abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135855017
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zit te wachten op een aanbieding van HJ bij de AH, dan ga ik een paar kratjes bestellen en laat ik het bezorgen. (actie waar dat gratis kan) :D
Dat doe ik ook altijd :')

Als dat in de aanbieding is, even de Zafira van mijn pa lenen, met het hele huis (studentenhuis :9) een kratje of 10 a 15 inladen, en dan hopen dat dat genoeg is tot de volgende aanbieding :+

Helaas is het nu op en zit ik aan de Gulpener. Is ook wel te drinken, maar bij lange na geen HJ.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:38:05 #92
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135855252
Een EW'er van hier die nu (16:30) bij de grote in Breda weg loopt?
pi_135855264
Voor de luie mens:

quote:
Met deze code: DEAL14 kun je jouw boodschappen bij een bestelling vanaf 70 euro gratis thuis laten bezorgen of ophalen bij een Pick Up Point.

Deze actie is geldig t/m 1 april 2014.
*O*
pi_135855824
Bier. :r Goede wodka :9~ (Pushkin e.d. is meuk, zelfs met cola..)

Ik kan niet goed tegen bier, na een half flesje buikpijn en als ik dan doordrink raak ik aan de schijterij. Bier met een smaakje wil nog wel(Bellevue Kriek, Desperados e.d.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135856029
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef Marco001 het volgende:
Bier. :r Goede wodka :9~
:Y
pi_135856296
Wodka :N Ik moet daar niet meer aan beginnen. Horror de volgende morgen, horror zeg ik je :X :X

Edit: Godverdommee! Ritje voor morgen wéér in zo'n Caddy met 75pk _O- Die ik eigenlijk vandaag ook zou hebben. Den Bosch naar de grote in Almere.

Ach ja, het is in ieder geval werk. Hopen dat de auto er deze keer wel is :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135856818
Tering, Hapert - Tynaarlo in een VW Caddy

Ik eis cc ja :')

Tevens: Grolsch _O_

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2014 17:08:37 ]
pi_135856932
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Amoeba het volgende:

Tevens: Grolsch _O_
Jeuzes, sterkte :')

Wat is dat trouwens met die Caddy's overal ineens? Heb jij ook al zo'n 75pk hok? :D

Net trouwens niet gebeld voordat het mailtje kwam. Was al wel gezegd in dat mailtje van gisteren dat het zo zou gaan. Vind het eigenlijk wel fijner zo, kan toch 99 van de 100 keer wel als mijn beschikbaarheid open staat, en ik mis nogal eens telefoontjes van de planning met als gevolg geen ritten.
pi_135857218
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Amoeba het volgende:

Lekker dan. :P
Op zich vind ik lange ritten niet erg, maar dan wil ik wel een beetje een fijne auto. Met cc. En een werkende radio graag.
pi_135857524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jeuzes, sterkte :')

Wat is dat trouwens met die Caddy's overal ineens? Heb jij ook al zo'n 75pk hok? :D

Net trouwens niet gebeld voordat het mailtje kwam. Was al wel gezegd in dat mailtje van gisteren dat het zo zou gaan. Vind het eigenlijk wel fijner zo, kan toch 99 van de 100 keer wel als mijn beschikbaarheid open staat, en ik mis nogal eens telefoontjes van de planning met als gevolg geen ritten.
1½L, 4 cilinders, 75pk

De vorige keer naar Groningen was een A6 :')
pi_135857641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Lekker dan. :P
Op zich vind ik lange ritten niet erg, maar dan wil ik wel een beetje een fijne auto. Met cc. En een werkende radio graag.
Nou kunnen bestelbusjes op zich best relaxt zijn. Lekker hoog, stoel biedt vaak aardig wat comfort, en er zit over het algemeen nog een vrij verdienstelijke audio installatie in.

In de stad is zoiets een waar drama, maar als je na een kwartier snelweg eindelijk op de 130 zit en lekker door kunt tuffen, is het opzich prima te doen. :)

Ik hoop echt dat er voor mijn rit nog een opvolgende komt die weer naar het zuiden gaat. Weinig OV verbindingen die zó kut zijn als Almere - Den Bosch. Da's serieus drie uur. Zou perfect zijn als de grote A nog een wagen heeft die naar Utrecht of nog wat zuidelijker moet..

Edit: Weer een mooie van AR op Facebook..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, hou eens op met die onzin zeg :') Zouden ze zich niet realiseren dat die pagina gewoon publiekelijk is, en iedere potentieele klant die op Autoreset googled dat ook gewoon te zien krijgt? :')
pi_135857799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou kunnen bestelbusjes op zich best relaxt zijn. Lekker hoog, stoel biedt vaak aardig wat comfort, en er zit over het algemeen nog een vrij verdienstelijke audio installatie in.

In de stad is zoiets een waar drama, maar als je na een kwartier snelweg eindelijk op de 130 zit en lekker door kunt tuffen, is het opzich prima te doen. :)

Ik hoop echt dat er voor mijn rit nog een opvolgende komt die weer naar het zuiden gaat. Weinig OV verbindingen die zó kut zijn als Almere - Den Bosch. Da's serieus drie uur. Zou perfect zijn als de grote A nog een wagen heeft die naar Utrecht of nog wat zuidelijker moet..
Almere-Den Bosch is toch nooit 3 uur. Een kleine 2 uur naar centraal, dus tenzij je binnen de stad nog een uur moet reizen valt het wel mee. Toen ik nog in Eindhoven woonde was ik altijd binnen 2,5 uur weer thuis.
pi_135857862
sms'je van EW: morgen een auto ophalen in Assen en afleveren in Emmen. Ik twijfel, wil graag werken namelijk, maar moet eigenlijk studeren. Als ze nou gewoon erbij zeiden wat voor auto het is, dat zou de keuze een stuk makkelijker maken. :P
pi_135857925
Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.

In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.

Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.

Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus. :( Man, wat voelt dit slecht.

Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.

De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.

Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.

Kan iemand mij een beetje opvrolijken? :'(
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135858134
Heftig, banaan. Maar het was idd erg nat vandaag op sommige plekken, en dan met een achterwielaandrijver + automaat... tja, dan kan dat gebeuren.

Gelukkig ben jij nog heel, dat is natuurlijk het belangrijkste!
pi_135858160
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Babananana het volgende:
Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.

In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.

Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.

Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus. :( Man, wat voelt dit slecht.

Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.

De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.

Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.

Aah, da's heel zuur maat :N Lijkt me niet eens dat het financieële zo kut is, maar vooral het deuk in je ego.

Mooi dat AW het goed opgenomen heeft :) Kan helaasch gebeuren, uit ervaring kan ik je vertellen dat je met de meest idiote omstandigheden kunt crashen ;) En waar ik in een ambulance werd afgevoerd, heb jij gelukkig persoonlijk niks :)
pi_135858275
Wat ik nog het ergste vind is dat dit de fijnste auto was die ik ooit gereden heb. En hem dan zo inleveren :|W

dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135858317
Bah, zuur :N

Nog hulpdiensten bij geweest, of dat niet?
pi_135858340
Er reed een politiebusje stapvoets langs, maar die is niet gestopt. Ze vonden het zeker niet erg genoeg :{
pi_135858434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Babananana het volgende:
Er reed een politiebusje stapvoets langs, maar die is niet gestopt. Ze vonden het zeker niet erg genoeg :{
Lol, da's ook lomp :') Aan de heren in blauw heb je werkelijk helemaal niets inderdaad. Ook eens met een kapotte motor (uitlaat was er onderuit gedondert :{ ) langs de snelweg gestaan. Vier wagens van die nazi's langsgereden, en niet één stoppen om te vragen of ze konden helpen he :') Sukkels. Je beste vriend my ass..
pi_135858510
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Babananana het volgende:

Ik voel je bro.

Jij zet 'm ten minste wel goed in elkaar. :')
pi_135858602
Maar bij mij ook, ik belde AR een beetje schuchter dat ik 't verneukt had, ze deden totaal niet moeilijk ofzo.

Wel klote man, mooie bak.
pi_135858603
Bah, met andersmans auto, moet er niet aan denken :N

Zowel met de motor als met de (eigen) auto al genoeg schade gereden, voornamelijk (eigenlijk uitsluitend) door eigen stommiteit danwel overvloeding enthousiasme. En da's gewoon ff zuur voor de bankrekening, maar ik zou het extreem kut vinden om AR te moeten bellen dat ik schade had :N

Sterkte ja. Gelukkig lijkt het op de foto mee te vallen :) Voor hetzelfde geld vliegt er iemand frontaal op je als je omgekeer op de snelweg staat.
pi_135858728
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Babananana het volgende:
Bizar. Als hulpverlener zijnde dien je toch altijd te controleren imo of de bestuurder dan wel passagiers (in dit geval niet belangrijk) letsel heeft opgelopen. Indien ja, dient de politie in samenwerking met RWS een ambulance te laten komen en ervoor te zorgen dat het overige verkeer het 'ongeval' kan passeren, en dat de broeders hun werk veilig kunnen uitvoeren.

Nu heb jij het geluk gehad dat je er zelf niks aan over hebt gehouden, maar wat als dit wel was geweest. En je bent zelf niet in staat om de hulpdiensten te alarmeren. Dan is het toch vrij kwalijk.

Voor de rest, lijkt me inderdaad zwaar klote om zoiets mee te maken voor AR dan wel EW. Puur om het feit dat het je eigen auto niet is, en inderdaad krijgt je ego een gigantische opdonder. :(

Sterkte!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135858742
Het was geen snelweg, maar hier: https://www.google.nl/map(...)kvXUSpBwe6pK1BNQ!2e0

Ik kwam vanaf die rotonde, en ding naar het kruispunt bij de snelweg. En de neus is tegen die geluidswal aangetikt/geschuurd tijdens de spin.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef trolley het volgende:

[..]

Bizar. Als hulpverlener zijnde dien je toch altijd te controleren imo of de bestuurder dan wel passagiers (in dit geval niet belangrijk) letsel heeft opgelopen. Indien ja, dient de politie in samenwerking met RWS een ambulance te laten komen en ervoor te zorgen dat het overige verkeer het 'ongeval' kan passeren, en dat de broeders hun werk veilig kunnen uitvoeren.

Nu heb jij het geluk gehad dat je er zelf niks aan over hebt gehouden, maar wat als dit wel was geweest. En je bent zelf niet in staat om de hulpdiensten te alarmeren. Dan is het toch vrij kwalijk.

Voor de rest, lijkt me inderdaad zwaar klote om zoiets mee te maken voor AR dan wel EW. Puur om het feit dat het je eigen auto niet is, en inderdaad krijgt je ego een gigantische opdonder. :(

Sterkte!
Thanks -O-
Ik stond naast de auto te bellen, dus ze konden zien dat ik geen letsel had.
pi_135858786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef Babananana het volgende:
Het was geen snelweg, maar hier: https://www.google.nl/map(...)kvXUSpBwe6pK1BNQ!2e0

Ik kwam vanaf die rotonde, en ding naar het kruispunt bij de snelweg. En de neus is tegen die geluidswal aangetikt/geschuurd tijdens de spin.

[..]

Ik stond naast de auto te bellen, dus ze konden zien dat ik geen letsel had.
Ah, oké. Dan is het ergens wel te begrijpen ;)
pi_135858818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef trolley het volgende:

[..]

Ah, oké. Dan is het ergens wel te begrijpen ;)
Nee hoor, dan nog niet.

Als politie zijnde stop je dan even om te vragen of je eventueel assistentie kunt verlenen. Al is het maar even bijstaan zodat je niet in je eentje op de crash site staat. Kan nogal heftig zijn namelijk, ookal is er lichamelijk niks aan de hand.
pi_135858965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee hoor, dan nog niet.

Als politie zijnde stop je dan even om te vragen of je eventueel assistentie kunt verlenen. Al is het maar even bijstaan zodat je niet in je eentje op de crash site staat. Kan nogal heftig zijn namelijk, ookal is er lichamelijk niks aan de hand.
Daar heb je wel een punt inderdaad.
pi_135859074
Ik ben niet te type dat helemaal hysterisch wordt, maar ze hadden idd wel even kunnen stoppen. Maar ik had AR toen al aan de lijn, dus van organisatorische hulp was ik al voorzien.

Stond wel een beetje te beven van de schrik. Niet door de klap, want die was helemaal niet hard. Eerder door het stukje oncontroleerbaar glijden denk ik. Is een heel raar gevoel, als je geen controle meer over de auto hebt en het fout ziet gaan. Eigenlijk valt de schade nog mee als je het zo bekijkt.
pi_135859131
Goed lullig als zoiets gebeurd. Zo'n BMW was mijn eerste en tevens mooiste auto die ik als Hiker moest rijden, je zal je ook wel klote voelen als je daar staat.

Ik heb zelf even een vraagje voor de PCers, wat geven jullie als starttijd op als je een avondrit hebt en je van tevoren met je auto/fiets naar het eindadres gaat om vervolgens met het OV naar het startadres te gaan.
Meestal geef ik als starttijd het moment dat ik thuis op de fiets stap naar het eindadres, maar hoe zal EW dit berekenen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')