Hij heeft pas echt gaten in zijn brein.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al 2 jaar niet meer, heb je ook al 3x gevraagd ofzo.
Voor de zekerheid, goedzo meid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al 2 jaar niet meer, heb je ook al 3x gevraagd ofzo.
Je zusje?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb dus gefapt op een FOK!ster zonder dat ik het wist
KLB stond toch al op springenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld, wees maar trots op jezelf.
haha ja kkvergeetachtig die domme stoners.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft pas echt gaten in zijn brein.
you shitting me? Je gaat toch ook geen chique maaltijd maken en het dan opeten op een plastic wegwerp bord met wegwerp bestekquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb dus gefapt op een FOK!ster zonder dat ik het wist
Nee, ik heb geen database waar alles van fok op staat, gr grquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft pas echt gaten in zijn brein.
inside-out, minder vloei, meer jointsmaak,. wats de probleempje vrind?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
you shitting me? Je gaat toch ook geen chique maaltijd maken en het dan opeten op een plastic wegwerp bord met wegwerp bestek
Je had wel gelijk hoor, dat extra papier rookt kut.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
you shitting me? Je gaat toch ook geen chique maaltijd maken en het dan opeten op een plastic wegwerp bord met wegwerp bestek
Gaat om hoe het er uit ziet, vieze afgelebberde joint ;SsSssquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
inside-out, minder vloei, meer jointsmaak,. wats de probleempje vrind?
Schrijf haar inquote:
Gewoon voller draaien dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je had wel gelijk hoor, dat extra papier rookt kut.
banquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Zaktabak het volgende:
Hoink581 is al opvallend lang weg...
Wat? NEUH?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaat om hoe het er uit ziet, vieze afgelebberde joint ;SsSss
wacht wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je had wel gelijk hoor, dat extra papier rookt kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |