Noemen ze mij 'wannabemod', godkanki..quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je zegt vaak hou je bak Argo, maar je kloot niet in mijn topics geloof ik. Die mensen die ik erbij gelapt heb, ik heb enkel gewezen naar het topic en gezegd dat ze kloten, ik heb enkel quotes gemaakt van hun eigen woorden niet de mijne. Overigens waren ze toen al gewaarschuwd maar ze besloten door te gaan.
Geen haat voor mensen die gewoon normaal doen. Maar gaan mensen met mij sollen, dan geef ik ze aan. Oveirgens doe ik niets met de bedreigingen in mijn DM omdat ik heel goed begrijp dat ze boos zijn. En daar heb ik compassie voor.
Vind ik ook. Eigen volk eerst. Blanke ras superieur, weg met alle buitentopicers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Ga terug naar jullie eige land faggots
Precies en zij doen dat, en dan ook nog eens in een topic van iemand die weet dat hij daar niet van gediend is. Als je tegen de verkeerde boom loopt te blaffen moet je niet daarna klagen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik laat je topics meestal wel met rust idd, of post nog enigszins normaal mee. Het leek me na afgelopen nacht sowieso niet handig om nog verder te gaan kloten in topics.
Waarom zo vijandigżquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eigen volk eerst. Blanke ras superieur, weg met alle buitentopicers.Komen hier, stelen onze quotes, topics, vrouwen.. Nouja, chai mogen ze wel meenemen.
Hadden ze mijn topic niet verziekt was er niets aan de hand, waarom moet ik me verdedigen terwijl zij het fout hadden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Noemen ze mij 'wannabemod', godkanki..
Is al lang gebeurdquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eigen volk eerst. Blanke ras superieur, weg met alle buitentopicers.Komen hier, stelen onze quotes, topics, vrouwen.. Nouja, chai mogen ze wel meenemen.
ga a faggot, straks krijg je het nog op de stok met negers omdat je hun vrouwen steeltquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord is mijn wapen, dat is allemaal leuk en aardig totdat iemand een mes meeneemt.quote:
Ik ben geen untermenschquote:
Zou ik echt niet doen als ik jou was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef BozeHaas het volgende:
Deze SCers hebben echt een basisschoolniveau beter gaan we gewoon weer in topics kloten.
succes doei.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef LudoSanders het volgende:
Zou gewoon eigen forum starten, ja toch.
hoe was het?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al lang gebeurtben nu weer terug hier
Was een grapje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ga a faggot, straks krijg je het nog op de stok met negers omdat je hun vrouwen steelt
wollah wat praat jy stoer tfoe ik ga je klappe beter ga je hou me tegen mangquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef BozeHaas het volgende:
Deze SCers hebben echt een basisschoolniveau beter gaan we gewoon weer in topics kloten.
Leer je dan nooit ervan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef BozeHaas het volgende:
Bluf.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef BozeHaas het volgende:
Hou je bak, Argo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je zegt vaak hou je bak Argo, maar je kloot niet in mijn topics geloof ik. Die mensen die ik erbij gelapt heb, ik heb enkel gewezen naar het topic en gezegd dat ze kloten, ik heb enkel quotes gemaakt van hun eigen woorden niet de mijne. Overigens waren ze toen al gewaarschuwd maar ze besloten door te gaan.
Geen haat voor mensen die gewoon normaal doen. Maar gaan mensen met mij sollen, dan geef ik ze aan. Oveirgens doe ik niets met de bedreigingen in mijn DM omdat ik heel goed begrijp dat ze boos zijn. En daar heb ik compassie voor.
Tss kijk wat een niveau, dit bedoel ik nou.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wollah wat praat jy stoer tfoe ik ga je klappe beter ga je hou me tegen mang
kom danquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat het maar beter een grapje zijn ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |