Ik pretendeer helegaar geen 17-jarig knulletje te zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:11 schreef Zaktabak het volgende:
Genoeg types die hier pretenderen 30 te zijn en gewoon 17-jarige lulletjes te zijn
Ja dat doet hij om andere mensen het bloed onder de nagels uit te halen, kan niet anders. Ik reageerde een keer grof op een topic van mapima ofzo, ging hij ook meteen lopen whitekighten dat ik toleranter moet zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is ook een van de weinige users waar ik me echt aan kan ergeren, met die irritante betweterige shit de hele tijd. 'ik kan je verder helpen maar dan moet jij wel echt willen'![]()
Hahaha, ja echtquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze was wel serieus aan het modden ja
rookie mistake
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu is het een vervelende NSB'er
Ligt aan jou hoor, zo moeilijk ben ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:13 schreef Dashington het volgende:
[..]
Nee niet als jij niet meewerkt.
quote:
Toen hij nog Argo was was hij veel chiller.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat doet hij om andere mensen het bloed onder de nagels uit te halen, kan niet anders. Ik reageerde een keer grof op een topic van mapima ofzo, ging hij ook meteen lopen whitekighten dat ik toleranter moet zijnFlikker op ik ben de meest tolerante persoon op aarde, het enige wat ik niet tolereer is bullshit.
Nee is echt niet serieus, dat bestaat niet. Zij trollt je nu gewoon harder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, ja echt. Had al een gevoel van 'not sure if srs', maar dus wel gewoon srs
.
In een ananas diep in de zee leven is natuurlijk doodnormaal.
Nu ik dat weet, is je dochter ook te ruilen voor wat kamelen, geiten en een bolletje knoflook?quote:
Ik heb nog wel wat klusjes voor jou.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt aan jou hoor, zo moeilijk ben ik niet.
Minder nadrukkelijk aanwezig iig maar ik heb ook wel eens het idee gehad dat het roadtrip of ergo is ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toen hij nog Argo was was hij veel chiller.
SHIIIIIIIIIIIIIT, niet over haar dochter beginnen, nu ben je de lul.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nu ik dat weet, is je dochter ook te ruilen voor wat kamelen, geiten en een bolletje knoflook?
Roadtrip is toch weggegaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Minder nadrukkelijk aanwezig iig maar ik heb ook wel eens het idee gehad dat het roadtrip of ergo is ofzo.
"Stokersnitch".quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
SHIIIIIIIIIIIIIT, niet over haar dochter beginnen, nu ben je de lul.
Ja ja en Braddie ook regelmatigquote:
Crewbash, doeiquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KIJK DIT DAN!
Slotje op m'n topic omdat die Belg nu pas de grap doorheeft. FFS man, wat een n00bmod.
" Cougar scars on my back "quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Stokersnitch".
Yvonne en ik gaan way back ja.
Nee, volgens mij is hij echt Argo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Minder nadrukkelijk aanwezig iig maar ik heb ook wel eens het idee gehad dat het roadtrip of ergo is ofzo.
neuj, zijn er meerderquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef BozeHaas het volgende:
Roadtripenige user waar ik me echt aan erger
Thanks!quote:
Ja want een gehaktbal kun je ook echt slachten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is die gehaktbal wel halal geslacht? :s
Nice.quote:
ja,quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is hij echt Argo.
Lijst graagquote:
Als je er in gelooft kan alles.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef Crip het volgende:
Ja want een gehaktbal kun je ook echt slachten.
Neh, geintjequote:
Onnozele Hans, ik zit daar nog medelijden met je te hebben. Ik en vele andere trouwens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KIJK DIT DAN!
Slotje op m'n topic omdat die Belg nu pas de grap doorheeft. FFS man, wat een n00bmod.
je kreeg hints genoeg, maar die modde je allemaal wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Onnozele Hans, ik zit daar nog medelijden met je te hebben. Ik en vele andere trouwens.![]()
Hij plaste zo zijn broek in denk ik... Oh no wat nu met mijn hele vrije dagen...quote:
Was toch zeker een garpjen of niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, echt? Wat een trieste zooi bij elkaar dit, man
wowquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij plaste zo zijn broek in denk ik... Oh no wat nu met mijn hele vrije dagen...
Fappen tot bloedens toe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij plaste zo zijn broek in denk ik... Oh no wat nu met mijn hele vrije dagen...
Hij had wel even een streepje door z'n naam, maar is alweer weg zie ik. Hiahho hilaries weer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was toch zeker een garpjen of niet?
Overigens:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |