abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135879653

Raymondk.gif 35ixcnn.gif 2qnch3s.gif aDB_GohanAni3.gif paul%20kalk.jpg RC%20icon%2060.jpg thumb.jpg 60x60fall.gif Goede%20lollerpwn.gif troll%20emo.gif gooble[1].png ChallengeAc3.PNG boskamp2.gif fok.png UI.gif avatar.jpg bert.gif aggc1CS.gif kerol5.gif yamcha.jpg userpic.gif 2.jpg ykuw68o.gif pinguin.jpg Wariokleur.jpg sapstepgel.jpg Duckmailfok.jpg zwitsal.gif 2cngldl.jpg Ava.gif whatava.jpg ririrsz.gif --.JPG ado.jpg ohno.gif DSC_2166%20-%20kopie.JPG snakey_2.jpg swag.png rsz_tumblr_goril.jpg zon.jpg Klokov3-1.jpg DYEL3.jpg bobby%20paars.png yeah.gif krabs.jpg asdf.jpgartgorillaUI.jpg small.JPG

SPOILER: Bonushulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

vrijdag 24 januari 2014 @ 00:59:55 #2
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135879667
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Terecht, en om sowieso op je 21e ofzo een sloot extra hormonen te nemen, naahh.

Ik zag er vandaag gewoon alweer ranzig uit, weet niet wat dat is. Uitpuilende muscle bellies, rode stretchmarks, aders overal, hompen spier in mijn schouders/arm die heen en weer bewegen bij het curlen, I don't know brah. :')

Het is lean en er is genoeg massa, maar toch, het appealt me niet zo meer. Teveel gekeken naar Jeff Seid filmpjes met mooie belichting en shit.

Heb denk ik gewoon een tan nodig? Zal wel een filmpje laten schieten. Ziet er gewoon niet zo gezond meer uit hier. :')
Pas op met tannen brah, zelfs ik als semi-neger was na 10 minuten erger verbrand dan de zon mij ooit heeft kunnen verbranden :') .

Veel fastfood eten houd je meer vocht vast --> ziet er groter uit.

stay safe
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_135879674
quote:

[..]

Ik zag er vandaag gewoon alweer ranzig uit, weet niet wat dat is. Uitpuilende muscle bellies, rode stretchmarks, aders overal, hompen spier in mijn schouders/arm die heen en weer bewegen bij het curlen, I don't know brah. :')

Het is lean en er is genoeg massa, maar toch, het appealt me niet zo meer. Teveel gekeken naar Jeff Seid filmpjes met mooie belichting en shit.

Heb denk ik gewoon een tan nodig? Zal wel een filmpje laten schieten. Ziet er gewoon niet zo gezond meer uit hier. :')
Je bent echt verward hé.
If not now, then when.
pi_135879676
quote:

[..]

als je maar opschiet met dat beeldmateriaal wt ik wil zo wel ff een slinger aan me stengel geven
pi_135879775
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nah man. Overbodig gezien ik natty nog genoeg PL GAINZ kan maken. Muscle is bijzaak.

Jij?
er valt genoeg te gainen, en als je dan misschien over heel veel jaar nog steeds zo passievol bent en je lifts zijn echt dik(fysiek/spieren volgen automatisch mee zolang je eet) ..kan je altijd nog beslissen of je t naar een nog hoger niveau wilt tillen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Good! Mooi blijven beesten!

En yeah, dreamerbulk is ook natty en dat vind ik allemaal wel genoeg. Dus hier ook niet, laat maar. Denk ook dat ik dood zou gaan van acne. :')

[..]

gvd :')
thnks bro, ja er valt echt genoeg te gainen als natty .. het gaat slomer .. maar ik denk dat t slome juist de verslaving oproept van doorgaan doorgaan doorgaan

als je echt een zware stack gebruikt blast n cruise ..dan piek je voor je gevoel veel sneller denk ik? .de downfall is dan ook veel groter.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_135879786
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

er valt genoeg te gainen, en als je dan misschien over heel veel jaar nog steeds zo passievol bent en je lifts zijn echt dik(fysiek/spieren volgen automatisch mee zolang je eet) ..kan je altijd nog beslissen of je t naar een nog hoger niveau wilt tillen.

[..]

thnks bro, ja er valt echt genoeg te gainen als natty .. het gaat slomer .. maar ik denk dat t slome juist de verslaving oproept van doorgaan doorgaan doorgaan

als je echt een zware stack gebruikt blast n cruise ..dan piek je voor je gevoel veel sneller denk ik? .de downfall is dan ook veel groter.
It's about the journey, right.
If not now, then when.
pi_135879803
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Drinky het volgende:

[..]

Pas op met tannen brah, zelfs ik als semi-neger was na 10 minuten erger verbrand dan de zon mij ooit heeft kunnen verbranden :') .

Veel fastfood eten houd je meer vocht vast --> ziet er groter uit.

stay safe
Shit man :D, damn. Was dat wel een gewone zonnebank?

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je bent echt verward hé.
Zit momenteel echt op de dirtiest of dirty bulks. Leef letterlijk weer op pizza's, pakken volle melk & volle chocolademelk, noten, een overvloed aan water. Creatine. Plakken brood met kaas & vlees & slasaus. Geen broccoli of Agia-bessen (?) te bekennen. :')

Ben redelijk bloated nu, maar toch overal wel de aders en shit. Een soort van bloated ripped, bestaat dat eigenlijk? :P

Die tanktop die ik laatst had aangesleept is me nu te klein. ;( Eerst ging het wel goed, lekker buffen, maar nu zijn door de creatine & bloat mijn lats zover uitgezet dat het ding nu trekt bij elke beweging en die nips er de hele tijd vandoor gaan. :')
pi_135879819
calorieën zijn calorieën
pi_135879827
Gewoon blijven buffelen mi mang.
If not now, then when.
pi_135879828
Vind ook dat je met zulke opgezette lats te wijd en te propperig lijkt, in ieder geval op mijn lengte. Ohja, en ik zie alweer een complex aankomen. Door de wijdte lijken je armen weer te klein. Maar dan zie ik ze van de zijkant en dan is het weer 'okay prima zo'. :')

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef dreamerbulk het volgende:
calorieën zijn calorieën
Dichtgeslibde vaten zijn ook dichtgeslibde vaten. :P Ik weet echt niet meer wat ik wil.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:08:14 #11
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135879832
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:20 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Fedor "The emperor" :D
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:08:47 #12
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135879844
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef dreamerbulk het volgende:
calorieën zijn calorieën
_O_
Drinky is een baas
pi_135879895
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:13:58 #14
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135879928
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
SPOILER
je begint wel ecto te worden man meer eten ;)
Drinky is een baas
pi_135879976
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
dichtgeslibde vaten
zal niet zo snel gebeuren, tenzij je genetisch aanleg daarvoor hebt
pi_135879991
quote:
wat een god he

zelfs nadat hij die suplex ontving ging die nog niet K.O. ... zelfs de match gewonnen.

fedor is nooit helemaal K.O. gegaan .. wel tko .. maar nooit k.o. lmao .. gast heeft een hoofd van staal
pi_135880009
quote:
SPOILER
kerel ziet er toch goed uit

gedraag je niet als een wijf ... neem een snickers :s)
pi_135880032
quote:
SPOILER
Goed bezig. Keep it up man.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

wat een god he

zelfs nadat hij die suplex ontving ging die nog niet K.O. ... zelfs de match gewonnen.

fedor is nooit helemaal K.O. gegaan .. wel tko .. maar nooit k.o. lmao .. gast heeft een hoofd van staal
Fucking killing machine man.
If not now, then when.
pi_135880148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef Drinky het volgende:

[..]

je begint wel ecto te worden man meer eten ;)
Mis de meeste massa in mijn benen nu, eergisteren.

SPOILER
oO<

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

kerel ziet er toch goed uit

gedraag je niet als een wijf ... neem een snickers :s)
Thanks brah! O+

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Goed bezig. Keep it up man.
O+!

Cutten zal wel weer een proces van 1.5 week worden. :')

Toch heb ik het idee dat ik op die manier nooit lager kom dan 9-10%. Dus abs, obliques, serratus, aders, maar ook weer niet zoals dit.

Zoiets zou ook wel nice zijn. Is dit 7%?
pi_135880154
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
Vind ook dat je met zulke opgezette lats te wijd en te propperig lijkt, in ieder geval op mijn lengte. Ohja, en ik zie alweer een complex aankomen. Door de wijdte lijken je armen weer te klein. Maar dan zie ik ze van de zijkant en dan is het weer 'okay prima zo'.
Minder in de spiegel kijken :P

Gewoon letten op progressie met lifts, niet op elk klein detail van je uiterlijk :P En minder naar Instagram en Jeff Seid kijken natuurlijk, dat is voor mannen net zoals al die gefotoshopte modellenfoto's in de glossies.
pi_135880167
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Morning glory. En die zijn echt fucking hilarisch. (Srs)
eindbaas
pi_135880178
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Panzermaus het volgende:

Zoiets zou ook wel nice zijn. Is dit 7%?
die volheid op zo'n bf met zoveel definitie ga je natty niet redden

alles is 3d aan hem, dat maakt het fysiek zo indrukwekkend..
pi_135880196
Je moet inderdaad minder obsessief met het uiterlijk bezig zijn ja. Gewoon lekker bulken mi mang. Denk long-term.
If not now, then when.
pi_135880205
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet inderdaad minder obsessief met het uiterlijk bezig zijn ja. Gewoon lekker bulken mi mang. Denk long-term.
long term is zeer belangrijk, anders blijf je jezelf ieder moment kwellen... moeilijk om het dan te blijven volhouden
pi_135880211
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:30 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

die volheid op zo'n bf met zoveel definitie ga je natty niet redden

alles is 3d aan hem, dat maakt het fysiek zo indrukwekkend..
Hmm. What would one need? Hij is 5'10 en zal daar wel iets van 80 kg wegen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Minder in de spiegel kijken :P

Gewoon letten op progressie met lifts, niet op elk klein detail van je uiterlijk :P En minder naar Instagram en Jeff Seid kijken natuurlijk, dat is voor mannen net zoals al die gefotoshopte modellenfoto's in de glossies.
True man, daarom ook lekker focussen op de muscle-ups nu, nieuw doel.

Jeff looks mad aesthetic though, check dat filmpje.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:34:07 #26
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880224
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Cutten zal wel weer een proces van 1.5 week worden.
Hier kan ik zo misselijk van worden he.
BEASTMODE
pi_135880233
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm. What would one need? Hij is 5'10 en zal daar wel iets van 80 kg wegen.

dat is het hem juist..

ook al zou die 75 kg wegen, dan had hij nog die 3d look.

het gaat niet om gewicht bij physique models en het gebruik van middelen, ze gaan niet voor monstermass.. ze gaan voor die volle 3d bellies. Dat laat een fysiek er veel zwaarder uitzien.

wij als natty zijnde zien er op 7/8% flat uit, zelfs met een pump hebben we niet die zware 3d look
pi_135880251
pi_135880265

:')
pi_135880266
op 18 jaar ga je er naturel niet zo uitzien, al doe je 3x per dag braaf een gebedje naar de natty goden

pi_135880289
quote:
_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:36 schreef dreamerbulk het volgende:
op 18 jaar ga je er naturel niet zo uitzien, al doe je 3x per dag braaf een gebedje naar de natty goden

[ afbeelding ]
Doe mij maar gewoon een Klokov fysiek lol.
If not now, then when.
pi_135880294
Ja en een ander hoofd.
pi_135880296
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:34 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Hier kan ik zo misselijk van worden he.
Anders wel van al dat eten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:34 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat is het hem juist..

ook al zou die 75 kg wegen, dan had hij nog die 3d look.

het gaat niet om gewicht bij physique models en het gebruik van middelen, ze gaan niet voor monstermass.. ze gaan voor die volle 3d bellies. Dat laat een fysiek er veel zwaarder uitzien.

wij als natty zijnde zien er op 7/8% flat uit, zelfs met een pump hebben we niet die zware 3d look
Makes sense. Hij heeft het qua muscle bellies ook getroffen. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:36 schreef dreamerbulk het volgende:

[ afbeelding ]
Hmm, 'Benefits Of Lifting During Teenage Years'.jpg. :') Hier lijkt hij nog huger dan in het filmpje.

What kind 'o gear?
pi_135880303
Veel te vies en glad allemaal. Imo.
If not now, then when.
pi_135880313
Ligt het aan mij of is die Apollo's girdle (V-abs) geshopt daar.
pi_135880316
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inderdaad.

Heb sowieso niks met de hele fitnesswereld, ik voel me altijd legit gay als ik naar die foto's kijk. Zo glad en mooiboy allemaal. En ook net als wijven constant bezig op Instagram en met hun Facebook/Youtube accounts enzo.
pi_135880323

tijd om te gaan slapen :')
pi_135880330
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:38 schreef Panzermaus het volgende:

Makes sense. Hij heeft het qua muscle bellies ook getroffen. :)

[..]

[b][b][b][b][b][b]Hmm, 'Benefits Of Lifting During Teenage Years'.jpg[/b][/b][/b][/b][/b][/b]. :') Hier lijkt hij nog huger dan in het filmpje.

What kind 'o gear?
no thanks jeff

gear .. zal wel begonnen zijn met milde anavar..

nu gewoon physique model dosissen test+tren
pi_135880344
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
vind ik ook hoor

het was leuk 4 jaar geleden toen zyzz trollde op bb forum, maar alles wat erna is gekomen is pure cringe.

Leugenachtige narcistische wereld waar die seid en consorten zich in verkeren, gasten hebben echt weinig eer.
pi_135880346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

no thanks jeff

[ afbeelding ]

Deze look bedoel ik! Is dit überhaupt natty haalbaar met maandenlang core trainen en een nog lager bf%? En ziet dit er in het echt ook zo uit?

Die kartels enzo lijken veel dieper.
pi_135880369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad.

Heb sowieso niks met de hele fitnesswereld, ik voel me altijd legit gay als ik naar die foto's kijk. Zo glad en mooiboy allemaal. En ook net als wijven constant bezig op Instagram en met hun Facebook/Youtube accounts enzo.
Kon het eerst wel waarderen maar het afgelopen halfjaar zijn mijn views toch bijgeschaafd ja. Kan het raw, bearmode en shit wat meer waarderen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

no thanks jeff

[ afbeelding ]

Wat een faggot bende was dat in dat hotel man, echt te sneu. Gezien Chris Jones nu ook door Gymshark gesponsord wordt ben ik erg nieuwsgierig naar hoe het gaat verlopen daar in London.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:41 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

vind ik ook hoor

het was leuk 4 jaar geleden toen zyzz trollde op bb forum, maar alles wat erna is gekomen is pure cringe.

Leugenachtige narcistische wereld waar die seid en consorten zich in verkeren, gasten hebben echt weinig eer.
Precies dit man.
If not now, then when.
pi_135880370
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:41 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Deze look bedoel ik! Is dit überhaupt natty haalbaar met maandenlang core trainen en een nog lager bf%? En ziet dit er in het echt ook zo uit?
die abs ga je er niet zo snel 3d uit krijgen .. dat is nou haast een grainy look ...

luister naar bios3 en andere critici.. die weten waar ze over praten en gebruikt zelf al decennia spul.. die herkennen een gebruiker direct,
pi_135880390
je zult er na een paar jaar trainen achterkomen panzer dat je 3d look niet gaat krijgen...tenzij je darkside gaat.

ik heb het zelf ondervonden, samen met heel veel mensen op de MISC die ook al lang trainen.

Of we moeten met zijn allen iets fouts doen ??? lijkt me sterk .. want jeff seid is nou ook niet echt een wetenschapper lmao
pi_135880393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:43 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

die abs ga je er niet zo snel 3d uit krijgen .. dat is nou haast een grainy look ...

luister naar bios3 en andere critici.. die weten waar ze over praten en gebruikt zelf al decennia spul.. die herkennen een gebruiker direct,

sick kunts

Ik wil die drugs ook hebben man, dit kan nu nog.
pi_135880412
quote:
zou je serieus die rommel willen gebruiken .. om puur te kunnen rondlopen in slaapkamer? 10x per jaar strand? eigen keuze natuurlijk :P

Of wil je mens physique gaan doen? Dan zie ik een reden om te gebruiken..

of je wilt dikke nummers op een powerlift meet zetten, dan zie ik ook een reden..

het zijn prestatie bevorderende middelen... om 3d shredded in je slaapkamer te lopen .. vind ik een beetje shallow :P

maar wie ben ik haha
pi_135880414
Panzer ga gewoon liften, je bent nu net als een vrouw die liposuctie wil omdat ze al die slanke modellen ziet. Of een boobjob omdat grote tieten veel mooier zijn.
pi_135880426
geniet van je gains, geniet van wat je hebt en wat gaat komen..

uiteindelijk zal het nooit genoeg zijn in dit leven, het is nooit genoeg.. we zijn als mensen gulzig aangelegd..

vergeet niet dat dit de carriere van Seid is .. hij maakt er zijn brood mee en zal dat de komende jaren nog veel meer gaan doen. Dat is het verschil tussen hem en vele instagram lifting boys :P
pi_135880432
Panzer, beter kanker je die spuit in je kadaver en stop je met huilen of zo.
If not now, then when.
pi_135880433
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:47 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zou je serieus die rommel willen gebruiken .. om puur te kunnen rondlopen in slaapkamer? 10x per jaar strand? eigen keuze natuurlijk :P

Of wil je mens physique gaan doen? Dan zie ik een reden om te gebruiken..

of je wilt dikke nummers op een powerlift meet zetten, dan zie ik ook een reden..

het zijn prestatie bevorderende middelen... om 3d shredded in je slaapkamer te lopen .. vind ik een beetje shallow :P

maar wie ben ik haha
True, veel meerwaarde heb je als casual gymrat er niet van. :') Toch baal ik er ergens wel van, dan wil je ergens echt je best voor doen en dan weet je eigenlijk toch al dat je zonder gear niet die mate van perfectie gaat krijgen. :') Somewhat frustrating.

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Panzer, beter kanker je die spuit in je kadaver en stop je met huilen of zo.
Ha man! :D Zou wel tof zijn als over 5 jaar niet meer over dit soort zooi gelogen wordt en gear voor iedereen veilig te gebruiken is. Lekker in je winkelmandje gooien net als je nu bij creatine doet, baat het niet dan schaadt het ook niet.

Nu lijken gasten als Jeff Seid er vaak ook over te (moeten) liegen, zodat mensen denken dat ze door een of ander loos supplement eruit gaan zien als die gasten.
pi_135880441
ach ja .. maar dat is toch met alles in het leven?

er is altijd iemand die het beter doet en meer heeft? Of het nou om geld, fysiek, vriendin of wat dan ook gaat..

man up bitch
pi_135880455
Je kan toch ook gewoon je best doen in de gym, goed eten en shit en long-term solid gains maken. Tevreden zijn met wat je kunt bereiken en wat je hebt. Perfectie is een deadtrap. Misschien gewoon wat minder fucks om het uiterlijk geven? Snap die obsessie daarmee niet echt. :P

Maar wie ben ik.
If not now, then when.
pi_135880457
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:49 schreef Panzermaus het volgende:

Ha man! :D Zou wel tof zijn als over 5 jaar niet meer over dit soort zooi gelogen wordt en gear voor iedereen veilig te gebruiken is. Lekker in je winkelmandje gooien net als je nu bij creatine doet, baat het niet dan schaadt het ook niet.

[b][b][b][b][b][b][b][b]Nu lijken gasten als Jeff Seid er vaak ook over te (moeten) liegen[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b], zodat mensen denken dat ze door een of ander loos supplement eruit gaan zien als die gasten.
Hij hoeft er niet te over liegen, niemand dwingt hem?? Zyzz was ook volkomen eerlijk, Jay Cutler ook.
pi_135880460
uiterlijk vergaat naarmate de jaren verstrijken, hoe oud ben je panzer?

als je ouder bent dan 21 dan zit je al over de top van je natuurlijke test levels heen... vanaf nu zal het alleen maar bergafwaarts gaan
pi_135880461
Het is ook redelijk veilig allemaal, als je het maar goed doet. Maar is het het waard is meer de vraag. :P
If not now, then when.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:54:35 #55
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880466
Ik snap dat Jeff een kk kop heeft. Maar gewoon solid fysiek hoor. Fuck PL'ers.
BEASTMODE
pi_135880469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is ook redelijk veilig allemaal, als je het maar goed doet. Maar is het het waard is meer de vraag. :P
het lost geen problemen op lol

als je nu al ontevreden bent over je uiterlijk, zal je dat ook zijn na het gebruik van dergelijke componenten ... het is nooit genoeg.. serieus. Ken genoeg gebruikers die het alleen voor uiterlijk in de slaapkamer en gym doen, gast is na 8 cycles nog steeds zo onzeker als de pest lmao
pi_135880474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:53 schreef dreamerbulk het volgende:
uiterlijk vergaat naarmate de jaren verstrijken, hoe oud ben je panzer?

als je ouder bent dan 21 dan zit je al over de top van je natuurlijke test levels heen... vanaf nu zal het alleen maar bergafwaarts gaan
21 ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan toch ook gewoon je best doen in de gym, goed eten en shit en long-term solid gains maken. Tevreden zijn met wat je kunt bereiken en wat je hebt. Perfectie is een deadtrap. Misschien gewoon wat minder fucks om het uiterlijk geven? Snap die obsessie daarmee niet echt. :P

Maar wie ben ik.
Tja, als het toch relatief veilig is en geen klap kost, waarom dan niet all the way gaan? Voelt een beetje als een Medium menu kopen terwijl een Large maar 50 cent duurder is.

Perfectionisme is een teef, ik wil die 3D look of ik stop er helemaal mee. Doneer ik mezelf aan musclemeat.nl en snijden ze me maar aan gort, ga ik weer lekker op zolder zitten. :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:56:17 #58
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880480
Pittig adoniscomplexje.
BEASTMODE
pi_135880489
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:56 schreef Awesome_ het volgende:
Pittig adoniscomplexje.
nogal ja

innerlijke problemen los je niet op met gear..

ook al haal je die 3d look, daarna ben je nog steeds niet tevreden met je lichaam.

Zoals Paul Carter zou zeggen .. spendeer dat geld liever aan een goede psychiater... zal je meer winst uit halen ;)
pi_135880501
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:54 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

het lost geen problemen op lol

als je nu al ontevreden bent over je uiterlijk, zal je dat ook zijn na het gebruik van dergelijke componenten ... het is nooit genoeg.. serieus. Ken genoeg gebruikers die het alleen voor uiterlijk in de slaapkamer en gym doen, gast is na 8 cycles nog steeds zo onzeker als de pest lmao
Is een beetje met alles wel zo denk ik.

"Ach, als ik een/tien/honderd miljoen heb dan ben ik wel tevreden."

"Doe mij toch een/tien/honderd miljard."

Het is nooit genoeg.
If not now, then when.
pi_135880502
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik snap dat Jeff een kk kop heeft. Maar gewoon solid fysiek hoor. Fuck PL'ers.
achja .. franko columbo, arnie, coleman

allemaal powerlifter basis
pi_135880505
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:57 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nogal ja

innerlijke problemen los je niet op met gear..

ook al haal je die 3d look, daarna ben je nog steeds niet tevreden met je lichaam.

Zoals Paul Carter zou zeggen .. spendeer dat geld liever aan een goede psychiater... zal je meer winst uit halen ;)
Nah, daar heb ik niet zo'n last meer van. Vind mijn lichaam goed zo en elk kuiken kan ook in haar klauwtjes knijpen.

Punt is gewoon dat ik me graag voor deze hobby wil blijven inzetten, maar soms heb ik van die vlagen dat het voelt alsof ik die energie beter in iets anders kan steken. Omdat het toch nooit perfect genoeg wordt. :') Als ik die Jeff Seid bende niet gezien had dan had ik nergens last van gehad.

Beetje dat gevoel van 20 euro besparen en naar huis gaan met een goedkoper product, en dan twee week later er spijt van hebben. Dat heb je niet als je het duurste haalt.

Ignorance is bliss. :D
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:01:27 #63
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880528
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:58 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

achja .. franko columbo, arnie, coleman

allemaal powerlifter basis
Ik powerlift ook voor de musclegains etc. Maar het halen van zieke weights op de big three zal altijd ondergeschikt zijn aan de aesthetics.
BEASTMODE
pi_135880532
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nah, daar heb ik niet zo'n last meer van. Vind mijn lichaam goed zo en elk kuiken kan ook in haar klauwtjes knijpen.

Punt is gewoon dat ik me graag voor deze hobby wil blijven inzetten, maar soms heb ik van die vlagen dat het voelt alsof ik die energie beter in iets anders kan steken. Omdat het toch nooit perfect genoeg wordt. :') Als ik die Jeff Seid bende niet gezien had, had ik nergens last van gehad.

Ignorance is bliss. :D
toch gaat er iets mis als jij je daadwerkelijk kan laten beïnvloeden op die manier door dat soort gasten..

misschien is het de leeftijd, misschien is het oestrogeen .. tijd zal het leren jongen :P

Als je wist hoeveel passie ik heb voor deze sport, hoeveel pijn moeite tranen bloed ik heb ervaren al deze jaren, en hoeveel ik heb gelaten om deze sport.... zelfs tot op vandaag de dag kan ik alleen maar genieten van de elite ..zowel in BB als in powerliften ... die prestaties van anderen moet je niet op jezelf reflecteren, het gaat om je eigen prestaties en om hoe jij de beste versie van jezelf kan worden.

En als jij denkt dat je spul nodig hebt om de beste versie van jezelf te worden, dan moet je het zeker weten doen. Maar grote kans dat je erna toch van een koude kermis thuiskomt.
pi_135880545
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:01 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik powerlift ook voor de musclegains etc. Maar het halen van zieke weights op de big three zal altijd ondergeschikt zijn aan de aesthetics.
Aesthetics en grote nummers op de grote 3 zijn dus 2 totaal verschillende dingen.

een 300kg deadlift is en blijft een 300kg deadlift.

Aesthetics zijn slechts een subjectief gegeven(Waarbij de meeste mensen al zijn gebrainwashed door zyzz en alle nalopers na hem... van wat aesthetics nou precies zijn).
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:05:15 #66
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880559
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:03 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Aesthetics en grote nummers op de grote 3 zijn dus 2 totaal verschillende dingen.

Aesthetics zijn slechts een subjectief gegeven(Waarbij de meeste mensen al zijn gebrainwashed door zyzz en alle nalopers na hem... van wat aesthetics nou precies zijn).
Ik ben het hier volkomen mee eens? :P

Ik zie het ziek liften op de grote drie als een means to an end, en niet als einddoel. Dat probeer ik alleen te zeggen.
BEASTMODE
pi_135880562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:03 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Vind dit toch aardig universeel aesthetic fuckers. Ook veel mooier dan Mr. Olympia imo. Beetje Steve Reeves idee.

En die Jeff ook met zijn Zyzz pose op het eind. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:02 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

toch gaat er iets mis als jij je daadwerkelijk kan laten beïnvloeden op die manier door dat soort gasten..

misschien is het de leeftijd, misschien is het oestrogeen .. tijd zal het leren jongen :P

Als je wist hoeveel passie ik heb voor deze sport, hoeveel pijn moeite tranen bloed ik heb ervaren al deze jaren, en hoeveel ik heb gelaten om deze sport.... zelfs tot op vandaag de dag kan ik alleen maar genieten van de elite ..zowel in BB als in powerliften ... die prestaties van anderen moet je niet op jezelf reflecteren, het gaat om je eigen prestaties en om hoe jij de beste versie van jezelf kan worden.

En als jij denkt dat je spul nodig hebt om de beste versie van jezelf te worden, dan moet je het zeker weten doen. Maar grote kans dat je erna toch van een koude kermis thuiskomt.
Wijze woorden man, thanks. Punt lijkt me ook een beetje dat je met één cycle niet klaar bent. En zodra je eenmaal voorgoed stopt met die zooi krijg je best wel wat nadelen voor je kiezen lijkt me.
pi_135880569
Een obsessie met uiterlijk is ook mentaal gezien niet gezond voor je omdat het nooit beter/perfect zal worden gezien je gewoon ouder wordt. Waarom zijn de knapste vrouwen ook vaak onzeker? Omdat ze hun uiterlijk willen behouden, maar het vechten tegen de bierkaai is. Nobody got time for dat, laten we eerlijk zijn.
If not now, then when.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:10:42 #69
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880587
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zijn de knapste vrouwen ook vaak onzeker?
Ook omdat ze relatief minder vaak worden aangesproken.

SPOILER
BEASTMODE
pi_135880588
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:05 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wijze woorden man, thanks. Punt lijkt me ook een beetje dat je met één cycle niet klaar bent. En zodra je eenmaal voorgoed stopt met die zooi krijg je best wel wat nadelen voor je kiezen lijkt me.
haha 1 cycle? nooit .. daar gaat heel veel werk in zitten om die look te krijgen

voornamelijk blast & cruisen op een lage dosis , want die gasten willen er bijna het hele jaar zo uitzien
pi_135880602
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een obsessie met uiterlijk is ook mentaal gezien niet gezond voor je omdat het nooit beter/perfect zal worden gezien je gewoon ouder wordt. Waarom zijn de knapste vrouwen ook vaak onzeker? Omdat ze hun uiterlijk willen behouden, maar het vechten tegen de bierkaai is. Nobody got time for dat, laten we eerlijk zijn.
Yeah, denk ook dat bovenstaande vaak alleen maar meer beïnvloed wordt wanneer je wordt 'blootgesteld' aan anderen.

Celebrities en fitnesswijven, maakt mensen vaak alleen maar minder happy met zichzelf. En dit soort shit bijvoorbeeld.

christ on a crapping cracker

http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photos/424236

Dit soort foto's zijn gewoon slechte shit voor je denk ik. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:11 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

haha 1 cycle? nooit .. daar gaat heel veel werk in zitten om die look te krijgen

voornamelijk blast & cruisen op een lage dosis , want die gasten willen er bijna het hele jaar zo uitzien
Lekker year round aan de druchs dus. Ooit een fase gehad waarin je dacht "hmm, misschien over een halfjaar maar eens proberen"? Ook al is het maar een enkele keer.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:16:16 #72
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880619
Wat een gezeik, Panzer. Gewoon die mensen checken ter inspiratie en het 'the sky is the limit' idee bij je te bewerkstelligen, maar vervolgens jezelf alleen meten aan jezelf. Er is altijd iemand beter. Fuck dat.
BEASTMODE
pi_135880627
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:13 schreef Panzermaus het volgende:

Lekker year round aan de druchs dus. Ooit een fase gehad waarin je dacht "hmm, misschien over een halfjaar maar eens proberen"?
die foto's van van robbie sardinia, gast is 35 en traint nu bijna 20 jaar, hij claimt natty... als ik zijn contest pics zie zou ik t nog kunnen geloven ... daar is ie namelijk flat/geen 3d/ weinig delts

om je vraag te beantwoorden ...

Ik hield mij heel vroeger bezig met het trainen voor uiterlijk, na paar jaar had ik flinke massa gebouwd, maar was nog niet tevreden, ik was eigenlijk nooit tevreden.

Toen ben ik overgestapt op PL achtige trainingen en mijn focus gelegd op nummers, die streef ik nu na.. mijn lichaam groeit nog steeds als kool(terwijl ik er niet bewust meer mee bezig ben). Ik heb altijd tegen mezelf gezegd .. als jij natty een 320+kg deadlift, een 275+kg squat en een bench rond de 170/180 haalt plus genoeg meets gedaan door het land .. dan mag jij als kroon op je werk eens proeven van de dark side.(dat zal misschien over 4-5 jaar zijn)

de bulging traps/delts die daarna volgen zullen hooguit een extraatje zijn, maar de nummers die dan volgen zullen mijn pipi echt hard maken. Wanneer ik dan weer stop ..zal de terugval naar mijn natty status ook niet zo groot zijn qua PL nummers.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:23:36 #74
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880660
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:
als jij natty een 320+kg deadlift, een 275+kg squat en een bench rond de 170/180
Dit zou echt zo sick zijn he. Ik moet de eerste nog tegenkomen.
BEASTMODE
pi_135880662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:05 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik ben het hier volkomen mee eens? :P

Ik zie het ziek liften op de grote drie als een means to an end, en niet als einddoel. Dat probeer ik alleen te zeggen.
nee precies .. zo is het

doelde alleen op .. beauty is in the eye of the beholder wat betreft aesthetics
pi_135880664
Je hebt gewoon een serieus probleem man. Als ik die pics zie dan denk ik niet van: oh my god, ik ben ontevreden met mijn lichaam.
If not now, then when.
pi_135880674
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:23 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dit zou echt zo sick zijn he. Ik moet de eerste nog tegenkomen.
Ja .. misschien bereik ik het nooit als naturel, maar ik zal iig mijn best doen .. en het is leuk om na te streven .. heb er iedere dag lol in (zo hoort het ook te zijn toch :) )

ik weet wel dat pete rubish die nummers natty had overtroffen(maja dan hebben we t ook over iemand), daarna is hij vol aan de test gegaan.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:28:44 #78
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:25 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ja .. misschien bereik ik het nooit als naturel, maar ik zal iig mijn best doen .. en het is leuk om na te streven .. heb er iedere dag lol in (zo hoort het ook te zijn toch :) )

ik weet wel dat pete rubish die nummers natty had overtroffen(maja dan hebben we t ook over iemand), daarna is hij vol aan de test gegaan.
Ga jij niet keihard in een gat vallen als je het zou halen? :P Dat hele 'what's next?'-gevoel is toch wel een motivator als ik jou zo af en toe 'hoor'.
BEASTMODE
pi_135880709
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:28 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ga jij niet keihard in een gat vallen als je het zou halen? :P Dat hele 'what's next?'-gevoel is toch wel een motivator als ik jou zo af en toe 'hoor'.
Heb je echt volkomen gelijk in, dat is mijn motivator.. wat brengt de dag van morgen?

Daarnaast ben ik zeer prestatie obsessief... wat als er niet meer te presteren valt op dat vlak?

Gelukkig werk ik naast mijn lichaam ook aan mijn geest en hoop ik tegen die tijd nog wat volwassener en wijzer te zijn .. dat ik niet in zo'n valkuil zal vallen idd.
pi_135880712
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt gewoon een serieus probleem man. Als ik die pics zie dan denk ik niet van: oh my god, ik ben ontevreden met mijn lichaam.
Ik ben niet ontevreden met mijn lichaam, integendeel.

Maar wanneer ik foto's als dit zie:

Dan denk ik "nice, dat wil ik ook". :')

En dan voelt het voor mij nu nog gewoon frustrerend wanneer ik me besef dat het nooit binnen natty bereik ligt.

http://www.simplyshredded.com/robbie-sardinia-interview.html

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

die foto's van van robbie sardinia, gast is 35 en traint nu bijna 20 jaar, hij claimt natty... als ik zijn contest pics zie zou ik t nog kunnen geloven ... daar is ie namelijk flat/geen 3d/ weinig delts

om je vraag te beantwoorden ...

Ik hield mij heel vroeger bezig met het trainen voor uiterlijk, na paar jaar had ik flinke massa gebouwd, maar was nog niet tevreden, ik was eigenlijk nooit tevreden.

Toen ben ik overgestapt op PL achtige trainingen en mijn focus gelegd op nummers, die streef ik nu na.. mijn lichaam groeit nog steeds als kool(terwijl ik er niet bewust meer mee bezig ben). Ik heb altijd tegen mezelf gezegd .. als jij natty een 320+kg deadlift, een 275+kg squat en een bench rond de 170/180 haalt plus genoeg meets gedaan door het land .. dan mag jij als kroon op je werk eens proeven van de dark side.(dat zal misschien over 4-5 jaar zijn)

de bulging traps/delts die daarna volgen zullen hooguit een extraatje zijn, maar de nummers die dan volgen zullen mijn pipi echt hard maken. Wanneer ik dan weer stop ..zal de terugval naar mijn natty status ook niet zo groot zijn qua PL nummers.

Solid plan, keeps your hands warm. :D Hoe lang train je in totaal nu eigenlijk? :o
pi_135880724
Ga dan gewoon juicen, alle jezus man. :D Je komt er dan vanzelf wel achter of je dat ook écht wou.
If not now, then when.
pi_135880731
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:33 schreef Panzermaus het volgende:

Solid plan, keeps your hands warm. :D Hoe lang train je in totaal nu eigenlijk? :o
zo'n 5 jaar waarvan een kleine 2 jaar "weggegooid" met een brosplit zonder squats en deads :'( en vrijwel geen calorie overschot(wist ik veel wat dat was.. 5 jaar geleden hing ik niet op bodybuild forums e.d. rond hahaha) .. minimale gains gemaakt in die tijd voor mijn gevoel ..maar ik ging wel bijna elke dag.. dat heeft mijn doorzettingsvermogen ook gebouwd.

daarna ben ik full yolo gomad SS gaan doen.. toen kwamen gains hehehe
pi_135880732
Genoeg mensen die je kunnen helpen om aan solid spul & gameplan te komen.
If not now, then when.
pi_135880737
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Genoeg mensen die je kunnen helpen om aan solid spul & gameplan te komen.
pcies.... de risico's kan je echt minimaliseren zolang je goed plan maakt.

alleen je haarlijn dat weet je nooit zeker :P
pi_135880739
Zal huilend posten wanneer de spuiten hier op tafel liggen, "Ik durf niet meer" :'( :D.

Glas melk en een pak saffen erbij, all natural.
pi_135880748
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:37 schreef Panzermaus het volgende:
Zal huilend posten wanneer de spuiten hier op tafel liggen, "Ik durf niet meer" :'( :D.

Glas melk en een pak saffen erbij, all natural.
hahaha baas

doe het gewoon zo:

beloof aan jezelf dat je nog minimaal 2-3 jaar traint met je dieet en training solid in check... als je daarna nog zoveel passie hebt voor de sport... en de neiging naar meer.. dan kan je jezelf "belonen" met een tripje darkside?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:40:26 #87
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880753
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:32 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Heb je echt volkomen gelijk in, dat is mijn motivator.. wat brengt de dag van morgen?

Daarnaast ben ik zeer prestatie obsessief... wat als er niet meer te presteren valt op dat vlak?

Gelukkig werk ik naast mijn lichaam ook aan mijn geest en hoop ik tegen die tijd nog wat volwassener en wijzer te zijn .. dat ik niet in zo'n valkuil zal vallen idd.
Sowieso een goede eigenschap. Progressiviteit kan echt verslavend werken en krachttraining is daar een goed middel voor.
quote:
Progress equals hapiness - Anthony Robbins
Alleen ik kan me zo voorstellen dat wanneer je zo doelgericht te werk gaat zoals jij, er een reële kans bestaat dat je het ook nog eens een keer gaat halen, en dan :P?

Je zou dan dus weer 'op nul' uitkomen volgens deze formule.

Maarja, dit is misschien pas stof om t.z.t. over na te gaan denken.
BEASTMODE
pi_135880755
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

pcies.... de risico's kan je echt minimaliseren zolang je goed plan maakt.

alleen je haarlijn dat weet je nooit zeker :P
Ik heb ook een jaar stevige haaruitval gehad lol. Zo twintig haren in mijn handen als ik door mijn haren ging. Echt bizar. Heb nu ook dunne haren en de hoofdhuid is beter zichtbaar. Geen idee waar het door komt. Heb onderzoek gedaan en iets met mijn thyroid was te laag, maar volgens de HA zorgde het niet voor de haaruitval. Ik moest een paar maanden daarna weer onderzoekje doen om te kijken of het beter is geworden (nog steeds niet gedaan). Misschien kom het door mijn lange cut, creatine (ooit een geval van haarverlies gemeld) of iets anders.

Moet nog wel actie ondernemen (haarspecialist en wellicht endo). We shall see. Ik hoor in ieder geval niet kaal te worden en had altijd een volle bos haar.
If not now, then when.
pi_135880760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zo'n 5 jaar waarvan een kleine 2 jaar "weggegooid" met een brosplit zonder squats en deads :'( en vrijwel geen calorie overschot(wist ik veel wat dat was.. 5 jaar geleden hing ik niet op bodybuild forums e.d. rond hahaha) .. minimale gains gemaakt in die tijd voor mijn gevoel ..maar ik ging wel bijna elke dag.. dat heeft mijn doorzettingsvermogen ook gebouwd.

daarna ben ik full yolo gomad SS gaan doen.. toen kwamen gains hehehe
Nice man, was je ook een skinny tak in het begin? Of meer in touch met de chubby side? Klinkt alsof je veel van je gains dan nog vrij recent hebt gemaakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hahaha baas

doe het gewoon zo:

beloof aan jezelf dat je nog minimaal 2-3 jaar traint met je dieet en training solid in check... als je daarna nog zoveel passie hebt voor de sport... en de neiging naar meer.. dan kan je jezelf "belonen" met een tripje darkside?
Hmm, denk dat ik dan toch meer een healthy diet moet gaan nastreven. :P Zal nooit een clean food neuroot worden maar wat ik nu doe staat er haaks op. :') :D Denk alleen maar in kcal + protein en bulk/cut, that's it.
pi_135880763
Heb het nu niet meer zo erg trouwens. Wellicht gewoon door de deficit man. Cutten = langzaam verlaagde test = kans op haaruitval zover ik weet.
If not now, then when.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:42:24 #91
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135880764
wat is deze real talk trouwens in een keer hier?

Ontopic:
welke kwark hebben jullie?
BEASTMODE
pi_135880770
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:40 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Sowieso een goede eigenschap. Progressiviteit kan echt verslavend werken en krachttraining is daar een goed middel voor.

[..]

Alleen ik kan me zo voorstellen dat wanneer je zo doelgericht te werk gaat zoals jij, er een reële kans bestaat dat je het ook nog eens een keer gaat halen, en dan :P?

[ afbeelding ]

wow .. die kende ik nog niet... strakke stelling/formule..
pi_135880775
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:40 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Hoe bedoel je? Als hij natty zijn max behaalt dan gaat die toch juicen en dan heeft die nog mega lang te gaan toch?
If not now, then when.
pi_135880782
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nice man, was je ook een skinny tak in het begin? Of meer in touch met de chubby side? Klinkt alsof je veel van je gains dan nog vrij recent hebt gemaakt.

[..]

Hmm, denk dat ik dan toch meer een healthy diet moet gaan nastreven. :P Zal nooit een clean food neuroot worden maar wat ik nu doe staat er haaks op. :') :D Denk alleen maar in kcal + protein en bulk/cut, that's it.
Kan ook wel op makkelijk eten joh. .. zolang je groentes beetje binnenkrijgt zal er niet veel mis gaan ... calorieen ..daar gaat het om :)

fotootje , 22 jaar vakantie in portugal, 68kg 192cm, hier "trainde" ik dus al en voelde ik mij "aesthetic" en "buff" ... beauty is in the eye of the beholder??? lmao :P

SPOILER
meeste gains heb ik zeker weten in de laatste 3 jaar gemaakt, waarin laatste 1.5 jaar echt goede gains...zowel kracht als massa.
pi_135880786
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Als hij natty zijn max behaalt dan gaat die toch juicen en dan heeft die nog mega lang te gaan toch?
hij bedoelt dat als ik ga juicen en daar maxen in ga halen.. wat erna?

Gelukkig ben ik een prestatie ziek persoon en heb ik meerdere dingen waarin ik tot het uiterste probeer te gaan ... dus een vangnet is er hopelijk tegen die tijd wel(mits dat überhaupt aan de orde komt :P :P )
pi_135880790
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:48 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hij bedoelt dat als ik ga juicen en daar maxen in ga halen.. wat erna?

Gelukkig ben ik een prestatie ziek persoon en heb ik meerdere dingen waarin ik tot het uiterste probeer te gaan ... dus een vangnet is er hopelijk tegen die tijd wel(mits dat überhaupt aan de orde komt :P :P )
Lol. Ik denk dat je dan al rete oud bent en waarschijnlijk ergens in een warm land aan het zwembad met andere bedrijfsgerelateerde shizzle bezig bent inderdaad. :P
If not now, then when.
pi_135880796
Bro's ik heb net wat ontdekt voor de narcistic phaggots onder ons. Wel een webcam nodig.

http://webcamtoy.com

Zet hem op die mirror-functie en doe je shirt uit. Perfect symmetry. Zit met een boner achter de laptop hier.
pi_135880801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol. Ik denk dat je dan al rete oud bent en waarschijnlijk ergens in een warm land aan het zwembad met andere bedrijfsgerelateerde shizzle bezig bent inderdaad. :P
zolang we maar doelen hebben

zonder doelen is het leven (voor mij) niet te leven
pi_135880802
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:52 schreef Panzermaus het volgende:
Bro's ik heb net wat ontdekt voor de narcistic phaggots onder ons. Wel een webcam nodig.

http://webcamtoy.com

Zet hem op die mirror-functie en doe je shirt uit. Perfect symmetry. Zit met een boner achter de laptop hier.
whahahaa
pi_135880805
Symmetry of the gods. _O_

Nog vermakelijker dan een lachspiegel en nog meer filters ook. _O_

iets met on a positive note gaan slapen, lil' homo

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:47 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Kan ook wel op makkelijk eten joh. .. zolang je groentes beetje binnenkrijgt zal er niet veel mis gaan ... calorieen ..daar gaat het om :)

fotootje , 22 jaar vakantie in portugal, 68kg 192cm, hier "trainde" ik dus al en voelde ik mij "aesthetic" en "buff" ... beauty is in the eye of the beholder??? lmao :P

SPOILER
meeste gains heb ik zeker weten in de laatste 3 jaar gemaakt, waarin laatste 1.5 jaar echt goede gains...zowel kracht als massa.
Awesome. _O_ Much better now. Hoe lang zitten die tattoo's er al op?
pi_135880811
this dude can lockout any weight on the deadlift haha

https://www.facebook.com/(...)53598&type=2&theater

_O-
If not now, then when.
pi_135880835
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:56 schreef Panzermaus het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

haha sickening symmetry like beast.... the call him "The Mirror"

je ziet ze net niet op die foto, maar ik had voorheen sterren op mijn schouders(nog ver voordat sterretje uberhaupt op tv was) .. gezet toen ik 16 was lmao .. die dikke plaat staat er nu 1.5 jaar op ofzo .. maar moet echt opnieuw gedaan worden.. overal zie ik scheurtjes in de inkt omdat de huid te ver is opgerekt door mijn ultra bulk.
pi_135880838
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
this dude can lockout any weight on the deadlift haha

https://www.facebook.com/(...)53598&type=2&theater

_O-
horry shiet .. glute strength of the gods :D
pi_135880855
je hebt een goed fysiek man panzer, doe jezelf een lol en geniet van wat je hebt.. het zal alleen nog maar meer kunnen worden... dat heb je zelf in de hand... zelfs als natty!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 03:19:23 #105
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135880888
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga dan gewoon juicen, alle jezus man. :D Je komt er dan vanzelf wel achter of je dat ook écht wou.
over straatsoldaat gesproken ...
Drinky is een baas
pi_135880894
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 03:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

haha sickening symmetry like beast.... the call him "The Mirror"

je ziet ze net niet op die foto, maar ik had voorheen sterren op mijn schouders(nog ver voordat sterretje uberhaupt op tv was) .. gezet toen ik 16 was lmao .. die dikke plaat staat er nu 1.5 jaar op ofzo .. maar moet echt opnieuw gedaan worden.. overal zie ik scheurtjes in de inkt omdat de huid te ver is opgerekt door mijn ultra bulk.
Echt vet om dat zo te zien met dat mirror effect, hij refresht de hele tijd dus als je verder af gaat zitten en weer terug dan lijkt het net alsof je in tweeën splijt enzo. Dragonball Z shit.

En shit. :') Sterren maar weg laten halen dus? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 03:11 schreef dreamerbulk het volgende:
je hebt een goed fysiek man panzer, doe jezelf een lol en geniet van wat je hebt.. het zal alleen nog maar meer kunnen worden... dat heb je zelf in de hand... zelfs als natty!
Thanks man, likewise! Af en toe even selfmirin' helpt ook dus. :') De rest ook bedankt voor de wijze input, night y'all! ^)
pi_135880898
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 03:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En shit. :') Sterren maar weg laten halen dus? :D

gewoon iets nieuws overheen gezet lmao

goodnight, deze prins gaat ook sweet slapen
  vrijdag 24 januari 2014 @ 03:24:38 #108
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135880913
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb ook een jaar stevige haaruitval gehad lol. Zo twintig haren in mijn handen als ik door mijn haren ging. Echt bizar. Heb nu ook dunne haren en de hoofdhuid is beter zichtbaar. Geen idee waar het door komt. Heb onderzoek gedaan en iets met mijn thyroid was te laag, maar volgens de HA zorgde het niet voor de haaruitval. Ik moest een paar maanden daarna weer onderzoekje doen om te kijken of het beter is geworden (nog steeds niet gedaan). Misschien kom het door mijn lange cut, creatine (ooit een geval van haarverlies gemeld) of iets anders.

Moet nog wel actie ondernemen (haarspecialist en wellicht endo). We shall see. Ik hoor in ieder geval niet kaal te worden en had altijd een volle bos haar.
Minoxidil en finasteride gebruiken als het nog niet ver gevorderd is. Mijn broertje begon vorig jaar opeens veel haaruitval te krijgen. Ik het afgelopen halfjaar ook maar dat is nu gek genoeg gestopt.

Hoe dan ook, minoxidil heeft bij m'n broertje goed gewerkt. En hoe eerder je erbij bent hoe groter de kans dat je alles houdt.
Drinky is een baas
  vrijdag 24 januari 2014 @ 03:38:22 #109
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135880977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:47 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

SPOILER
Het gaat er idd vooral om wat je er zelf van vindt. Andere mensen kan het niet zoveel schelen of ze worden zelfs jaloers. Ik vond mezelf @ 95kg best buff en gespierd maar als ik die foto's nu weer terugkijk moet ik wel een beetje cringen :') .

Ik vind nu zelf nog steeds dat ik wat qua gewicht moet groeien (kleine 5kg lean mass voor dit jaar gepland), maar ik weet tegelijkertijd ook dat 80% van de mannen die ik tegenkom niet bij mijn fysiek in de buurt komt, noch de wilskracht en doorzettingsvermogen heeft om het te bereiken. Ik ben al blij dat ik nu halfnaakt kan rondlopen zonder me voor m'n lichaam te hoeven schamen.

BB is niet alleen fysiek maar ook een heel groot stuk mentaal. Als jij jezelf de grond in blijft stampen dan ga je zelfs bij 120kg @ 5% BF niet tevreden zijn met je fysiek.

SPOILER
Dus Panzer, niet zo blindstaren op wat anderen hebben bereikt maar begin met het aanprijzen van wat jezelf hebt bereikt. Godver man, ik zou zelf willen dat ik jouw fysiek en metabolisme had #fullhomo
Drinky is een baas
  vrijdag 24 januari 2014 @ 03:50:01 #110
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135881050
Vieze dima wel in R&P maar niet hier w8 maar jochie

R&P / oudere maagden topique! #3
Drinky is een baas
pi_135881171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 03:24 schreef Drinky het volgende:

[..]

Minoxidil en finasteride gebruiken als het nog niet ver gevorderd is. Mijn broertje begon vorig jaar opeens veel haaruitval te krijgen. Ik het afgelopen halfjaar ook maar dat is nu gek genoeg gestopt.

Hoe dan ook, minoxidil heeft bij m'n broertje goed gewerkt. En hoe eerder je erbij bent hoe groter de kans dat je alles houdt.
Ik zal er eens naar kijken, thanks.
If not now, then when.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 07:04:44 #112
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_135881507
Haha iedereen Panzer van de drugs afpraten _O- je mag best 1 keer per week bij ome Etha langskomen, Marokkaanse thee sippen > shot test in je rechter billetje, ampull tren in je linker. See you soon & welcome to the dark side ;) ;)
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 07:19:35 #113
253447 Ethanolic
pi_135881579
Vanwege verhuizing kan ik dinsdag pas liften. Good bye sweet gains. :'(
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 07:44:56 #114
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135881724
Wat jullie verder van div. online gasten geloven kwa natty of niet moet je zelf weten, maar denken dat je geen boulder shoulders kan krijgen en een dikke rug zonder juice :') _O-

HIj is groter dan ik, dus riods :Y dat zit er dan gewoon achter die gedachten ;(
Ga eens beginnen met rondom 2x per week vol isoleren en vreten :{ en kijk na 2jr nog eens

Of per defenitie mensen op hun fysiek kunnen beordelen op riod gebruik (mits ze niet Universe groot zijn dan)
bro's! Kom op zeg :')

En "na je 21 gaat je test bergafwaarts" _O- _O-
Niet of weinig als je gewoon vol 100% doet wat je moet doen om het hoog te houden

quote:

[ afbeelding ]

[..]

Panzer, je hebt echt Latsbrah genen. Ik zweer je. (face wize hoop ik alleen beter voor je dan latsbr :o )
Gewoon 3jr knallen tot je je bed niet meer uit kan komen, en vreten gozer.

Dikke pic's een stukje terug ook weer nice! *O*
Alleen, je bulkt nu, en ik zie nog steeds abs. Meer vreten gast.

En anders kun jij je altijd zonder enige schroom Trapbrah noemen, of Deltbro _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 24-01-2014 08:30:03 ]
  vrijdag 24 januari 2014 @ 07:58:04 #115
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135881814
't viel een beetje tegen gisteren, dat van b&f was toch een nalevering lol

c_/

[ Bericht 7% gewijzigd door RaymondK op 24-01-2014 08:14:47 ]
  vrijdag 24 januari 2014 @ 08:10:00 #116
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135881913
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:06 schreef Panzermaus het volgende:

Oh ja, en als je het nog 1x flikt om terug te vallen zoals je dat van de zomer gedaan hebt, dan kom ik je persoonlijk een Latsbrah face geven.
foetaal alcohol syndroompje lijkt er dan niks bij als het weer genezen is >:)
:D c_/
  vrijdag 24 januari 2014 @ 08:19:16 #117
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135882004
Anderhalf topic gemist en panzer gaat full R&P mode en een circlejerk op pc specs. Nog meer gemist?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 januari 2014 @ 08:25:42 #118
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135882065
quote:
SPOILER
Etco mode engaged
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 24 januari 2014 @ 08:51:02 #119
253447 Ethanolic
pi_135882385
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Montelly het volgende:

[..]

Etco mode engaged
Duppio Espresso, omnomnom.
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:36:46 #120
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135883239
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:51 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Duppio Espresso, omnomnom.
Hier ook caffe latte
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:43:21 #121
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135883406
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:19 schreef Ethanolic het volgende:
Vanwege verhuizing kan ik dinsdag pas liften. Good bye sweet gains. :'(
Gewoon die wasmachine zelf Uhaulen vanuit een deadlift :Y :7
En de wasdroger er boven op flikkeren.

Geen hulp aanvaarden
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:46:36 #122
253447 Ethanolic
pi_135883470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Gewoon die wasmachine zelf Uhaulen vanuit een deadlift :Y :7
En de wasdroger er boven op flikkeren.

Geen hulp aanvaarden
Dat dere dryercurls.
Deathlift or Die.
pi_135883868
dus als ik het goed begrijp ga ik deze 3d look niet natty halen???

vrijdag 24 januari 2014 @ 10:21:38 #124
253447 Ethanolic
pi_135884288
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:04 schreef Jahr00n het volgende:

[ afbeelding ]
wow much streefje
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:55:27 #125
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:57:38 #126
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135885355
Whahaha lekker hoor. Dagje werken vandaag (helpdesk) is schijnbaar de telefoonrekening niet betaald en kan er niet gebeld worden :') |:(
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:05:42 #127
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135885586

gast is 18 (neem ik aan) en bencht 3x230
1.98 en 130kg BW

legit? :P
sowieso wel freak genetics
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_135886948
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:57 schreef Champy het volgende:
Whahaha lekker hoor. Dagje werken vandaag (helpdesk) is schijnbaar de telefoonrekening niet betaald en kan er niet gebeld worden :') |:(
lol op een telefonische helpdesk is de telefoon afgesloten? dem ironie
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:48:56 #129
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135887048
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:46 schreef no1uknow het volgende:

[..]

ja dat zecht hij toch lampenlul
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:53:05 #130
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135887184
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:46 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Yes |:(
Wel lekker rustig
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:57:24 #131
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135887345
Afgesloten? Op een telefonische helpdesk? Begrijp ik dit nu goed?
BEASTMODE
pi_135887397
Haha wat? Je werkt op een telefonische helpdesk en er is geen telefoon?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:03:04 #133
253447 Ethanolic
pi_135887587
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol

etha is hier al dik overheen.
zelf gezien.
No joke...
Die foto had k gewoon gegoogeld man Sorry lol :P
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:06:07 #134
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135887705
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:57 schreef Awesome_ het volgende:
Afgesloten? Op een telefonische helpdesk? Begrijp ik dit nu goed?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Haha wat? Je werkt op een telefonische helpdesk en er is geen telefoon?
Uhuh
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:09:25 #135
253447 Ethanolic
pi_135887823
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:06 schreef Champy het volgende:

[..]

[..]

Uhuh
Haha Gekkie!!!!!!
Deathlift or Die.
pi_135887939
Wel erg slecht :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:35:01 #137
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135888617
Iemand nog genante lijven gezien gisteren?
haha.

was een herhaling maar jezus die ene gast met dat vette lijf die eerst een hardcore tummy tuc had gekregen nadat i 80gram was afgevallen (achter z'n oorlellen). Van boven tot onder een litteken. En daarna z'n love handles nog ff d'r af liet snijden na een paar maanden |:(

En hij wilde een sixpack.

Je kon zelfs van die presentatrice/arts van d'r gezicht :X aflezen "so... eh well, are you happy about the results? :o :X "

"yueah yeah oh yea"
pi_135889045
Bij wie is de telefoon afgesloten op de telefonische helpdesk?
pi_135889084
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
Iemand nog genante lijven gezien gisteren?
haha.

was een herhaling maar jezus die ene gast met dat vette lijf die eerst een hardcore tummy tuc had gekregen nadat i 80gram was afgevallen (achter z'n oorlellen). Van boven tot onder een litteken. En daarna z'n love handles nog ff d'r af liet snijden na een paar maanden |:(

En hij wilde een sixpack.

Je kon zelfs van die presentatrice/arts van d'r gezicht :X aflezen "so... eh well, are you happy about the results? :o :X "

"yueah yeah oh yea"
:D

Ja, ik had een week geleden een aflevering gezien waar een vrouw maar niet kon afvallen. Ze heeft alles geprobeerd maar tevergeefs. Ze kwam daarna gewoon aan. Dus hebben ze haar zo'n maagballon gegeven zodat ze wat sneller vol zou voelen. :')

Geen idee hoe het met haar is afgelopen :P
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:53:52 #140
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135889113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:51 schreef VMSDKR het volgende:
Bij wie is de telefoon afgesloten op de telefonische helpdesk?
Champy!
BEASTMODE
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:54:42 #141
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135889145
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:52 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

:D

Ja, ik had een week geleden een aflevering gezien waar een vrouw maar niet kon afvallen. Ze heeft alles geprobeerd maar tevergeefs. Ze kwam daarna gewoon aan. Dus hebben ze haar zo'n maagballon gegeven zodat ze wat sneller vol zou voelen. :')

Geen idee hoe het met haar is afgelopen :P
ja, was d'r nu weer een met een gastric bypass ook.
Die had van het overgwicht gewoon een wond in z'n aars die niet wilde genezen

ohw te ranzig allemaal gewoon. :r :r
pi_135889149

H N N N G
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:55:10 #143
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135889162
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:53 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Champy!
Ja schatje?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:56:18 #144
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135889193
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja, was d'r nu weer een met een gastric bypass ook.
Die had van het overgwicht gewoon een wond in z'n aars die niet wilde genezen

ohw te ranzig allemaal gewoon. :r :r
Ja, ik schaam me dood en heb er nooit mee naar de huisarts gedurfd, maar wel als er fucking camera's opstaan.

Nigga whut?
BEASTMODE
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:58:03 #145
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135889253
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ja, ik schaam me dood en heb er nooit mee naar de huisarts gedurfd, maar wel als er fucking camera's opstaan.

Nigga whut?
nou idd. :')

In vol ornaat die wiener van 1cm lengte met daaromheen een vetschort van 30cm diep vol in HD breedbeeld
straalt zo 50 miljoen huiskamers binnen.

Hoe kom je dan na dat weekend van die opname op je werk vraag ik me dan af lol.
pi_135889354
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Nigga whut?
De behandelingen worden volgens mij door het programma vergoedt :P Ik zou anders niet weten waarom ik anders met mijn kop op tv zou willen verschijnen.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:01:44 #147
157922 fathank
pi_135889403
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:41 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

vind ik ook hoor

Lol van eer kun je de hypotheek niet betalen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]

H N N N G
Het blijft een 10 jaar oud barrel
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:01:53 #148
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135889410
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef RaymondK het volgende:

In vol ornaat die wiener van 1cm lengte met daaromheen een vetschort van 30cm diep vol in HD breedbeeld
straalt zo 50 miljoen huiskamers binnen.

_O-
BEASTMODE
pi_135889512
quote:

[ afbeelding ]

[..]

The fuck, die afbeelding is gewoon op de helft gesneden en gespiegeld, zie die kast. Of mis ik de grap nu?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:21:16 #150
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135890190
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

The fuck, die afbeelding is gewoon op de helft gesneden en gespiegeld, zie die kast. Of mis ik de grap nu?
lol
het is een app

maar dat betekent wel dat hij minstens 1 zo'n thicke sjouder heeft :D

c_/
pi_135890828
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
Wat jullie verder van div. online gasten geloven kwa natty of niet moet je zelf weten, maar denken dat je geen boulder shoulders kan krijgen en een dikke rug zonder juice :') _O-

HIj is groter dan ik, dus riods :Y dat zit er dan gewoon achter die gedachten ;(
Ga eens beginnen met rondom 2x per week vol isoleren en vreten :{ en kijk na 2jr nog eens

Of per defenitie mensen op hun fysiek kunnen beordelen op riod gebruik (mits ze niet Universe groot zijn dan)
bro's! Kom op zeg :')

En "na je 21 gaat je test bergafwaarts" _O- _O-
Niet of weinig als je gewoon vol 100% doet wat je moet doen om het hoog te houden

[..]

Panzer, je hebt echt Latsbrah genen. Ik zweer je. (face wize hoop ik alleen beter voor je dan latsbr :o )
Gewoon 3jr knallen tot je je bed niet meer uit kan komen, en vreten gozer.

Dikke pic's een stukje terug ook weer nice! *O*
Alleen, je bulkt nu, en ik zie nog steeds abs. Meer vreten gast.

En anders kun jij je altijd zonder enige schroom Trapbrah noemen, of Deltbro _O_

ik snap precies wat je bedoelt ...goede instelling.

maar na jaren tren gebruikers gevolgd te hebben ..herken ik precies die 3d look .. dat maakt het verschil met een natty en unnatty..

non-lifting people zullen dat niet zien en denken dat wij ook gebruiken, maar mensen die al langer wat in het vak zitten hebben er gewoon sneller een oog voor :)

Dat wil dus niet zeggen dat je natty geen monster fysiek kan halen ..absoluut wel. Maar de befaamde 3d look is toe te wijzen aan compounds. Er is een verschil tussen boulder shoulders en echte 3d schouders op een extreem laag bf met uitstekende 3d abs wat die look geeft.

op een heel laag bf rond/onder de 7% is het voor een natty lastig de volheid er in te houden(tijdens een pump heb je een beetje van die volheid.. maar helaas zakt die af). En ik zeg dat, ik heb zelf redelijk de natty credentials om te kunnen zeggen wat een naturel lichaam allemaal kan. Een naturel lichaam kan heel veel, maar de bepaalde look waar panzer naar kijkt heb je gewoon spul voor nodig, simpel als dat.

Panzer moet gewoon doen waar hij denkt gelukkig van te worden... als hij een keer darkside wilt testen dan moet ie dat gewoon doen over aantal jaar :)

en ps ray: zag je geen sarcasme in mijn "a je 21 gaat je test bergafwaarts"" ? :P

[ Bericht 4% gewijzigd door dreamerbulk op 24-01-2014 13:45:28 ]
pi_135890932
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol van eer kun je de hypotheek niet betalen.

klopt, maar daarom zal ik die gasten ook niet als idolen of uberhaupt inspirerend kunnen zien. Dat laat ik lekker over aan al die schaap followers.
pi_135890977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:04 schreef Jahr00n het volgende:

[ afbeelding ]
whahahah strong troll

3x per week basketballen met een calorie overschot en je haalt dat
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:38:30 #154
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135891001
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

whahahah strong troll

3x per week basketballen met een calorie overschot en je haalt dat
_O-
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:43:06 #155
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:45:49 #156
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135891309
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

en ps ray: zag je geen sarcasme in mijn "a je 21 gaat je test bergafwaarts"" ? :P
lol
nee, ik was een beetje op de naad vanmorgen.
zal de tren wel zijn.
pi_135891346
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:45 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol
nee, ik was een beetje op de naad vanmorgen.
zal de tren wel zijn.
hahaha ja ik ken t,

's ochtends werkt alles net ff iets anders _O-
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:49:19 #158
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135891456
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hahaha ja ik ken t,

sinds jij een beetje de PL kenner bent hier, check ff dat filmpje van die braden smith op de vorige pagina die ik postte :P
Seto is zo ene baas he
pi_135891563
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:49 schreef seto het volgende:

[..]

sinds jij een beetje de PL kenner bent hier, check ff dat filmpje van die braden smith op de vorige pagina die ik postte :P
ik zag m net,

hij kwam ook voorbij in de Cube Method groep ... er waren wel veel critici daar over de minimale buiging van de stang, bar path en de voeten plaatsing... echt nul legdrive... dus dat maakte mensen een beetje achterdochtig.

als het legit is , dan gaan we veel van die jongen horen/zien... want dit is fenomenale bench kracht.. zowel op die leeftijd als op oudere leeftijd lol.

als het niet legit is, dan zullen we nog weinig van hem horen.

ik geef m voordeel van de twijfel .. man man man
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:52:20 #160
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135891573
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hahaha ja ik ken t,

't zal best wel wat omlaag gaan trouwens, maar niet zoals vele denken...

Kan me nog wel herinneren van toen ik 18 was dat ik in de auto (ik was nooit agressief of zo, nooit geweest) maar dat ik wel eens helemeaal Waus kon worden als er iemand zat te dauwen achter me bijv. Ging ik wel eens expres vol in m'n ankers en dan 20 rijden waar je 80 mocht met m'n Cuore lol. :') _O-

En dan hot flashes alles met m'n 55kg hehe helemaal kanarie in m'n hoofd op dat moment :') .

Dat soort gekke dingen heb ik nu echt niet meer. Wel dat ik wel eens een touret aanval krijg als er iets gebeurt onderweg wat helemaal niet nodig is, maar verder de rust zelf.

Maar dat zal eerder aan leeftijd/ervaring/maak je niet zo druk want je hebt alleen jezelf ermee liggen dan aan een lagere test lol.
pi_135891645
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:52 schreef RaymondK het volgende:

[..]

't zal best wel wat omlaag gaan trouwens, maar niet zoals vele denken...

Kan me nog wel herinneren van toen ik 18 was dat ik in de auto (ik was nooit agressief of zo, nooit geweest) maar dat ik wel eens helemeaal Waus kon worden als er iemand zat te dauwen achter me bijv. Ging ik wel eens expres vol in m'n ankers en dan 20 rijden waar je 80 mocht met m'n Cuore lol. :') _O-

En dan hot flashes alles met m'n 55kg hehe helemaal kanarie in m'n hoofd op dat moment :') .

Dat soort gekke dingen heb ik nu echt niet meer. Wel dat ik wel eens een touret aanval krijg als er iets gebeurt onderweg wat helemaal niet nodig is, maar verder de rust zelf.

Maar dat zal eerder aan leeftijd/ervaring/maak je niet zo druk want je hebt alleen jezelf ermee liggen dan aan een lagere test lol.
whahahaha ik zie je al tieren en schelden in zo'n cuore
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:57:20 #162
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135891774
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:52 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ik zag m net,

hij kwam ook voorbij in de Cube Method groep ... er waren wel veel critici daar over de minimale buiging van de stang, bar path en de voeten plaatsing... echt nul legdrive... dus dat maakte mensen een beetje achterdochtig.

als het legit is , dan gaan we veel van die jongen horen/zien... want dit is fenomenale bench kracht.. zowel op die leeftijd als op oudere leeftijd lol.

als het niet legit is, dan zullen we nog weinig van hem horen.

ik geef m voordeel van de twijfel .. man man man
ja ik vind het ook wel een beetje bizar hoe snel hij hem eruit tilt en laat zakken

hij schijnt al wel een aanbod te hebben gekregen van 'bama :D

Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:57:40 #163
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135891792
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:54 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

whahahaha ik zie je al tieren en schelden in zo'n cuore
ja, zo van waar gaat dat lullige autotje met dat jongetje naar toe dan _O-
pi_135892008
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:57 schreef seto het volgende:

[..]

ja ik vind het ook wel een beetje bizar hoe snel hij hem eruit tilt en laat zakken

hij schijnt al wel een aanbod te hebben gekregen van 'bama :D

heel bizar idd,

als hij ook nog eens een goede setup/form zou bouwen .. dan kan ik me voorstellen dat hij nog veel meer gaat drukken
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:03:59 #165
157922 fathank
pi_135892045
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

klopt, maar daarom zal ik die gasten ook niet als idolen of uberhaupt inspirerend kunnen zien. Dat laat ik lekker over aan al die schaap followers.
Zie de knipoog, waren je eigen woorden een paar topics terug :P
pi_135892630
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Zie de knipoog, waren je eigen woorden een paar topics terug :P
:*
pi_135893641
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]

H N N N G
❤️❤️❤️😍😍
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:31:35 #168
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_135895364
quote:
Die man helemaal links is 'The Situation' van Jersey Shore toch?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:56:13 #169
157922 fathank
pi_135896302
Lol the situation :')

Die heeft ook zn eigen workout dvd volgens mij :')

Heeft ie nog.steeds van die kippenbeentjes?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:59:26 #170
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_135896414
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef fathank het volgende:
Lol the situation :')

Die heeft ook zn eigen workout dvd volgens mij :')

Heeft ie nog.steeds van die kippenbeentjes?
waarom denk je dat die met die bermuda aan staat lol
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:01:20 #171
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:08:37 #172
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_135896702
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:59 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Allemaal matige benen idd :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:10:05 #173
157922 fathank
pi_135896749
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:59 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Heb t filmpje niet gekeken :')
pi_135896960
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:08 schreef Klokov het volgende:

[..]

Allemaal matige benen idd :')
Ja dat is altijd bij mens physique. Beetje zon beachboy show.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:17:27 #175
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135897410
VMS

pi_135898113
zo ff wat biefstuk proeven bij Loetje ... schijnt toch wel 1 van de betere te zijn, ben benieuwd
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:57:45 #178
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135898602
1900kcal brunch bij Indiaas restaurant, u mirin' ?

Ik zit echt zo kankervol :')
Drinky is een baas
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:58:57 #179
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135898647
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:57 schreef Drinky het volgende:

Staat daar overal de voedingswaarde op de kaart of zo?
BEASTMODE
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:59:50 #180
253447 Ethanolic
pi_135898686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef dreamerbulk het volgende:
zo ff wat biefstuk proeven bij Loetje ... schijnt toch wel 1 van de betere te zijn, ben benieuwd
Ja ik moet daar ook nog eens heen. Maybe van de week.
Deathlift or Die.
pi_135898751
quote:

weeg je 40kg ofzo? 1900kcal is zo fucking weinig. ik heb eens 7000kcal bij onbeperkt wok gegeten
  FOK!fotograaf vrijdag 24 januari 2014 @ 17:01:36 #182
159915 -Menn0-
MNO
pi_135898769
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef dreamerbulk het volgende:
:9~ :9~ :9~
,,/
pi_135898927
quote:

Wat heb je gegeten? :P
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:06:31 #184
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135898957
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:58 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Staat daar overal de voedingswaarde op de kaart of zo?
ruwe schatting. Ik heb het wel eens als take-away genomen, thuis gewogen. En dan in myfitnesspal kijken wat er gemiddeld voor zo'n gerecht staat. Dat en het feit dat ik voor het komende halfuur niks meer kan eten :')
Drinky is een baas
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:07:30 #185
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_135899007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

weeg je 40kg ofzo? 1900kcal is zo fucking weinig. ik heb eens 7000kcal bij onbeperkt wok gegeten
20k bulk, ja tog
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:09:56 #186
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135899120
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten? :P
chicken curry met rijst en extra naan en Chicken biryani en coke zero want moet op m'n figuurtje letten :@.

Vandaag mma dus veel eten :9
Drinky is een baas
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:12:00 #187
253447 Ethanolic
pi_135899202
Ik neem eigenlijk altijd cola zero/pepsi max, ik vind het oprecht lekkerder dan normale cola. Nee, geen troll.
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:12:35 #188
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135899232
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

meer dan 5500kcal in een keer heb ik niet weg kunnen krijgen. Beetje wat ray standaard eet op een dag :')
Drinky is een baas
pi_135899256
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

meer dan 5500kcal in een keer heb ik niet weg kunnen krijgen. Beetje wat ray standaard eet op een dag :')
je moet zo weinig mogelijk drinken bij een onbeperkt wok restaurant. dat is de sleutel
pi_135899271
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik neem eigenlijk altijd cola zero/pepsi max, ik vind het oprecht lekkerder dan normale cola. Nee, geen troll.

ik drink ook altijd sugerfree maar niet omdat ik die lekkerder vind :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:16:09 #191
253447 Ethanolic
pi_135899379
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:13 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

ik drink ook altijd sugerfree maar niet omdat ik die lekkerder vind :')
Je hoeft nie boos te worde ieder zn smaak

Laat me gwn met rust

Pepsi Max is oprecht de lekkerste cola.
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:20:26 #192
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135899545
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:16 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Je hoeft nie boos te worde ieder zn smaak

Laat me gwn met rust

Pepsi Max is oprecht de lekkerste cola.
pepsi max is alleen handig als je wil mixen en goedkope cola wil :')

Coke zero oprecht lekkerste cola _O_
Drinky is een baas
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:21:14 #193
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135899580
mixen :') ben je nog 15 ofsow?
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:22:28 #194
253447 Ethanolic
pi_135899619
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:21 schreef seto het volgende:
Oh shit vietnam gangsta sippin straight whisky alles
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:23:11 #195
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135899655
ik ben laotiaan
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:24:17 #196
253447 Ethanolic
pi_135899696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:23 schreef seto het volgende:
ik ben laotiaan
Ni Hao seto
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:26:06 #197
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135899742
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ook. Ook omdat je van die plaktanden krijgt van reguliere. Fuck dat, G. Niet bij mij gvd!
BEASTMODE
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:27:07 #198
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135899781
Zo fissaboiis wat gaan jullie allemaal dorn straks?
pi_135899798
Panzer dit staat je te wachten als je aan de roids gaat

http://www.liveleak.com/view?i=226_1390536816
pi_135899807
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:27 schreef Montelly het volgende:
ff gamen en op tijd naar bed, hardcore
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:28:03 #201
253447 Ethanolic
pi_135899820
quote:
Ik heb een wedstrijd om 10 uur. Jij zeker weer de ouwe snoeperd uithangen in Club Vie?
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:30:47 #202
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135899910
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:27 schreef no1uknow het volgende:
Panzer dit staat je te wachten als je aan de roids gaat

http://www.liveleak.com/view?i=226_1390536816
hij was zeker afgwezen voor de aesthetics crew
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:36:32 #203
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_135900135
iemand goed met Lego?

SPOILER
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:38:58 #204
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135900219
zij heeft toch met zo'n MMA douche?

no thanks
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:45:04 #205
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135900453
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:21 schreef seto het volgende:
Ik drink vaak puur maar mixen is ook lekker toch ja toch?

Alsof je alcool drinkt vanwege smaak :')
Drinky is een baas
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:47:30 #206
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_135900551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:38 schreef seto het volgende:
zij heeft toch met zo'n MMA douche?

no thanks
nee, dat is over, dus ze is weer single
pi_135900715
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:09 schreef Drinky het volgende:

[..]

chicken curry met rijst en extra naan en Chicken biryani en coke zero want moet op m'n figuurtje letten :@.

Vandaag mma dus veel eten :9
Lekker hoor! Ik moet nog steeds 600 kcal ergens vandaan zien te toveren. :9
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:52:28 #208
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135900733
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:45 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik drink vaak puur maar mixen is ook lekker toch ja toch?

Alsof je alcool drinkt vanwege smaak :')
Vodka + Teisseire/Slimpie(of een andere kcal-loze limonade)

Dan kun je gewoon wegkomen met 70/30 verhoudingen vanwege de sweetness :')
BEASTMODE
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:12:03 #209
157922 fathank
pi_135901372
quote:
Fissa in 020. Kringverjaardag ditdat. Bulken op blokjes kaas en plakjes worst.
pi_135901503
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:26 schreef no1uknow het volgende:
VMS

Yes broertje, nog drie dagen. Ik heb hem al gepre-ordered. Djemba Djemba remix is ook vet.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:26:49 #211
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_135901864
quote:
Gewichten heffen, kwark eten, The Walking Dead kijken.
Mezelf in slaap huilen.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:27:04 #212
253447 Ethanolic
pi_135901874
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Fissa in 020. Kringverjaardag ditdat. Bulken op blokjes kaas en plakjes worst.
ffcckkkk ur a fuckin ugly bitch i want to stab u to death and play around wid ur blood

noem t gewoon Amsterdam, vriendje
Deathlift or Die.
pi_135901982
Ik moet morgen ook naar Amsterdam.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:32:48 #214
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_135902027
Oh en No1 ik als je dit leest was vandaag in Den Haag.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:36:55 #215
253447 Ethanolic
pi_135902152
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:31 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet morgen ook naar Amsterdam.
Ik heet je alvast van harte welkom. _O_

Henkie trouwens ook hoor.
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:40:58 #216
157922 fathank
pi_135902299
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:27 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

ffcckkkk ur a fuckin ugly bitch i want to stab u to death and play around wid ur blood

noem t gewoon Amsterdam, vriendje
Sorry vriendj :D
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:41:42 #217
157922 fathank
pi_135902323
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:36 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Thanks gozer.
pi_135902369
ik ga lekker raven straks

oldskool toch

pilletje in de mik en morgenmiddag slape
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:44:01 #219
253447 Ethanolic
pi_135902388
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef Jahr00n het volgende:

oldskool toch

ken j dat nieuwe liedje

eat sleep rave repeat ????
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:44:15 #220
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135902400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef Jahr00n het volgende:

oldskool toch

dat nummer _O_
Seto is zo ene baas he
pi_135902408
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

ken j dat nieuwe liedje

eat sleep rave repeat ????
als ze die gaan draaien breek ik random iemand zn nek
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:45:06 #222
253447 Ethanolic
pi_135902436
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

als ze die gaan draaien breek ik random iemand zn nek
ah ok

zondag ff thuishaventje pakke?
Deathlift or Die.
pi_135903313
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:32 schreef Krabs2.0 het volgende:
Oh en No1 ik als je dit leest was vandaag in Den Haag.
oh jij deugniet
pi_135903323
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:16 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Yes broertje, nog drie dagen. Ik heb hem al gepre-ordered. Djemba Djemba remix is ook vet.
link svp
pi_135904828
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:07 schreef no1uknow het volgende:

[..]

link svp
Van de pre-order of Djemba Djemba's remix?
pi_135904922
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

beide als je toch bezig bent
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:02:59 #227
253447 Ethanolic
pi_135905488
Sap, jij als ervaringsdeskundige:

Die chick van Scott Herman, tranny / no tranny? Vanaf 10:45.
SPOILER
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:06:42 #228
157922 fathank
pi_135905615
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Djemba Djemba? Klinkt als een trommelaar uit de rimboe van zuid-congo
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:07:40 #229
253447 Ethanolic
pi_135905645
Trololololollll

^O^
Deathlift or Die.
pi_135905671
VMS

die klimeks maakt fijne beatjes
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:08:50 #231
253447 Ethanolic
pi_135905676
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef Ethanolic het volgende:
Trololololollll

^O^
JB oprotten :')
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:09:20 #232
253447 Ethanolic
pi_135905694
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

JB oprotten :')
Make meeeee :6
Deathlift or Die.
pi_135905704
etha heb je zo'n kankerleven dat je tegen jezelf gaat zitten praten op FOK? cot dayum
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:10:27 #234
253447 Ethanolic
pi_135905730
Ik sta nog ingelogd op de laptop van JB en daar maakt ze direct misbruik van :')
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:11:04 #235
253447 Ethanolic
pi_135905749
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sta nog ingelogd op de laptop van JB en daar maakt ze direct misbruik van :')
nee oke ik praat graag tegen mezelf ja :@

ik kijk ook graag naar mezelf
Deathlift or Die.
pi_135905807
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
pi_135905882
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:15:56 #238
253447 Ethanolic
pi_135905889
quote:
:') Mikanki
Deathlift or Die.
pi_135905958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:15 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

:') Mikanki
mikankervet
pi_135905976
of zulks:

vrijdag 24 januari 2014 @ 20:24:56 #241
253447 Ethanolic
pi_135906201
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:18 schreef no1uknow het volgende:
of zulks:

[ afbeelding ]
beter
Deathlift or Die.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:26:25 #242
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135906253
Beste laatste indruk achtergelaten bij mma. Helft van de tijd op de wc doorgebracht omdat m'n eten naar boven kwam, deed ook nog eens met de damensgroep mee. Fml :')

Hoezo kan mijn lichaam geen 2K kcal in 2 uur verwerken :') ?
Drinky is een baas
pi_135906378

deed me denken aan Panzer :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:31:04 #244
253447 Ethanolic
pi_135906442
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:29 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]

deed me denken aan Panzer :')
Je kan zeggen wat je wilt over Dom, maar hier heeft hij een quote voor het leven gemaakt _O_
Deathlift or Die.
pi_135906895
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:46 schreef no1uknow het volgende:

[..]

beide als je toch bezig bent
Pre-order:
http://www.surus.co.uk/terrorhythm-recordings/crystals-23931.aspx

Djemba Djemba Nightcore Crystals Remix op 1:28:53

[ Bericht 0% gewijzigd door VMSDKR op 24-01-2014 21:55:37 ]
pi_135907057
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:36 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Oke, gelukkig.. Thanks bb.

quote:
Jammer van de kleur.

quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:18 schreef no1uknow het volgende:
of zulks:

[ afbeelding ]
Deze is wel lekker.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 21:19:27 #247
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_135908800
hey bois alles goed
"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
pi_135909995
Moeder zei net dat ik dik was. Feels...

Direct even in de spiegel m'n abs geflexed, bovenste 4 zijn gewoon nog zichtbaar.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:05:55 #249
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135911008
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef Cake-Man het volgende:
hey bois alles goed
nee 2 fout
Drinky is een baas
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:06:31 #250
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135911036
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:

Direct even in de spiegel m'n abs geflexed, bovenste 4 zijn gewoon nog zichtbaar.
Als ik naar mijn moeder zou luisteren zou ik nu nog steeds fatty zijn.

Moeders :')
Drinky is een baas
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:09:07 #251
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_135911141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:

dat krijg je als ze ongesteld zijn, gaan ze bitchen tegen een ander
pi_135911179
Haha ja en als je zit lijkt iedereen di omdat je buik gek zit.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:17:06 #253
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_135911487
nu een date met Tatjana als je lid wordt bij basicfit, dat zal pas een impact hebben, steek die tas maar in je reet basicfit!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:17:31 #254
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_135911501
Bulk als een beer voor de winterslaap. Met handje pindas en biri nolife op vrijdag aaf achter pc , verveel me de kk.
Morgen vroeg op voor wroko dus kan ook niet te gek doen.
pi_135912310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:17 schreef Hiatus het volgende:
Bulk als een beer voor de winterslaap. Met handje pindas en biri nolife op vrijdag aaf achter pc , verveel me de kk.
Morgen vroeg op voor wroko dus kan ook niet te gek doen.
http://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/top/

Misschien vind je wel iets interessants :P Ik kan me er uren mee vermaken
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:52:35 #256
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_135913164
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:34 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

http://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/top/

Misschien vind je wel iets interessants :P Ik kan me er uren mee vermaken
is daar ook zo een fitness thread, staan soms wel leuke dingen tussen maar meestal gaat het om vragen waar ik het antwoord al op weet.
pi_135917528
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:06 schreef Drinky het volgende:

[..]

Als ik naar mijn moeder zou luisteren zou ik nu nog steeds fatty zijn.

Moeders :')
Moeders. O+
If not now, then when.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 00:34:34 #258
253447 Ethanolic
pi_135917608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Moeders. O+
Deathlift or Die.
pi_135920575
Do you even Lift Bro

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2014 05:02:29 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:31:00 #260
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135923204

ik ben naar de gym, curlen.

Ps. vrouwen O+
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:34:42 #261
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135923270
OK poll,

Wiens BF is hotter..

JB's of Brittany's?

Bonus:
http://instagram.com/p/ijxD9pGwWg/
pi_135923475
Mijne is hotter maar zij is hotter dan ik #feelsbadman
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:09:44 #263
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135923983
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:45 schreef JackieBrown het volgende:
Mijne is hotter maar zij is hotter dan ik #feelsbadman
aaww, lief O+ zou je wifen..
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:12:23 #264
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135924031
je zou toch gaan trainen montelly wtf
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:15:26 #265
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135924105
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:12 schreef seto het volgende:
je zou toch gaan trainen montelly wtf
ja ben nu off, problemen met op gang te komen na vrijdagnacht, ben ook niet jongste meer ;)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:19:21 #266
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135924186
ben nog eens gaan kijken (heh) naar die christy mack, toch best leuk koppie

vind die tattoos alleen wel jammer
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:19:54 #267
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135924204
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef seto het volgende:

[ afbeelding ]

en die opscheer :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:20:27 #268
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135924215
oja dat ook nog |:(
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:30:21 #269
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135924419
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:19 schreef seto het volgende:

[ afbeelding ]

Ik sta vaak in twijfel bij pornchicks of ik ze zou geven. Ben toch meer van de 'nice' girls.
BEASTMODE
pi_135924599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:30 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik sta vaak in twijfel bij pornchicks of ik ze zou geven. Ben toch meer van de 'nice' girls.
Dit ja.

En die Christy Mack heeft echt een konijnenhoofd en ziet eruit als een enorme tokkie. Snap ook niet wat men in haar ziet, zelfs chicks vinden haar allemaal #girlcrush enzo. Nee, smerig wijf, zou niet geven.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:43:33 #271
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135924695
Ok nieuwe chick in de gym 8/10, cringy pics are coming
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:47:26 #272
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135924778
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit ja.

En die Christy Mack heeft echt een konijnenhoofd en ziet eruit als een enorme tokkie. Snap ook niet wat men in haar ziet, zelfs chicks vinden haar allemaal #girlcrush enzo. Nee, smerig wijf, zou niet geven.
met alle respect maar jij post vaker meisjes die echt veel meer op tokkies lijken :P
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:59:49 #273
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135925039
No offense, maar jij bent echt een kankersukkel.
BEASTMODE
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:01:02 #274
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135925064
TR gezet
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:01:26 #275
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135925077
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:01 schreef seto het volgende:
TR gezet
Zeker omdat ik zwart ben?
BEASTMODE
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:01:51 #276
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135925088
pcies
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:03:45 #277
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135925123
Maak me niet kwaad seto
BEASTMODE
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:04:03 #278
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135925129
Nee seto is echt een goede user.
BEASTMODE
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:05:08 #279
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135925154
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:59 schreef Awesome_ het volgende:
No offense, maar jij bent echt een kankersukkel.
Bazenqoute is baas
pi_135925200
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:47 schreef seto het volgende:

[..]

met alle respect maar jij post vaker meisjes die echt veel meer op tokkies lijken :P
Heb je wel gelijk in, dat ik ook vaak tokkie-achtigen post.

Maar kijk dan:

snap niet dat mensen haar lekker vinden.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:07:37 #281
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135925207
Zeker die 'no offence' ervoor doet 't 'm.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:08:07 #282
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135925225
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Maar kijk dan:

[ afbeelding ]

Hey maar Sap, wat vind je van Amber Rose dan?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:08:13 #283
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135925228
quote:

[..]

Maar kijk dan:

[ afbeelding ]

Goed lijf wellicht maar gewoon pauper uitstraling
pi_135925237
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:08 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Hey maar Sap, wat vind je van Amber Rose dan?
Vies.

Sowieso vrouwen met kaal hoofd :r
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:10:21 #285
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135925275
quote:

[..]

Maar kijk dan:

[ afbeelding ]

ik ontken ook niet dat ze er nogal ordinair uit kan zien :P maar ze heeft wel hele goede facial aesthetics imo

en dat ass
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:10:42 #286
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135925283
No offense + een grove belediging.

Awesome_ Trademark.
BEASTMODE
pi_135925313
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef seto het volgende:

[..]

ik ontken ook niet dat ze er nogal ordinair uit kan zien :P maar ze heeft wel hele goede facial aesthetics imo

en dat ass
Ass heeft ze wel, maar vind nog steeds dat ze een konijnengezicht heeft. Haar mond ziet er gek uit.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:12:17 #288
157922 fathank
pi_135925325
quote:

[..]

Maar kijk dan:

[ afbeelding ]

Jezus das zelfs voor mij te tokkie :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:13:03 #289
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135925347
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ass heeft ze wel, maar vind nog steeds dat ze een konijnengezicht heeft. Haar mond ziet er gek uit.
ik houd daar wel van
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:14:13 #290
157922 fathank
pi_135925376
En die gast met die leipe mocro flavour tasje om zn nek :')
pi_135925401
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef fathank het volgende:
Dat is de staart van de hond :D

Gast is war machine trouwens, ook zo'n pauper met een tweecijferig IQ

zaterdag 25 januari 2014 @ 13:15:32 #292
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135925417
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:04 schreef Awesome_ het volgende:
Nee seto is echt een goede user.
helemaal gemist deze, sorry brah

Seto is zo ene baas he
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:16:52 #293
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135925451
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Jezus das zelfs voor mij te tokkie :')
Hoe is het met Demelza?
BEASTMODE
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:19:19 #294
157922 fathank
pi_135925522
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:16 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Hoe is het met Demelza?
Wtf is een demelza?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:20:24 #295
157922 fathank
pi_135925560
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Gast is war machine trouwens, ook zo'n pauper met een tweecijferig IQ

[ afbeelding ]
Godverdomme :')
pi_135925740
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef fathank het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
_O-
pi_135925787
Maak 'm vol dan.
pi_135925793
Anders doe ik het jonges.
pi_135925799
inb4 Awesome_ of setosteal.
pi_135925805
of Fathank. Dat kan ook. Hank is zo iemand.
pi_135925810
CRYSTALSSSSS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')