Dat hoeft niet veel te zeggen. Het feit dat het er zo veel zijn, zit waarschijnlijk ook al "verdisconteerd" in de huidige marktprijs. En daarbij is 70k peanuts voor een SIF met die stats.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:02 schreef The_Yakuza het volgende:
774 SIF Matuidis op de markt. Die gaat niet enorm stijgen denk ik
Hoe kom je erbij dat de servers eruit gaan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef Maver24 het volgende:
er staat een SIF Ibra op voor 1.7m start prijs. als de servers er nu uitgaan en iemand bied dat heb je toch een flinke winst. ik heb de coins helaas niet
omdat ik een melding kreeg van fifa zelf toen ik fifa opstarte dat er een onderhoud is van een uur van 7 tot 8quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de servers eruit gaan?
Heb de mijne voor 65k als investment om IF Alaba te kopen. Helaas is die Alaba ineens enorm gestegenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hoeft niet veel te zeggen. Het feit dat het er zo veel zijn, zit waarschijnlijk ook al "verdisconteerd" in de huidige marktprijs. En daarbij is 70k peanuts voor een SIF met die stats.
Alleen op next genquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
omdat ik een melding kreeg van fifa zelf toen ik fifa opstarte dat er een onderhoud is van een uur van 7 tot 8
Lolquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TYFUSHOND! Nu heb ik allemaal biedingen staan voor Jan Lul.
Web app werkt sowieso nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja is dat zo ? ik dacht op allesdacht ik even een goedkope ibra te scoren gaat het niet door
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |