quote:
Jouw UI is jouw brein.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wacht was in de war, eerst draaide ik juist met het hele papier maar sinds 2 jaar inside out.
VETOquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Als de vaste kliek het niet erg vindt, blijf ik hier even in de sc. Het is volgens mij niet veilig om ergens anders te posten nu
1 keer en je hebt banquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Als de vaste kliek het niet erg vindt, blijf ik hier even in de sc. Het is volgens mij niet veilig om ergens anders te posten nu
noooquote:
Haha true dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha dat hebben we allemaal toch
Lijkt het wel op, ja.quote:
Hoe nuttig de post ook...quote:
Wat heb je al allemaal over mij verzameld?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef TwentyFourr het volgende:
Mijn NSB-kant speelt nu op. De waarde van mijn aantekeningenboekje stijgt en ik krijg op de zwarte markt al 7.50 per pagina informatie over een user naar keuze
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat heb je al allemaal over mij verzameld?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef TwentyFourr het volgende:
ik krijg op de zwarte markt al 7.50 per pagina informatie over een user naar keuze
Zemmel. Laat maar zitten dan.quote:
Succes broeder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, ik ga op expeditie buiten de grenzen van de SC. Herinner mij als een goede user. Toedeloedokie
Wat weet je over mij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef TwentyFourr het volgende:
Mijn NSB-kant speelt nu op. De waarde van mijn aantekeningenboekje stijgt en ik krijg op de zwarte markt al 7.50 per pagina informatie over een user naar keuze
Heb ik al gedaan, niks aan het handje. #swekquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, ik ga op expeditie buiten de grenzen van de SC. Herinner mij als een goede user. Toedeloedokie
quote:Op 23-01-2014 16:43 schreef DonnieDarkno
Lieve Chai,
Ik wil je bedanken voor de gastvrijheid die je hebt getoond nadat mijn kameraden en ik in jullie slowchat zijn belandt. Dit was een nobel gebaar.
Tot de volgende keer,
Donnie.![]()
Awhquote:
quote:
Klopt is ook heel aannemelijk dat ik een aantekeningenboekje heb vol informatie over FOK!users.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Tevens stoer doen op fok! over hoeveel je wel niet van een user weet
sad
Jij houdt van tijgers en sneeuw, en bent een vrouw.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Tevens stoer doen op fok! over hoeveel je wel niet van een user weet
sad
Snowbells.rarquote:
Daar doe ik het voor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snowbells.rarwel echt fucking hard van geworden. die eennalaatste foto is wel iets te nasty naar mijn smaak maar toch.
snowbells.exequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snowbells.rarwel echt fucking hard van geworden. die eennalaatste foto is wel iets te nasty naar mijn smaak maar toch.
Veels te jong voor jou ouwe wasbeer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
gwn beetje voele nix mis mee :ssssssquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veels te jong voor jou ouwe wasbeer.
Niet weten van mur en ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beetje opwarmen en dan doorgeven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
gwn beetje voele nix mis mee :ssssss
Vanaf 16 is gwn legal hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wueheheahhehherhr.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
gwn beetje voele nix mis mee :ssssss
jatoch weetje emotioneel enzo niet zelfde level, ik lvl 80 deathknight en zij gwn level 17 dwarf, maar gewoon beetje met je epic sword in dr holster doet niemand kwaad toch.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef Zaktabak het volgende:
Stiekem, wanneer ze naar voren bukt en de klas niet kijkt, zou je gewoon zachtjes haar puberborstjes moeten masseren terwijl je haar in haar nek kust. Met je rechterhand trek je subtiel aan haar riemlusje haar jeans naar beneden, terwijl je je blauwaderige yoghurtpomp in haar bloederige droge aarsje plant. Ondertussen verstik je haar met een terpentine doekje terwijl je eenogige broekpaling zich helemaal kapot heeft gepenetreerd door haar baarmoeder en ruw uitschiet door haar subtiele verticale glimlach aan de voorkant... Supergeyl.
damnquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
jatoch weetje emotioneel enzo niet zelfde level, ik lvl 80 deathknight en zij gwn level 17 dwarf, maar gewoon beetje met je epic sword in dr holster doet niemand kwaad toch.
Één pot nat (hihaho)quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de blauwaderige yoghurtpomp en de eenogige broekpaling?
Ik moet zo die kkr kou in om boodschappen te doen.quote:
Ik om te trainenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik moet zo die kkr kou in om boodschappen te doen.
harde levenquote:
best cool vind ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:34 schreef Aiciu het volgende:
http://www.netvideos.nl/s(...)-purp-kami-de-chukwu
Wat is deze
Doe gewoon niet en blijf hier chillen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Zaktabak het volgende:
Zal ik een topic met "KLB / Half KLB geband" aanmaken of is dat te link?
Is mijn sympathie voor de gebande users groot genoeg om zelf te worden geband? Hmm...quote:
Je bent wel echt een badboy of niequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Zaktabak het volgende:
Ckerquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent wel echt een badboy of nie
Die van mij niet in ieder geval.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is mijn sympathie voor de gebande users groot genoeg om zelf te worden geband. Hmm...
stoere boiiiquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Zaktabak het volgende:
ewa kom je ook hier chillen?quote:
wejooo jij hebt lefquote:
hehehquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef Aiciu het volgende:
Ik zit nu in spanning met trillende vingers te wachten op mijn straf.
je leeftquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |