SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
3* WF is beter dan de gemiddelde linkspootquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Honda is wel kanker. 3/3 en H/L work rates.
![]()
Vorig jaar was hij wel chill, maar toen had hij nog wel 4* wf en h/m workrates geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Honda is wel kanker. 3/3 en H/L work ratesAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik snap niet dat Honda geen 4*/4* heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef AntiHero het volgende:
[..]
3* WF is beter dan de gemiddelde linkspoot.
![]()
Bij Japanners kijkt EA niet zo nauw.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Honda geen 4*/4* heeft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat merk ik wel bij Kagawaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij Japanners kijkt EA niet zo nauw.![]()
Had geen zin om zo vroeg al te investeren..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen McGeady, geen Stokes, geen Keane, geen Coleman![]()
Given is prima op te pikken. Ireland, Hoolahan, Gibsonquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had geen zin om zo vroeg al te investeren..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Foto gemaakt van achter een hek of een net ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je deze met instagram genomen? Leuk filtertje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geknipt, en geupload via tinypic ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je deze met instagram genomen? Leuk filtertje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil nog steeds een keer iets bouwen met wat Senegalezen achterin en in ieder geval Diame op het middenveld, maar kan echt nooit iets fatsoenlijks bedenken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik ooit een foto van mijn penis ga delen dan upload ik hem ook via tinypicquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geknipt, en geupload via tinypic ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn overall best veel goede Senegalezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil nog steeds een keer iets bouwen met wat Senegalezen achterin en in ieder geval Diame op het middenveld, maar kan echt nooit iets fatsoenlijks bedenkenVaak als ik een team met zo'n dude aan het bouwen ben dan linkt iets ineens niet en blijkt het een Kameroener te zijn oid
![]()
![]()
Ja ik mis het chemsysteem van andere jaren zo erg..dan had ik echt leuke teams kunnen bouwen met een mix van Kameroen en Senegal ofzo..nu loop ik steeds vast. Al kan ik best leven met 1x 7/8 chem bij een back ofzo..maar zelfs dan..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn overall best veel goede SenegalezenVaak als ik een team met zo'n dude aan het bouwen ben dan linkt iets ineens niet en blijkt het een Kameroener te zijn oid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag toch echt hopen dat ze volgend jaar die 1,5 linkjes terugbrengen idd. Dit is ronduit kut.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik mis het chemsysteem van andere jaren zo erg..dan had ik echt leuke teams kunnen bouwen met een mix van Kameroen en Senegal ofzo..nu loop ik steeds vast. Al kan ik best leven met 1x 7/8 chem bij een back ofzo..maar zelfs dan..![]()
De naam van de site lijkt inderdaad prima te passen bij de eigenschappen van het onderwerpquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik ooit een foto van mijn penis ga delen dan upload ik hem ook via tinypic [ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toch missen we 1 Senegalees: KandjiAls we dat Eredivisietoernooi gaan houden, moet je dan ook spelers van de andere 7 clubs op de bank hebben? Ik twijfel nog over mijn team maar ik denk dat het zoiets wordt:
O wacht, 2 Utrecht-spelers![]()
![]()
Geen Lurlingquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch missen we 1 Senegalees: KandjiAls we dat Eredivisietoernooi gaan houden, moet je dan ook spelers van de andere 7 clubs op de bank hebben? Ik twijfel nog over mijn team maar ik denk dat het zoiets wordt:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, ze hebben me door
Feyenoord Rotterdam![]()
Maar toch al die be like pagina's zijn echt pure aids. Die mogen ze nu wel afschaffenFeyenoord Rotterdam![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, ze hebben me door
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
https://www.facebook.com/#!/Theikebelike?fref=ts
Te grappig dit
Maar ik denk niet dat jullie het kunnen lezen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind dat soort dingen vaak echt leuk omdat ze zo herkenbaar zijn. Het zijn alleen vaak van die gerecyclede grappen alleen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Fuszy het volgende:
Maar toch al die be like pagina's zijn echt pure aids. Die mogen ze nu wel afschaffen
Deze twitter volg ik ook al heel lang..zo vaak geniale dingen
https://twitter.com/VandiemensendieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tatta's be like was na 2 dagen al niet leuk meer. Niet omdat ik er niet tegen kan ofzo (dat word meteen gezegd als mensen zeggen dat iets niet waar/grappig is) maar het is allemaal te ver gezocht of gewoon niet herkenbaar zoals de eersten dat wel waren. Deze Studenten be Like is nog wel ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Fuszy het volgende:
Maar toch al die be like pagina's zijn echt pure aids. Die mogen ze nu wel afschaffen![]()
Was gisteren sushi eten (GJE'tje idd onder een wedstrijd) en toen zag je ook al die tattas be like, apart afrekenen enz. Dat is wel herkenbaar. Kan er af en toe wel om lachen, maar ik vind het super irritant dat mijn hele timeline vol staat met 600 van die plaatjes per dagquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tatta's be like was na 2 dagen al niet leuk meer. Niet omdat ik er niet tegen kan ofzo (dat word meteen gezegd als mensen zeggen dat iets niet waar/grappig is) maar het is allemaal te ver gezocht of gewoon niet herkenbaar zoals de eersten dat wel waren. Deze Studenten be Like is nog wel ok.
Feyenoord Rotterdam![]()
Oh, deze is max 2 per dag ofzo. En als ik het niet meer leuk vind is het ook zo weer wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was gisteren sushi eten (GJE'tje idd onder een wedstrijd) en toen zag je ook al die tattas be like, apart afrekenen enz. Dat is wel herkenbaar. Kan er af en toe wel om lachen, maar ik vind het super irritant dat mijn hele timeline vol staat met 600 van die plaatjes per dag![]()
![]()
Ik weet dus niet of we dat Eredivisietoernooi echt gaan doen.. ik ga dat team natuurlijk niet gebruiken, ik moet nog even puzzelen want ik wil geen Demouge als spits.![]()
Fifa 13? dus TOTS?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs nog meer betaaldFeyenoord Rotterdam![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mis Fifa 13 echt helemaal niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs nog meer betaald
Kanker Welliton en Emenike![]()
Boeiend. Daarvoor had je Nilmar, dit jaar heb je ook weer andere gasten. Ieder jaar zijn er toch weer nieuwe pacehoeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik mis Fifa 13 echt helemaal niet.
Kanker Welliton en EmenikeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet dat zo? Oke.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kanker Welliton en Emenike
Ieder jaar is het wel wat anders. Remy en Ibarbo zijn de Wellitons van FUT14.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kanker. Een klein woordje met grote gevolgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kanker Welliton en Emenike
Feyenoord Rotterdam![]()
Sorryquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet dat zo? Oke.
Ieder jaar is het wel wat anders. Remy en Ibarbo zijn de Wellitons van FUT14.frustrerend gewoon die gasten.
Ben blij dat bij Fifa 14 pees niet zo belangrijk meer is.![]()
Ik vind het serieus niet leuk dat het hier zo vaak wordt gezegd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kanker. Een klein woordje met grote gevolgen![]()
Ligt eraan hoe het gezegd wordt. Dat een troll moet opkankeren vind ik wel terecht. Of dat iemand een kankerjong is. Tja af en toe is dat ook zo. Net als die kanker emenike e.d. tjaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus niet leuk dat het hier zo vaak wordt gezegd.Feyenoord Rotterdam![]()
Imagine Emenike in Fifa 14... 90 pees en 90 strength.... daar ben ik niet klaar voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het gezegd wordt. Dat een troll moet opkankeren vind ik wel terecht. Of dat iemand een kankerjong is. Tja af en toe is dat ook zo. Net als die kanker emenike e.d. tja![]()
![]()
Volgens mij kun je je punt ook prima maken zonder dat woord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het gezegd wordt. Dat een troll moet opkankeren vind ik wel terecht. Of dat iemand een kankerjong is. Tja af en toe is dat ook zo. Net als die kanker emenike e.d. tjaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benteke abuse is veel erger dan Welliton abuse, vooral omdat Benteke meer shit veroorzaakt waar je (of ik iig) helemaal niets aan kan doen. In de pacehoer val lopen is vaak eigen schuld.
En Agbonlahor in FUT 12 was ook erger dan Welliton in FUT 13.
Welliton was ook gewoon een fijne speler met perfecte work rates en 4/4*, nog steeds lijkt hij me best goed.![]()
Zie PIquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je punt ook prima maken zonder dat woord.
en kloptFeyenoord Rotterdam![]()
Die wel ja. Maar van de week ook deze:quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan hier toch wel om lachen hoor, maar je moet er gewoon die leuke 10% uitpikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal geen humor/herkenning hierin. Dat van die prullenbak, ja ok. Maar dat doen ze volgens mij overal? En dat met die kont, is dat niet iets van blanken ipv tatta's? Van mij zelf mag er wel wat meer bil zijn hoor![]()
![]()
Ik vind Benteke eigenlijk helemaal niet lastig af te stoppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Benteke abuse is veel erger dan Welliton abuse, vooral omdat Benteke meer shit veroorzaakt waar je (of ik iig) helemaal niets aan kan doen.
In de pacehoer val lopen is vaak eigen schuld.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die wel ja. Maar van de week ook deze:broodje kaassoufle is best lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal geen humor/herkenning hierin. Dat van die prullenbak, ja ok. Maar dat doen ze volgens mij overal? En dat met die kont, is dat niet iets van blanken ipv tatta's? Van mij zelf mag er wel wat meer bil zijn hoor
Had iemand me een keer aangeraden, dus maar geprobeerd. Alleen met pindasaus/satésaus nog nooti geprobeerd
Feyenoord Rotterdam![]()
Al mijn verdedigers krijgen spontane schouderaids als ze met hem in zo'n schouder aan schouder duel zitten, tot het moment dat ze in elkaar storten en Benteke rustig kan verder wandelen
Om te zwijgen over CB's die helemaal niet dekken, maar over de achterlijn lopen bij een cross of stil blijven staan en niet eens meespringen (voor zover dat uberhaupt nut zou hebben tegen Benteke).![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die wel ja. Maar van de week ook deze:Ja deze zijn allemaal kut idd. Ik zag er ook eentje met Tatta's be like: OntbijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal geen humor/herkenning hierin. Dat van die prullenbak, ja ok. Maar dat doen ze volgens mij overal? En dat met die kont, is dat niet iets van blanken ipv tatta's? Van mij zelf mag er wel wat meer bil zijn hoor
En dan een blikje energy en frikandelbroodje..dat zie ik hier in NL toch wel meer "culturen" doen hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk maar naar DS. Die pakt er alleen doritos bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja deze zijn allemaal kut idd. Ik zag er ook eentje met Tatta's be like: Ontbijt
En dan een blikje energy en frikandelbroodje..dat zie ik hier in NL toch wel meer "culturen" doen hoorFeyenoord Rotterdam![]()
Belachelijk overpowered dit jaar ja. Hij is nu beter/fijner dan zijn TOTS van vorig jaar imoquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Al mijn verdedigers krijgen spontane schouderaids als ze met hem in zo'n schouder aan schouder duel zitten, tot het moment dat ze in elkaar storten en Benteke rustig kan verder wandelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
"DS2 be like" kan wel wat mooie memes opleveren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het enige waar ik aids van krijg is die vervloekte auto switch en die me dan bij crosses niet terug laat switchen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Om te zwijgen over CB's die helemaal niet dekken, maar over de achterlijn lopen bij een cross of stil blijven staan en niet eens meespringen (voor zover dat uberhaupt nut zou hebben tegen Benteke).![]()
ik snap het niet meertwitter:josverveen twitterde op donderdag 23-01-2014 om 10:17:17Huh? Aboutaleb verklaart net dat supporters #Ajax niet vóór november 2014 willen praten over toelaten uitpubliek bij klassieker. #Feyenoord reageer retweet
. Waarom dat doek dan gisteren.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat + spelers die helemaal stil staan en ik niet kan besturen ook al zijn ze geselecteerd. Pas als de bal ze voorbij is gaan ze ineens lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het enige waar ik aids van krijg is die vervloekte auto switch en die me dan bij crosses niet terug laat switchen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ze hadden een be like pagina gemaakt van een collega van mij. Leverde ook mooie memes opquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef Tim86 het volgende:
"DS2 be like" kan wel wat mooie memes opleveren. Na ruim 100 likes en veel foto's ging die toch offline. De grap had alweer te lang geduurd
Feyenoord Rotterdam![]()
Hier precies zo, benteke wint het in schouder duel 9/10 ook gewoon van hummels..(beide gewoon 90 strength)quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Om te zwijgen over CB's die helemaal niet dekken, maar over de achterlijn lopen bij een cross of stil blijven staan en niet eens meespringen (voor zover dat uberhaupt nut zou hebben tegen Benteke).
en op een gegeven moment komt hummels ten val en benteke loopt rustig door
ik vrees altijd als ik hem in het mijn tegenstanders fut team zie xD..
misschien moet ik hem zelf ook maar eens naast gomez gooien...![]()
Is goed, trade offer hem even op mijn Breuer (20k BIN) want mn TP zit vol.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Mag ik iemands TOTY Ibra lenen ? Mag je mijn TOTY Lahm lenen.
gr gr![]()
Veel bronze packs geopend?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is goed, trade offer hem even op mijn Breuer (20k BIN) want mn TP zit vol.
Contracten gaan de laatste tijd ook nooit wegFitnesses soms ook niet eens of ze gaan voor 150.
![]()
Gister -25k gegaan, maar je krijgt steeds wel iets terug uit die packs dus denk zo'n 30-35k aan 400c packs.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel bronze packs geopend?
Contracten gaan de laatste tijd ook nooit wegFitnesses soms ook niet eens of ze gaan voor 150.
![]()
Had gisteren een IF Vidal voor 240k gekocht, 10 minuten later voor 264k verkocht. Dat was net iets goedkoper dan de goedkoopste BIN. Nu is de goedkoopste BIN 315k...![]()
Is ook qua stats echt een geweldenaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Had gisteren een IF Vidal voor 240k gekocht, 10 minuten later voor 264k verkocht. Dat was net iets goedkoper dan de goedkoopste BIN. Nu is de goedkoopste BIN 315k...![]()
's Nachts worden er denk ik minder packs etc geopend, en mensen gaan slapen dus zetten langer hun spelers erop ipv elk uur goedkoper.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Pff, dan kan ik hem niet eens betalen (zonder iets te verkopen), moet flink omlaag. EA waar blijven de happy hours.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Goedkoopste BIN is nu 355k...
De nieuwe laagste BIN functie op futhead lijkt overigens beter te werken dan die op utt
edit. o 311k is Xdoos natuurlijk![]()
Kameniquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef DutchSL het volgende:
Hier een Afrikanen hybrid :
[ afbeelding ]
vandermarretje op GK.![]()
![]()
![]()
hij is alleen maar duurder geworden vannacht. voor me gevoel worden er ook niet veel pakjes geopendquote:![]()
Doe er is wat aan danquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij is alleen maar duurder geworden vannacht. voor me gevoel worden er ook niet veel pakjes geopend![]()
Ja ik kan hem nu precies halen. Maar dan heb ik helemaal niets meer over. Maar dat hij er gaat komen is zeker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pff, dan kan ik hem niet eens betalen (zonder iets te verkopen), moet flink omlaag. EA waar blijven de happy hours.![]()
Maver plsquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb SIF Adebayor in me pakje gehad gisteravond. ik heb em al![]()
Serie A verdediging is ook zwaar overpowered. Speel met constant - chiellini- if benattia - sif maicon en heb nog nooit moeilijk gehad tegen die spelers. Als zo'n benteke zijn duels gaat verliezen is die totaal nutteloos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Wat ik bij deze fifa erg frustrerend vinden is dat spelers stoppen met rennen als de bal over ze heen gaat. Vorig jaar wist je dat je de bal kwijt was zodra ze er overheen sprongen. Nu kijken ze naar de bal als hij over hun heen gaat en om een of andere reden verliezen ze dan hun snelheid. Kijken en rennen gaat blijkbaar niet samen.![]()
Handmatig met spitsen meelopen en de trigger gebruiken om druk te zetten op de mensen met de bal. Dan heb je hier bijna nooit last van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat ik bij deze fifa erg frustrerend vinden is dat spelers stoppen met rennen als de bal over ze heen gaat. Vorig jaar wist je dat je de bal kwijt was zodra ze er overheen sprongen. Nu kijken ze naar de bal als hij over hun heen gaat en om een of andere reden verliezen ze dan hun snelheid. Kijken en rennen gaat blijkbaar niet samen.![]()
Verdedigend? Of aanvallend?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Aanvallend vooralquote:Het zijn vaak ballen op de spitsen/wingers. Die geef ik dan met LB+Y mee langs de flanken. Als ze dan net voor de verdediger lopen en ik zie dat ze omhoog kijken dan weet ik dat ik fucked ben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Handmatig met spitsen meelopen en de trigger gebruiken om druk te zetten op de mensen met de bal. Dan heb je hier bijna nooit last van.![]()
Ziek dit. Het is natuurlijk belangrijk dat de Robert M's van deze wereld gepakt worden, maar dit soort berichten laten wel zien hoe gemakkelijk het is om een man erin te luizenquote:Een 42-jarige Antwerpenaar is in hoger beroep vrijgesproken van verkrachting, toen bleek dat één zijn vermeende slachtoffers nog maagd is.
De man werd beschuldigd van de verkrachting van twee schoonzussen en aanranding van zijn eigen kinderen, schrijft HLN. Hem werd de eerste keer dat de zaak voorkwam tien jaar cel en een terbeschikkingstelling van de strafuitvoeringsrechtbank van nog eens tien jaar opgelegd.
De advocaat van de man stelde echter dat de man, die huwelijksproblemen had met zijn vrouw, het slachtoffer was geworden van een complot van zijn schoonfamilie. In hoger beroep is de man, nadat hij een jaar lang vast had gezeten, alsnog vrijgesproken, toen het hof oordeelde dat de feiten inderdaad onvoldoende bewezen waren.
Zwakbegaafde schoonzus
De Antwerpenaar zou zijn twee schoonzussen, waarvan één zwakbegaafd, verkracht hebben, zo stelde de schoonfamilie. De zwakbegaafde schoonzus verklaarde dat hij haar sinds haar twaalfde meermalen vaginaal en anaal verkracht zou hebben. Onderzoek wees later echter uit dat zij nog maagd was en dat niks op langdurig seksueel misbruik wees. Haar zus kwam niet verder dan een verklaring dat de man haar eens geprobeerd had een zuigzoen te geven.
Kinderen beïnvloed
De schoonfamilie van de man beschuldigde hem ook van het aanranden van zijn drie kinderen. Tijdens het eerste verhoor vertelde zijn 4-jarige dochter dat haar vader haar weleens kusjes gaf op de arm. Zij ontkende daarbij echter dat hij dit ook op andere plekken deed. De schoonmoeder zei daarop dat haar kleindochter niet alles verteld had. Bij een tweede verhoor legde het kind vervolgens wel belastende verklaringen af.
Het hof meent achteraf dat dit wees op beïnvloeding en manipulatie van het kind.
De andere kinderen van de man, een zoon van 8 en een dochter van 13, zou hij zuigzoenen op de armen, nek, benen en voeten hebben gegeven. Het hof wil in die gevallen echter niet van aanranding spreken, omdat dit in speelse situaties gebeurd zou zijn.
De advocaat overweegt een klacht tegen de schoonfamilie in te dienen.![]()
![]()
Mensen kunnen ook niet eens gewoon effe normaal doen... ziekmakend dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ziek dit. Het is natuurlijk belangrijk dat de Robert M's van deze wereld gepakt worden, maar dit soort berichten laten wel zien hoe gemakkelijk het is om een man erin te luizen![]()
Ik heb vaak dat ze na een terugkaatsende bal en vooral na een corner gewoon freezen. Je kan dan een seconde gewoon niet bewegenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
![]()
Je kunt toch niet op start rammen als je geen balbezit hebt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Of mensen die op start gaan drukken op beslissende momenten... Zielig volk is dat...![]()
reboundsquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je kunt toch niet op start rammen als je geen balbezit hebt?![]()
Hm, die mensen ben ik nog niet tegen gekomen.quote:
Wel mensen die boos worden elke keer als je scoort.
Of mensen die gaan "Shhh"-en als ze 6-1 achter staan.![]()
Ik heb zelden gehad dat iemand nog doorspeelt als ie 5-0 achterstaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hm, die mensen ben ik nog niet tegen gekomen.
Wel mensen die boos worden elke keer als je scoort.
Of mensen die gaan "Shhh"-en als ze 6-1 achter staan.![]()
Als je daar mee bezig bent terwijl je eigenlijk moet verdedigen, gaat dat echt wel ten koste van je verdediging.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
- moment voordat ze een steekpass willen geven in de hoop dat je ineens verkeerd looptNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een stiftje in de 90e minuut met Iniesta is dan wel weer heerlijk! Wat een baas is dat zeg.
Jammer dat zijn volleys alleen niet zo goed zijn.
Na 14 wedstrijden:
Iniesta 9 goals 2 assists
Benzema 9 goals 8 assists
Had dat toch anders verwacht. Maar Iniesta staat altijd op de goede plek om de afvallende bal te pakken.![]()
Benzema als enige spits? Is dan wel redelijk muntjes maat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Een stiftje in de 90e minuut met Iniesta is dan wel weer heerlijk! Wat een baas is dat zeg.
Jammer dat zijn volleys alleen niet zo goed zijn.
Na 14 wedstrijden:
Iniesta 9 goals 2 assists
Benzema 9 goals 8 assists
Had dat toch anders verwacht. Maar Iniesta staat altijd op de goede plek om de afvallende bal te pakken.![]()
O in algemeen beschaafd nederlands is dat gewoon mondjesmaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, dat is Limburgs voor dat het best weinig is.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Mondjesmaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, dat is Limburgs voor dat het best weinig is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond hem wel mooi. Ik wist wel wat je bedoelde uiteraard maar had het nog nooit zo gezien
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja laatste paar potjes in divisie 1 gisteren gingen behoorlijk kut. Hij liep tot 7-8 wedstrijden 1 op 1. Maar met zoveel assists is het toch wel een erg effectieve spits.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Benzema als enige spits? Is dan wel redelijk muntjes maat.
Iniesta doet het in ieder geval er goed maar om onbekende reden wil ik hem toch vervangen... Als ik na IF Vidal nog wat coins over heb ga ik hier misschien voor sparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Tobi-wan op 23-01-2014 14:07:48 ]![]()
Bel ik naar mijn werk toe. Krijg ik een klant aan de lijn ipv een medewerkerde fuck.
Feyenoord Rotterdam![]()
oh ja die heb je ook nog. dacht alleen even aan Dembele of Paulinho maar Eriksen is wel wat beterquote:![]()
Ik ben na ongeveer 10 potjes nog ongeslagen met mijn karperteam
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen is ook maar kut met FIFA dit jaar![]()
Grootste baas deze fifa is toch wel Jidayi, 64 bronze rated gaat moeiteloos mee in m'n Gold teams
Nietesquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen is ook maar kut met FIFA dit jaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En zijn passing is ook erg lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is zo ontzettend slap alleen zijn 5* WF zijn wel chillNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Passing, 4* skills en weak foot idd, maar de rest viel echt tegen helaas. Schot ook matigquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En zijn passing is ook erg lekker.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat houdt de stat finishing eigenlijk in? Is dat echt voor het afmaken binnen de 16 en is long shots dan voor schoten van buiten de 16?
Zit even de stats van SIF Sanchez & SIF Pedro te vergelijken. Zit te twijfelen of ik Switch Wings moet gebruiken. Pedro heeft meer finishing, maar ook weer betere crossing. Long shots is gelijk en Sanchez heeft meer shot power.
Aangezien mijn assists voornamelijk van rechts komen zou het logischer zijn om Pedro daar neer te zetten... Moet ik binnenkort maar eens uitproberen.![]()
Ik gebruik Eriksen al sinds week 1 in mijn team, best over hem te spreken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Passing, 4* skills en weak foot idd, maar de rest viel echt tegen helaas. Schot ook matig
Denk dat ik binnenkort eens Nasri ga proberen, gewoon voor de verandering.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. Is eens bevestigd door EA.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat houdt de stat finishing eigenlijk in? Is dat echt voor het afmaken binnen de 16 en is long shots dan voor schoten van buiten de 16?![]()
IF Lichtsteiner blijft maar hangen op 15k. Had wel verwacht dat hij nog zou stijgen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah ok. Blijft een twijfelgevalletje. Pedro kan op links met 5* weak foot ook nog wel goede crosses afleveren. Als ik Sanchez daar neer zet met 3* zal dat wel minder zijn...quote:
Ik ga vanmiddag nog wel even aankloten.![]()
Dan moet-ie nog een beetje dalenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
60k budget voor SIF Adebayor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb 80k, maar dat heb ik er niet voor over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet-ie nog een beetje dalen![]()
Wat zijn je ervaringen met Nasri?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb 80k, maar dat heb ik er niet voor over.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon Negredo daar neerzetten. Chiellini en Bonucci even omwisselen. Linkspoot op links rechtspoot op rechts.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb 80k, maar dat heb ik er niet voor over.![]()
Geen idee, nog niet gebruikt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat zijn je ervaringen met Nasri?
Heb het overigens al opgelost. De witte Adebayor.![]()
![]()
Heb al een team met Negredo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon Negredo daar neerzetten. Chiellini en Bonucci even omwisselen. Linkspoot op links rechtspoot op rechts.![]()
Dit jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:47 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Of Jovetic, hij is zo ontzettend goed.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://gph.is/LYnR0Aquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:47 schreef Maver24 het volgende:
het is even tijd voor
http://giphy.com/gifdanceparty/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke van de 433 varianten vinden jullie het fijnst spelen?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die met CAM.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Welke van de 433 varianten vinden jullie het fijnst spelen?![]()
Met de punt naar voren. (4) is dat geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Welke van de 433 varianten vinden jullie het fijnst spelen?PSN: DePresident_![]()
(4) en (5)quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
433(3). Zoveel stabieler dan 433(4) imo en je CM speelt nog steeds als een playmaker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Welke van de 433 varianten vinden jullie het fijnst spelen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga weer eens winst maken op Umtiti aka Oemtietiequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef The_Yakuza het volgende:
YES! Cunningham voor 1.500 coins! Moneh maken als een gek![]()
![]()
Dit. 433(4) is veel te countergevoeligquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
433(3). Zoveel stabieler dan 433(4) imo en je CM speelt nog steeds als een playmaker.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Heb jij wel eens met Jidayi gespeeld?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga weer eens winst maken op Umtiti aka Oemtietie
Echt een bronze koning
Die gekke Gotoku tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga weer eens winst maken op Umtiti aka OemtietieGRAAG VERWIJDEREN![]()
De standaard 433 met een allrounder op CCM (Guarin/Vidal bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Alleen in FUT12.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb jij wel eens met Jidayi gespeeld?
Echt een bronze koning![]()
grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik zou daar geen probleem mee hebben hoor. Dan zou ik mijn kids wat vaker op gaan halen. Mag de vrouw wat anders doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Grandesco het volgende:
[Pic] Kleuterjuf (23) weg om sexy foto's
Tetten.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik dit posten of ben ik dan meteen weer arrogant?![]()
![]()
Toch wel leuk dat Instagram.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Grandesco het volgende:
[Pic] Kleuterjuf (23) weg om sexy foto's
Tetten.![]()
Alleen bij attribute kaarten werken die dingen toch? Dus als je 50% hebt op pace dankzij staff krijg je bij een +15 pace kaartje 50% extra.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hoe kom je nu ineens bij coaches?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alleen bij attribute kaarten werken die dingen toch? Dus als je 50% hebt op pace dankzij staff krijg je bij een +15 pace kaartje 50% extra.
Maar ja, die werken alleen bij attribute kaarten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en contracten + fitness.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kom je nu ineens bij coaches?
Maar ja, die werken alleen bij attribute kaarten.
Edit: Falcao niet op het wk![]()
Kruisband afgescheurd...![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
en contracten + fitness.
Edit: Falcao niet op het wk![]()
Kruisband afgescheurd...![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat we dat punt al lang gepasseerd zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen hem op een gegeven moment gewoon uit principe niet meer in hun team zetten
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dit was die eigen goal van Juanfran waar ik gisteren over postte trouwens![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tijd voor montero om te gaan shinen.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Daar gaan mijn door mijn omgeving weggelachen voorspellingen dat Colombia de verrassing van het WK wordtAl is Jackson ook een beest.
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Dit was die eigen goal van Juanfran waar ik gisteren over postte trouwens![]()
....
![]()
![]()
Die kan der dus HELEMAAL niks van
Hahahaha... hij kijkt ook naar die centrale verdediger van... als jij het niet wegtrapt, schop ik hem erin.![]()
Jacksonquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tijd voor montero om te gaan shinen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bondscoach is niet zo'n fan van hem alleenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Daar gaan mijn door mijn omgeving weggelachen voorspellingen dat Colombia de verrassing van het WK wordtAl is Jackson ook een beest.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Traoré meteen terugroepen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef DutchSL het volgende:
Benieuwd of Monaco nu een andere spits gaat kopen #haalmatavzmaarop![]()
Zou best logisch zijn..zal minder duur zijn dan een paniekaankoop.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb hem net gekocht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
SIF Adje wordt duurder
EA, doet ons eens een HH'tje.
79k![]()
Het is donderdagmiddag joh, gekkie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
SIF Adje wordt duurder
EA, doet ons eens een HH'tje.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
I know. Maar het blijft raar dat hij nu duurder is dan vanochtend...quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is donderdagmiddag joh, gekkie.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Xbox.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Xbox dan? Op PS3 is hij iets goedkoper.
En dat de prijs veelal omhoog en omlaag gaat is de aftermath van TOTY denk ik.
Niet veel mensen hebben nog coins over en degene die coins over hebben gaan niet investeren in 1 goede TOTW (Vidal).![]()
Hopelijk brengen ze bij een eventueel happy hour die 25k packs uit, want dan kan ik me tenminste inhouden om er geen te kopen i.t.t. de 35k of 100k packs![]()
![]()
Weinig kans om een 100k pack terug te verdienen. Dan moet je echt IF Vidal, Santi of Etoo pullen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk brengen ze bij een eventueel happy hour die 25k packs uit, want dan kan ik me tenminste inhouden om er geen te kopen i.t.t. de 35k of 100k packsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
of een goede NIFquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weinig kans om een 100k pack terug te verdienen. Dan moet je echt IF Vidal, Santi of Etoo pullen...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Santi is LM, zal wel niet veel waard worden omdat hij geen pees heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weinig kans om een 100k pack terug te verdienen. Dan moet je echt IF Vidal, Santi of Etoo pullen...![]()
250k nu, schoon aan de haak. Niet dat ik er dat voor over zou hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Santi is LM, zal wel niet veel waard worden omdat hij geen pees heeft.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat de fuck.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
250k nu, schoon aan de haak. Niet dat ik er dat voor over zou hebben![]()
De web app was vanmorgen nog goed en nu crasht hij weer voortdurend terwijl ik alleen maar de prijzen van een paar spelers op wil zoeken![]()
![]()
Vanavond onderhoud ea server voor een uur op de next gen console. Geen idee of het ook op de current gen zo is. Van 01.00 pm est tot 02.00pm est![]()
ik probeer een team te maken met SIF Adebayor en Robben en IF Vidal. enigste wat volgens mij lukt is een 3atb formatie en dat wil ik juist niet![]()
![]()
Is dat ff balenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Maver24 het volgende:
ik probeer een team te maken met SIF Adebayor en Robben en IF Vidal. enigste wat volgens mij lukt is een 3atb formatie en dat wil ik juist niet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beter een bal tegen je bakkes dan een stuk beton.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)andt-gezicht-van-fan
Vol op zijn bakkes
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wekker zetten omdat het anders wel heel laat wordt, wakker worden, wekker weer uit, toch weer blijven liggen... bekend verhaal op vrije dagen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat over mij, dus.![]()
![]()
Elke ochtend tegen jezelf zeggen dat je voortaan eerder naar bed gaat, en dan s'avonds rond 11 uur pas weer vol energie![]()
![]()
![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wekker zetten omdat het anders wel heel laat wordt, wakker worden, wekker weer uit, toch weer blijven liggen... bekend verhaal op vrije dagen!
Al heb ik ook wel dat ik vaak mijn wekker per ongeluk uit zet ipv snooze en dan voordat ik het recht kan zetten weer in slaap val
Feyenoord Rotterdam![]()
Waarom is SIF Adebayor zo duur dan?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat er wat minder mensen bereid zijn om te helpen na de 800 (afgekeurde) teams van de afgelopen anderhalf jaar mavertjequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan iemand mij helpen.misschien dat het wel lukt maar ik kom er niet uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Maver24 het volgende:
ik probeer een team te maken met SIF Adebayor en Robben en IF Vidal. enigste wat volgens mij lukt is een 3atb formatie en dat wil ik juist niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt?Chadli en Holtby lijken me echt kut
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Weet je ook nog wat anders dan. in 352 weet ik wel te maken maar dat wil ik dus niet. Chadli en Holtby lijken mij ook niet goed maar ja.hoe moet het anders. Waarom is Bale nou weggegaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt?Chadli en Holtby lijken me echt kut
![]()
![]()
Zet ze dan niet allemaal in 1 team jonge koekwousquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je ook nog wat anders dan. in 352 weet ik wel te maken maar dat wil ik dus niet. Chadli en Holtby lijken mij ook niet goed maar ja.hoe moet het anders. Waarom is Bale nou weggegaanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hierom http://whatbaleearns.co.uk/quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je ook nog wat anders dan. in 352 weet ik wel te maken maar dat wil ik dus niet. Chadli en Holtby lijken mij ook niet goed maar ja.hoe moet het anders. Waarom is Bale nou weggegaan![]()
Volgens mij verandert Maver nog vaker van team dan van onderbroekquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat minder mensen bereid zijn om te helpen na de 800 (afgekeurde) teams van de afgelopen anderhalf jaar mavertje
GRAAG VERWIJDEREN![]()
hahahah. ik wilde gewoon een team maken met die 3 spelers die ik gister en vandaag in een pakje heb gekregen. niet zo vreemd tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens mij verandert Maver nog vaker van team dan van onderbroek![]()
Divisie 1Wat een schijtmensen daaroo
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zo erg? Ik moet er nog in beginnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Divisie 1Wat een schijtmensen daaroo
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja ik begon met 0-2-4, echt alleen maar leiertjes met simpele BPL paceteams.Daarna won ik er 3 dus had ik er wat vertrouwen in om toch nog in de Divisie te blijven, krijg ik er een die uit de aftrap scoort en daarna de connectie eruit knalt en ik dus degradeer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zo erg? Ik moet er nog in beginnen
Was mijn eerste keer in Divisie 1 deze FUT en smaakt niet echt naar meer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ben sinds gister ook eindelijk in divisie 1, ga vanavond ook maar beginnen. Die aftrapgoals en disconnects zijn echt aids. Ramos kopt ze vaak weg, maar heel af en toe komt er toch 1 door.
Wat is je team en formatie? Gebruik je ook custom tactics?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Heb 2 teams, beiden 41212 en nee doe niet aan die shit. Speel gewoon voor mijn plezierquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik ben sinds gister ook eindelijk in divisie 1, ga vanavond ook maar beginnen. Die aftrapgoals en disconnects zijn echt aids. Ramos kopt ze vaak weg, maar heel af en toe komt er toch 1 door.
Wat is je team en formatie? Gebruik je ook custom tactics?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn we daar ook weer van afquote:
Ja dat is echt een drama, custom tactics, alle YT-truckjes en enkel pace-lobbal kk ongein. Ik speel gewoon constant single matches, heb het wel gehad met die divisie ongein.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zo erg? Ik moet er nog in beginnen
Wijnaldum is trouwens wederom prima als spits in dit spel.![]()
![]()
Allemaal Ibarbo, Muriel, Benteke, Eto'o, 41212 BPL, kick off exploit, lb y, pace hoeren? Is het zoveel erger dan divisie 2 dan?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb 10 single matches achter elkaar gewonnen maar ik kreeg een goal tegen na 0:59 (uiteraard door een LB+Y na de aftrap) Het lukt me nog steeds niet om dat tegen te houdenOverigens speelde ik ook nog tegen mensen die in divisie 3 of 4 zaten.
![]()
Ja echt bizar anders dan Divisie 2 ja. En nee eigenlijk alleen maar Eto'o en Sturridgequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef The_Yakuza het volgende:
Allemaal Ibarbo, Muriel, Benteke, Eto'o, 41212 BPL, kick off exploit, lb y, pace hoeren? Is het zoveel erger dan divisie 2 dan?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vorig jaar was de Wijn veel beter met zijn 5* weak foot. Geniaal koppeltje met Castaignos toenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja dat is echt een drama, custom tactics, alle YT-truckjes en enkel pace-lobbal kk ongein. Ik speel gewoon constant single matches, heb het wel gehad met die divisie ongein.
Wijnaldum is trouwens wederom prima als spits in dit spel.![]()
En cups zijn wel gewoon leuk. Heb je nog een middenweg tussen single matches en divisions. In single matches is het zo irritant dat de helft er sowieso al echt helemaal niks van kan en het merendeel gaat al weg bij 2-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb goede ervaringen met 100k packs, heb er zeker wel winst op gemaakt overallquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weinig kans om een 100k pack terug te verdienen. Dan moet je echt IF Vidal, Santi of Etoo pullen...
Die 25k packs met heel veel spelers waarvan maar 3 shiny waren echter altijd kut.![]()
1. Die Wenger is konkodomtwitter:GeniusFootball twitterde op donderdag 23-01-2014 om 17:14:42Arsene Wenger: "I am surprised. Juan Mata is a great player and they sell a great player to a direct opponent." http://t.co/AzzzHtAeQN reageer retweet
2. Die Wenger realiseert zich dat Arsenal geen concurrent is voor de echte team
of?![]()
Hoe weet je dat dan? Want single matches staan toch niet in je match record?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 10 single matches achter elkaar gewonnen maar ik kreeg een goal tegen na 0:59 (uiteraard door een LB+Y na de aftrap) Het lukt me nog steeds niet om dat tegen te houdenOverigens speelde ik ook nog tegen mensen die in divisie 3 of 4 zaten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 Ik wist niet dat ThadCastle een Turk/Kroaat wasquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
2. Die Wenger realiseert zich dat Arsenal geen concurrent is voor de echte teamtwitter:GeniusFootball twitterde op donderdag 23-01-2014 om 17:14:42Arsene Wenger: "I am surprised. Juan Mata is a great player and they sell a great player to a direct opponent." http://t.co/AzzzHtAeQN reageer retweet
of?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehe inderdaad, toen was het helemaal een eindbaas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was de Wijn veel beter met zijn 5* weak foot. Geniaal koppeltje met Castaignos toen![]()
![]()
Hij vormt bij mij nu een koppel met Yilmaz. IF Maher, IF Sneijder en IF Melo erachter.![]()
![]()
Hij staat volgens mij wel in de database als zero weight? Zou leuk zijn als Meireles in packs kwamquote:![]()
![]()
IF(of SIF?) Burak + Kazim vorig jaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, toen was het helemaal een eindbaas.![]()
Hij vormt bij mij nu een koppel met Yilmaz. IF Maher, IF Sneijder en IF Melo erachter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt waar ? dat zou wel nice zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij wel in de database als zero weight? Zou leuk zijn als Meireles in packs kwam![]()
![]()
Rosell weg bij Barca wegens gesjoemel met Neymar transfer![]()
Essien misschien naar Milan, wat nou verjonging
Cangele naar random Turkse club, uit packs![]()
Meireles staat op futhead er bij net als bv. Lens en een goede Argentijnse silver RW, volgens mij staan die spelers wel in de database dus.![]()
Ajax moet deel van tribune sluiten voor thuisduel met Red Bull Salzburg
Donderdag, 23 januari 2014 om 17:52
Ajax krijgt een zwaardere straf van de UEFA voor het kwetsende spandoek dat te zien was in de thuiswedstrijd tegen Celtic. De Amsterdammers kregen in eerste instantie te horen dat zij 25.000 euro moesten betalen, maar deze boete is ingetrokken. De aanklager van de UEFA heeft echter besloten dat een deel van de F-side leeg moet blijven tijdens het duel Ajax-Red Bull Salzburg.
Op donderdag 20 februari mogen er geen fans op vak 127 (Zuid, eerste ring) zitten. Dit is het vak waar het bewuste spandoek, met daarop de tekst 'Fenian Bastards', destijds werd getoond. Ajax meldt op de website van de club dat het de kaartverkoop voor dit vak heeft gestaakt en dat het bezig is met verplaatsing van de mensen die reeds een plaatsbewijs hadden aangeschaft.
Woensdag ging het opnieuw mis met een spandoek in de Amsterdam ArenA: tijdens de Klassieker tegen Feyenoord was korte tijd een banner te zien dat refereerde aan een overleden Feyenoord-fan. Directeur Marketing Edwin van der Sar: "Voor ons is dit een smet op de verder goed verlopen avond. Het overgrote deel van het publiek deed nota bene in de rust nog mee aan de actie ‘Sta op tegen kanker’. Ik begreep dat het een reactie was op eerdere, soortgelijke gedragingen van de Rotterdamse aanhang, maar dat neemt niet weg dat we dit afkeuren."
Feyenoord Rotterdam![]()
Jawel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Want single matches staan toch niet in je match record?![]()
Martinho, was altijd LM (ik had hem nog in FUT 12)quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:14 schreef Maver24 het volgende:
Serie A heeft gewoon een 92 pace LB, dat wist ik niet. hij is nog duur ook![]()
![]()
ja precies. hij was altijd LM, daarom wist ik het nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Martinho, was altijd LM (ik had hem nog in FUT 12)![]()
Fijne spelerquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:14 schreef Maver24 het volgende:
Serie A heeft gewoon een 92 pace LB, dat wist ik niet. hij is nog duur ook![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:07 schreef Fuszy het volgende:
Ajax moet deel van tribune sluiten voor thuisduel met Red Bull Salzburg
Donderdag, 23 januari 2014 om 17:52
Ajax krijgt een zwaardere straf van de UEFA voor het kwetsende spandoek dat te zien was in de thuiswedstrijd tegen Celtic. De Amsterdammers kregen in eerste instantie te horen dat zij 25.000 euro moesten betalen, maar deze boete is ingetrokken. De aanklager van de UEFA heeft echter besloten dat een deel van de F-side leeg moet blijven tijdens het duel Ajax-Red Bull Salzburg.
Op donderdag 20 februari mogen er geen fans op vak 127 (Zuid, eerste ring) zitten. Dit is het vak waar het bewuste spandoek, met daarop de tekst 'Fenian Bastards', destijds werd getoond. Ajax meldt op de website van de club dat het de kaartverkoop voor dit vak heeft gestaakt en dat het bezig is met verplaatsing van de mensen die reeds een plaatsbewijs hadden aangeschaft.
Woensdag ging het opnieuw mis met een spandoek in de Amsterdam ArenA: tijdens de Klassieker tegen Feyenoord was korte tijd een banner te zien dat refereerde aan een overleden Feyenoord-fan. Directeur Marketing Edwin van der Sar: "Voor ons is dit een smet op de verder goed verlopen avond. Het overgrote deel van het publiek deed nota bene in de rust nog mee aan de actie ‘Sta op tegen kanker’. Ik begreep dat het een reactie was op eerdere, soortgelijke gedragingen van de Rotterdamse aanhang, maar dat neemt niet weg dat we dit afkeuren."
Hopelijk zitten er 2 maart ook wat neuzen tussen het publiek in de Kuip.
[ Bericht 1% gewijzigd door MrvanTrapZ op 23-01-2014 18:26:39 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Cangele heeft jarenlang gespeeld voor Kayserispor. Ging toen weg na twee zware blessures volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:01 schreef DutchSL het volgende:
Rosell weg bij Barca wegens gesjoemel met Neymar transfer![]()
Essien misschien naar Milan, wat nou verjonging
Cangele naar random Turkse club, uit packsOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Toch wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Want single matches staan toch niet in je match record?![]()
Kun je daar een lijst zien van alle zero-weights? Ik vraag het nu elke keer die flathead, omdat ie die lijst niet online zet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:05 schreef DutchSL het volgende:
Meireles staat op futhead er bij net als bv. Lens en een goede Argentijnse silver RW, volgens mij staan die spelers wel in de database dus.![]()
twitter:Hans_Truin twitterde op donderdag 23-01-2014 om 18:04:31@thijsslegers hoe zit het met u en hard werken en profvoetbal...? #dtv reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-01-2014 om 18:06:49@Hans_Truin die vraag moet je ff toelichten of in voor mij begrijpelijk NL stellen reageer retweet
twitter:Hans_Truin twitterde op donderdag 23-01-2014 om 18:11:42@thijsslegers in het NL of u hard werkt bij de VI en wat u toegevoegde waarde is voor 't profvoetbal...? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-01-2014 om 18:13:32@Hans_Truin ah, je maakt een grap of doet een poging tot beledigen. Beiden niet geslaagd. Verre van dat zelfs reageer retweet
![]()
![]()
Stel je bent Thijs Slegers. Wat moet je dan met zo'n bijdehante gast die ook op zoek is naar een moment of fame?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:48 schreef Zhano het volgende:
twitter:Hans_Truin twitterde op donderdag 23-01-2014 om 18:04:31@thijsslegers hoe zit het met u en hard werken en profvoetbal...? #dtv reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-01-2014 om 18:06:49@Hans_Truin die vraag moet je ff toelichten of in voor mij begrijpelijk NL stellen reageer retweet
twitter:Hans_Truin twitterde op donderdag 23-01-2014 om 18:11:42@thijsslegers in het NL of u hard werkt bij de VI en wat u toegevoegde waarde is voor 't profvoetbal...? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-01-2014 om 18:13:32@Hans_Truin ah, je maakt een grap of doet een poging tot beledigen. Beiden niet geslaagd. Verre van dat zelfs reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja idd, vind dat ie het nog redelijk doetquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stel je bent Thijs Slegers. Wat moet je dan met zo'n bijdehante gast die ook op zoek is naar een moment of fame?![]()
![]()
Je kan niet voetballen, maar vind het wel een prachtige sport. Dan heb je het toch nog aardig gedaan als je in het dagelijks leven met voetbal bezig mag zijn, en er goed voor betaald krijgt. Denk dat er zo tienduizenden mannen zijn die met hem willen ruilenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En hij heeft niet eens een IF gehad toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
DS2, heb er weer 1 voor de excel sheet!![]()
Klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hij heeft niet eens een IF gehad toch?![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je hem niet gewoon een chem style gegeven?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had gisteren Damien Duff in een pakje, zeker 1 van de weinige Ieren die straks niks waard is
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:57 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had gisteren Damien Duff in een pakje, zeker 1 van de weinige Ieren die straks niks waard isquote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat hoeft niet veel te zeggen. Het feit dat het er zo veel zijn, zit waarschijnlijk ook al "verdisconteerd" in de huidige marktprijs. En daarbij is 70k peanuts voor een SIF met die stats.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:02 schreef The_Yakuza het volgende:
774 SIF Matuidis op de markt. Die gaat niet enorm stijgen denk ikNAC Breda
Rèsbaarge![]()
er staat een SIF Ibra op voor 1.7m start prijs. als de servers er nu uitgaan en iemand bied dat heb je toch een flinke winst. ik heb de coins helaas niet![]()
Hoe kom je erbij dat de servers eruit gaan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef Maver24 het volgende:
er staat een SIF Ibra op voor 1.7m start prijs. als de servers er nu uitgaan en iemand bied dat heb je toch een flinke winst. ik heb de coins helaas nietSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
omdat ik een melding kreeg van fifa zelf toen ik fifa opstarte dat er een onderhoud is van een uur van 7 tot 8quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de servers eruit gaan?![]()
Heb de mijne voor 65k als investment om IF Alaba te kopen. Helaas is die Alaba ineens enorm gestegenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hoeft niet veel te zeggen. Het feit dat het er zo veel zijn, zit waarschijnlijk ook al "verdisconteerd" in de huidige marktprijs. En daarbij is 70k peanuts voor een SIF met die stats.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Alleen op next genquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
omdat ik een melding kreeg van fifa zelf toen ik fifa opstarte dat er een onderhoud is van een uur van 7 tot 8
EDIT: Volgens mij ben ik in de war met een update oidGRAAG VERWIJDEREN![]()
TYFUSHOND! Nu heb ik allemaal biedingen staan voor Jan Lul.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lolquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TYFUSHOND! Nu heb ik allemaal biedingen staan voor Jan Lul.
Lulz
Haha
Hihi
GniffelBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Web app werkt sowieso nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja is dat zo ? ik dacht op allesdacht ik even een goedkope ibra te scoren gaat het niet door
GRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
hiOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Abaas Dahir! @AbaasDahir 3 uur
@Stijnvhassel like The Condom Your Dad Used!, BITCH! Like Your Mum!.
Gastje van 11 die dit twittert
GRAAG VERWIJDEREN![]()
lapo!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: