van sofje?quote:
het is niet echt serieus, maar ik zal er op letten tchockjequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast je moet echt kappen met die hashtags. Elke keer dat je ze post word je de helft minder cool en sterft er een kind in Afrika.
echt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zei net nog tegen muto dat je dat vandaag niet zou doen
quote:
Dank je. Anders krijg ik aids.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is niet echt serieus, maar ik zal er op letten tchockje
picsquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik houd van mijn beginnende baard
Verbaas ons. Ik heb geen baard meer sinds dinsdag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik houd van mijn beginnende baard
Krijg je dan zo'n vies vlasbaardje?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien over een weekje
lr wegjagenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet
ik hou van jou
hoe moet ik dat bewijzen?
Nee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Krijg je dan zo'n vies vlasbaardje?
Ik weet dingen die jij niet weetquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
aldo omg. jij bent mij uitleg schuldig.
waarom heb ik ezell al bijna 48 uur niet meer gesproken?
MOET JIJ MIJ WAT VERTELLEN?
Ik heb zo'n idee dat Etsu een beetje eenzaam is vanavond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
LR. Schatje.
* Etsu wrijft met z'n hand over LR's been
Ik heb best zin. Ik weet dat je hetero bent en bang wordt voor homo-activiteiten.
* Etsu legt z'n andere arm over LR's hoofd
Dus. Ik heb zin. Maarja, jij bent hetero he.
* Etsu legt z'n hand op LR's geslachtsdeel en geeft een kusje in LR's nek
Dus… Zullen we?
wtfquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
LR. Schatje.
Ik heb best zin. Ik weet dat je hetero bent en bang wordt voor homo-activiteiten.
Dus… Zullen we?
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Etsu een beetje eenzaam is vanavond.
ga weg sukkelquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
LR. Schatje.
Dus… Zullen we?
net als de andere dagen van de maandquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Etsu een beetje eenzaam is vanavond.
als ik dat bij jou zou doenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
net als de andere dagen van de maand
zo doet hij namelijk altijd
oquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik dat bij jou zou doen
zou je toch wegrennen?
nou, ik moet mijn dienst aan tjacka bewijzen
dus vandaar
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
net als de andere dagen van de maand
zo doet hij namelijk altijd
Enkel mijn oorgat staat open voor je. Wellicht komt er dan eens wat vruchtbaars/nuttigs van jouw hand tot mijn gehoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
LR. Schatje.
Dus… Zullen we?
Ga nou gewoon weg, ik wil mijn dienst aan Tjacka bewijzen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel mijn oorgat staat open voor je. Wellicht komt er dan eens wat vruchtbaars/nuttigs van jouw hand tot mijn gehoor.
Aids-remmers zijn veelte effectief heden ten dage.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nou gewoon weg, ik wil mijn dienst aan Tjacka bewijzen.Je zou mij een groot plezier mee doen.
ghihhiihhquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aids-remmers zijn veelte effectief heden ten dage.
Nee grapje.
haha
dat hebben we wel vakerquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
we zitten weer op 1 lijn vanavond
in het geelquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
ik heb zaterdag een gesprek bij Shell op kantoor, hoe moet ik mij kleden?!
waarom denk jij dat?quote:
Na..quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
nee dankjequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik gun jou hem gewoonTjacka is een goede jongen
Niet. Je hebt al een huisje. Over paar jaar lekker de uitkering in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
lrquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Je hebt al een huisje. Over paar jaar lekker de uitkering in.
Wat voor gesprek? Sollicitatie? Dan in pak. Gewoon babbel met iemand? Nette broek en overhemd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
tjacka is al bezetquote:
je moet toch laten zien dat je hen supportquote:
Nee joh niet voor jou tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee joh niet voor jou tochik ben ook bezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar niet door tjackaOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Moet wat dingen tekenen. Pak is een beetje overdreven denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor gesprek? Sollicitatie? Dan in pak. Gewoon babbel met iemand? Nette broek en overhemd.
jij niet danquote:
Juist zorgen dat je beter gekleed bent dan je medeautist, dan kom je beter over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet wat dingen tekenen. Pak is een beetje overdreven denk ik.
Al ga ik er vanuit dat het met een mede labautist is, dus dan kan ik ook weg komen met een wolvenshirt misschien.
Bedankt voor deze bemoedigende worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Je hebt al een huisje. Over paar jaar lekker de uitkering in.
Ik zie mogelijkheden. Partnerruil XLquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook bezet
maar niet door tjacka
Door Spatieloosquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook bezet
maar niet door tjacka
ze gaat met typischquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Partnerruil XL
Wel door een FOK!er he?
weet niet, weet jij het?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Partnerruil XL
Wel door een FOK!er he?
waarom?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee
Enkel tegen Tjacka, maar Tjacka is mijn vijand.
quote:
nee sorryquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:14 schreef Typisch het volgende:
ik ben eventjes douchen
redden jullie het zonder mij?
Sof gaat het lastig krijgen zo te zien, maar ik ga mijn uiterste best doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:14 schreef Typisch het volgende:
ik ben eventjes douchen
redden jullie het zonder mij?
Een FOK!er dus. Ik wist hetquote:
Oké Mortaxx bedankt voor deze fascinerende gedachtegang. Ik ben echt blij dat je je zo vrij voelde dit met ons te delen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een FOK!er dus. Ik wist hetDe onbedwingbare drang FOK!ers te neuken steekt altijd maar weer de kop op
cachetquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Maar welke FOK!ster doe jij Tjackie?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Mortaxx bedankt voor deze fascinerende gedachtegang. Ik ben echt blij dat je je zo vrij voelde dit met ons te delen.
Ik proef een beetje sarcasme. Vrees niet Littlerabbit. Ooit komen wij aan de beurtquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Mortaxx bedankt voor deze fascinerende gedachtegang. Ik ben echt blij dat je je zo vrij voelde dit met ons te delen.
Tjackaquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Aha mijn posts worden weggehaald. Krijg lekker buikschurft
ik ga je zaterdag niet behandelen als mod hoorquote:
ohquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga je zaterdag niet behandelen als mod hoor
Je gaat zijn mening en teksten zaterdag dus voor het eerst serieus nemen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook bezet
maar niet door tjacka
nee daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
ik zag mij al zitten op een troon en jij mij telkens druiven voeren
maar niet dus
hmm misschienquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat zijn mening en teksten zaterdag dus voor het eerst serieus nemen?
maar dat kan nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Laura.b het volgende:
Ik ben zo blij dat tentamens voorbij zijn. Nu alleen kutbang voor resultaten en wil gewoon NUUUUU weten wat ik heb.
ow ja, jullie gaan meetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kom ik wel nietquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
Maar het is toch ook wel zo, bh's zijn best wel een nutteloos ongemak als het niet echt nodig is qua borstomvang. Tenminste, ik vind het maar kutdingen en draag ze de helft van de tijd niet eens.
vind je de laatste tijd niet zo leuk meerquote:
neuh het is donderdag tochquote:
waarom denk je dat ik een relatie heb met tjacka?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nu pas? Die hadden toch al een complete relatie ofzo?
Hey, ben jij Ziba?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nu pas? Die hadden toch al een complete relatie ofzo?
jaquote:
nakendquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een FOK!er dus. Ik wist hetDe onbedwingbare drang FOK!ers te neuken steekt altijd maar weer de kop op
dan doen we het toch nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je de laatste tijd niet zo leuk meer
Nu in het blank ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Vanavond fissafissafissa jatoch?
quote:
nee dankjequote:
Ik denk het niet. Helpt dit?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
ik heb morgen om 9 uur een wiskunde tentamen
ik denk dat ik ga sterven
Ga leren dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
heb je wel geleerd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
waar?quote:
Seks? Komt wel Ziba. Komt wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jaq, ik wil ook wel eens weten hoe dat nou voelt.
waar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan doen we het toch niet
Ja, bedankt.quote:
Al best veel gedaan voor mijn doen. Zie onderstaande.quote:
Ja. En nog steeds bak ik er niks van.quote:
Komt wel goed sgatjuh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
[..]
Al best veel gedaan voor mijn doen. Zie onderstaande.
[..]
Ja. En nog steeds bak ik er niks van.
Voor het eerst in mijn leven dat ik mijn best doe voor een toetst en hem vervolgens niet lijk te halen.
rip
Neuh ik ben er te oud voor gewordenquote:
ihhi je zei komenquote:
Het komt goed. Je hebt geleerd enzo dus dat betekent gewoon dat je het gaat halen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Typisch het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik mijn best doe voor een toetst en hem vervolgens niet lijk te halen.
rip
Jaloers op Tjacka bedoelde ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou jou niet zo snel doen anders.
Waarom heb je je Facebook verwijderd eigenlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet niet heur, ben volgens mij niet aantrekkelijk genoeg om het te ervaren.
jij zei toch dat je het nooit zo heel bijzonder vond?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet niet heur, ben volgens mij niet aantrekkelijk genoeg om het te ervaren.
Geloof er geen bal van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef Laura.b het volgende:
Ik heb gewoon een 8 gehaald op een moeilijk tentamen.
Ik heb gewoon Facebook, hoor, maar hoe weet jij dat ik de mijne heb verwijderd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef Tchock het volgende:
Waarom heb je je Facebook verwijderd eigenlijk?
Oh, dacht ikquote:
Dat kan ik zien als ik er naartoe ga slimpie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Facebook, hoor, maar hoe weet jij dat ik de mijne heb verwijderd?
Hoi muutquote:
Nou, volgens mij zei ik dat ik niet klaar kan komen van penetratie en het daarom niet altijd zo super fantastisch vind. En verder ervaar ik seks niet als abnormaal bijzonder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij zei toch dat je het nooit zo heel bijzonder vond?
Het is net WIDMquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk het niet
tenzij ziba ook die debiel is
mijn FOK!wereld, wat doe je?
dat is kut, vooral als je zo je best doet. gewoon nog een keer proberen bij je herkansing dan. Als je die al nodig hebtquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
[..]
Al best veel gedaan voor mijn doen. Zie onderstaande.
[..]
rip
Jij hebt echt hele rare relaties/contacten op FOK!. En ik maar denken dat jij al die jaren ook louter op VBL kwam.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij zei toch dat je het nooit zo heel bijzonder vond?
Haha, is ook zo. Nou ja, heb dus wel Facebook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan ik zien als ik er naartoe ga slimpie.
HOIquote:
HALLO JUMBO UH JIMBOquote:
Dan ken je mij nog niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zei ik dat ik niet klaar kan komen van penetratie en het daarom niet altijd zo super fantastisch vind. En verder ervaar ik seks niet als abnormaal bijzonder.
Nee joh, ik weet wel wie zij is trouwens. Beetje dan. Ze is trouwens veel dramatischer dan ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk het niet
tenzij ziba ook die debiel is
mijn FOK!wereld, wat doe je?
Ik vroeg niet of je Facebook had, ik vroeg waarom je je account verwijderd hebtquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Haha, is ook zo. Nou ja, heb dus wel Facebook.
dat is letmeinquote:
hijquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee joh, ik weet wel wie zij is trouwens. Beetje dan. Ze is trouwens veel dramatischer dan ik.
dat zeg je alleen maar om m`n abo jonguhquote:
Oh, kan ook. Zo goed heb ik het dan weer niet onthouden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zei ik dat ik niet klaar kan komen van penetratie en het daarom niet altijd zo super fantastisch vind. En verder ervaar ik seks niet als abnormaal bijzonder.
Snap ik, maar normaal heb ik een herkansing doordat ik niet mijn best doe. Dat is nu niet. Kut leven alles.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is kut, vooral als je zo je best doet. gewoon nog een keer proberen bij je herkansing dan. Als je die al nodig hebt
Hallo Muutquote:
hoiquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar om m`n abo jonguh
Joh het is maar een toets, komt goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Zo goed heb ik het dan weer niet onthouden.
[..]
Snap ik, maar normaal heb ik een herkansing doordat ik niet mijn best doe. Dat is nu niet. Kut leven alles.
Ja, maar daar geef ik dus geen antwoord op want dat antwoord is er niet echt, op zich.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je Facebook had, ik vroeg waarom je je account verwijderd hebt
Het was de druppel die de emmer deed overlopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar om m`n abo jonguh
oh hallo jimboquote:
Ik ook geen enkele note gehad. Ik ben een softy sinds ik hier zit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Jimbo het volgende:
Tjacka, ik heb heel matchday zonder note doorgekomen, ben je trots op me ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |