in het geelquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
ik heb zaterdag een gesprek bij Shell op kantoor, hoe moet ik mij kleden?!
waarom denk jij dat?quote:
Na..quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
nee dankjequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik gun jou hem gewoonTjacka is een goede jongen
Niet. Je hebt al een huisje. Over paar jaar lekker de uitkering in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
lrquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Je hebt al een huisje. Over paar jaar lekker de uitkering in.
Wat voor gesprek? Sollicitatie? Dan in pak. Gewoon babbel met iemand? Nette broek en overhemd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
tjacka is al bezetquote:
je moet toch laten zien dat je hen supportquote:
Nee joh niet voor jou tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee joh niet voor jou tochik ben ook bezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar niet door tjackaOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Moet wat dingen tekenen. Pak is een beetje overdreven denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor gesprek? Sollicitatie? Dan in pak. Gewoon babbel met iemand? Nette broek en overhemd.
jij niet danquote:
Juist zorgen dat je beter gekleed bent dan je medeautist, dan kom je beter over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet wat dingen tekenen. Pak is een beetje overdreven denk ik.
Al ga ik er vanuit dat het met een mede labautist is, dus dan kan ik ook weg komen met een wolvenshirt misschien.
Bedankt voor deze bemoedigende worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Je hebt al een huisje. Over paar jaar lekker de uitkering in.
Ik zie mogelijkheden. Partnerruil XLquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook bezet
maar niet door tjacka
Door Spatieloosquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook bezet
maar niet door tjacka
ze gaat met typischquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Partnerruil XL
Wel door een FOK!er he?
weet niet, weet jij het?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Partnerruil XL
Wel door een FOK!er he?
waarom?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee
Enkel tegen Tjacka, maar Tjacka is mijn vijand.
quote:
nee sorryquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:14 schreef Typisch het volgende:
ik ben eventjes douchen
redden jullie het zonder mij?
Sof gaat het lastig krijgen zo te zien, maar ik ga mijn uiterste best doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:14 schreef Typisch het volgende:
ik ben eventjes douchen
redden jullie het zonder mij?
Een FOK!er dus. Ik wist hetquote:
Oké Mortaxx bedankt voor deze fascinerende gedachtegang. Ik ben echt blij dat je je zo vrij voelde dit met ons te delen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een FOK!er dus. Ik wist hetDe onbedwingbare drang FOK!ers te neuken steekt altijd maar weer de kop op
cachetquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Maar welke FOK!ster doe jij Tjackie?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Mortaxx bedankt voor deze fascinerende gedachtegang. Ik ben echt blij dat je je zo vrij voelde dit met ons te delen.
Ik proef een beetje sarcasme. Vrees niet Littlerabbit. Ooit komen wij aan de beurtquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Mortaxx bedankt voor deze fascinerende gedachtegang. Ik ben echt blij dat je je zo vrij voelde dit met ons te delen.
Tjackaquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Aha mijn posts worden weggehaald. Krijg lekker buikschurft
ik ga je zaterdag niet behandelen als mod hoorquote:
ohquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga je zaterdag niet behandelen als mod hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |