off, even if the Geneva negotiations go well.
READ MORE: How Syria talks derailed before they started
Sarcase op zijn best.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:
http://english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13921106000394
Kijk nou, wat prachtig om te zien dat die gesprekken zoveel vrede hebben gebracht.
Waar woorden toch allemaal wel niet voor kunnen zorgen.
Ja die Turkse fascisten houden de ambities van mijn volk (Koerden) altijd tegen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:10 schreef Pharmacist het volgende:
Goede rapportage mbt wat er gebeurt in het Koerdische gebied in Syrie. Het is een strijdtoneel dat ontzettend onderbelicht wordt in mainstream media. Er wordt beweerd dat Turkije de grenzen daar potdicht heeft zitten (al helemaal voor journalisten), maar intussen terreurgroepen doorlaat om de Koerden aan te vallen.
Meer dan dat. Er wordt beweerd dat Turkije de Syrische Koerden naar Irak wil verdrijven.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:43 schreef Baklava95 het volgende:
Ja die Turkse fascisten houden de ambities van mijn volk (Koerden) altijd tegen.
Ik hoop persoonlijk dat ISIl en JAN zich ook een keer tegen Turkije en de Turkse fascisten gaan richten.
Ik hoop ook at de Jihadisten aanslagen gaan plegen op de MHP (Turkse-fascistische partij). Dei heeft de Koerden veel leed aangedaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Meer dan dat. Er wordt beweerd dat Turkije de Syrische Koerden naar Irak wil verdrijven.
Tot nu toe is de backfire in Turkije beperkt gebleven tot Reyhanli. Ik hoop iig niet dat het backfired op Turkije omdat de Turkse bevolking hier niet voor gekozen heeft. Als het backfired hoop ik dat ze Erdogan op Islamitische manier slachten en van de gewone bevolking afblijven. Maar dat zal wel niet gebeuren gezien Irak en Libanon.
Sowieso, als Al Nusra enzo de Koerden willen aanpakken lijkt het me niet dat ze landsgrenzen respecteren, dat doen ze nergens immer. Als ze via Zuid Turkije Syrie binnenkomen om Koerden aan te vallen, zouden ze in Zuid Turkije al kunnen beginnen.
Goede en mooie reportage. De Turkse regering speelt een heel smerig spelletje, wordt tijd dat ze eens teruggepakt worden. Zoiets als Assad die ooit jihadisten Irak instuurde en nu zelf met ze te kampen heeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:10 schreef Pharmacist het volgende:
Goede rapportage mbt wat er gebeurt in het Koerdische gebied in Syrie. Het is een strijdtoneel dat ontzettend onderbelicht wordt in mainstream media. Er wordt beweerd dat Turkije de grenzen daar potdicht heeft zitten (al helemaal voor journalisten), maar intussen terreurgroepen doorlaat om de Koerden aan te vallen.
Door wie moeten de Turken dan wel niet aangepakt worden?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Goede en mooie reportage. De Turkse regering speelt een heel smerig spelletje, wordt tijd dat ze eens teruggepakt worden. Zoiets als Assad die ooit jihadisten Irak instuurde en nu zelf met ze te kampen heeft.
Ik heb zo,n flauw vermoeden dat dat kindje er niet helemaal zelf voor heeft gekozen...quote:
Sympathieke man wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:19 schreef Intellectueel het volgende:
Nieuwsuur zendt vanavond een interview uit met de Nederlandse ex-militair Yilmaz, die nu in Syri Jihadisten traint.
Hier alvast een korte clip:
http://nos.nl/video/602548-nederlandse-jihadstrijder-vertelt.html
Aloulou beste broeder ik ga die Turkse fascistische regering terugpakken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Goede en mooie reportage. De Turkse regering speelt een heel smerig spelletje, wordt tijd dat ze eens teruggepakt worden. Zoiets als Assad die ooit jihadisten Irak instuurde en nu zelf met ze te kampen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Aloulou beste broeder ik ga die Turkse fascistische regering terugpakken.
Ik ga de "Islamic Emirate of Turkey and Greater Kurdistan" oprichten.
Wiens doel is om de fascistische Turkse regering omver te werpen en er een Islamistische staat/emiraat ervoor in de plaats op te richten.![]()
![]()
Join jij ook broeder.
Soms weet ik niet of ik je serieus moet nemen of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom zenden ze dat interview uit op Nldse TV. Omdat deze Jihadi wel bespraakt en niet bedreigend is (en niet constant Allah is groot schreeuwt).quote:
De Koerden zijn toch al decennia de luis in de pels van de Ottomanen?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in deze context toch niet zo lastig he...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Soms weet ik niet of ik je serieus moet nemen of niet
In dit geval niet. Heb je me spoiler niet gezien.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Soms weet ik niet of ik je serieus moet nemen of niet
Mwa, de Ottomanen konden er wel mee overweg destijds...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
De Koerden zijn toch al decennia de luis in de pels van de Ottomanen?
Wat een rare kostgangers die islamisten.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:20 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat was een FSA-commander die seks had met zijn kleindochter. Beide zijn op de video te zien.
De opa en de kleindochter zijn later allebei omgebracht.
CNN is propaganda. Maar wel mooie beelden.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:17 schreef Slayage het volgende:
![]()
![]()
assadistische propaganda machine op zijn best
[..]
bron
Soms weet ik niet of ik je serieus moet nemen of niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Wat een rare kostgangers die islamisten.
Dit was overigens een VSL-commandant n ook een radicale imam....
Die kleindochter oogt overigens wel ouder dan negen jaar. Eerder negentien of 21 jaar oud.
Maar wat een viezerik.
Wel ernstig dat zijn kleindochter ook is vermoord door jouw Sharia-kannibalen. Die heeft sowieso geen (grote) schuld hieraan.
En jouw Sharia-kannibalen die hen ontdekten, hadden overigens geen enkele juridische bevoegdheid (noch jurisdictie) terzake.
De oude viezerik is dus desondanks gewoon vermoord door jouw Sharia-kannibalen.
Ik ben dodelijk serieus.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Soms weet ik niet of ik je serieus moet nemen of niet.
Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik ben dodelijk serieus.
[ afbeelding ]
Goed gedaan van de Koerdische veiligheidscomit's in de Syrische provincie al-Hasakah.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef theunderdog het volgende:
http://english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13921106000583
Mooizo !
En in hoeverre is dit waar?
"As the foreign-backed insurgency in Syria continues without an end in sight, the US government has boosted its political and military support to Takfiri extremists"
Jaja, maar in hoeverre is het waar dat de VS weer achter groeperingen als ISIS is gaan staan?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Goed gedaan van de Koerdische veiligheidscomit's in de Syrische provincie al-Hasakah.
Syrische NDF-eenheden bij overgaveproces van opstandelingen in een voorstad van Damascus
http://english.farsnews.com/player.aspx?nn=13921106001288
Terroristen en rebellen capituleren en maken nu gebruik van de amnestie. De groeiende aantallen soennitische leden van de Syrische NDF-burgermilities (pro-regering) zijn hierbij bijzonder behulpzaam.
Reguliere soldaten en eenheden strijden vaak in Syri honderden kilometers ver van hun gebied of dorp van oorsprong namelijk. Zo is dat daar geregeld. Alawieten vechten dus in Deir Ezzor en soennieten uit Daraa zijn gestationeerd in Idlib of Latakia.
Via Saoedi-Arabi en Koeweitse financiers (via Iraakse grensgebieden) is alles mogelijk, hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, maar in hoeverre is het waar dat de VS weer achter groeperingen als ISIS is gaan staan?
Ah ok, er is nog geen overtuigend bewijs voor dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Via Saoedi-Arabi en Koeweitse financiers (via Iraakse grensgebieden) is alles mogelijk, hoor.
Ook Russische wapens met Amerikaanse petrodollars uit Riyaad voor de ISIL-terroristen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Via Saoedi-Arabi en Koeweitse financiers (via Iraakse grensgebieden) is alles mogelijk, hoor.
Ook Russische wapens met Amerikaanse petrodollars uit Riyaad voor de ISIL-terroristen.
Pfff, je moet nu echt stoppen met dit soort complexe redeneringen hoor.quote:
Interessant stuk. Eigenlijk best een leuke jongen.quote:
Ja. Het zijn altijd leuke jongens. Het is natuurlijk niet zo dat alle niet-leuke mensen automatisch bij de tegenstanders terechtkomen. Dat is overgesimplificeerd Amerikaans denken. Aan alle zijden vechten aardige en leuke mensen mee en knorrige en zure mensen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Interessant stuk. Eigenlijk best een leuke jongen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Wat een rare kostgangers die Christenen.
Dit was overigens een vrome n ook een radicale priester....
Die kleindochter oogt overigens wel ouder dan negen jaar. Eerder negentien of 21 jaar oud. Anders was het dagelijkse kost voor hem
Maar wat een held, dit doe ik als christen ook met de kinderen van Syrische vluchtelingen in Nederland.
De Ottomanen konden juist nog wel met de Koerden overweg. Pas met de Turkse staat was er een probleemquote:Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef waht het volgende:
De Koerden zijn toch al decennia de luis in de pels van de Ottomanen?
Turkije is sowieso nr 1, altijd. Daar heb je gelijk in. Maar misschien wat takfiri's die zich tegen Erdogan (en Turkse kafir-staat) keren en tot aanslagen overgaan? Zoals Bashar ze ooit naar Irak stuurde om nu te concluderen dat dezelfde takfiri's zich tegen hem hebben gekeerd?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef theunderdog het volgende:
Door wie moeten de Turken dan wel niet aangepakt worden?
Nounou, wat aanslagen met paar doden, nee dan geeft Turkije het wel op..quote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De Ottomanen konden juist nog wel met de Koerden overweg. Pas met de Turkse staat was er een probleem
[..]
Turkije is sowieso nr 1, altijd. Daar heb je gelijk in. Maar misschien wat takfiri's die zich tegen Erdogan (en Turkse kafir-staat) keren en tot aanslagen overgaan? Zoals Bashar ze ooit naar Irak stuurde om nu te concluderen dat dezelfde takfiri's zich tegen hem hebben gekeerd?
Turkije sowieso nummer 1, dat staat van tevoren al vast. Wat er ook gebeurt.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:56 schreef theunderdog het volgende:
Nounou, wat aanslagen met paar doden, nee dan geeft Turkije het wel op..
Veldkamp.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:23 schreef firefly3 het volgende:
Veldkamp zit in een andere topic kim jong un te verheerlijken...
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:13 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Koerdistan sowieso nummer 1, dat staat van tevoren al vast. Wat er ook gebeurt.
Je moet niet ISIL enJAN onderschatten.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nounou, wat aanslagen met paar doden, nee dan geeft Turkije het wel op..
Beetje overdreven.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:13 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Turkije sowieso nummer 1, dat staat van tevoren al vast. Wat er ook gebeurt.
Verhaal hier achter? Ze kijken niet zo blij.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik ben dodelijk serieus.
[ afbeelding ]
In het noordwestelijke Syrische gouvernement Tartous werd een massaal bruiloftsfeest voor trouwende frontsoldaten van het Syrische Arabische Leger georganiseerd door de lokale militaire bevelhebber.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Verhaal hier achter? Ze kijken niet zo blij.
Oh, nou, wat erg die journalisten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef Loekie1 het volgende:
Je hebt van die zwarte gaten in het heelal, waarin alles verdwijnt. Daaraan moest ik denken toen ik hoorde dat journalisten spoorloos verdwijnen in Syrie. Er wordt geen losgeld gevraagd, niks, ze verdwijnen gewoon.
Inderdaad vreemd. Gematigde rebellen veranderen in no time al of niet onder dwang in extremistische rebellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef Veldkamp het volgende:
Amerikaans Congres stemt in geheim in met wapenleveringen aan 'gematigde' rebellen Syri
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA0Q1S320140127
Het probleem is dat niemand meer weet wat daar gebeurt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Oh, nou, wat erg die journalisten.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Inderdaad vreemd. Gematigde rebellen veranderen in no time al of niet onder dwang in extremistische rebellen.
Jazeker wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het probleem is dat niemand meer weet wat daar gebeurt.
ISIL lijdt ook ernstige verliezen in de ring rondom de stad Aleppo, door zowel Syrische legeraanvallen en luchtmachtbombardementen als door de onderlinge strijd tussen de terroristengroeperingen (met name Islamitisch Front).quote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef IPA35 het volgende:
Tweede man van ISIS zou zijn gedood.
En ook twee Duitsers in Aleppo omgekomen bij artillerie beschietingen (IB4 Assad bombardeert burgers voor de lol!1!11!).
Die moefti is dus een conspiracy-freak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef Veldkamp het volgende:
De hoogste soennitische geestelijke van Libanon verklaarde tevens dat Washington een plan uitvoert om de Midden-Oostenregio te verdelen in vele "zwakke, onderling vechtende, mini-sektarische staatjes volgens het buitenlandse complot van 'The New Middle East'...."
Rusland heeft toch constant al geleverd, dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef Veldkamp het volgende:
Terwijl de regering van Syri allerlei toezeggingen doet in Genve en volledig meewerken wil aan humanitaire hulpleveringen (ontkend en bestreden door de Westers-Isralische en Golfstaten-oorlogspropagandamedia, incl. NOS hier) en vrede wordt nagestreefd, jagen de Verenigde Staten de oorlog verder aan...
Amerikaans Congres stemt in geheim in met wapenleveringen aan 'gematigde' rebellen Syri
• Anti-tankraketten;
• Machinegeweren;
• Bodemartillerie....
Bron:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA0Q1S320140127![]()
![]()
Zo weten wij weer wie de Derde Wereldoorlog en een grote regionale oorlog voort wil blijven zetten.
Sinds 2011 moet en zal de seculiere Syrische regering-Assad vallen.
Democratische hervormingen, nieuwe grondwet, medewerking aan anti-terreuroperaties en delen van inlichtingen met vijandige westerse staten voor onze burgerveiligheid hier, ja zelfs vrije meerpartijenverkiezingen en vrije presidentile verkiezingen in 2014 zijn onvoldoende.....
De ondermijning van Montreux en Genve-II door de VS en de 'Syrische' gewapende oppositie met hulp van VN-marionet Ban Ki Moon gaat verder.
Het wordt nu zr heet en zr spannend en zr cynisch.
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:53 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Je moet niet ISIL enJAN onderschatten.
Ik denk dat het Turkse leger eerder te zwak is voor hun.
ISIL kan bijv. ook veel religieuze Turkse soldaten benvloeden waardoor ze kunnen deserteren van het Turkse leger.
Geen probleem inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rusland heeft toch constant al geleverd, dus wat is het probleem?
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:18 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Die moefti is dus een conspiracy-freak.
Doe niet zo hysterisch. Als dat conspiracy-theorietje waar was, dan zouden de Amerikanen de Koerden wel gaan steunen i.p.v. tegenwerken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:36 schreef Veldkamp het volgende:
Helemaal niet.
[ afbeelding ]
Evenmin als Sykes-Picot-voorovereenkomsten in 1917 "complottheorien" waren.
Jij ontkent gewoon de systematiek achter de destabilisering, omdat je zelf een Moslimbroederschap-aanhanger bent en pro-islamistisch.
Touch.quote:Qabbani’s remarks came one day after Saudi Ambassador to Lebanon Ali Awad Asiri slammed Dar al-Fatwa, Lebanon’s top Sunni religious authority, saying it no longer represented the voice of moderation that should combat extremism in Lebanon. Asiri also held external powers responsible for what was happening in Dar al-Fatwa.
Qabbani said that the second factor accounting for the rise of extremist groups in Lebanon was the “systematic” undermining of the moderate role played by Dar al-Fatwa and its scholars.
“This is done through attempts to undermine [Dar al-Fatwa’s] prestige and symbolism with the use of ... rumors and incitement,” he said.
He added that these campaigns had distorted Dar al-Fatwa’s image and thrown its scholars into disarray, weakening its role in combating strife and extremism.
“This is the tax we must pay for adhering to moderation and opposing that [Dar al-Fatwa] become a tool to be exploited by any side,” Qabbani said.
Read more: http://www.dailystar.com.(...)m.ashx#ixzz2rgz4Y5yb
(The Daily Star :: Lebanon News :: http://www.dailystar.com.lb)
Helaas geloven ook veel Turkse-Fascistische en Arabisch-Fascistische hoerenkinderen ook in zulke conspiracy-theories.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:37 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Doe niet zo hysterisch. Als dat conspiracy-theorietje waar was, dan zouden de Amerikanen de Koerden wel gaan steunen i.p.v. tegenwerken.
En Assad is een Arabische fascist (baathist), Veldkamp een aanhanger van Assad, 1+1.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:45 schreef Baklava95 het volgende:
Helaas geloven ook veel Turkse-Fascistische en Arabisch-Fascistische hoerenkinderen ook in zulke conspiracy-theories.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:47 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En Assad is een Arabische fascist (baathist), Veldkamp een aanhanger van Assad, 1+1.
Een dictator dat mensenrechten schendt legitiem?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:31 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Geen probleem inderdaad.
Rusland levert immers aan de legitieme Syrische regering.
En niet aan terroristen en coupplegers.
Volgens hem wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een dictator dat mensenrechten schendt legitiem?
Hatay provincie niet bij Syri? Deze map is waarschijnlijk gemaakt door een middelbare scholier. Klopt niks van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:36 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Helemaal niet.
[ afbeelding ]
Evenmin als Sykes-Picot-voorovereenkomsten in 1917 "complottheorien" waren.
Jij ontkent gewoon de systematiek achter de destabilisering, omdat je zelf een Moslimbroederschap-aanhanger bent en pro-islamistisch.
Huh, waarom. FSA bestaat niet meer. Of gaan ze wapens leveren aan de "moderate rebels".quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef expans het volgende:
VS gaat weer wapens leveren, binnenkort weer Kroatisch en Chinees spul overal te zien denk ik.
Nah, ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Huh, waarom. FSA bestaat niet meer. Of gaan ze wapens leveren aan de "moderate rebels".
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:53 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Je moet niet ISIL enJAN onderschatten.
Ik denk dat het Turkse leger eerder te zwak is voor hun.
ISIL kan bijv. ook veel religieuze Turkse soldaten benvloeden waardoor ze kunnen deserteren van het Turkse leger.
O dacht je dat. Verklaar dit dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
ISIS/ISIL stellen geen moer voor. Daarbij, Turken zijn over het algemeen te Nationalistisch om over te stappen om religieuze redenen.
En de paar die het wel doen, zijn de Turken liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
O dacht je dat. Verklaar dit dan.
[ afbeelding ]
Dat is allemaal gebied dat ISS onder controle heeft.
1: Nounou, gebieden bezetten in het Midden-Oosten, nee daar moet je inderdaad heel sterk en strijdvaardig voor zijn !quote:
Kaartje klopt niet. Dat zwarte gebied in Irak is de Anbar provincie. Grotendeels woestijn, dankzij de Iraakse luchtmacht kunnen de ISIS figuren zich niet meer vertonen in de woestijn. En in de steden worden er om de paar dagen tientallen strijders gedood.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
O dacht je dat. Verklaar dit dan.
[ afbeelding ]
Dat is allemaal gebied dat ISS onder controle heeft.
Als je zo'n vent hebt word je natuurlijk spontaan lesbisch. Begrijpelijk wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef theunderdog het volgende:
http://mediawerkgroepsyri(...)otos-syrie-onthulde/
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als je zo'n vent hebt word je natuurlijk spontaan lesbisch. Begrijpelijk wel.
Wat denk je?quote:
O oke.quote:
quote:Congress secretly approves U.S. weapons flow to 'moderate' Syrian rebels
Reuters
By Mark Hosenball 20 hours ago
By Mark Hosenball
WASHINGTON (Reuters) - Light arms supplied by the United States are flowing to "moderate" Syrian rebel factions in the south of the country and U.S. funding for months of further deliveries has been approved by Congress, according U.S. and European security officials.
The weapons, most of which are moving to non-Islamist Syrian rebels via Jordan, include a variety of small arms, as well as some more powerful weapons, such as anti-tank rockets.
The deliveries do not include weapons such as shoulder-launched surface-to-air missiles, known as MANPADs, which could shoot down military or civilian aircraft, the officials said.
The weapons deliveries have been funded by the U.S. Congress, in votes behind closed doors, through the end of government fiscal year 2014, which ends on September 30, two officials said.
The apparently steady weapons flow contrasts with the situation last summer, when lethal U.S. aid to the Syrian rebels dried up for a time due to congressional reservations.
Congressional committees held up weapons deliveries for months over fears that U.S. arms would not prove decisive in the rebels' efforts to oust President Bashar Assad and his government and could well end up in the hands of Islamist militants.
A U.S. official familiar with recent developments said national security officials and members of Congress are more confident that weapons delivered to southern Syria are going to, and remaining in, the hands of moderate rebels rather than militant jihadist factions.
Congress approved funding for weapons deliveries to the Syrian rebels in classified sections of defense appropriations legislation, two sources familiar with the matter said. It was not clear when the funding was approved, but unclassified defense funding passed Congress in late December.
Some additional budget tweaks may be necessary to ensure that all the approved funding is fully available for disbursement during the current fiscal year.
Yet, officials who support providing U.S. arms to the rebels acknowledge that this has not greatly increased U.S. expectations of victory by anti-Assad forces, whether moderate or militant.
"The Syrian war is a stalemate. The rebels lack the organization and weapons to defeat Assad; the regime lacks the loyal manpower to suppress the rebellion. Both sides' external allies... are ready to supply enough money and arms to fuel the stalemate for the foreseeable future," said Bruce Riedel, a former senior CIA analyst and sometime foreign policy adviser to President Barack Obama.
Both U.S. and European officials said that "moderate" rebels had recently consolidated their positions in the Syrian south, where they are pushing out elements linked to al-Qaeda. More militant factions remain dominant in the north and east.
Another recent development favorable to more moderate factions is that Kurdish groups that had been providing weapons and other aid financed by donors in the Gulf state of Qatar indiscriminately to both moderate and religious extremist rebel factions had greatly reduced their involvement in the arms traffic, one of the officials said.
A White House spokeswoman had no comment. Other U.S. agencies did not respond to requests for comment.
As for "non-lethal" aid like communications and transportation equipment, the United States hopes to resume deliveries to moderate groups in Syria soon, a U.S. official said on Monday.
The United States and Britain suspended non-lethal aid to northern Syria in December after reports that Islamist fighters seized Western-backed rebel weapons warehouses, highlighting fears that supplies could end up in hostile hands.
"We hope to be able to resume assistance to the SMC shortly, pending security and logistics considerations," said the official, referring to the Supreme Military Council moderate rebel group. "But we have no announcements at this time," he said, speaking on condition of anonymity.
Non-lethal aid was resumed to civilian groups in that region in late December.
(Additional reporting by Lesley Wroughton; Editing by Dan Grebler)
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:06 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
O oke.![]()
Nu snap ik het. Dat Emine Erdogan de vrouw van Assad omhelst. Dat zit er inderdaad lesbisch uit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, je gaf heel neutraal antwoord inderdaad....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee 18. Ik gaf eerder antwoord op de vraag van IPA35.
Soldaten die savonds rondrijden. Opdracht van de dictator.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef WitteMuur het volgende:
From #Damascus now, a rally in support of the Syrian Government delegation to #Geneva2. #Syria
[ afbeelding ]
Wat een prachtige vlag is het ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef WitteMuur het volgende:
From #Damascus now, a rally in support of the Syrian Government delegation to #Geneva2. #Syria
[ afbeelding ]
Laat alleen maar mislukking zien. Irak, Syrie, yemen, libie en egypte zouden allemaal dezelfde vlag gebruiken en een arabische (baath) staat maken. Al die landen zijn mislukt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat een prachtige vlag is het ook.
Wat een onzin. Libi is nooit een Ba'ath-geleide staat geweest.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef Djibril het volgende:
[..]
Laat alleen maar mislukking zien. Irak, Syrie, yemen, libie en egypte zouden allemaal dezelfde vlag gebruiken en een arabische (baath) staat maken. Al die landen zijn mislukt.
quote:- Coalitiedelegatie van de "Syrische" oppositie verwerpt politiek communiqu met principes van de Syrische regering. Het communiqu verwierp buitenlandse inmenging in Syri.
- Informatieminister al Zoabi: Voor Syri zijn al haar burgers gelijk, waar zij ook verblijven.
- Vice-minister BuZa Syri: Terrorisme moet thema no. 1 zijn inzake de Genve-II-conferentie.
- Iran roept op tot een politieke vreedzame oplossing voor Syri in overeenstemming met nationaal zelfbeschikkingsrecht.
- Moskou-Kathedraal: Patriarch Yazigi van Antiochi-Damascus en Patriarch Kirill van Moskou benadrukken noodzaak om het lijden van de Syrirs te stoppen en hulp te bieden aan alle burgers.
- 10e Seculier Forum begint in Damascus onder de titel: "Moslims tussen vervreemding en extremisme.... Westerse overheersing en takfiri-ideologie...."
- Het Leger voorkomt infiltratie door terroristen in de al-Qadam-gemeente bij Damascus. ISIL-terroristen en Jabhat al Nusra-terroristen gedood door het regeringsleger.
Die gaat binnen de korsten keren weer plat,quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Veldkamp het volgende:
In overleg met de Koerdische Veiligheidscomits en met financiering van de nationale Syrische regering wordt een Aramese kerk in Ras-al-Ain in Noord-Syri hersteld....
Lees meer dan je verzonnen boek veldje. En ze zijn nog steeds allemaal mislukte staten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:20 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Wat een onzin. Libi is nooit een Ba'ath-geleide staat geweest.
En met jouw Islamisten en MB werd het een nog grotere puinhoop. Zeker wat emancipatie betreft. Vooral armoedig en achtergebleven (ook economisch).
Hij weet niet dat je een Koerd bent een een Atheist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Djibril het volgende:
[..]
Lees meer dan je verzonnen boek veldje. En ze zijn nog steeds allemaal mislukte staten.
Mij een islamist noemen
Ben ik ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:35 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hij weet niet dat je een Koerd bent een een Atheist.
Goed zo. En het is niet alleen PYd. Alle Koerdische partijen doen mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef Senor__Chang het volgende:
Na de kantons in Hasakah en Kobani is vandaag Afrin aan de beurt met een autonomieverklaring.
Verder nieuws; De PYD maakt zich op voor een offensief op Tel Abyad. Als de stad en omgeving veroverd wordt, is er een verbinding tussen Hasakah en Kobani. Laten we dus hopen dat dit succesvol zal verlopen.
Waar heb je dat vandaan? Niet dat ik eraan twijfel, maar ik lees het graag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Goed zo. En het is niet alleen PYd. Alle Koerdische partijen doen mee.
Duuh. Of dacht je echt dat alleen de PYD vocht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:23 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Niet dat ik eraan twijfel, maar ik lees het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |