Goed bezig. Naar goed gebruik het keppeltje op de tanden leggen en dan flink trappen met de hak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
Vriend en ik hebben gisteren een kroeg leeg geslagen in Amersfoort. Zat vol joods gespuis.
Klopt. Daar ging inderdaad die kinderachtige discussie tussen de FSV en de officiele supportersvereniging van Ajax over. Konden het op dat punt niet eens worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze moeten zulke regels dan ook niet lopende het seizoen gaan veranderen. Zeker niet als er ook nog eens een bekerwedstrijd tussen beide clubs is waardoor één van beide ploegen één keer vaker thuis speelt dan de ander.
Goirle, mijn geboortedorpje. Waren overigens gewoon lokale boeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
Was dat niet vorig jaar ergens. Dat dorp in Brabant waar tijdens het uitgaan wat klappen waren gevallen tussen Feyenoorders en Ajacieden. Schaarden ze ook maar gelijk onder voetbalgeweld
Zelden tot nooit. Meestal verwijs je naar nietszeggende materie als in "je snapt het zelf niet, maar dat geeft niet" of "leuk geprobeerd, echt waar!" of een "Uh, ok" gevolgd door dequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet m'n mening iig te onderbouwen.
GGMM slaapt niet vannachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelden tot nooit. Meestal verwijs je naar nietszeggende materie als in "je snapt het zelf niet, maar dat geeft niet" of "leuk geprobeerd, echt waar!" of een "Uh, ok" gevolgd door deen meer van dat soort ongein.
Behoudens je oppervlakkige voetbalkennis en je geratel hierboven beschreven heb je vaak weinig tot niets te melden.
Uh, oke.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelden tot nooit. Meestal verwijs je naar nietszeggende materie als in "je snapt het zelf niet, maar dat geeft niet" of "leuk geprobeerd, echt waar!" of een "Uh, ok" gevolgd door deen meer van dat soort ongein.
Behoudens je oppervlakkige voetbalkennis en je geratel hierboven beschreven heb je vaak weinig tot niets te melden.
Ja, want ik deed het er niet om ofzo. Tering..quote:
Van Geel schijnt alvast de optie tot koop op Armenteros te lichten, zodat we hem de komende week op de brommer naar Monaco kunnen rijden voor 35 miljoen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:35 schreef DonRaja het volgende:
Zouden we Schaken nog voor de transferdeadline kunnen verkopen aan Monaco nu Falcao een tijdje out is? Ik bedoel, hij heeft toch mooi wat mondjes gesnoerd tegen Utrecht en Dordt..
En dan Verhoek er neer zetten, of Armenteros? Dan liever Schaken...quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:35 schreef DonRaja het volgende:
Zouden we Schaken nog voor de transferdeadline kunnen verkopen aan Monaco nu Falcao een tijdje out is? Ik bedoel, hij heeft toch mooi wat mondjes gesnoerd tegen Utrecht en Dordt..
Met z'n 10-en spelen heeft meer zin dan met Schaken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
En dan Verhoek er neer zetten, of Armenteros? Dan liever Schaken...
Monaco is rijk, die willen wel 12,50 miljoen betalen. Gisteravond Boilesen weggespeeld, afgelopen zondag Bulthuis al, international => cashenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
En dan Verhoek er neer zetten, of Armenteros? Dan liever Schaken...
Aah wordt daar ook een KFC geopend?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Geel schijnt alvast de optie tot koop op Armenteros te lichten, zodat we hem de komende week op de brommer naar Monaco kunnen rijden voor 35 miljoen.
Onmogelijk, hij is te zwaar voor een brommer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Geel schijnt alvast de optie tot koop op Armenteros te lichten, zodat we hem de komende week op de brommer naar Monaco kunnen rijden voor 35 miljoen.
Hij zal ook wel vinden dat hij gisteren wel aardig heeft gespeeld. Hij kwam er dan ook wel regelmatig langs, Ajax had blijkbaar het neefje van Bulthuis rondlopen op linksback. Die voortzetting alleenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:35 schreef DonRaja het volgende:
Samuel opent zijn eigen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah wordt daar ook een KFC geopend?
Het dieptepunt was die bal voor de goal langs. Daar straalde gewoon 'ik heb ook geen fucking idee' vanaf...quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal ook wel vinden dat hij gisteren wel aardig heeft gespeeld. Hij kwam er dan ook wel regelmatig langs, Ajax had blijkbaar het neefje van Bulthuis rondlopen op linksback. Die voortzetting alleen
Dat is het probleem van Schaken. Ik vind dat er altijd een hoop dreiging uit gaat van Schaken, en hij is snel ook. Maar eenmaal zijn tegenstander voorbij heeft ie zeeën van tijd nodig om een besluit te nemen, of hij weet het gewoon niet en verprutst de ballen op de meest onmogelijke manieren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal ook wel vinden dat hij gisteren wel aardig heeft gespeeld. Hij kwam er dan ook wel regelmatig langs, Ajax had blijkbaar het neefje van Bulthuis rondlopen op linksback. Die voortzetting alleen
Bakkal voor, Samuel achter. Dan schrapen beide kanten van de brommer tenminste gelijk over de weg, hoef je niet constant een wheelie te rijdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef eight het volgende:
[..]
Onmogelijk, hij is te zwaar voor een brommer.
Oh ja, Bakkal, die hebben we ook nog.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bakkal voor, Samuel achter. Dan schrapen beide kanten van de brommer tenminste gelijk over de weg, hoef je niet constant een wheelie te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |