klinkt ook wel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, zoete aardappel puree en spinazi. Maar ik ga zometeen weer misselijk worden.. denk ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, echt? Wat een trieste zooi bij elkaar dit, man
Had je bijna weer een nieuwe username moeten bedenken zodat we je de komende tijd MMG kunnen noemen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Halve hartverzakking gehad, maar oké.
Even snel een fax gestuurd naar m'n FOK!advocaten om de accountswijziging door te geven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had echt even een streepje.Even door de zure mossel heen gebeten?
Tja, dat streepje he... Maar ik neem dit keer mijn woorden dan maar terug.quote:
Als ik ooit een volgende account neem ga ik doen alsof ik een chick ben, en kijken hoelang het duurt tot jullie me doorhebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had je bijna weer een nieuwe username moeten bedenken zodat we je de komende tijd MMG kunnen noemen.
Ja duh, het moest wel echt lijkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja, dat streepje he... Maar ik neem dit keer mijn woorden dan maar terug.
Doe. En dan echt zo'n leuk meisje-meisje als Jumi. Eens kijken hoe succesvol je bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik ooit een volgende account neem ga ik doen alsof ik een chick ben, en kijken hoelang het duurt tot jullie me doorhebben.
HAHA please DM het mij even van tevorenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik ooit een volgende account neem ga ik doen alsof ik een chick ben, en kijken hoelang het duurt tot jullie me doorhebben.
Zou vragen of je wou daten ( no homo )quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn wij toch altijd. De echte zooi is er iig alweer uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja duh, het moest wel echt lijken![]()
NetflixenBraaf zijn.
Meteen want ik prik overal doorheen met m'n mensenkennis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef BozeHaas het volgende:
Roadtripenige user waar ik me echt aan erger
quote:
Ik prik door jou heen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meteen want ik prik overal doorheen met m'n mensenkennis.
Ik zit bij je in de klas, nooit opgevallen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meteen want ik prik overal doorheen met m'n mensenkennis.
Dat eerste (?) topic van hem was wel cool idd.quote:
Nee je bent altijd zo stilquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zit bij je in de klas, nooit opgevallen?
Oeh zo doorzichtigquote:
Lief dagboek.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Ik had biologische chocoladepasta gekocht. Shit is ranzig man![]()
Die Nutella-reclame dat ze zo die pasta over dat stukje stokbrood smerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Ik had biologische chocoladepasta gekocht. Shit is ranzig man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |