Sorry, wordt niks op deze manierquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef Hero_on_socks het volgende:
Ik heb mezelf nu voor het eerst op een echte datingsite gezet, namelijk RP. Is kijken of dit mij bevalt.
Hiervoor had ik namelijk Tinder en op zich wel aardig wat matches waarmee ik contact had, maar zodra ik dan een telefoonnummer had en we begonnen te appen leek het wel of ik elke minuut zowat moest vertellen wat ik aan het doen was. Dat was bijna bij elke dame waarvan ik een telefoonnummer had. Sommigen reageerden ook gewoon niet meer als er bijv. een paar uur tussen zat ofzo.. Ik voer liever fatsoenlijke gesprekken, maar dat lijkt niet te kunnen met vrouwen op Tinder. Dan maar RP waarbij ik gewoon fatsoenlijk lange berichten kan tikken eerst en er niet elke minuut wordt gevraagd wat je aan het doen bent.
Nee, je neemt blijkbaar genoegen met iedere spleet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Tarbot het volgende:
Als ik kick op chinese vrouwen. Heb ik dan yellow fever?
Haha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sorry, wordt niks op deze manier
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Seriously, houden jullie zo je eigen ego een beetje kunstmatig hoog ofzo?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht ook al! Als iemand constant spelfouten maakt, dan kan ik er inkomen dat je niet heel enthousiast meer bent, maar dat 'instant blokken' om die zin deed me glimlachen en ik vroeg me af hoe enorm aantrekkelijk deze meneer wel niet moest zijn om zich dit te kunnen veroorloven. Bezoekje aan zijn FoBo bracht geen uitsluitsel, dus ik hou het er maar op dat het arme meisje gedisst is door mr. Universe.
Geeeelukkig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]HET WAS EEN GRAPJUUUHHH. Zie PI
Misschien moet ik MissGump maar een datevoorstel doen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu wel.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God-ver-domme.![]()
Wanneer je dat studium hebt bereikt moet je je afvragen of datingsites nog wel het juiste medium is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat dit een teken is dat Silenus al véél te lang op die sites rondhangt, ouwe datingbrontosaurus dat 'ie is.
Die date wordt gegarandeerd kansloos!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]HET WAS EEN GRAPJUUUHHH. Zie PI
Misschien moet ik MissGump maar een datevoorstel doen.
Denk't welquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef INViCTuS het volgende:
Loopt de tijd van het lid zijn van een datingsite hier nogal uiteen of valt dat wel mee?
Waarom moeten ze het even aangeven?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef JCPepino het volgende:
Gewoon even kwijt zijn; waarom voeren die mutsen op Paiq eerst een heel gesprek om je vervolgens zomaar te verwijderen. Als ze het nou even aangaven oke, maar nee niks. Bij wie gebeurt dat vaker?
Lalala en doooorrrr
Zodra de foto's zichtbaar zijn geworden bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef JCPepino het volgende:
Gewoon even kwijt zijn; waarom voeren die mutsen op Paiq eerst een heel gesprek om je vervolgens zomaar te verwijderen. Als ze het nou even aangaven oke, maar nee niks. Bij wie gebeurt dat vaker?
Lalala en doooorrrr
Dat maakt Paiq voor de meesten zo relaxedquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef JCPepino het volgende:
Jaja ik begrijp dat ik dan niet interessant genoeg danwel mooi ben. Maar je hebt toch een gesprek gevoerd.... in het echt loop je toch ook niet zomaar weg?
@STING; ja soms, soms nadat het allang zichtbaar is
Nee, en in het echt zit je ook niet ongegeneerd scheten te laten en verveeld in je neus te baggeren terwijl je in gesprek bent. Welcome to tha interwebzzz....quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef JCPepino het volgende:
Jaja ik begrijp dat ik dan niet interessant genoeg danwel mooi ben. Maar je hebt toch een gesprek gevoerd.... in het echt loop je toch ook niet zomaar weg?
Ik heb niet gezegd dat je niet mooi bent of een interessant persoon kan zijn. Je bent alleen op dat moment niet interessant voor haar. 2 totaal verschillende dingenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef JCPepino het volgende:
Mmm ja daar zit ook wel wat in inderdaad. Dan zal ik directer zijn dan de meesten. Vind het prima als ze zeggen; he ik vind jou echt ontzettend saai, maar nog een fijne avond he ;pquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het ook wel eens geprobeerd en het woord bijna nooit gracieus in ontvangst genomen
Een hoop gebitch en gezeik en ge-waarom-dan. Sorry, die blokkeer knop is dan gewoon makkelijker.
Dit geloof ik ook meteen. Als het je een hoop gehuil en gejeremieer opleveren gaat van wanhopige mannetjes die iedere vorm van trots en eigenwaarde kwijt zijn en het toch maar blijven proberen raak je dat ook vrij snel zat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het ook wel eens geprobeerd en het woord bijna nooit gracieus in ontvangst genomen
Een hoop gebitch en gezeik en ge-waarom-dan. Sorry, die blokkeer knop is dan gewoon makkelijker.
Heb je wel eens goed gekeken in de kroeg naar hoe sommige mannen een vrouw versierenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb echt zo vaak dat ik denk HOE KAN DIE ANDER DIT NOU EEN LEUK GESPREK VINDEN? BLOKKEER ME!! BLOKKEER ME DAN TOOOOCH?!!
Ook met dat negeren heb je er figuren bijzitten hoor...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit dat soort blokkeertaferelen. Als ik geen zin heb in een gesprek, reageer ik niet en dat is dan ook meteen het einde.
Ja en dan op fok weer lezen over hoe sommige mannen vrouwen als "leerprojectjes" behandelen. Of ffs hoe je het noemen wil.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed gekeken in de kroeg naar hoe sommige mannen een vrouw versieren![]()
![]()
En die signalen die die vrouwen geven worden zelfs niet begrepen door die mannen....het is eigenlijk gewoon leuk (en leerzaam
) om dat zo af en toe een avond te doen
Euhm nee. Het gesprek is gewoon pijnlijk ongemakkelijk soms. Met sommige mensen heb je gewoon geen klik. Wat is de schande in dat gewoon accepteren? "Wij zijn het blijkbaar niet voor elkaar. Gaat heen en vermenigvuldig u. (Maar niet met mij. Nee, ook geen oefensessie.)"quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:46 schreef JCPepino het volgende:
LOL klinkt meer alsof jij het dan expres doet DancingPhoebe... zoiets zeg maar http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-gretig-aftrek.dhtml
Had niet verwacht dat online het zo anders zou zijn dan gewoon in het normale leven. Snap er geen kut van blijkbaar ;p
Whut? Bestaat dat ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja en dan op fok weer lezen over hoe sommige mannen vrouwen als "leerprojectjes" behandelen. Of ffs hoe je het noemen wil.
Ik ben geen leerproject. Ik ben daar om pissdrunk te worden met m'n vrienden, te dansen en leuk te ouwehoeren met mensen die dat kunnen. Ik ben daar niet als proeftentamen
Heerlijk wijfje ben je ook, he.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja en dan op fok weer lezen over hoe sommige mannen vrouwen als "leerprojectjes" behandelen. Of ffs hoe je het noemen wil.
Ik ben geen leerproject. Ik ben daar om pissdrunk te worden met m'n vrienden, te dansen en leuk te ouwehoeren met mensen die dat kunnen. Ik ben daar niet als proeftentamen
Doen alsof je firefly niet kent. Kom nou.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Whut? Bestaat dat ook![]()
![]()
manmanman...
Absoluut... had alleen verwacht dat de meesten dat zouden zeggen. Sowieso als het niet loopt geef ik dat zelf ook aan, nodeloos lege woorden spuien heeft niemand baat bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euhm nee. Het gesprek is gewoon pijnlijk ongemakkelijk soms. Met sommige mensen heb je gewoon geen klik. Wat is de schande in dat gewoon accepteren? "Wij zijn het blijkbaar niet voor elkaar. Gaat heen en vermenigvuldig u. (Maar niet met mij. Nee, ook geen oefensessie.)"
Maar als ik het dan niet beëindig, dan ettert het maar door en door. Dat vind ik echt onbegrijpelijk.
Klopt en we weten allemaal:quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:03 schreef JCPepino het volgende:
[..]
Absoluut... had alleen verwacht dat de meesten dat zouden zeggen. Sowieso als het niet loopt geef ik dat zelf ook aan, nodeloos lege woorden spuien heeft niemand baat bij
Het verbaast me meer dat mannen dat laten blijkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Whut? Bestaat dat ook![]()
![]()
manmanman...
Euhm, reply is unrelated?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt en we weten allemaal:
Uiteindelijk ben je pas echt een koning als je een vrouw in bed weet te krijgen die voor de date GEEN speciaal/goed ondergoed heeft uitgezocht en nog net op het randje zit van ongesteld zijn...
Als je dan een vrouw in bed krijgt, dan ben je pas een smooth operator
doet me denken aan mijn eerste keer naaien. Met mijn uitgelubberde, elastiek-blootliggende Gino Santi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je pas echt een koning als je een vrouw in bed weet te krijgen die voor de date GEEN speciaal/goed ondergoed heeft uitgezocht en nog net op het randje zit van ongesteld zijn...
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaha, OMGquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hagenezen be likequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]soms he, soms kan je zo heerlijk uit de hoek komen
Ik liep paar weken terug een beetje te appen met een meid die ik ook irl ken, die was ook zo. Niet dat ze me ging blokkeren enzo, maar wel de hele tijd "sow heb je het druk?", "nu mag je wel antwoorden hoor", etc. Dan wel een 'quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook met dat negeren heb je er figuren bijzitten hoor...
''Ben je alweer online?''
.....
''Zo druk met de andere dames? ;-)''
.....
''Wel een beetje stil aan de andere kant...''
.....
''Pff, saai zo.''
.....
''Hallo?''
.....
''Ben je daar nog?''
.....
''HAALLOOOOOO!?''
Zucht. *block*
Die ''quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:47 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Ik liep paar weken terug een beetje te appen met een meid die ik ook irl ken, die was ook zo. Niet dat ze me ging blokkeren enzo, maar wel de hele tijd "sow heb je het druk?", "nu mag je wel antwoorden hoor", etc. Dan wel een '' erachter, maar toch. Dat maakt een vrouw zo vreselijk onaantrekkelijk, dat claimerige. Onzekerheid druipt ervan af. Ik heb mijn portie maar aan Fikkie gegeven
Dit is gewoon een afwijzing nav info van die vriendin van haar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Haha![]()
Wanneer je dat studium hebt bereikt moet je je afvragen of datingsites nog wel het juiste medium is.
Ik denk dat dat wel meevalt... Ik zou om diezelfde reden ook bepaalde vrouwen niet daten, ondanks dat ik vaak helemaal pro "awkward situaties" ben...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:18 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit is gewoon een afwijzing nav info van die vriendin van haar.
Als het een lekker wijf is zal je die vast niet daten om die reden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt... Ik zou om diezelfde reden ook bepaalde vrouwen niet daten, ondanks dat ik vaak helemaal pro "awkward situaties" ben...
Ik zou er iig niet op aansturen en ja zelfs nog de boot afhouden. Afhankelijk van hoe volhoudend ze is sluit ik het niet uitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als het een lekker wijf is zal je die vast niet daten om die reden.
Alleen maar leukquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:57 schreef Sannne het volgende:
Ik heb kriebels in mijn buik. En ben verrekte zenuwachtig
Eerste date?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:57 schreef Sannne het volgende:
Ik heb kriebels in mijn buik. En ben verrekte zenuwachtig
Neeh, vierde. Maar lang verhaal... Ging niet helemaal goed, maar toch weer wel. En nu gaan we eens echt praten over wat we willen en verwachten. En dat vind ik zo engquote:
Nou, ik hoop dat jullie dat na vandaag al snel achter jullie kunnen laten, nog veel te vroeg voor serieuze talkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Neeh, vierde. Maar lang verhaal... Ging niet helemaal goed, maar toch weer wel. En nu gaan we eens echt praten over wat we willen en verwachten. En dat vind ik zo eng
Neuh ik ken hem al zooo lang.. Juist wel goed dat we dat even bespreken!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat jullie dat na vandaag al snel achter jullie kunnen laten, nog veel te vroeg voor serieuze talk
Ah ok, klinkt idd verstandigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:31 schreef Sannne het volgende:
[..]
Neuh ik ken hem al zooo lang.. Juist wel goed dat we dat even bespreken!
Dat is wel op te lossen, Gewoon vooraf een gebaar afspreken zodat de ander weet wanneer die moet lachen. Eventueel een lachband meenemen als extra hulpmiddel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:37 schreef MissGump het volgende:
[..]
Die date wordt gegarandeerd kansloos!
qua humor![]()
Beste stalpotenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef Rickario het volgende:
Zo voelde ik me ook met die "strategische foto date" van een tijdje geleden
en
Gewoon altijd meelachen als ik lachquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is wel op te lossen, Gewoon vooraf een gebaar afspreken zodat de ander weet wanneer die moet lachen. Eventueel een lachband meenemen als extra hulpmiddel.
Totaal niet dus, maar dat is je punt waarschijnlijk.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:46 schreef Silenus het volgende:
Precies, met de ''punt" (vat je 'm, haha...hehehe....) naar voren.
"Je bent defensief" is waarschijnlijk vaag vrouweriaans voor ''er zit te weinig peper in je reet" oid. Je had iets assertiever moeten zijn?
Goed, daar is vast wat voor te zeggen, maar of zij het ook zo bedoelde zal natuurlijk altijd in nevelen gehuld blijven. Wat nog maar een geluk is, want je tactiek wijzigen op grond van één matige wedstrijd is ook weer overtrokken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:04 schreef Weissman het volgende:
Dat is wel een hele nette manier om te zeggen dat iemand een zacht ei is![]()
firefly, is that you ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef hobmosbel het volgende:
Ach flikker toch op met die datingsites. Haal dat mobieltje eens van je oor, loop eens naar buiten en praat met mensen. In het echt, niet via internet.
Succes.
Vuurvliegjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef hobmosbel het volgende:
Ach flikker toch op met die datingsites. Haal dat mobieltje eens van je oor, loop eens naar buiten en praat met mensen. In het echt, niet via internet.
Succes.
of je gaat serieus in op een grapje omdat jij dát leuke humor vindt en vervolgens denkt iedereen dat je dom bent. Of defensiefquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:42 schreef conleche het volgende:
In mijn woordenboek is defensief een ander woord voor het niet begrijpen van mijn soms cynische humor door ergens serieus op in te gaan daar waar ik alleen zat te fucken.
Deze zin zou een komma kunnen gebruiken.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of je gaat serieus in op een grapje omdat jij dát leuke humor vindt en vervolgens denkt iedereen dat je dom bent. Of defensief
ik doe het anders, ik maak écht een grapje, niemand snapt dat het een grapje was, vervolgens zeg ik dat het een grapje was en gelooft nog niemand mequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Qua humor doe ik zelf altijd aan post hoc herinterpretatie. Iets roepen en dan achteraf zeggen dat het maar een grapje was. Als het verkeerd valt.
Ik dacht van jou juist altijd dat je autistisch was omdat je juist zo vaak serieus op dingen ingaat die overduidelijk niet serieus bedoelt zijn. Maar eh, dat is dan een grap op een grap? Of doe je ook aan post hoc herinterpretatie? Beetje een Droste-effect zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe het anders, ik maak écht een grapje, niemand snapt dat het een grapje was, vervolgens zeg ik dat het een grapje was en gelooft nog niemand me
nee hoor, zo erg is het nou ook weer niet![]()
WIE HEEFT JOU VERTELD DAT IK EET? HE? HE? NOU?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:28 schreef BeamofLight het volgende:
Defensief: wat vind jij lekker qua eten? Italiaans soms?
dat dus ja, ik vind dat grappigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht van jou juist altijd dat je autistisch was omdat je juist zo vaak serieus op dingen ingaat die overduidelijk niet serieus bedoelt zijn. Maar eh, dat is dan een grap op een grap? Of doe je ook aan post hoc herinterpretatie? Beetje een Droste-effect zo.![]()
*hoofd duizelt*
Overigens niks mis met een elkaar een beetje bitchen tijdens een datequote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:19 schreef Silenus het volgende:
Dat kan ook defensief zijn inderdaad....als een vrouw je een beetje gaat dissen en je gaat je dan serieus verdedigen is dat zo onaantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat dus ja, ik vind dat grappig![]()
mensen hebben vaak wat tijd nodig om daaraan te wennen, of ze wennen er gewoon nooit aan, dat gebeurt ook.
En sóms heb ik idd niet in de gaten dat iemand anders een grapje maakt en ga ik er daardoor serieus op in...
Om het makkelijk te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |