SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op met tannen brah, zelfs ik als semi-neger was na 10 minuten erger verbrand dan de zon mij ooit heeft kunnen verbrandenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Terecht, en om sowieso op je 21e ofzo een sloot extra hormonen te nemen, naahh.
Ik zag er vandaag gewoon alweer ranzig uit, weet niet wat dat is. Uitpuilende muscle bellies, rode stretchmarks, aders overal, hompen spier in mijn schouders/arm die heen en weer bewegen bij het curlen, I don't know brah.
Het is lean en er is genoeg massa, maar toch, het appealt me niet zo meer. Teveel gekeken naar Jeff Seid filmpjes met mooie belichting en shit.
Heb denk ik gewoon een tan nodig? Zal wel een filmpje laten schieten. Ziet er gewoon niet zo gezond meer uit hier.
Je bent echt verward hé.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag gewoon alweer ranzig uit, weet niet wat dat is. Uitpuilende muscle bellies, rode stretchmarks, aders overal, hompen spier in mijn schouders/arm die heen en weer bewegen bij het curlen, I don't know brah.
Het is lean en er is genoeg massa, maar toch, het appealt me niet zo meer. Teveel gekeken naar Jeff Seid filmpjes met mooie belichting en shit.
Heb denk ik gewoon een tan nodig? Zal wel een filmpje laten schieten. Ziet er gewoon niet zo gezond meer uit hier.
als je maar opschiet met dat beeldmateriaal wt ik wil zo wel ff een slinger aan me stengel gevenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
er valt genoeg te gainen, en als je dan misschien over heel veel jaar nog steeds zo passievol bent en je lifts zijn echt dik(fysiek/spieren volgen automatisch mee zolang je eet) ..kan je altijd nog beslissen of je t naar een nog hoger niveau wilt tillen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah man. Overbodig gezien ik natty nog genoeg PL GAINZ kan maken. Muscle is bijzaak.
Jij?
thnks bro, ja er valt echt genoeg te gainen als natty .. het gaat slomer .. maar ik denk dat t slome juist de verslaving oproept van doorgaan doorgaan doorgaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Good! Mooi blijven beesten!
En yeah, dreamerbulk is ook natty en dat vind ik allemaal wel genoeg. Dus hier ook niet, laat maar. Denk ook dat ik dood zou gaan van acne.
[..]
gvd
It's about the journey, right.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
er valt genoeg te gainen, en als je dan misschien over heel veel jaar nog steeds zo passievol bent en je lifts zijn echt dik(fysiek/spieren volgen automatisch mee zolang je eet) ..kan je altijd nog beslissen of je t naar een nog hoger niveau wilt tillen.
[..]
thnks bro, ja er valt echt genoeg te gainen als natty .. het gaat slomer .. maar ik denk dat t slome juist de verslaving oproept van doorgaan doorgaan doorgaan
als je echt een zware stack gebruikt blast n cruise ..dan piek je voor je gevoel veel sneller denk ik? .de downfall is dan ook veel groter.
Shit manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Pas op met tannen brah, zelfs ik als semi-neger was na 10 minuten erger verbrand dan de zon mij ooit heeft kunnen verbranden.
Veel fastfood eten houd je meer vocht vast --> ziet er groter uit.
stay safe
Zit momenteel echt op de dirtiest of dirty bulks. Leef letterlijk weer op pizza's, pakken volle melk & volle chocolademelk, noten, een overvloed aan water. Creatine. Plakken brood met kaas & vlees & slasaus. Geen broccoli of Agia-bessen (?) te bekennen.quote:
Dichtgeslibde vaten zijn ook dichtgeslibde vaten.quote:
Fedor "The emperor"quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
je begint wel ecto te worden man meer etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
zal niet zo snel gebeuren, tenzij je genetisch aanleg daarvoor hebtquote:
wat een god hequote:
kerel ziet er toch goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.
gedraag je niet als een wijf ... neem een snickers
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Goed bezig. Keep it up man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.Fucking killing machine man.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat een god he
zelfs nadat hij die suplex ontving ging die nog niet K.O. ... zelfs de match gewonnen.
fedor is nooit helemaal K.O. gegaan .. wel tko .. maar nooit k.o. lmao .. gast heeft een hoofd van staalIf not now, then when.
Mis de meeste massa in mijn benen nu, eergisteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
je begint wel ecto te worden man meer eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks brah!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kerel ziet er toch goed uit
gedraag je niet als een wijf ... neem een snickersquote:!
Cutten zal wel weer een proces van 1.5 week worden.
Toch heb ik het idee dat ik op die manier nooit lager kom dan 9-10%. Dus abs, obliques, serratus, aders, maar ook weer niet zoals dit.
Zoiets zou ook wel nice zijn. Is dit 7%?
Minder in de spiegel kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
Vind ook dat je met zulke opgezette lats te wijd en te propperig lijkt, in ieder geval op mijn lengte. Ohja, en ik zie alweer een complex aankomen. Door de wijdte lijken je armen weer te klein. Maar dan zie ik ze van de zijkant en dan is het weer 'okay prima zo'.
eindbaasquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Morning glory. En die zijn echt fucking hilarisch. (Srs)
die volheid op zo'n bf met zoveel definitie ga je natty niet reddenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Zoiets zou ook wel nice zijn. Is dit 7%?
long term is zeer belangrijk, anders blijf je jezelf ieder moment kwellen... moeilijk om het dan te blijven volhoudenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet inderdaad minder obsessief met het uiterlijk bezig zijn ja. Gewoon lekker bulken mi mang. Denk long-term.
Hmm. What would one need? Hij is 5'10 en zal daar wel iets van 80 kg wegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die volheid op zo'n bf met zoveel definitie ga je natty niet redden
alles is 3d aan hem, dat maakt het fysiek zo indrukwekkend..
True man, daarom ook lekker focussen op de muscle-ups nu, nieuw doel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Minder in de spiegel kijken
Gewoon letten op progressie met lifts, niet op elk klein detail van je uiterlijkEn minder naar Instagram en Jeff Seid kijken natuurlijk, dat is voor mannen net zoals al die gefotoshopte modellenfoto's in de glossies.
Hier kan ik zo misselijk van worden he.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Cutten zal wel weer een proces van 1.5 week worden.
dat is het hem juist..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. What would one need? Hij is 5'10 en zal daar wel iets van 80 kg wegen.
quote:
Doe mij maar gewoon een Klokov fysiek lol.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:36 schreef dreamerbulk het volgende:
op 18 jaar ga je er naturel niet zo uitzien, al doe je 3x per dag braaf een gebedje naar de natty goden
[ afbeelding ]
Anders wel van al dat eten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hier kan ik zo misselijk van worden he.
Makes sense. Hij heeft het qua muscle bellies ook getroffen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat is het hem juist..
ook al zou die 75 kg wegen, dan had hij nog die 3d look.
het gaat niet om gewicht bij physique models en het gebruik van middelen, ze gaan niet voor monstermass.. ze gaan voor die volle 3d bellies. Dat laat een fysiek er veel zwaarder uitzien.
wij als natty zijnde zien er op 7/8% flat uit, zelfs met een pump hebben we niet die zware 3d look
Hmm, 'Benefits Of Lifting During Teenage Years'.jpg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:36 schreef dreamerbulk het volgende:
op 18 jaar ga je er naturel niet zo uitzien, al doe je 3x per dag braaf een gebedje naar de natty goden
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel te vies en glad allemaal. Imo.
no thanks jeffquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
Makes sense. Hij heeft het qua muscle bellies ook getroffen.
[..]
[b][b][b][b][b][b]Hmm, 'Benefits Of Lifting During Teenage Years'.jpg[/b][/b][/b][/b][/b][/b].Hier lijkt hij nog huger dan in het filmpje.
What kind 'o gear?
vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel te vies en glad allemaal. Imo.
Deze look bedoel ik! Is dit überhaupt natty haalbaar met maandenlang core trainen en een nog lager bf%? En ziet dit er in het echt ook zo uit?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
no thanks jeff
[ afbeelding ]
gear .. zal wel begonnen zijn met milde anavar..
nu gewoon physique model dosissen test+tren
Kon het eerst wel waarderen maar het afgelopen halfjaar zijn mijn views toch bijgeschaafd ja. Kan het raw, bearmode en shit wat meer waarderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heb sowieso niks met de hele fitnesswereld, ik voel me altijd legit gay als ik naar die foto's kijk. Zo glad en mooiboy allemaal. En ook net als wijven constant bezig op Instagram en met hun Facebook/Youtube accounts enzo.
Wat een faggot bende was dat in dat hotel man, echt te sneu. Gezien Chris Jones nu ook door Gymshark gesponsord wordt ben ik erg nieuwsgierig naar hoe het gaat verlopen daar in London.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
no thanks jeff
[ afbeelding ]
gear .. zal wel begonnen zijn met milde anavar..
nu gewoon physique model dosissen test+tren
Precies dit man.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vind ik ook hoor
het was leuk 4 jaar geleden toen zyzz trollde op bb forum, maar alles wat erna is gekomen is pure cringe.
Leugenachtige narcistische wereld waar die seid en consorten zich in verkeren, gasten hebben echt weinig eer.
die abs ga je er niet zo snel 3d uit krijgen .. dat is nou haast een grainy look ...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze look bedoel ik! Is dit überhaupt natty haalbaar met maandenlang core trainen en een nog lager bf%? En ziet dit er in het echt ook zo uit?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die abs ga je er niet zo snel 3d uit krijgen .. dat is nou haast een grainy look ...
luister naar bios3 en andere critici.. die weten waar ze over praten en gebruikt zelf al decennia spul.. die herkennen een gebruiker direct,
zou je serieus die rommel willen gebruiken .. om puur te kunnen rondlopen in slaapkamer? 10x per jaar strand? eigen keuze natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mr Olympia: Men's Physique Showdown 2013 ft. Jeff Seid, Steve Cook, Sadik Hadzovic, Matt Christianer
sick kunts
Ik wil die drugs ook hebben man, dit kan nu nog.
True, veel meerwaarde heb je als casual gymrat er niet van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou je serieus die rommel willen gebruiken .. om puur te kunnen rondlopen in slaapkamer? 10x per jaar strand? eigen keuze natuurlijk
Of wil je mens physique gaan doen? Dan zie ik een reden om te gebruiken..
of je wilt dikke nummers op een powerlift meet zetten, dan zie ik ook een reden..
het zijn prestatie bevorderende middelen... om 3d shredded in je slaapkamer te lopen .. vind ik een beetje shallow
maar wie ben ik haha
Ha man!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Panzer, beter kanker je die spuit in je kadaver en stop je met huilen of zo.
Hij hoeft er niet te over liegen, niemand dwingt hem?? Zyzz was ook volkomen eerlijk, Jay Cutler ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ha man!Zou wel tof zijn als over 5 jaar niet meer over dit soort zooi gelogen wordt en gear voor iedereen veilig te gebruiken is. Lekker in je winkelmandje gooien net als je nu bij creatine doet, baat het niet dan schaadt het ook niet.
[b][b][b][b][b][b][b][b]Nu lijken gasten als Jeff Seid er vaak ook over te (moeten) liegen[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b], zodat mensen denken dat ze door een of ander loos supplement eruit gaan zien als die gasten.
het lost geen problemen op lolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is ook redelijk veilig allemaal, als je het maar goed doet. Maar is het het waard is meer de vraag.
21quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:53 schreef dreamerbulk het volgende:
uiterlijk vergaat naarmate de jaren verstrijken, hoe oud ben je panzer?
als je ouder bent dan 21 dan zit je al over de top van je natuurlijke test levels heen... vanaf nu zal het alleen maar bergafwaarts gaan
Tja, als het toch relatief veilig is en geen klap kost, waarom dan niet all the way gaan? Voelt een beetje als een Medium menu kopen terwijl een Large maar 50 cent duurder is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan toch ook gewoon je best doen in de gym, goed eten en shit en long-term solid gains maken. Tevreden zijn met wat je kunt bereiken en wat je hebt. Perfectie is een deadtrap. Misschien gewoon wat minder fucks om het uiterlijk geven? Snap die obsessie daarmee niet echt.
Maar wie ben ik.
nogal jaquote:
Is een beetje met alles wel zo denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het lost geen problemen op lol
als je nu al ontevreden bent over je uiterlijk, zal je dat ook zijn na het gebruik van dergelijke componenten ... het is nooit genoeg.. serieus. Ken genoeg gebruikers die het alleen voor uiterlijk in de slaapkamer en gym doen, gast is na 8 cycles nog steeds zo onzeker als de pest lmao
achja .. franko columbo, arnie, colemanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik snap dat Jeff een kk kop heeft. Maar gewoon solid fysiek hoor. Fuck PL'ers.
Nah, daar heb ik niet zo'n last meer van. Vind mijn lichaam goed zo en elk kuiken kan ook in haar klauwtjes knijpen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nogal ja
innerlijke problemen los je niet op met gear..
ook al haal je die 3d look, daarna ben je nog steeds niet tevreden met je lichaam.
Zoals Paul Carter zou zeggen .. spendeer dat geld liever aan een goede psychiater... zal je meer winst uit halen
Ik powerlift ook voor de musclegains etc. Maar het halen van zieke weights op de big three zal altijd ondergeschikt zijn aan de aesthetics.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
achja .. franko columbo, arnie, coleman
allemaal powerlifter basis
toch gaat er iets mis als jij je daadwerkelijk kan laten beïnvloeden op die manier door dat soort gasten..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, daar heb ik niet zo'n last meer van. Vind mijn lichaam goed zo en elk kuiken kan ook in haar klauwtjes knijpen.
Punt is gewoon dat ik me graag voor deze hobby wil blijven inzetten, maar soms heb ik van die vlagen dat het voelt alsof ik die energie beter in iets anders kan steken. Omdat het toch nooit perfect genoeg wordt.Als ik die Jeff Seid bende niet gezien had, had ik nergens last van gehad.
Ignorance is bliss.
Aesthetics en grote nummers op de grote 3 zijn dus 2 totaal verschillende dingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik powerlift ook voor de musclegains etc. Maar het halen van zieke weights op de big three zal altijd ondergeschikt zijn aan de aesthetics.
Ik ben het hier volkomen mee eens?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Aesthetics en grote nummers op de grote 3 zijn dus 2 totaal verschillende dingen.
een 300kg deadlift is en blijft een 300kg deadlift.
Aesthetics zijn slechts een subjectief gegeven(Waarbij de meeste mensen al zijn gebrainwashed door zyzz en alle nalopers na hem... van wat aesthetics nou precies zijn).
Vind dit toch aardig universeel aesthetic fuckers. Ook veel mooier dan Mr. Olympia imo. Beetje Steve Reeves idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Aesthetics en grote nummers op de grote 3 zijn dus 2 totaal verschillende dingen.
een 300kg deadlift is en blijft een 300kg deadlift.
Aesthetics zijn slechts een subjectief gegeven(Waarbij de meeste mensen al zijn gebrainwashed door zyzz en alle nalopers na hem... van wat aesthetics nou precies zijn).
Wijze woorden man, thanks. Punt lijkt me ook een beetje dat je met één cycle niet klaar bent. En zodra je eenmaal voorgoed stopt met die zooi krijg je best wel wat nadelen voor je kiezen lijkt me.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
toch gaat er iets mis als jij je daadwerkelijk kan laten beïnvloeden op die manier door dat soort gasten..
misschien is het de leeftijd, misschien is het oestrogeen .. tijd zal het leren jongen
Als je wist hoeveel passie ik heb voor deze sport, hoeveel pijn moeite tranen bloed ik heb ervaren al deze jaren, en hoeveel ik heb gelaten om deze sport.... zelfs tot op vandaag de dag kan ik alleen maar genieten van de elite ..zowel in BB als in powerliften ... die prestaties van anderen moet je niet op jezelf reflecteren, het gaat om je eigen prestaties en om hoe jij de beste versie van jezelf kan worden.
En als jij denkt dat je spul nodig hebt om de beste versie van jezelf te worden, dan moet je het zeker weten doen. Maar grote kans dat je erna toch van een koude kermis thuiskomt.
Ook omdat ze relatief minder vaak worden aangesproken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zijn de knapste vrouwen ook vaak onzeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
haha 1 cycle? nooit .. daar gaat heel veel werk in zitten om die look te krijgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wijze woorden man, thanks. Punt lijkt me ook een beetje dat je met één cycle niet klaar bent. En zodra je eenmaal voorgoed stopt met die zooi krijg je best wel wat nadelen voor je kiezen lijkt me.
Yeah, denk ook dat bovenstaande vaak alleen maar meer beïnvloed wordt wanneer je wordt 'blootgesteld' aan anderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een obsessie met uiterlijk is ook mentaal gezien niet gezond voor je omdat het nooit beter/perfect zal worden gezien je gewoon ouder wordt. Waarom zijn de knapste vrouwen ook vaak onzeker? Omdat ze hun uiterlijk willen behouden, maar het vechten tegen de bierkaai is. Nobody got time for dat, laten we eerlijk zijn.
Lekker year round aan de druchs dus. Ooit een fase gehad waarin je dacht "hmm, misschien over een halfjaar maar eens proberen"? Ook al is het maar een enkele keer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha 1 cycle? nooit .. daar gaat heel veel werk in zitten om die look te krijgen
voornamelijk blast & cruisen op een lage dosis , want die gasten willen er bijna het hele jaar zo uitzien
die foto's van van robbie sardinia, gast is 35 en traint nu bijna 20 jaar, hij claimt natty... als ik zijn contest pics zie zou ik t nog kunnen geloven ... daar is ie namelijk flat/geen 3d/ weinig deltsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:13 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker year round aan de druchs dus. Ooit een fase gehad waarin je dacht "hmm, misschien over een halfjaar maar eens proberen"?
Dit zou echt zo sick zijn he. Ik moet de eerste nog tegenkomen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:
als jij natty een 320+kg deadlift, een 275+kg squat en een bench rond de 170/180
nee precies .. zo is hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben het hier volkomen mee eens?
Ik zie het ziek liften op de grote drie als een means to an end, en niet als einddoel. Dat probeer ik alleen te zeggen.
Ja .. misschien bereik ik het nooit als naturel, maar ik zal iig mijn best doen .. en het is leuk om na te streven .. heb er iedere dag lol in (zo hoort het ook te zijn tochquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit zou echt zo sick zijn he. Ik moet de eerste nog tegenkomen.
Ga jij niet keihard in een gat vallen als je het zou halen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja .. misschien bereik ik het nooit als naturel, maar ik zal iig mijn best doen .. en het is leuk om na te streven .. heb er iedere dag lol in (zo hoort het ook te zijn toch)
ik weet wel dat pete rubish die nummers natty had overtroffen(maja dan hebben we t ook over iemand), daarna is hij vol aan de test gegaan.
Heb je echt volkomen gelijk in, dat is mijn motivator.. wat brengt de dag van morgen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ga jij niet keihard in een gat vallen als je het zou halen?Dat hele 'what's next?'-gevoel is toch wel een motivator als ik jou zo af en toe 'hoor'.
Ik ben niet ontevreden met mijn lichaam, integendeel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt gewoon een serieus probleem man. Als ik die pics zie dan denk ik niet van: oh my god, ik ben ontevreden met mijn lichaam.
Solid plan, keeps your hands warm.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die foto's van van robbie sardinia, gast is 35 en traint nu bijna 20 jaar, hij claimt natty... als ik zijn contest pics zie zou ik t nog kunnen geloven ... daar is ie namelijk flat/geen 3d/ weinig delts
om je vraag te beantwoorden ...
Ik hield mij heel vroeger bezig met het trainen voor uiterlijk, na paar jaar had ik flinke massa gebouwd, maar was nog niet tevreden, ik was eigenlijk nooit tevreden.
Toen ben ik overgestapt op PL achtige trainingen en mijn focus gelegd op nummers, die streef ik nu na.. mijn lichaam groeit nog steeds als kool(terwijl ik er niet bewust meer mee bezig ben). Ik heb altijd tegen mezelf gezegd .. als jij natty een 320+kg deadlift, een 275+kg squat en een bench rond de 170/180 haalt plus genoeg meets gedaan door het land .. dan mag jij als kroon op je werk eens proeven van de dark side.(dat zal misschien over 4-5 jaar zijn)
de bulging traps/delts die daarna volgen zullen hooguit een extraatje zijn, maar de nummers die dan volgen zullen mijn pipi echt hard maken. Wanneer ik dan weer stop ..zal de terugval naar mijn natty status ook niet zo groot zijn qua PL nummers.
zo'n 5 jaar waarvan een kleine 2 jaar "weggegooid" met een brosplit zonder squats en deadsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:33 schreef Panzermaus het volgende:
Solid plan, keeps your hands warm.Hoe lang train je in totaal nu eigenlijk?
pcies.... de risico's kan je echt minimaliseren zolang je goed plan maakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Genoeg mensen die je kunnen helpen om aan solid spul & gameplan te komen.
hahaha baasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:37 schreef Panzermaus het volgende:
Zal huilend posten wanneer de spuiten hier op tafel liggen, "Ik durf niet meer"![]()
.
Glas melk en een pak saffen erbij, all natural.
Sowieso een goede eigenschap. Progressiviteit kan echt verslavend werken en krachttraining is daar een goed middel voor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Heb je echt volkomen gelijk in, dat is mijn motivator.. wat brengt de dag van morgen?
Daarnaast ben ik zeer prestatie obsessief... wat als er niet meer te presteren valt op dat vlak?
Gelukkig werk ik naast mijn lichaam ook aan mijn geest en hoop ik tegen die tijd nog wat volwassener en wijzer te zijn .. dat ik niet in zo'n valkuil zal vallen idd.
Alleen ik kan me zo voorstellen dat wanneer je zo doelgericht te werk gaat zoals jij, er een reële kans bestaat dat je het ook nog eens een keer gaat halen, en danquote:Progress equals hapiness - Anthony Robbins
Ik heb ook een jaar stevige haaruitval gehad lol. Zo twintig haren in mijn handen als ik door mijn haren ging. Echt bizar. Heb nu ook dunne haren en de hoofdhuid is beter zichtbaar. Geen idee waar het door komt. Heb onderzoek gedaan en iets met mijn thyroid was te laag, maar volgens de HA zorgde het niet voor de haaruitval. Ik moest een paar maanden daarna weer onderzoekje doen om te kijken of het beter is geworden (nog steeds niet gedaan). Misschien kom het door mijn lange cut, creatine (ooit een geval van haarverlies gemeld) of iets anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pcies.... de risico's kan je echt minimaliseren zolang je goed plan maakt.
alleen je haarlijn dat weet je nooit zeker
Nice man, was je ook een skinny tak in het begin? Of meer in touch met de chubby side? Klinkt alsof je veel van je gains dan nog vrij recent hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zo'n 5 jaar waarvan een kleine 2 jaar "weggegooid" met een brosplit zonder squats en deadsen vrijwel geen calorie overschot(wist ik veel wat dat was.. 5 jaar geleden hing ik niet op bodybuild forums e.d. rond hahaha) .. minimale gains gemaakt in die tijd voor mijn gevoel ..maar ik ging wel bijna elke dag.. dat heeft mijn doorzettingsvermogen ook gebouwd.
daarna ben ik full yolo gomad SS gaan doen.. toen kwamen gains hehehe
Hmm, denk dat ik dan toch meer een healthy diet moet gaan nastreven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha baas
doe het gewoon zo:
beloof aan jezelf dat je nog minimaal 2-3 jaar traint met je dieet en training solid in check... als je daarna nog zoveel passie hebt voor de sport... en de neiging naar meer.. dan kan je jezelf "belonen" met een tripje darkside?
wow .. die kende ik nog niet... strakke stelling/formule..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sowieso een goede eigenschap. Progressiviteit kan echt verslavend werken en krachttraining is daar een goed middel voor.
[..]
Alleen ik kan me zo voorstellen dat wanneer je zo doelgericht te werk gaat zoals jij, er een reële kans bestaat dat je het ook nog eens een keer gaat halen, en dan?
[ afbeelding ]
Je zou dan dus weer 'op nul' uitkomen volgens deze formule.
Maarja, dit is misschien pas stof om t.z.t. over na te gaan denken.
Hoe bedoel je? Als hij natty zijn max behaalt dan gaat die toch juicen en dan heeft die nog mega lang te gaan toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sowieso een goede eigenschap. Progressiviteit kan echt verslavend werken en krachttraining is daar een goed middel voor.
[..]
Alleen ik kan me zo voorstellen dat wanneer je zo doelgericht te werk gaat zoals jij, er een reële kans bestaat dat je het ook nog eens een keer gaat halen, en dan?
[ afbeelding ]
Je zou dan dus weer 'op nul' uitkomen volgens deze formule.
Maarja, dit is misschien pas stof om t.z.t. over na te gaan denken.
Kan ook wel op makkelijk eten joh. .. zolang je groentes beetje binnenkrijgt zal er niet veel mis gaan ... calorieen ..daar gaat het omquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice man, was je ook een skinny tak in het begin? Of meer in touch met de chubby side? Klinkt alsof je veel van je gains dan nog vrij recent hebt gemaakt.
[..]
Hmm, denk dat ik dan toch meer een healthy diet moet gaan nastreven.Zal nooit een clean food neuroot worden maar wat ik nu doe staat er haaks op.
![]()
Denk alleen maar in kcal + protein en bulk/cut, that's it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meeste gains heb ik zeker weten in de laatste 3 jaar gemaakt, waarin laatste 1.5 jaar echt goede gains...zowel kracht als massa.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
hij bedoelt dat als ik ga juicen en daar maxen in ga halen.. wat erna?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als hij natty zijn max behaalt dan gaat die toch juicen en dan heeft die nog mega lang te gaan toch?
Lol. Ik denk dat je dan al rete oud bent en waarschijnlijk ergens in een warm land aan het zwembad met andere bedrijfsgerelateerde shizzle bezig bent inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij bedoelt dat als ik ga juicen en daar maxen in ga halen.. wat erna?
Gelukkig ben ik een prestatie ziek persoon en heb ik meerdere dingen waarin ik tot het uiterste probeer te gaan ... dus een vangnet is er hopelijk tegen die tijd wel(mits dat überhaupt aan de orde komt![]()
)
zolang we maar doelen hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ik denk dat je dan al rete oud bent en waarschijnlijk ergens in een warm land aan het zwembad met andere bedrijfsgerelateerde shizzle bezig bent inderdaad.
whahahaaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:52 schreef Panzermaus het volgende:
Bro's ik heb net wat ontdekt voor de narcistic phaggots onder ons. Wel een webcam nodig.
http://webcamtoy.com
Zet hem op die mirror-functie en doe je shirt uit. Perfect symmetry. Zit met een boner achter de laptop hier.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan ook wel op makkelijk eten joh. .. zolang je groentes beetje binnenkrijgt zal er niet veel mis gaan ... calorieen ..daar gaat het om![]()
fotootje , 22 jaar vakantie in portugal, 68kg 192cm, hier "trainde" ik dus al en voelde ik mij "aesthetic" en "buff" ... beauty is in the eye of the beholder??? lmaoAwesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meeste gains heb ik zeker weten in de laatste 3 jaar gemaakt, waarin laatste 1.5 jaar echt goede gains...zowel kracht als massa.Much better now. Hoe lang zitten die tattoo's er al op?
haha sickening symmetry like beast.... the call him "The Mirror"quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:56 schreef Panzermaus het volgende:
Symmetry of the gods.
[ afbeelding ]
Nog vermakelijker dan een lachspiegel en nog meer filters ook.
iets met on a positive note gaan slapen, lil' homo
[..]
Awesome.Much better now. Hoe lang zitten die tattoo's er al op?
horry shiet .. glute strength of the godsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
this dude can lockout any weight on the deadlift haha
https://www.facebook.com/(...)53598&type=2&theater
over straatsoldaat gesproken ...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga dan gewoon juicen, alle jezus man.Je komt er dan vanzelf wel achter of je dat ook écht wou.
Echt vet om dat zo te zien met dat mirror effect, hij refresht de hele tijd dus als je verder af gaat zitten en weer terug dan lijkt het net alsof je in tweeën splijt enzo. Dragonball Z shit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha sickening symmetry like beast.... the call him "The Mirror"
je ziet ze net niet op die foto, maar ik had voorheen sterren op mijn schouders(nog ver voordat sterretje uberhaupt op tv was) .. gezet toen ik 16 was lmao .. die dikke plaat staat er nu 1.5 jaar op ofzo .. maar moet echt opnieuw gedaan worden.. overal zie ik scheurtjes in de inkt omdat de huid te ver is opgerekt door mijn ultra bulk.
Thanks man, likewise! Af en toe even selfmirin' helpt ook dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:11 schreef dreamerbulk het volgende:
je hebt een goed fysiek man panzer, doe jezelf een lol en geniet van wat je hebt.. het zal alleen nog maar meer kunnen worden... dat heb je zelf in de hand... zelfs als natty!
gewoon iets nieuws overheen gezet lmaoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En shit.Sterren maar weg laten halen dus?
Minoxidil en finasteride gebruiken als het nog niet ver gevorderd is. Mijn broertje begon vorig jaar opeens veel haaruitval te krijgen. Ik het afgelopen halfjaar ook maar dat is nu gek genoeg gestopt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar stevige haaruitval gehad lol. Zo twintig haren in mijn handen als ik door mijn haren ging. Echt bizar. Heb nu ook dunne haren en de hoofdhuid is beter zichtbaar. Geen idee waar het door komt. Heb onderzoek gedaan en iets met mijn thyroid was te laag, maar volgens de HA zorgde het niet voor de haaruitval. Ik moest een paar maanden daarna weer onderzoekje doen om te kijken of het beter is geworden (nog steeds niet gedaan). Misschien kom het door mijn lange cut, creatine (ooit een geval van haarverlies gemeld) of iets anders.
Moet nog wel actie ondernemen (haarspecialist en wellicht endo). We shall see. Ik hoor in ieder geval niet kaal te worden en had altijd een volle bos haar.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan ook wel op makkelijk eten joh. .. zolang je groentes beetje binnenkrijgt zal er niet veel mis gaan ... calorieen ..daar gaat het om![]()
fotootje , 22 jaar vakantie in portugal, 68kg 192cm, hier "trainde" ik dus al en voelde ik mij "aesthetic" en "buff" ... beauty is in the eye of the beholder??? lmaoHet gaat er idd vooral om wat je er zelf van vindt. Andere mensen kan het niet zoveel schelen of ze worden zelfs jaloers. Ik vond mezelf @ 95kg best buff en gespierd maar als ik die foto's nu weer terugkijk moet ik wel een beetje cringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meeste gains heb ik zeker weten in de laatste 3 jaar gemaakt, waarin laatste 1.5 jaar echt goede gains...zowel kracht als massa..
Ik vind nu zelf nog steeds dat ik wat qua gewicht moet groeien (kleine 5kg lean mass voor dit jaar gepland), maar ik weet tegelijkertijd ook dat 80% van de mannen die ik tegenkom niet bij mijn fysiek in de buurt komt, noch de wilskracht en doorzettingsvermogen heeft om het te bereiken. Ik ben al blij dat ik nu halfnaakt kan rondlopen zonder me voor m'n lichaam te hoeven schamen.
BB is niet alleen fysiek maar ook een heel groot stuk mentaal. Als jij jezelf de grond in blijft stampen dan ga je zelfs bij 120kg @ 5% BF niet tevreden zijn met je fysiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus Panzer, niet zo blindstaren op wat anderen hebben bereikt maar begin met het aanprijzen van wat jezelf hebt bereikt. Godver man, ik zou zelf willen dat ik jouw fysiek en metabolisme had #fullhomoI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik zal er eens naar kijken, thanks.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Minoxidil en finasteride gebruiken als het nog niet ver gevorderd is. Mijn broertje begon vorig jaar opeens veel haaruitval te krijgen. Ik het afgelopen halfjaar ook maar dat is nu gek genoeg gestopt.
Hoe dan ook, minoxidil heeft bij m'n broertje goed gewerkt. En hoe eerder je erbij bent hoe groter de kans dat je alles houdt.
Panzer, je hebt echt Latsbrah genen. Ik zweer je. (face wize hoop ik alleen beter voor je dan latsbrquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:56 schreef Panzermaus het volgende:
Symmetry of the gods.
[ afbeelding ]
[..]
Oh ja, en als je het nog 1x flikt om terug te vallen zoals je dat van de zomer gedaan hebt, dan kom ik je persoonlijk een Latsbrah face geven.quote:
Etco mode engagedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hier ook caffe lattequote:
Gewoon die wasmachine zelf Uhaulen vanuit een deadliftquote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:19 schreef Ethanolic het volgende:
Vanwege verhuizing kan ik dinsdag pas liften. Good bye sweet gains.
Dat dere dryercurls.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gewoon die wasmachine zelf Uhaulen vanuit een deadlift![]()
![]()
En de wasdroger er boven op flikkeren.
Geen hulp aanvaarden
wow much streefjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:04 schreef Jahr00n het volgende:
dus als ik het goed begrijp ga ik deze 3d look niet natty halen???
[ afbeelding ]
lol op een telefonische helpdesk is de telefoon afgesloten? dem ironiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:57 schreef Champy het volgende:
Whahaha lekker hoor. Dagje werken vandaag (helpdesk) is schijnbaar de telefoonrekening niet betaald en kan er niet gebeld worden![]()
ja dat zecht hij toch lampenlulquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol op een telefonische helpdesk is de telefoon afgesloten? dem ironie
Yesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol op een telefonische helpdesk is de telefoon afgesloten? dem ironie
Die foto had k gewoon gegoogeld man Sorry lolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
etha is hier al dik overheen.
zelf gezien.
No joke...
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:57 schreef Awesome_ het volgende:
Afgesloten? Op een telefonische helpdesk? Begrijp ik dit nu goed?
Uhuhquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Haha wat? Je werkt op een telefonische helpdesk en er is geen telefoon?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
Iemand nog genante lijven gezien gisteren?
haha.
was een herhaling maar jezus die ene gast met dat vette lijf die eerst een hardcore tummy tuc had gekregen nadat i 80gram was afgevallen (achter z'n oorlellen). Van boven tot onder een litteken. En daarna z'n love handles nog ff d'r af liet snijden na een paar maanden![]()
En hij wilde een sixpack.
![]()
Je kon zelfs van die presentatrice/arts van d'r gezichtaflezen "so... eh well, are you happy about the results?
![]()
"
"yueah yeah oh yea"
Champy!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:51 schreef VMSDKR het volgende:
Bij wie is de telefoon afgesloten op de telefonische helpdesk?
ja, was d'r nu weer een met een gastric bypass ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, ik had een week geleden een aflevering gezien waar een vrouw maar niet kon afvallen. Ze heeft alles geprobeerd maar tevergeefs. Ze kwam daarna gewoon aan. Dus hebben ze haar zo'n maagballon gegeven zodat ze wat sneller vol zou voelen.![]()
Geen idee hoe het met haar is afgelopen
Ja schatje?quote:
Ja, ik schaam me dood en heb er nooit mee naar de huisarts gedurfd, maar wel als er fucking camera's opstaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, was d'r nu weer een met een gastric bypass ook.
Die had van het overgwicht gewoon een wond in z'n aars die niet wilde genezen
ohw te ranzig allemaal gewoon.![]()
nou idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja, ik schaam me dood en heb er nooit mee naar de huisarts gedurfd, maar wel als er fucking camera's opstaan.
Nigga whut?
De behandelingen worden volgens mij door het programma vergoedtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja, ik schaam me dood en heb er nooit mee naar de huisarts gedurfd, maar wel als er fucking camera's opstaan.
Nigga whut?
Lol van eer kun je de hypotheek niet betalen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vind ik ook hoor
het was leuk 4 jaar geleden toen zyzz trollde op bb forum, maar alles wat erna is gekomen is pure cringe.
Leugenachtige narcistische wereld waar die seid en consorten zich in verkeren, gasten hebben echt weinig eer.
Het blijft een 10 jaar oud barrelquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef RaymondK het volgende:
In vol ornaat die wiener van 1cm lengte met daaromheen een vetschort van 30cm diep vol in HD breedbeeld
straalt zo 50 miljoen huiskamers binnen.
The fuck, die afbeelding is gewoon op de helft gesneden en gespiegeld, zie die kast. Of mis ik de grap nu?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:56 schreef Panzermaus het volgende:
Symmetry of the gods.
[ afbeelding ]
[..]
lolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
The fuck, die afbeelding is gewoon op de helft gesneden en gespiegeld, zie die kast. Of mis ik de grap nu?
ik snap precies wat je bedoelt ...goede instelling.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
Wat jullie verder van div. online gasten geloven kwa natty of niet moet je zelf weten, maar denken dat je geen boulder shoulders kan krijgen en een dikke rug zonder juice![]()
![]()
HIj is groter dan ik, dus riodsdat zit er dan gewoon achter die gedachten
![]()
Ga eens beginnen met rondom 2x per week vol isoleren en vretenen kijk na 2jr nog eens
Of per defenitie mensen op hun fysiek kunnen beordelen op riod gebruik (mits ze niet Universe groot zijn dan)
bro's! Kom op zeg![]()
En "na je 21 gaat je test bergafwaarts"![]()
![]()
Niet of weinig als je gewoon vol 100% doet wat je moet doen om het hoog te houden
[..]
Panzer, je hebt echt Latsbrah genen. Ik zweer je. (face wize hoop ik alleen beter voor je dan latsbr)
Gewoon 3jr knallen tot je je bed niet meer uit kan komen, en vreten gozer.
Dikke pic's een stukje terug ook weer nice!![]()
Alleen, je bulkt nu, en ik zie nog steeds abs. Meer vreten gast.
En anders kun jij je altijd zonder enige schroom Trapbrah noemen, of Deltbro
klopt, maar daarom zal ik die gasten ook niet als idolen of uberhaupt inspirerend kunnen zien. Dat laat ik lekker over aan al die schaap followers.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol van eer kun je de hypotheek niet betalen.
whahahah strong trollquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:04 schreef Jahr00n het volgende:
dus als ik het goed begrijp ga ik deze 3d look niet natty halen???
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whahahah strong troll
3x per week basketballen met een calorie overschot en je haalt dat
lolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en ps ray: zag je geen sarcasme in mijn "a je 21 gaat je test bergafwaarts"" ?
hahaha ja ik ken t,quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nee, ik was een beetje op de naad vanmorgen.
zal de tren wel zijn.
sinds jij een beetje de PL kenner bent hier, check ff dat filmpje van die braden smith op de vorige pagina die ik posttequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha ja ik ken t,
's ochtends werkt alles net ff iets anders
ik zag m net,quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:49 schreef seto het volgende:
[..]
sinds jij een beetje de PL kenner bent hier, check ff dat filmpje van die braden smith op de vorige pagina die ik postte
't zal best wel wat omlaag gaan trouwens, maar niet zoals vele denken...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha ja ik ken t,
's ochtends werkt alles net ff iets anders
whahahaha ik zie je al tieren en schelden in zo'n cuorequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't zal best wel wat omlaag gaan trouwens, maar niet zoals vele denken...
Kan me nog wel herinneren van toen ik 18 was dat ik in de auto (ik was nooit agressief of zo, nooit geweest) maar dat ik wel eens helemeaal Waus kon worden als er iemand zat te dauwen achter me bijv. Ging ik wel eens expres vol in m'n ankers en dan 20 rijden waar je 80 mocht met m'n Cuore lol.![]()
![]()
En dan hot flashes alles met m'n 55kg hehe helemaal kanarie in m'n hoofd op dat moment.
Dat soort gekke dingen heb ik nu echt niet meer. Wel dat ik wel eens een touret aanval krijg als er iets gebeurt onderweg wat helemaal niet nodig is, maar verder de rust zelf.
Maar dat zal eerder aan leeftijd/ervaring/maak je niet zo druk want je hebt alleen jezelf ermee liggen dan aan een lagere test lol.
ja ik vind het ook wel een beetje bizar hoe snel hij hem eruit tilt en laat zakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zag m net,
hij kwam ook voorbij in de Cube Method groep ... er waren wel veel critici daar over de minimale buiging van de stang, bar path en de voeten plaatsing... echt nul legdrive... dus dat maakte mensen een beetje achterdochtig.
als het legit is , dan gaan we veel van die jongen horen/zien... want dit is fenomenale bench kracht.. zowel op die leeftijd als op oudere leeftijd lol.
als het niet legit is, dan zullen we nog weinig van hem horen.
ik geef m voordeel van de twijfel .. man man man
ja, zo van waar gaat dat lullige autotje met dat jongetje naar toe danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whahahaha ik zie je al tieren en schelden in zo'n cuore
heel bizar idd,quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:57 schreef seto het volgende:
[..]
ja ik vind het ook wel een beetje bizar hoe snel hij hem eruit tilt en laat zakken
hij schijnt al wel een aanbod te hebben gekregen van 'bama
Zie de knipoog, waren je eigen woorden een paar topics terugquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, maar daarom zal ik die gasten ook niet als idolen of uberhaupt inspirerend kunnen zien. Dat laat ik lekker over aan al die schaap followers.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Zie de knipoog, waren je eigen woorden een paar topics terug
Die man helemaal links is 'The Situation' van Jersey Shore toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mr Olympia: Men's Physique Showdown 2013 ft. Jeff Seid, Steve Cook, Sadik Hadzovic, Matt Christianer
sick kunts
Ik wil die drugs ook hebben man, dit kan nu nog.
waarom denk je dat die met die bermuda aan staat lolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef fathank het volgende:
Lol the situation
Die heeft ook zn eigen workout dvd volgens mij
Heeft ie nog.steeds van die kippenbeentjes?
Allemaal matige benen iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
waarom denk je dat die met die bermuda aan staat lol
Heb t filmpje niet gekekenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
waarom denk je dat die met die bermuda aan staat lol
Staat daar overal de voedingswaarde op de kaart of zo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:57 schreef Drinky het volgende:
1900kcal brunch bij Indiaas restaurant, u mirin' ?
Ik zit echt zo kankervol
Ja ik moet daar ook nog eens heen. Maybe van de week.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef dreamerbulk het volgende:
zo ff wat biefstuk proeven bij Loetje ... schijnt toch wel 1 van de betere te zijn, ben benieuwd
weeg je 40kg ofzo? 1900kcal is zo fucking weinig. ik heb eens 7000kcal bij onbeperkt wok gegetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:57 schreef Drinky het volgende:
Ik zit echt zo kankervol
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef dreamerbulk het volgende:
zo ff wat biefstuk proeven bij Loetje ... schijnt toch wel 1 van de betere te zijn, ben benieuwd
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:57 schreef Drinky het volgende:
Ik zit echt zo kankervol
ruwe schatting. Ik heb het wel eens als take-away genomen, thuis gewogen. En dan in myfitnesspal kijken wat er gemiddeld voor zo'n gerecht staat. Dat en het feit dat ik voor het komende halfuur niks meer kan etenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Staat daar overal de voedingswaarde op de kaart of zo?
20k bulk, ja togquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weeg je 40kg ofzo? 1900kcal is zo fucking weinig. ik heb eens 7000kcal bij onbeperkt wok gegeten
chicken curry met rijst en extra naan en Chicken biryani en coke zero want moet op m'n figuurtje lettenquote:
meer dan 5500kcal in een keer heb ik niet weg kunnen krijgen. Beetje wat ray standaard eet op een dagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weeg je 40kg ofzo? 1900kcal is zo fucking weinig. ik heb eens 7000kcal bij onbeperkt wok gegeten
je moet zo weinig mogelijk drinken bij een onbeperkt wok restaurant. dat is de sleutelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
meer dan 5500kcal in een keer heb ik niet weg kunnen krijgen. Beetje wat ray standaard eet op een dag
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik neem eigenlijk altijd cola zero/pepsi max, ik vind het oprecht lekkerder dan normale cola. Nee, geen troll.
Je hoeft nie boos te worde ieder zn smaakquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik drink ook altijd sugerfree maar niet omdat ik die lekkerder vind![]()
pepsi max is alleen handig als je wil mixen en goedkope cola wilquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hoeft nie boos te worde ieder zn smaak
Laat me gwn met rust
Pepsi Max is oprecht de lekkerste cola.
Ik ook. Ook omdat je van die plaktanden krijgt van reguliere. Fuck dat, G. Niet bij mij gvd!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik neem eigenlijk altijd cola zero/pepsi max, ik vind het oprecht lekkerder dan normale cola. Nee, geen troll.
ff gamen en op tijd naar bed, hardcorequote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:27 schreef Montelly het volgende:
Zo fissaboiis wat gaan jullie allemaal dorn straks?
Ik heb een wedstrijd om 10 uur. Jij zeker weer de ouwe snoeperd uithangen in Club Vie?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:27 schreef Montelly het volgende:
hij was zeker afgwezen voor de aesthetics crewquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:27 schreef no1uknow het volgende:
Panzer dit staat je te wachten als je aan de roids gaat
http://www.liveleak.com/view?i=226_1390536816
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink vaak puur maar mixen is ook lekker toch ja toch?quote:
nee, dat is over, dus ze is weer singlequote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:38 schreef seto het volgende:
zij heeft toch met zo'n MMA douche?
no thanks
Lekker hoor! Ik moet nog steeds 600 kcal ergens vandaan zien te toveren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
chicken curry met rijst en extra naan en Chicken biryani en coke zero want moet op m'n figuurtje letten.
Vandaag mma dus veel eten
Vodka + Teisseire/Slimpie(of een andere kcal-loze limonade)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik drink vaak puur maar mixen is ook lekker toch ja toch?
Alsof je alcool drinkt vanwege smaak![]()
Fissa in 020. Kringverjaardag ditdat. Bulken op blokjes kaas en plakjes worst.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:27 schreef Montelly het volgende:
Gewichten heffen, kwark eten, The Walking Dead kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:27 schreef Montelly het volgende:
ffcckkkk ur a fuckin ugly bitch i want to stab u to death and play around wid ur bloodquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Fissa in 020. Kringverjaardag ditdat. Bulken op blokjes kaas en plakjes worst.
Sorry vriendjquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ffcckkkk ur a fuckin ugly bitch i want to stab u to death and play around wid ur blood
noem t gewoon Amsterdam, vriendje
Thanks gozer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heet je alvast van harte welkom.
Henkie trouwens ook hoor.
ken j dat nieuwe liedjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga lekker raven straks
oldskool toch
pilletje in de mik en morgenmiddag slape
dat nummerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga lekker raven straks
oldskool toch
pilletje in de mik en morgenmiddag slape
als ze die gaan draaien breek ik random iemand zn nekquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ken j dat nieuwe liedje
eat sleep rave repeat ????
ah okquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ze die gaan draaien breek ik random iemand zn nek
oh jij deugnietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:32 schreef Krabs2.0 het volgende:
Oh en No1 ik als je dit leest was vandaag in Den Haag.
link svpquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yes broertje, nog drie dagen. Ik heb hem al gepre-ordered. Djemba Djemba remix is ook vet.
beide als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Van de pre-order of Djemba Djemba's remix?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Djemba Djemba? Klinkt als een trommelaar uit de rimboe van zuid-congoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Van de pre-order of Djemba Djemba's remix?
nee oke ik praat graag tegen mezelf jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sta nog ingelogd op de laptop van JB en daar maakt ze direct misbruik van
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sta nog ingelogd op de laptop van JB en daar maakt ze direct misbruik van
Je kan zeggen wat je wilt over Dom, maar hier heeft hij een quote voor het leven gemaaktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:29 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
deed me denken aan Panzer
Pre-order:quote:
Oke, gelukkig.. Thanks bb.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heet je alvast van harte welkom.
Henkie trouwens ook hoor.
Jammer van de kleur.quote:
Deze is wel lekker.quote:
nee 2 foutquote:
Als ik naar mijn moeder zou luisteren zou ik nu nog steeds fatty zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
Moeder zei net dat ik dik was. Feels...
Direct even in de spiegel m'n abs geflexed, bovenste 4 zijn gewoon nog zichtbaar.
dat krijg je als ze ongesteld zijn, gaan ze bitchen tegen een anderquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
Moeder zei net dat ik dik was. Feels...
Direct even in de spiegel m'n abs geflexed, bovenste 4 zijn gewoon nog zichtbaar.
http://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/top/quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:17 schreef Hiatus het volgende:
Bulk als een beer voor de winterslaap. Met handje pindas en biri nolife op vrijdag aaf achter pc , verveel me de kk.
Morgen vroeg op voor wroko dus kan ook niet te gek doen.
is daar ook zo een fitness thread, staan soms wel leuke dingen tussen maar meestal gaat het om vragen waar ik het antwoord al op weet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/top/
Misschien vind je wel iets interessantsIk kan me er uren mee vermaken
Moeders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik naar mijn moeder zou luisteren zou ik nu nog steeds fatty zijn.
Moeders
aaww, liefquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:45 schreef JackieBrown het volgende:
Mijne is hotter maar zij is hotter dan ik #feelsbadman
ja ben nu off, problemen met op gang te komen na vrijdagnacht, ben ook niet jongste meerquote:
en die opscheerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef seto het volgende:
ben nog eens gaan kijken (heh) naar die christy mack, toch best leuk koppie
[ afbeelding ]
vind die tattoos alleen wel jammer
Ik sta vaak in twijfel bij pornchicks of ik ze zou geven. Ben toch meer van de 'nice' girls.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef seto het volgende:
ben nog eens gaan kijken (heh) naar die christy mack, toch best leuk koppie
[ afbeelding ]
vind die tattoos alleen wel jammer
Dit ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik sta vaak in twijfel bij pornchicks of ik ze zou geven. Ben toch meer van de 'nice' girls.
met alle respect maar jij post vaker meisjes die echt veel meer op tokkies lijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
En die Christy Mack heeft echt een konijnenhoofd en ziet eruit als een enorme tokkie. Snap ook niet wat men in haar ziet, zelfs chicks vinden haar allemaal #girlcrush enzo. Nee, smerig wijf, zou niet geven.
Bazenqoute is baasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:59 schreef Awesome_ het volgende:
No offense, maar jij bent echt een kankersukkel.
Heb je wel gelijk in, dat ik ook vaak tokkie-achtigen post.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:47 schreef seto het volgende:
[..]
met alle respect maar jij post vaker meisjes die echt veel meer op tokkies lijken
Hey maar Sap, wat vind je van Amber Rose dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, dat ik ook vaak tokkie-achtigen post.
Maar kijk dan:
[ afbeelding ]
snap niet dat mensen haar lekker vinden.
Goed lijf wellicht maar gewoon pauper uitstralingquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar kijk dan:
[ afbeelding ]
Vies.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:08 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hey maar Sap, wat vind je van Amber Rose dan?
ik ontken ook niet dat ze er nogal ordinair uit kan zienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar kijk dan:
[ afbeelding ]
Ass heeft ze wel, maar vind nog steeds dat ze een konijnengezicht heeft. Haar mond ziet er gek uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef seto het volgende:
[..]
ik ontken ook niet dat ze er nogal ordinair uit kan zienmaar ze heeft wel hele goede facial aesthetics imo
en dat ass
Jezus das zelfs voor mij te tokkiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar kijk dan:
[ afbeelding ]
ik houd daar wel vanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ass heeft ze wel, maar vind nog steeds dat ze een konijnengezicht heeft. Haar mond ziet er gek uit.
Dat is de staart van de hondquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef fathank het volgende:
En die gast met die leipe mocro flavour tasje om zn nek
Hoe is het met Demelza?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jezus das zelfs voor mij te tokkie
Wtf is een demelza?quote:
Godverdommequote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is de staart van de hond
Gast is war machine trouwens, ook zo'n pauper met een tweecijferig IQ
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef fathank het volgende:
En die gast met die leipe mocro flavour tasje om zn nek
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |