Je gaat zijn mening en teksten zaterdag dus voor het eerst serieus nemen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga je zaterdag niet behandelen als mod hoor
Jeetjequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook bezet
maar niet door tjacka
nee daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
ik zag mij al zitten op een troon en jij mij telkens druiven voeren
maar niet dus
hmm misschienquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat zijn mening en teksten zaterdag dus voor het eerst serieus nemen?
maar dat kan nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Laura.b het volgende:
Ik ben zo blij dat tentamens voorbij zijn. Nu alleen kutbang voor resultaten en wil gewoon NUUUUU weten wat ik heb.
ow ja, jullie gaan meetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga je zaterdag niet behandelen als mod hoor
misschien kom ik wel nietquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
Maar het is toch ook wel zo, bh's zijn best wel een nutteloos ongemak als het niet echt nodig is qua borstomvang. Tenminste, ik vind het maar kutdingen en draag ze de helft van de tijd niet eens.
vind je de laatste tijd niet zo leuk meerquote:
neuh het is donderdag tochquote:
waarom denk je dat ik een relatie heb met tjacka?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nu pas? Die hadden toch al een complete relatie ofzo?
Hey, ben jij Ziba?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nu pas? Die hadden toch al een complete relatie ofzo?
jaquote:
nakendquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
ik heb zaterdag een gesprek bij Shell op kantoor, hoe moet ik mij kleden?!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een FOK!er dus. Ik wist hetDe onbedwingbare drang FOK!ers te neuken steekt altijd maar weer de kop op
dan doen we het toch nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je de laatste tijd niet zo leuk meer
Nu in het blank ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Vanavond fissafissafissa jatoch?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |