Link.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens de reacties op dat FP bericht lezen, het is vrij sneu allemaal
Enfaquote:
Welk artikel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens de reacties op dat FP bericht lezen, het is vrij sneu allemaal
Nee dankje. Geen zin an.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
Dat mag altijd. Maar geef toe, het is wel sneu om constant moeten laten weten hoe je over zo'n persoon denkt... vind ik dan. Lekker laten.
Was allang bekend manquote:
Djeez.quote:Omdat het kleuteridool heeft gedronken, wordt hij waarschijnlijk vandaag nog overgebracht naar de gevangenis van Miami Dade. Beide auto's zijn door de politie weggesleept.
Jup.quote:
Of gewoon weten wanneer je moet stoppen met kloten.quote:
Ik anders wel!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA, inb4 ban. TR gemacht.
Nee, gaat om diegene die in FB hebben gebaggerd. Was er niet rond 16:00quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu zijn jij en ik aan de buurt Zakkie.
Ik ben blij dat ik jouw topic met rust gelaten hebquote:
Waarom Guus, Donnnie en ik ban? OMdat we onder 21 zijn swa.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of gewoon weten wanneer je moet stoppen met kloten.
Ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Nodlehs het volgende:
[..]
Waarom Guus, Donnnie en ik ban? OMdat we onder 21 zijn swa.
Jij bent echt een NSB-er weet je dat. Hier maak je je niet populair mee. Maarja, nu kun je je in ieder geval naar je UI gedragen.quote:
Jij was toch mod?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb niet zoveel last van Bieber.
OOOOOOOH. Ben veilig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, gaat om diegene die in FB hebben gebaggerd. Was er niet rond 16:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |