Thanks!quote:
Ja want een gehaktbal kun je ook echt slachten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is die gehaktbal wel halal geslacht? :s
Nice.quote:
ja,quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is hij echt Argo.
Lijst graagquote:
Als je er in gelooft kan alles.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef Crip het volgende:
Ja want een gehaktbal kun je ook echt slachten.
Neh, geintjequote:
Onnozele Hans, ik zit daar nog medelijden met je te hebben. Ik en vele andere trouwens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KIJK DIT DAN!
Slotje op m'n topic omdat die Belg nu pas de grap doorheeft. FFS man, wat een n00bmod.
je kreeg hints genoeg, maar die modde je allemaal wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Onnozele Hans, ik zit daar nog medelijden met je te hebben. Ik en vele andere trouwens.![]()
Hij plaste zo zijn broek in denk ik... Oh no wat nu met mijn hele vrije dagen...quote:
Was toch zeker een garpjen of niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, echt? Wat een trieste zooi bij elkaar dit, man
wowquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij plaste zo zijn broek in denk ik... Oh no wat nu met mijn hele vrije dagen...
Fappen tot bloedens toe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij plaste zo zijn broek in denk ik... Oh no wat nu met mijn hele vrije dagen...
Hij had wel even een streepje door z'n naam, maar is alweer weg zie ik. Hiahho hilaries weer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was toch zeker een garpjen of niet?
Overigens:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |