GC / Dagcijfers #230quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Zaktabak het volgende:
Maar, kan iemand effe de dag stats erbij pakken van gister?
Ik ga toch niet nonstop achter elkaar doorpostenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Deadprez trouwens niet eens meer postst dan ik terwijl hij ongelimiteerd door kan posten zonder pauze![]()
![]()
![]()
quote:
Is het nu daadwerkelijk gelukt om de SC over te nemen of zijn ze zo gek geweest ons, ons eigen ding te geven.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga toch niet nonstop achter elkaar doorposten
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga toch niet nonstop achter elkaar doorposten
Het eerstequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Is het nu daadwerkelijk gelukt om de SC over te nemen of zijn ze zo gek geweest ons, ons eigen ding te geven.
We zijn vermengd geraakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Is het nu daadwerkelijk gelukt om de SC over te nemen of zijn ze zo gek geweest ons, ons eigen ding te geven.
Pas plaats #28quote:
We hebben geen eigen in ieder gevalquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Naah, ze houden van ons hier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Vermengdquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Hallo trouwens!quote:
Ik zou mezelf afmaken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zou fucking veel snuiven en gepijpt worden als ik hem was.
Zag het inderdaad, die reacties op de FP zijn wel erg triest. Allemaal zo hard mogelijk haten op een gastje van 18 ofzoquote:
Superflauw. Bah bah.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Naah, ze houden van ons hier.
Ik haat ook kkhard op hem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zag het inderdaad, die reacties op de FP zijn wel erg triest. Allemaal zo hard mogelijk haten op een gastje van 18 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |