Ban. Iemand laten posten voor je (als Enfa zijnde) buiten het recht om om te posten.quote:
Maar waar heb jij zo'n last dan bij specifiek dat joch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Maar ja, jij bent ook een heel ander type dan ik. Minder hedonistisch ingesteld me dunkt.
Hij bevuilt zijn hoeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waar heb jij zo'n last dan bij specifiek dat joch?lees gewoon dat nieuws niet, dan merk je helemaal niks er van ja.
Rot Chai, ik ben kloon man van Enfatruskiloin.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Kon je geen leukere naam verzinnen, Braddies_kapsel
Wie? en heb je daar last van?quote:
Daarom, verzin een creatieve naam voor je kutkloon.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Nodlehs het volgende:
[..]
Rot Chai, ik ben kloon man van Enfatruskiloin.
Je kan ook gewoon uitloggen en wegblijven.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHA, inb4 ban. TR gemacht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Nodlehs het volgende:
[..]
Rot Chai, ik ben kloon man van Enfatruskiloin.
Aandachthoerquote:
Dankjequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA, inb4 ban. TR gemacht.
Van wie was dat een kloon?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Kon je geen leukere naam verzinnen, Braddies_kapsel
Het is ook niet waar ik constant op zit te zeiken, maar mocht ik onverhoopt toch een berichtje (lees titel) tegen komen, dan heb ik daar wel een mening over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
Maar waar heb jij zo'n last dan bij specifiek dat joch?lees gewoon dat nieuws niet, dan merk je helemaal niks er van ja.
Exclusiviteit moet beheerd blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet doorgegaan met haarmaakt mij niet uit dat ik fap op een kloontje.
Ga voor de grap eens de reacties op dat FP bericht lezen, het is vrij sneu allemaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is ook niet waar ik constant op zit te zeiken, maar mocht ik onverhoopt toch een berichtje (lees titel) tegen komen, dan heb ik daar wel een mening over.
Dat mag altijd. Maar geef toe, het is wel sneu om constant moeten laten weten hoe je over zo'n persoon denkt... vind ik dan. Lekker laten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is ook niet waar ik constant op zit te zeiken, maar mocht ik onverhoopt toch een berichtje (lees titel) tegen komen, dan heb ik daar wel een mening over.
Link.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens de reacties op dat FP bericht lezen, het is vrij sneu allemaal
Enfaquote:
Welk artikel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens de reacties op dat FP bericht lezen, het is vrij sneu allemaal
Nee dankje. Geen zin an.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
Dat mag altijd. Maar geef toe, het is wel sneu om constant moeten laten weten hoe je over zo'n persoon denkt... vind ik dan. Lekker laten.
Was allang bekend manquote:
Djeez.quote:Omdat het kleuteridool heeft gedronken, wordt hij waarschijnlijk vandaag nog overgebracht naar de gevangenis van Miami Dade. Beide auto's zijn door de politie weggesleept.
Jup.quote:
Of gewoon weten wanneer je moet stoppen met kloten.quote:
Ik anders wel!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA, inb4 ban. TR gemacht.
Nee, gaat om diegene die in FB hebben gebaggerd. Was er niet rond 16:00quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu zijn jij en ik aan de buurt Zakkie.
Ik ben blij dat ik jouw topic met rust gelaten hebquote:
Waarom Guus, Donnnie en ik ban? OMdat we onder 21 zijn swa.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of gewoon weten wanneer je moet stoppen met kloten.
Ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Nodlehs het volgende:
[..]
Waarom Guus, Donnnie en ik ban? OMdat we onder 21 zijn swa.
Jij bent echt een NSB-er weet je dat. Hier maak je je niet populair mee. Maarja, nu kun je je in ieder geval naar je UI gedragen.quote:
Jij was toch mod?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb niet zoveel last van Bieber.
OOOOOOOH. Ben veilig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, gaat om diegene die in FB hebben gebaggerd. Was er niet rond 16:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |