En ik begin pas netquote:
But one day, the apprentice will beat his master.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
I am the master of procrastination.
there are many who have surpassed my master training.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
But one day, the apprentice will beat his master.
Als je ze aankan, waarom niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef Rezania het volgende:
Aanmelden voor het lesgeven aan basisschoolkinderen of niet? Staat gewoon betaling tegenover.
Gewoon harde aanpak, neerswaffelen desnoods.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je ze aankan, waarom niet.
Jawel, soms als ik langsloop als mijn moeder aan het kijken is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
Volgens mij heb jij het gewoon nog nooit gezien.
Zal die school vast waarderen ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon harde aanpak, neerswaffelen desnoods.
Ja, dan volg je het dus niet, en dan is het dus niet leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, soms als ik langsloop als mijn moeder aan het kijken is.
Hij doet het thanksquote:
Maar dan heb ik dus gewoon twee baantjes hè.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal die school vast waarderen ja.
Doe je goed, en beide vanuit je studie toch? Hoef je niet eens zelf te zoekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dus gewoon twee baantjes hè.Hoe baas.
Is geweldig ja, lekker dik betaald worden voor minimaal werk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe je goed, en beide vanuit je studie toch? Hoef je niet eens zelf te zoeken
Nice.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is geweldig ja, lekker dik betaald worden voor minimaal werk.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
Bedenk me trouwens net wel dat ik totaal geen tijd heb om die kinderen te begeleiden, zeker nu ik iedere dag naar Delft moet.
'Jongens, er staat ergens in het gebouw een paarse olifant, ga maar zoeken.' En dan snel naar college gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Begeleiden is ook helemaal niet nodig joh, gewoon neerzetten, en een opdracht geven waar ze de rest van de dag mee bezig zijn.
Preciesquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
'Jongens, er staat ergens in het gebouw een paarse olifant, ga maar zoeken.' En dan snel naar college gaan.
Je hebt nog tentamens, grgr.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:46 schreef OllieWilliams het volgende:
Zin om helemaal uit m'n plaat te gaan![]()
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wilde reageren met #gay, maar vond het treurig wordenLekker man, vakantie
6 watquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Even 6 geen gezeik meer.
Wtf?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Na dinsdag pas 10 februari weer dingen en waarschijnlijk later pas
Huh?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf?Ik moet me 3 februari al weer melden in Delft.
Moet ik ook een handleiding kopen, bespottelijk gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |