Haha echt he, vieze zuurkool lover.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou je kaalgeschoren het topic uittrappen.
quote:
Dan staan we quitte.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Tss kijk wat een niveau, dit bedoel ik nou.
Ik?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha echt he, vieze zuurkool lover.
Zit je nou te haten op zuurkool dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha echt he, vieze zuurkool lover.
jij bent toch die van dat onztopic met die foto met een joint in je bek?quote:
Haha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent toch die van dat onztopic met die foto met een joint in je bek?
Zijn ze zo streng nu?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou ik echt niet doen als ik jou was.
BBcode aanpassen. Geen kunst aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
wajoo mattie jij quote mijn link en je ziet het plaatje gewoon, hekserij
Nee dat is een of ander raar wijf maar mensen vragen dat wel vaker aan me.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent toch die van dat onztopic met die foto met een joint in je bek?
SAUERKRAUT.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit je nou te haten op zuurkool dan?
Ja.quote:
Half klb is gebanned manquote:
hehe ja dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat is een of ander raar wijf maar mensen vragen dat wel vaker aan me.
Allemaal jouw schuld, wees maar trots op jezelf.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef Zaktabak het volgende:
Dit alles startte wel in mijn topic
Het was ook wel echt een bazentopic.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En na ruim een jaar blijft het me nog achtervolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |