En ik begin pas netquote:
But one day, the apprentice will beat his master.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
I am the master of procrastination.
there are many who have surpassed my master training.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
But one day, the apprentice will beat his master.
Als je ze aankan, waarom niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef Rezania het volgende:
Aanmelden voor het lesgeven aan basisschoolkinderen of niet? Staat gewoon betaling tegenover.
Gewoon harde aanpak, neerswaffelen desnoods.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je ze aankan, waarom niet.
Jawel, soms als ik langsloop als mijn moeder aan het kijken is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
Volgens mij heb jij het gewoon nog nooit gezien.
Zal die school vast waarderen ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon harde aanpak, neerswaffelen desnoods.
Ja, dan volg je het dus niet, en dan is het dus niet leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, soms als ik langsloop als mijn moeder aan het kijken is.
Hij doet het thanksquote:
Maar dan heb ik dus gewoon twee baantjes hè.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal die school vast waarderen ja.
Doe je goed, en beide vanuit je studie toch? Hoef je niet eens zelf te zoekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dus gewoon twee baantjes hè.Hoe baas.
Is geweldig ja, lekker dik betaald worden voor minimaal werk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe je goed, en beide vanuit je studie toch? Hoef je niet eens zelf te zoeken
Nice.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is geweldig ja, lekker dik betaald worden voor minimaal werk.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
Bedenk me trouwens net wel dat ik totaal geen tijd heb om die kinderen te begeleiden, zeker nu ik iedere dag naar Delft moet.
'Jongens, er staat ergens in het gebouw een paarse olifant, ga maar zoeken.' En dan snel naar college gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Begeleiden is ook helemaal niet nodig joh, gewoon neerzetten, en een opdracht geven waar ze de rest van de dag mee bezig zijn.
Preciesquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
'Jongens, er staat ergens in het gebouw een paarse olifant, ga maar zoeken.' En dan snel naar college gaan.
Je hebt nog tentamens, grgr.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:46 schreef OllieWilliams het volgende:
Zin om helemaal uit m'n plaat te gaan![]()
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wilde reageren met #gay, maar vond het treurig wordenLekker man, vakantie
6 watquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Even 6 geen gezeik meer.
Wtf?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Na dinsdag pas 10 februari weer dingen en waarschijnlijk later pas
Huh?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf?Ik moet me 3 februari al weer melden in Delft.
Moet ik ook een handleiding kopen, bespottelijk gewoon.
Jij hebt vakantie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Huh?week van 3 februari is krokusvakantie voor mij
Jaquote:
Enige vakantie die ik heb is de kerstvakantie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jais altijd tussen de 2e en 3e periode, ook voor internationale studenten die dan een semester hier of daar willen doen ivm huisvesting etc
Hehequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enige vakantie die ik heb is de kerstvakantie.
wiet mi mangquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
En we hoeven niks te kopen in Leiden, daarom bespottelijk! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Al gezien, geen zin in een serie nu, wat?quote:
In Brugesquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Al gezien, geen zin in een serie nu, wat?
Haal je kop eraf. Heb je geen koppijn meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
Eens even kijken of we daar wat aan kunnen doen.
Oh, kijk nooit films op Netflix.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Al gezien, geen zin in een serie nu, wat?
Ga ik meteen proberen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haal je kop eraf. Heb je geen koppijn meer
Leverworstquote:
Je kan er van alles mee doen. Vraag maar aan Rez.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind het een beetje saai spul.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan er van alles mee doen. Vraag maar aan Rez.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
jij durft zeg, wanneer die slaaptquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij durft zeg, wanneer die slaapt
Ik word helemaal para brotherquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb trouwens hoofdpijngelukkig even een para geslikt dus hopen dat het zo weg is
Jij ook al?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb trouwens hoofdpijngelukkig even een para geslikt dus hopen dat het zo weg is
Hier ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij ook al?
Denk dat FOK! de oorzaak is dan.
Ík heb toestraks te lang mijn headset opgehad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij ook al?
Denk dat FOK! de oorzaak is dan.
Oh, heb ik ook al best een tijdje op. Dat zal 't zijn dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ík heb toestraks te lang mijn headset opgehad.
Natuurlijk naar een scherm staren helpt ook niet echtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook al best een tijdje op. Dat zal 't zijn dan.
Doe ik op m'n werk anders gemiddeld 8 uur per dag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Natuurlijk naar een scherm staren helpt ook niet echt
f.lux!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Natuurlijk naar een scherm staren helpt ook niet echt
Dit werkt net iets anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
lol ik pas mijn scherm licht zelf wel aan met fn knop.
Moet je niet doen nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Gvd, horror kijken in bed met een laptop op je schoot, is geen goed idee.
welkequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Gvd, horror kijken in bed met een laptop op je schoot, is geen goed idee.
1 of andere cheape op Netflix, maar brrrquote:
Ja geen idee, maar ik zie hier geen andere saucijsjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh. Is dat een verwijzing naar joubedenk ik me ook nu pas
![]()
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar ik zie hier geen andere saucijsjes.
beetje misselijk nog, voor de rest wel primaquote:
Misselijk? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje misselijk nog, voor de rest wel prima
en met jou?
weet ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misselijk? Hoe dat zo?Ja hier gaat het ook wel prima
ik heb medelijden met jequote:
ga je vandaag nog iets ondernemen?quote:
Zo naar de winkel, later deze ochtend richting de media markt, shop en het treinstation om vervolgens richting een vriendin te gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je vandaag nog iets ondernemen?
wat ga je bij de MM halen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo naar de winkel, later deze ochtend richting de media markt, shop en het treinstation om vervolgens richting een vriendin te gaan
Usb stick voor die vriendin. Ze vroeg of ik dat mee wou nemen. Is maar 100 meter omlopen voor mijquote:
oh, niks spannendsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Usb stick voor die vriendin. Ze vroeg of ik dat mee wou nemen. Is maar 100 meter omlopen voor mij
miley was zo leuk vroegahquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Miley and Justin's faces fit like pieces of a puzzle
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:40 schreef Oerbeer het volgende:
Goesemorgen. Ik zie dat Ama hier is. Dat is het posten wel waard natuurlijk.
quote:
Niet lekker in me vel, afbouw van medicijnen.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ama chickie! Wat heb je als ontbijt?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk heb ham-kaas croissantjes gehaald en een halve liter melk
Topontbijt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk heb ham-kaas croissantjes gehaald en een halve liter melk
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Niet lekker in me vel, afbouw van medicijnen.
Veel te druk op me werk waar geen einde aan komt.. manager die op vakantie gaat terwijl we volgende week een IT audit hebben.
Melk is lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Topontbijt.Nouja, op de melk na dan.
Jawel heb gewoon een baalweekquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]Pff. Hopen dat het toch goed komt! Wat voor medicatie ben je aan het afbouwen? (als je niet wilt vertellen snap ik t wel hoor)
Ik moest even googlen wat het is maar ik snap dat dat wel moeilijk is ja.. vind het wel knap van je dat je ermee bent gestopt. Was je er aan toe? Of wou je het gewoon graag?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jawel heb gewoon een baalweek![]()
Ik ben inmiddels al gestopt nu een goede week.. paroxetine.
Ah, zo'n week. Sterkte nog ff dan, de week is weer bijna voorbij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Niet lekker in me vel, afbouw van medicijnen.
Veel te druk op me werk waar geen einde aan komt.. manager die op vakantie gaat terwijl we volgende week een IT audit hebben.
Voor mijn gevoel was ik er aan toe en wilde er gewoon mee stoppen. Heeft wel zijn voordelen maar ook grote nadelenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest even googlen wat het is maar ik snap dat dat wel moeilijk is ja.. vind het wel knap van je dat je ermee bent gestopt. Was je er aan toe? Of wou je het gewoon graag?
Ik reageer niet zo goed op melk en melkproducten. In kleine mate kan ik er wel tegen, maar ik hoef niet een grote beker melk in één keer achterover te gieten, want dan gaat het mis.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Melk is lekkerMaar niet elke dag
Ben je cold turkey aan het stoppen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ik er aan toe en wilde er gewoon mee stoppen. Heeft wel zijn voordelen maar ook grote nadelenhehe.
Zal het in ieder geval nooit meer slikken.
Nee zou niet slim zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben je cold turkey aan het stoppen?
Ja, ik dacht al. Omdat je zei dat je het nooit meer zou slikken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee zou niet slim zijn![]()
Ik ben stapsgewijs afgebouwd in een periode van een maandje of 2.
Het is altijd veel te vroeg. Tot je op het punt komt dat je het gevoel heb dat je te lang op bed heb gelegen om iets nuttigs te doen met je dag.quote:
Respectquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ik er aan toe en wilde er gewoon mee stoppen. Heeft wel zijn voordelen maar ook grote nadelenhehe.
Zal het in ieder geval nooit meer slikken.
Ohh nee nou je gaat je wel beter voelen maar het heeft zo zijn nadelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al. Omdat je zei dat je het nooit meer zou slikken.
A. moest er 3 uur geleden uit (werk) en aangezien ik ook nog dingen te doen heb later op de ochtend dacht ik 'ik blijf eruit'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat doe jij dan nu uit je nest?!
Waar staat WIDM voorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:31 schreef Amarantha het volgende:
Ontbijt, WIDM kijken en als ontbijt op is een joint draaien. Goed leven
Thanksquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh haha.. nog nooit gezien![]()
Nou veel kijkplezier en smoke ze![]()
Bekende afkickverschijnselen. Niet alleen daar mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:29 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ohh nee nou je gaat je wel beter voelen maar het heeft zo zijn nadelen.
- Libido 0,0
- Emotieloos
- Onrustig slapen
- Meer zweten
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Oja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
R&R terug als je op respect drukt!
Gewoon overheen springen alsof het een bok is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Om het blokje heen lopen. Of huppelen, wat jij wil.
Ja ach er zijn ergere dingen in het levenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bekende afkickverschijnselen. Niet alleen daar mee.
Sterkte in ieder geval met het proces!
Kan ook ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon overheen springen alsof het een bok is.
Ook belangrijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ach er zijn ergere dingen in het levengelukkig heb ik een lieve vriendin, vrienden en ouders
bier drinken en morgen familie op bezoekquote:
Minder maar wel zo belangrijk.quote:
Ja je gaat je verjaardag goed vieren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bier drinken en morgen familie op bezoek
neuh, ik heb mn verjaardag nooit echt grootst gevierd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Minder maar wel zo belangrijk.
[..]
Ja je gaat je verjaardag goed vieren?
Nou gezellig tochquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik heb mn verjaardag nooit echt grootst gevierd.
vanavond stuur ik gewoon een appje rond in welke kroeg ik te vinden ben en morgen komen mn ouders en mn zus incl aanhang even langs. (en hopelijk met leuke cadeaus)
Juh, net naar de supermarkt geweest, niet doen in de ochtend.quote:
Oh ik ben er een uur terug ook geweest, was prima te doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh, net naar de supermarkt geweest, niet doen in de ochtend.
Nu wachten tot ik naar school moet
Hier honderden bejaarden, en ander kut volk wat geen manieren kent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ben er een uur terug ook geweest, was prima te doen
Morgen rommelmarkt o.óquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jij toevallig nog leuke weekendplannen?
Oeh rommelmarktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Morgen rommelmarkt o.ó
Op zoek naar Pokémon shizz en eventuele NES/SNES/PS games. Whatever ik leuk vind op dat moment
En u?
Volgens mij heb ik nog een berg oude Pokémon troep thuis liggen.. of het was DBZ zal weleens voor je kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Morgen rommelmarkt o.ó
Op zoek naar Pokémon shizz en eventuele NES/SNES/PS games. Whatever ik leuk vind op dat moment
En u?
I know right. Je kan me daar de hele dag kwijt.quote:
Haha epicquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een berg oude Pokémon troep thuis liggen.. of het was DBZ zal weleens voor je kijken.
Omg jij snapt mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Daarom is koninginnedag mijn favo dag van het jaar
koninginnedag (of nu koningsdag) is een prima dag om inkopen te doen in duitslandquote:
Dat ligt aan de buurt, niet aan de ochtend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hier honderden bejaarden, en ander kut volk wat geen manieren kent.
Nu lekker ontspannen met een muziekje.
Over experimenten die we hebben uitgevoerd. Het is best klein, maar het is nog behoorlijk lastig omdat je wetenschappelijk moet schrijven, dus veel resultaten, geen ik-vorm, etc.quote:
Wen er maar aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over experimenten die we hebben uitgevoerd. Het is best klein, maar het is nog behoorlijk lastig omdat je wetenschappelijk moet schrijven, dus veel resultaten, geen ik-vorm, etc.
Ja, weet ik, maar het begin is lastig en zo.quote:
Gebruik je last.fm eens danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik luister hipster muziek en vind het leuk.
Neuh, ik luister eigenlijk alleen via YT o.óquote:
Als het in meerdere documenten hoort gewoon lekker doen, schijt aan die man/vrouwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef Roburtt het volgende:
Mijn stage coördinator wil mijn project in één document ipv verschillende (zoals het hoort). Doei layout en sjabloon enzulks
tssk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neuh, ik luister eigenlijk alleen via YT o.ó
Hij heeft daarom mijn stage nog niet goedgekeurd. En een kleine aanpassing in m'n stageverslag maar dat was geen probleem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als het in meerdere documenten hoort gewoon lekker doen, schijt aan die man/vrouw
Gewoon als een autistische kut gaan mierenneuken en zeggen dat het in meerdere documenten hoortquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hij heeft daarom mijn stage nog niet goedgekeurd. En een kleine aanpassing in m'n stageverslag maar dat was geen probleem.
"HOE OPEN IK EEN .RAR!!?!!?!??"quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:22 schreef Roburtt het volgende:
Expres alles in een WinRAR bestand gezet omdat overzichtelijk, gaat hij klagen
quote:
Ach nu weet ik hoeveel woorden ik heb getyptquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:23 schreef d4v1d het volgende:
Daarom een .zip voor mensen die ouder zijn dan 35
quote:
quote:
Het is ook nooit goed.quote:Verder ben ik best blij met hoe het practicum gelopen is en als ik naar de evaluaties kijk jullie over het algemeen ook. Van jullie commentaar gaan we weer leren voor volgend jaar (hm, meer SmartSpecs van 5000 euro per stuk...) En jullie hebben wat geleerd en ervaring opgedaan, want jullie wisten bij binnenkomst nog niet wat een epje, een spectrofotometer of een agarosegel was en nu vinden jullie ze al saai ;-)
dit liedje is eenquote:
Wat is die introquote:
geen geluid hier. maar die clip alleen alquote:
Ik snap jouw PoHi nogsteeds nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef Iwanius het volgende:
Middag luitjes. Zin in een weekend? Tis tenslotte vrijdag hè
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef Iwanius het volgende:
Juist niet. Ga gewoon random af wat mij interessant lijkt.
Eens opzetten, mn kat zit hier naast mequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn katjes doen raar door dat fluitje
Ik blijf wat langer hangen in 1 subforum om te kijken of er iets boeiend bij zit alvorens ik verder ga.quote:
Nogsteeds geeft die geen fuckquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Als wij deze aan zetten, gaan ze kopjes geven aan m'n laptop en zo![]()
Hij is heel gefascineerd naar buiten aan het kijken.. Als ik m roep kijkt die even om, maar meer nietquote:
Wat een beest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij is heel gefascineerd naar buiten aan het kijken.. Als ik m roep kijkt die even om, maar meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |