GC / Dagcijfers #230quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Zaktabak het volgende:
Maar, kan iemand effe de dag stats erbij pakken van gister?
Ik ga toch niet nonstop achter elkaar doorpostenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Deadprez trouwens niet eens meer postst dan ik terwijl hij ongelimiteerd door kan posten zonder pauze![]()
![]()
![]()
quote:
Is het nu daadwerkelijk gelukt om de SC over te nemen of zijn ze zo gek geweest ons, ons eigen ding te geven.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga toch niet nonstop achter elkaar doorposten
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga toch niet nonstop achter elkaar doorposten
Het eerstequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Is het nu daadwerkelijk gelukt om de SC over te nemen of zijn ze zo gek geweest ons, ons eigen ding te geven.
We zijn vermengd geraakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Is het nu daadwerkelijk gelukt om de SC over te nemen of zijn ze zo gek geweest ons, ons eigen ding te geven.
Pas plaats #28quote:
We hebben geen eigen in ieder gevalquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Naah, ze houden van ons hier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Vermengdquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Hallo trouwens!quote:
Ik zou mezelf afmaken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zou fucking veel snuiven en gepijpt worden als ik hem was.
Zag het inderdaad, die reacties op de FP zijn wel erg triest. Allemaal zo hard mogelijk haten op een gastje van 18 ofzoquote:
Superflauw. Bah bah.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Naah, ze houden van ons hier.
Ik haat ook kkhard op hem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zag het inderdaad, die reacties op de FP zijn wel erg triest. Allemaal zo hard mogelijk haten op een gastje van 18 ofzo
Wie allemaal dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef deadprez het volgende:
Er zijn flink wat bans gevallen, zo te zien.
Ik snap dat niet, je hebt verder toch geen last van hem?quote:
Nee klopt. Gaat misschien ook wel iets te ver. Ik ben geen fan van hem, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, je hebt verder toch geen last van hem?
Enfra, Guus, en verder geen idee. In ieder geval iedereen die FB vol heeft gespamt.quote:
aantal users, weet niet of ik dat hier mag posten. heb geen zin dat ik zo ook een ban krijgquote:
Ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wanneer is dat gebeurd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Enfra, Guus, en verder geen idee. In ieder geval iedereen die FB vol heeft gespamt.
Ik ooit tieten gepost, mocht ik 2 dagen voor brommenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
aantal users, weet niet of ik dat hier mag posten. heb geen zin dat ik zo ook een ban krijg
Check FBquote:
Inderdaad. Vind het ook nogal triest hoe de berichten op de FP altijd geschreven zijn over hem, beetje doen alsof die knul ze geen fuck interesseert, beetje bashen, maar toch altijd maar berichten blijven plaatsen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ditlekker feesten en blij zijnomdat zo iemand opgepakt word... triest leven heb je dan
Sommige dingen zijn principekwesties. Ze zouden voor elke kindster gewoon een soort sociaal werker met macht moeten mee sturen om zulke types in het gareel te houden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef deadprez het volgende:
Laat die jongen toch gewoon feesten, zou ik ook doen als ik hem was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn principekwesties. Ze zouden voor elke kindster gewoon een soort sociaal werker met macht moeten mee sturen om zulke types in het gareel te houden.
Die jongen groeit op als een gemankeerd mens.
Argo is een vieze naaibal geworden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef Zaktabak het volgende:
Check FBinmiddels verwijderd maar Sb heeft ze nog in zijn bericht gequote
Is allemaal al weg.quote:
Hij doet gewoon idd net als elke doorsnee puber, alleen met een paar millie meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het ook nogal triest hoe de berichten op de FP altijd geschreven zijn over hem, beetje doen alsof die knul ze geen fuck interesseert, beetje bashen, maar toch altijd maar berichten blijven plaatsen.
Ben ik niet met je eens. Maar ja, jij bent ook een heel ander type dan ik. Minder hedonistisch ingesteld me dunkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat die jongen toch gewoon feesten, zou ik ook doen als ik hem was.
Maar hij heeft een ego en meent alsof hij alles mag. En laat daarop weer een ego zien. Geen fan van zijn muziek enz, maarja, dat zijt zo. Maar die arrogantie. Bahquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat die jongen toch gewoon feesten, zou ik ook doen als ik hem was.
Schijt aan, ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar hij heeft een ego en meent alsof hij alles mag. En laat daarop weer een ego zien. Geen fan van zijn muziek enz, maarja, dat zijt zo. Maar die arrogantie. Bah
Doe nou niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |