Die is echt onwijs tof ja. Kan m alleen nergens vinden. Ja in de VS voor $99 ex verzenden. Dat gaat me te ver.quote:
Jammer is dat inderdaad. Die van Duvel is ook baasquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Die is echt onwijs tof ja. Kan m alleen nergens vinden. Ja in de VS voor $99 ex verzenden. Dat gaat me te ver.
Bijna, hij gaf je dan een berisping en beval de volgende keer in de juiste kleding aan de start te komen. Heeft hij bij mij nooit hoeven doen. Mijn oude ploegleider bij de elite stuurde wel renners naar huis als ze 's winters zonder koerspet of muts op de training kwamen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:36 schreef kanovinnie het volgende:
En zonder witte sokken deed je niet mee?
Koerspet of muts is eigen keuze toch? Waarom zo streng daar op zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bijna, hij gaf je dan een berisping en beval de volgende keer in de juiste kleding aan de start te komen. Heeft hij bij mij nooit hoeven doen. Mijn oude ploegleider bij de elite stuurde wel renners naar huis als ze 's winters zonder koerspet of muts op de training kwamen.
Nee zonder pet of muts wordt je ziek, vandaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koerspet of muts is eigen keuze toch? Waarom zo streng daar op zijn?
Ik draag nooit een muts. Alleen zo'n bivakmutsding als het echt koud is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee zonder pet of muts wordt je ziek, vandaar.
Koersklakquote:Wij gingen ook wel naar België om te koersen daar en dan was 't nummers afhalen in een rokerige kroeg. Wij moesten dan bij binnenkomst uit respect voor de wedstrijdcommissie koersklak afnemen. Sommige officials stuurden renners naar huis als men dat naliet, dat heb ik overigens zelf nooit meegemaakt.
ik dacht dat jij sinds het cross weekend bijgespijkerd was in wieler-belgisch?quote:
Fabeltje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:02 schreef the_critic het volgende:
warmte verlies je meest via hoofd
Eerste google-hit. Meer over te vinden, maar zij leggen het beter uit dan ik kan verwoorden.quote:The myth is thought to have arisen through a flawed interpretation of a vaguely scientific experiment by the US military in the 1950s. In those studies, volunteers were dressed in Arctic survival suits and exposed to bitterly cold conditions. Because it was the only part of their bodies left uncovered, most of their heat was lost through their heads.
The face, head and chest are more sensitive to changes in temperature than the rest of the body, making it feel as if covering them up does more to prevent heat loss. In fact, covering one part of the body has as much effect as covering any other.
http://www.theguardian.co(...)earch-humanbehaviour
Tis altijd weer voor kort kort. Hangt er alleen vanaf of je buiten of binnen traint.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is t al een beetje weer voor kort kort daar? Godsamme wat zijn m'n benen mooi bruin.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:51 schreef Yankee het volgende:
Oude aftandse meuk, wat is daar in hemelsnaam mooi aan?
Emo!quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:29 schreef Gripper het volgende:
Ik weet dat wielrenfietsers vroeg in bed moeten liggen enzo, maar ja, kon niet slapen want teveel doppio espresso's getapt vanavond, ik had hele lekkere nieuwe boontjes.
Dus heb met de laptop in bed half 2013 nog eens teruggelezen, vanaf de vroege voorjaarsritten t/m de 3 floeperts. Godsamme, moest een paar keer zo hard lachen (vooral om mn eigen opmerkingen) dat mn meisje wakker werd van het schudden van het bed, en dacht dat ik lag te rukken.
En als ik morgen weer niet kan slapen, dan lees ik gewoon deel II van 2013, vanaf de marmot tot aan Oksel zn sportvasten verhaal
Dikke aanrader voor als je ook nog es zo'n slapeloze nacht hebt. Wat zijn we toch een stel leuke stamgasten met zn allen in ons fiets-kroegpraat-topic
Mag hij nooit meer wat van andere fietsen zeggen toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:35 schreef Yankee het volgende:
Tja een specialized zadel op een canyon......DAT DIT KAN IN NEDERLAND MENSEN
Soms ben ik benieuwd en kijk je er ff naar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat je überhaupt kijkt wie er reageert bij LtD...
Nee hoor. Ik ben niet van de mannenliefde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:32 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij is kano jaloers op di daga en stiekum ook verliefd
Jij hebt toch ook een glazen knie?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
SPT / Door slechte knie niet kunnen mountainbiken
Knieproblemen zitten in de Friese genen
geen ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een glazen knie?
Succes en spuit je vriendin niet onder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
Jonges ik ga nog ff een paar uur rukken op mijn eigen posts van een jaar geleden tot morgen hé?![]()
Mooie Tarmac!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:45 schreef LethalP het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen kijken voor deze pr0n aan te schaffen!
Inderdaad, maar wel bloed irritant. Al kom je als individu toch nergens meer tussen als er ooit een clubbie hardrijders langs hebben gereden. Tenzij je Nikke Tersptra heet.quote:
flag al zijn ritjes?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:27 schreef Tommeke het volgende:
Hier in de buurt fietst een Strava-held rond die kickt op KOM'etjes
Ik had het er net met een vriend over. Die gast loopt bijna iedereen die een KOM van 'm afpakt te flaggen
Toen gingen we zijn ritjes eens bekijken en hij heeft KOM'etjes op stukken waar hij 43 gemiddeld rijdt over 3 km met een hartslag van 90 en na een km op een klim van een km 7 procent nog ff kan versnellen van 20 naar 35
Ook ziet de snelheidscurve er raar uit. Een kijkje op de volgende link leert dat die gast z'n snelheden opkrikt met een tooltje____!
http://www.scarletfire.co(...)-to-cheat-on-strava/
Bij bergen heb je ook groepjes en invloed van weer. En het is meer dan alleen KOM's scoren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:48 schreef No-P het volgende:
Ach strava. Alleen bij echte bergen is het leuk om koms te vergelijken. Vlakke stukken hebben veel te veel invloed van weer en groepjes. Is het nog steeds niet dood?
Relatief veel minder natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij bergen heb je ook groepjes en invloed van weer. En het is meer dan alleen KOM's scoren.
Relatief net zo veel volgens mij?quote:
Heb er net nieuewe banden omquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:09 schreef Patroon het volgende:
Kano, voor die tocht door Fryslan gooi je maar ff nieuwe banden derom. Geen zin om steeds op dat barrel van jou te moeten wachten
Als iemand van mij een KOM afpakt en ik zie dat die data echt nergens op slaat (brommer, auto weet ik wat) dan flag ik ook.quote:
Telefoons is wel een beetje het gezwel van strava jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:18 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Als iemand van mij een KOM afpakt en ik zie dat die data echt nergens op slaat (brommer, auto weet ik wat) dan flag ik ook.
Geen gefuck met de leader boards, en weg met de telefoons!
Want de resultaten van andere apparaten kun je niet manipuleren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:18 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Als iemand van mij een KOM afpakt en ik zie dat die data echt nergens op slaat (brommer, auto weet ik wat) dan flag ik ook.
Geen gefuck met de leader boards, en weg met de telefoons!
Alles is te manipuleren, maar zoals Kanovinnie al aangeeft: vals spelers krijgen een flag!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want de resultaten van andere apparaten kun je niet manipuleren?
Laat ik met mijn smartphone net de resultaten direct uploaden naar Strava in plaats van achteraf.
Edit:
Laat ik het zelfs zo stellen, net van alle appareten waar de Strava app niet op draait is de data makkelijker te manipuleren zelfs...
Ik zeg het dus al jaren, Friezen hebben allemaal een chronisch spraakgebrek dat ze als taal weten te verkopen. Geen wonder dat andere lichaamsdelen dan ook niet helemaal goed ziijn in veel gevallen. Ik ga me opeens afvragen wat de verkoopcijfers van deze pilletjes zijn in die provincie...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
SPT / Door slechte knie niet kunnen mountainbiken
Knieproblemen zitten in de Friese genen
Oh, daar kan ik me ook niet zo druk over maken. Als mensen dat willen misbruiken om te winnen moeten ze dat vooral zelf wetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:35 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Alles is te manipuleren, maar zoals Kanovinnie al aangeeft: vals spelers krijgen een flag!
Ik doel met telefoon vooral op de "gratis" elevation die ze krijgen, dat slaat echt helemaal nergens op, maar het geeft ze wel voorsprong bij de klim challenges.
Nee, jij bent het voorbeeld van lichamelijke perfectiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik zeg het dus al jaren, Friezen hebben allemaal een chronisch spraakgebrek dat ze als taal weten te verkopen. Geen wonder dat andere lichaamsdelen dan ook niet helemaal goed ziijn in veel gevallen. Ik ga me opeens afvragen wat de verkoopcijfers van deze pilletjes zijn in die provincie...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:35 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Alles is te manipuleren, maar zoals Kanovinnie al aangeeft: vals spelers krijgen een flag!
Ik doel met telefoon vooral op de "gratis" elevation die ze krijgen, dat slaat echt helemaal nergens op, maar het geeft ze wel voorsprong bij de klim challenges.
Met andere woorden, met een telefoon maak je minder hoogtemeters tijdens een klim dan met bijvoorbeeld een Garmin Edge 800.quote:We ignore elevation data from devices without a barometric altimeter (such as the Garmin Edge 200, most Garmin Forerunner models, the iPhone, and Android devices) and instead determines elevation by looking up data in a set of elevation databases. The smoothing applied to data that has been looked up is slightly higher than that applied to data from barometric altimeters.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:24 schreef Patroon het volgende:
Drukmaken om strava
Als je je wil meten met anderen moet je gaan koersen.
Je moet wel de Garmin laten stabiliseren voor je weg gaat omdat de barometer even tijd nodig heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:06 schreef muzas het volgende:
En naar mijn idee is zo'n garmin ook niet helemaal correct qua HM. Soms kom ik na een rondje ringvaart thuis met 300HM. Nou, als het er 10 waren dan zou het veel zijn.
Hoe lang duurt dat? Want zelfs na 2 uur rijden weet ie een biljartlaken als de ringvaart te laten fluctueren in hoogte. Maar een metertje per keer... Maar na 70k telt dat wel op.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:07 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Je moet wel de Garmin laten stabiliseren voor je weg gaat omdat de barometer even tijd nodig heeft.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, jij bent het voorbeeld van lichamelijke perfectie
Ik leg als we elkaar morgen zien wel even het 1 en ander uit daarover, tel lui om te typenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat? Want zelfs na 2 uur rijden weet ie een biljartlaken als de ringvaart te laten fluctueren in hoogte. Maar een metertje per keer... Maar na 70k telt dat wel op.
Hm, misschien is dat de reden waarom ik ook vaak van die idiote hoogtemeters maak op een rondje lekdijk. Garmin op het stuur, aanzetten, en meteen wegrijden. En toch ook wel thuis een elevation point voor de deur hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:11 schreef jsprbcn het volgende:
Volgens mij hangt dat ook een beetje af per dag (het weer, luchtdruk etc.) maar gemiddeld laat ik hem 15 min. stabiliseren. Ook heb ik een elevation point ingesteld voor thuis.
Lekker betrouwbaar dan inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:11 schreef jsprbcn het volgende:
Volgens mij hangt dat ook een beetje af per dag (het weer, luchtdruk etc.) maar gemiddeld laat ik hem 15 min. stabiliseren. Ook heb ik een elevation point ingesteld voor thuis.
Dat is niet correct, het is de combinatie van die 2 die het betrouwbaarder maakt, echter met alle meet apparatuur dien je te calibreren/stabiliseren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker betrouwbaar dan inderdaad.
Hoogtebepaling op basis van GPS is veel betrouwbaarder dan op basis van barometers dus.
Voor mij niet wil je zeggen? Ik kan hier niet eens 1km vlak rijden...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef jsprbcn het volgende:
Voor mij is dat toch anders denk ik gezien hoogtemeters hier meer aan de orde zijn dan 45Km/u over vlak knallen![]()
Nou dat kun je ook niet zo stellig zeggen. Want hoogtebepaling via GPS is weer afhankelijk van je signaal. Die dingen hebben ook nog wel eens afwijking, zeker in de bossen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoogtebepaling op basis van GPS is veel betrouwbaarder dan op basis van barometers dus.
Hij heeft het over bergen, niet de opgehemelde verkeersdrempels.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor mij niet wil je zeggen? Ik kan hier niet eens 1km vlak rijden...
Fatsoenlijke GPS ontvanger in je apparaat wil wel helpen. Als je volledig inzoomt op mijn ritjes zie je bijna geen afwijking ten opzichte van de weg namelijk. Ook door de bossen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou dat kun je ook niet zo stellig zeggen. Want hoogtebepaling via GPS is weer afhankelijk van je signaal. Die dingen hebben ook nog wel eens afwijking, zeker in de bossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |