Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zit te wachten op een aanbieding van HJ bij de AH, dan ga ik een paar kratjes bestellen en laat ik het bezorgen. (actie waar dat gratis kan)
quote:Met deze code: DEAL14 kun je jouw boodschappen bij een bestelling vanaf 70 euro gratis thuis laten bezorgen of ophalen bij een Pick Up Point.
Deze actie is geldig t/m 1 april 2014.
Jeuzes, sterktequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Amoeba het volgende:
Tering, Hapert - Tynaarlo in een VW Caddy
Ik eis cc ja
Tevens: Grolsch
Lekker dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Amoeba het volgende:
Tering, Hapert - Tynaarlo in een VW Caddy
Ik eis cc ja
1½L, 4 cilinders, 75pkquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jeuzes, sterkte
Wat is dat trouwens met die Caddy's overal ineens? Heb jij ook al zo'n 75pk hok?
Net trouwens niet gebeld voordat het mailtje kwam. Was al wel gezegd in dat mailtje van gisteren dat het zo zou gaan. Vind het eigenlijk wel fijner zo, kan toch 99 van de 100 keer wel als mijn beschikbaarheid open staat, en ik mis nogal eens telefoontjes van de planning met als gevolg geen ritten.
Nou kunnen bestelbusjes op zich best relaxt zijn. Lekker hoog, stoel biedt vaak aardig wat comfort, en er zit over het algemeen nog een vrij verdienstelijke audio installatie in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Lekker dan.
Op zich vind ik lange ritten niet erg, maar dan wil ik wel een beetje een fijne auto. Met cc. En een werkende radio graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hou eens op met die onzin zegZouden ze zich niet realiseren dat die pagina gewoon publiekelijk is, en iedere potentieele klant die op Autoreset googled dat ook gewoon te zien krijgt?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Almere-Den Bosch is toch nooit 3 uur. Een kleine 2 uur naar centraal, dus tenzij je binnen de stad nog een uur moet reizen valt het wel mee. Toen ik nog in Eindhoven woonde was ik altijd binnen 2,5 uur weer thuis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou kunnen bestelbusjes op zich best relaxt zijn. Lekker hoog, stoel biedt vaak aardig wat comfort, en er zit over het algemeen nog een vrij verdienstelijke audio installatie in.
In de stad is zoiets een waar drama, maar als je na een kwartier snelweg eindelijk op de 130 zit en lekker door kunt tuffen, is het opzich prima te doen.
Ik hoop echt dat er voor mijn rit nog een opvolgende komt die weer naar het zuiden gaat. Weinig OV verbindingen die zó kut zijn als Almere - Den Bosch. Da's serieus drie uur. Zou perfect zijn als de grote A nog een wagen heeft die naar Utrecht of nog wat zuidelijker moet..
Aah, da's heel zuur maatquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Babananana het volgende:
Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.
In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.
Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.
Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus.Man, wat voelt dit slecht.
Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.
De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.
Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.
Kan iemand mij een beetje opvrolijken?
Lol, da's ook lompquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Babananana het volgende:
Er reed een politiebusje stapvoets langs, maar die is niet gestopt. Ze vonden het zeker niet erg genoeg
Ik voel je bro.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Babananana het volgende:
Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.
In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.
Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.
Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus.Man, wat voelt dit slecht.
Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.
De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.
Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.
Kan iemand mij een beetje opvrolijken?
Bizar. Als hulpverlener zijnde dien je toch altijd te controleren imo of de bestuurder dan wel passagiers (in dit geval niet belangrijk) letsel heeft opgelopen. Indien ja, dient de politie in samenwerking met RWS een ambulance te laten komen en ervoor te zorgen dat het overige verkeer het 'ongeval' kan passeren, en dat de broeders hun werk veilig kunnen uitvoeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Babananana het volgende:
Er reed een politiebusje stapvoets langs, maar die is niet gestopt. Ze vonden het zeker niet erg genoeg
Thanksquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Bizar. Als hulpverlener zijnde dien je toch altijd te controleren imo of de bestuurder dan wel passagiers (in dit geval niet belangrijk) letsel heeft opgelopen. Indien ja, dient de politie in samenwerking met RWS een ambulance te laten komen en ervoor te zorgen dat het overige verkeer het 'ongeval' kan passeren, en dat de broeders hun werk veilig kunnen uitvoeren.
Nu heb jij het geluk gehad dat je er zelf niks aan over hebt gehouden, maar wat als dit wel was geweest. En je bent zelf niet in staat om de hulpdiensten te alarmeren. Dan is het toch vrij kwalijk.
Voor de rest, lijkt me inderdaad zwaar klote om zoiets mee te maken voor AR dan wel EW. Puur om het feit dat het je eigen auto niet is, en inderdaad krijgt je ego een gigantische opdonder.
Sterkte!
Ah, oké. Dan is het ergens wel te begrijpenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef Babananana het volgende:
Het was geen snelweg, maar hier: https://www.google.nl/map(...)kvXUSpBwe6pK1BNQ!2e0
Ik kwam vanaf die rotonde, en ding naar het kruispunt bij de snelweg. En de neus is tegen die geluidswal aangetikt/geschuurd tijdens de spin.
[..]
Ik stond naast de auto te bellen, dus ze konden zien dat ik geen letsel had.
Nee hoor, dan nog niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef trolley het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan is het ergens wel te begrijpen
Daar heb je wel een punt inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor, dan nog niet.
Als politie zijnde stop je dan even om te vragen of je eventueel assistentie kunt verlenen. Al is het maar even bijstaan zodat je niet in je eentje op de crash site staat. Kan nogal heftig zijn namelijk, ookal is er lichamelijk niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |