Je kunt toch niet op start rammen als je geen balbezit hebt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Of mensen die op start gaan drukken op beslissende momenten... Zielig volk is dat...
reboundsquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je kunt toch niet op start rammen als je geen balbezit hebt?
Hm, die mensen ben ik nog niet tegen gekomen.quote:
Ik heb zelden gehad dat iemand nog doorspeelt als ie 5-0 achterstaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hm, die mensen ben ik nog niet tegen gekomen.
Wel mensen die boos worden elke keer als je scoort.
Of mensen die gaan "Shhh"-en als ze 6-1 achter staan.
Als je daar mee bezig bent terwijl je eigenlijk moet verdedigen, gaat dat echt wel ten koste van je verdediging.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
- moment voordat ze een steekpass willen geven in de hoop dat je ineens verkeerd loopt
Benzema als enige spits? Is dan wel redelijk muntjes maat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Een stiftje in de 90e minuut met Iniesta is dan wel weer heerlijk! Wat een baas is dat zeg.
Jammer dat zijn volleys alleen niet zo goed zijn.
Na 14 wedstrijden:
Iniesta 9 goals 2 assists
Benzema 9 goals 8 assists
Had dat toch anders verwacht. Maar Iniesta staat altijd op de goede plek om de afvallende bal te pakken.
O in algemeen beschaafd nederlands is dat gewoon mondjesmaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, dat is Limburgs voor dat het best weinig is.
Mondjesmaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, dat is Limburgs voor dat het best weinig is.
Ja laatste paar potjes in divisie 1 gisteren gingen behoorlijk kut. Hij liep tot 7-8 wedstrijden 1 op 1. Maar met zoveel assists is het toch wel een erg effectieve spits.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Benzema als enige spits? Is dan wel redelijk muntjes maat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Tobi-wan op 23-01-2014 14:07:48 ]
oh ja die heb je ook nog. dacht alleen even aan Dembele of Paulinho maar Eriksen is wel wat beterquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen is ook maar kut met FIFA dit jaar
Nietesquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen is ook maar kut met FIFA dit jaar
En zijn passing is ook erg lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is zo ontzettend slap alleen zijn 5* WF zijn wel chill
Passing, 4* skills en weak foot idd, maar de rest viel echt tegen helaas. Schot ook matigquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En zijn passing is ook erg lekker.
Ik gebruik Eriksen al sinds week 1 in mijn team, best over hem te spreken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Passing, 4* skills en weak foot idd, maar de rest viel echt tegen helaas. Schot ook matig
Ja. Is eens bevestigd door EA.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat houdt de stat finishing eigenlijk in? Is dat echt voor het afmaken binnen de 16 en is long shots dan voor schoten van buiten de 16?
Ah ok. Blijft een twijfelgevalletje. Pedro kan op links met 5* weak foot ook nog wel goede crosses afleveren. Als ik Sanchez daar neer zet met 3* zal dat wel minder zijn...quote:
Dan moet-ie nog een beetje dalenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
60k budget voor SIF Adebayor
Ik heb 80k, maar dat heb ik er niet voor over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet-ie nog een beetje dalen
Wat zijn je ervaringen met Nasri?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb 80k, maar dat heb ik er niet voor over.
Gewoon Negredo daar neerzetten. Chiellini en Bonucci even omwisselen. Linkspoot op links rechtspoot op rechts.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb 80k, maar dat heb ik er niet voor over.
Geen idee, nog niet gebruikt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat zijn je ervaringen met Nasri?
Heb al een team met Negredo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon Negredo daar neerzetten. Chiellini en Bonucci even omwisselen. Linkspoot op links rechtspoot op rechts.
Dit jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:47 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Of Jovetic, hij is zo ontzettend goed.
[ afbeelding ]
http://gph.is/LYnR0Aquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:47 schreef Maver24 het volgende:
het is even tijd voor
http://giphy.com/gifdanceparty/
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |