quote:
Jouw UI is jouw brein.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wacht was in de war, eerst draaide ik juist met het hele papier maar sinds 2 jaar inside out.
VETOquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Als de vaste kliek het niet erg vindt, blijf ik hier even in de sc. Het is volgens mij niet veilig om ergens anders te posten nu
1 keer en je hebt banquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Als de vaste kliek het niet erg vindt, blijf ik hier even in de sc. Het is volgens mij niet veilig om ergens anders te posten nu
noooquote:
Haha true dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha dat hebben we allemaal toch
Lijkt het wel op, ja.quote:
Hoe nuttig de post ook...quote:
Wat heb je al allemaal over mij verzameld?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef TwentyFourr het volgende:
Mijn NSB-kant speelt nu op. De waarde van mijn aantekeningenboekje stijgt en ik krijg op de zwarte markt al 7.50 per pagina informatie over een user naar keuze
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat heb je al allemaal over mij verzameld?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef TwentyFourr het volgende:
ik krijg op de zwarte markt al 7.50 per pagina informatie over een user naar keuze
Zemmel. Laat maar zitten dan.quote:
Succes broeder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, ik ga op expeditie buiten de grenzen van de SC. Herinner mij als een goede user. Toedeloedokie
Wat weet je over mij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef TwentyFourr het volgende:
Mijn NSB-kant speelt nu op. De waarde van mijn aantekeningenboekje stijgt en ik krijg op de zwarte markt al 7.50 per pagina informatie over een user naar keuze
Heb ik al gedaan, niks aan het handje. #swekquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, ik ga op expeditie buiten de grenzen van de SC. Herinner mij als een goede user. Toedeloedokie
quote:Op 23-01-2014 16:43 schreef DonnieDarkno
Lieve Chai,
Ik wil je bedanken voor de gastvrijheid die je hebt getoond nadat mijn kameraden en ik in jullie slowchat zijn belandt. Dit was een nobel gebaar.
Tot de volgende keer,
Donnie.![]()
Awhquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |