Ja, het is duidelijk dat de dame in kwestie inderdaad haar vak van teksten schrijven goed verstaat. Als ze de zelfde kwaliteit kan leveren bij die afslank cursus.... Dan die B&B die het goed doet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:06 schreef teun1990 het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=5781
Goede rente, goed verhaal, meerdere vormen van inkomen en zelfs wanneer de verwachte groei niet gehaald wordt is er geen probleem.
Soms heb ik ook wel het idee dat die leningen nog van voor de crisis zijn ofzo en daarom ook wat hoger.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef nikao het volgende:
[..]
Toch snap ik die herfinanciering nooit zo goed. Lijkt me toch sterk dat ze nu meer betalen dan 9% voor die financiering? Als dat wel het geval is, dan ziet de bank het dus ook niet zo rooskleurig in?
Ik bedoelde meer dat ik een toezegging heb gedaan, maar dat ik ook graag een mogelijkheid zie om die toezegging te annuleren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:20 schreef fingie het volgende:
[..]
Als het project nog niet vol zit zou je misschien ook GvE kunnen vragen of het mogelijk is om de toezegging te annuleren. Geen idee of ze eraan meewerken maar als je het niet vraagt weet je het niet.
Een manier om van investeringen af te raken zou wel een mooie toevoeging zijn. Al denk ik dat dit lastig is voor GVE. Ik denk dat ze nog te klein zijn (qua aantal investeerders) om onderling door te kunnen verkopen op de manier zoals isepankur. Naast aanbod moet er natuurlijk wel voldoende vraag zijn.
Ja, ik snap dat dat prettig zou zijn, maar daarmee duurt het proces nog langer voor de investeerders, de leners weten dan bij 100% volschrijven nog niet of het wel doorgaat. En ik zou ook flink balen als ik denk een leuke investering te hebben gedaan, maar doordat andere investeerders van gedachten veranderen is dat ineens teniet gedaan!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik een toezegging heb gedaan, maar dat ik ook graag een mogelijkheid zie om die toezegging te annuleren.
Mee eens, en daarnaast vergeten heel veel mensen dat de belastingen ook zorgen dat er in NL minder verschil is tussen arm en rijk, waardoor we goede gezondheidszorg, goed onderwijs, goede justitie en politie, een goed wegennet en andere goede basisvoorzieningen. Om nog maar te zwijgen van weinig bedelaars en daklozen. Belastingen zijn ook ergens goed voor!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ach, het is zo slecht nog niet in Nederland. Zo kreeg ik op mijn zonnepanelen naast 1850 euro subsidie (rijks- en gemeentelijke subsidie) nu ook nog eens ruim 800 euro terug omdat ik zogenaamde BTW-ondernemer ben.
Het probleem is juist dat ik er nu voor kan kiezen om het geldbedrag uiteindelijk niet over te schrijven, en het project nog een keer opengezet moet worden voor nieuwe investeerders. Als ik tussentijds kan annuleren heb je die onzekerheid niet/minderquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:53 schreef mesaana het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat dat prettig zou zijn, maar daarmee duurt het proces nog langer voor de investeerders, de leners weten dan bij 100% volschrijven nog niet of het wel doorgaat. En ik zou ook flink balen als ik denk een leuke investering te hebben gedaan, maar doordat andere investeerders van gedachten veranderen is dat ineens teniet gedaan!
En ze geven je uitgebreid de mogelijkheid om van gedachten te veranderen, doordat je bij investeren eerst moet inloggen, dan akkoord geven (vinkje) en dan daarna ook nog op de bevestigingslink te klikken in je mail. Als je niet zeker bent, doe het dan gewoon niet.
Lijkt mij dat, als ze instellen van dat je kunt cancelen van je investering, het alsnog gaat voorkomen dat mensen het geld niet overmaken. Tot wanneer zou dat cancelen dan kunnen in jou optiek? Krijg je dan daarna de verplichting tot overmaken als je niet gecanceld hebt en GvE zodanig dan een deurwaarder op je dak kan sturen ?? Dat maakt de procedure dan natuurlijk nog langer dan even snel weer openstellen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat ik er nu voor kan kiezen om het geldbedrag uiteindelijk niet over te schrijven, en het project nog een keer opengezet moet worden voor nieuwe investeerders. Als ik tussentijds kan annuleren heb je die onzekerheid niet/minder
Misschien heb je wel gelijk dat het dan een tikkie bureaucratisch wordt, terwijl het nu relatief laagdrempelig is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:44 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Lijkt mij dat, als ze instellen van dat je kunt cancelen van je investering, het alsnog gaat voorkomen dat mensen het geld niet overmaken. Tot wanneer zou dat cancelen dan kunnen in jou optiek? Krijg je dan daarna de verplichting tot overmaken als je niet gecanceld hebt en GvE zodanig dan een deurwaarder op je dak kan sturen ?? Dat maakt de procedure dan natuurlijk nog langer dan even snel weer openstellen.
Hallo meneer 005256quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:03 schreef Blik het volgende:
Die Kleine Dreumes is op zich wel interessant vind ik. Zijn bekende producten die ze maken, zijn aan het uitbreiden, goede adviseurs in dienst. Ook herkenbare producten als je een kleine hebt.
Ik heb geļnvesteerd in ieder geval
neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel 1 van de andere 3
Je moet je risico natuurlijk goed spreidenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee ook nietBlik houdt wel van een vast investeringspatroon (op 3 uitzonderingen na)
Zo is datquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Je moet je risico natuurlijk goed spreiden
Ik ook precies dat :p En ik weet ook dat het nergens op slaat en je eigenlijk het beste gewoon random in elk project 100,- zou moeten stoppen omdat je er zelf toch geen extra kosten en werk aan hebt maar ik heb ook dat gevoel dat die maandopbrengsten dan te laag zijn wil minimaal wel 10,- per maand per project.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef BliepTuut het volgende:
Ik heb nu ook relatief flinke bedragen in projecten zitten, omdat ik om de een of andere reden wel substantiėle maandbedragen wil krijgen. Anders krijg je zulke kleine bedragjes! Slaat nergens op, maar toch houd ik me er mee bezig. Spreiding zou eigenlijk beter zijn, ja.
Wat is voor jou een beweegreden om daar in te stappen? Want als je weinig inlegt zal het op je complete vermogen nauwelijks impact hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ga vanmiddag even kijken bij Isepankur, even doorlezen en aanmelden en dan met een klein bedrag beginnen en zo'n automagisch profiel aan maken.
Ik begin sowieso met een kleine bedrag en als het goed loopt verhoog ik dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef RicDan het volgende:
[..]
Wat is voor jou een beweegreden om daar in te stappen? Want als je weinig inlegt zal het op je complete vermogen nauwelijks impact hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |