Die is echt onwijs tof ja. Kan m alleen nergens vinden. Ja in de VS voor $99 ex verzenden. Dat gaat me te ver.quote:
Jammer is dat inderdaad. Die van Duvel is ook baasquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Die is echt onwijs tof ja. Kan m alleen nergens vinden. Ja in de VS voor $99 ex verzenden. Dat gaat me te ver.
Bijna, hij gaf je dan een berisping en beval de volgende keer in de juiste kleding aan de start te komen. Heeft hij bij mij nooit hoeven doen. Mijn oude ploegleider bij de elite stuurde wel renners naar huis als ze 's winters zonder koerspet of muts op de training kwamen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:36 schreef kanovinnie het volgende:
En zonder witte sokken deed je niet mee?
Koerspet of muts is eigen keuze toch? Waarom zo streng daar op zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bijna, hij gaf je dan een berisping en beval de volgende keer in de juiste kleding aan de start te komen. Heeft hij bij mij nooit hoeven doen. Mijn oude ploegleider bij de elite stuurde wel renners naar huis als ze 's winters zonder koerspet of muts op de training kwamen.
Nee zonder pet of muts wordt je ziek, vandaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koerspet of muts is eigen keuze toch? Waarom zo streng daar op zijn?
Ik draag nooit een muts. Alleen zo'n bivakmutsding als het echt koud is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee zonder pet of muts wordt je ziek, vandaar.
Koersklakquote:Wij gingen ook wel naar België om te koersen daar en dan was 't nummers afhalen in een rokerige kroeg. Wij moesten dan bij binnenkomst uit respect voor de wedstrijdcommissie koersklak afnemen. Sommige officials stuurden renners naar huis als men dat naliet, dat heb ik overigens zelf nooit meegemaakt.
ik dacht dat jij sinds het cross weekend bijgespijkerd was in wieler-belgisch?quote:
Fabeltje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:02 schreef the_critic het volgende:
warmte verlies je meest via hoofd
Eerste google-hit. Meer over te vinden, maar zij leggen het beter uit dan ik kan verwoorden.quote:The myth is thought to have arisen through a flawed interpretation of a vaguely scientific experiment by the US military in the 1950s. In those studies, volunteers were dressed in Arctic survival suits and exposed to bitterly cold conditions. Because it was the only part of their bodies left uncovered, most of their heat was lost through their heads.
The face, head and chest are more sensitive to changes in temperature than the rest of the body, making it feel as if covering them up does more to prevent heat loss. In fact, covering one part of the body has as much effect as covering any other.
http://www.theguardian.co(...)earch-humanbehaviour
Tis altijd weer voor kort kort. Hangt er alleen vanaf of je buiten of binnen traint.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is t al een beetje weer voor kort kort daar? Godsamme wat zijn m'n benen mooi bruin.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:51 schreef Yankee het volgende:
Oude aftandse meuk, wat is daar in hemelsnaam mooi aan?
Emo!quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:29 schreef Gripper het volgende:
Ik weet dat wielrenfietsers vroeg in bed moeten liggen enzo, maar ja, kon niet slapen want teveel doppio espresso's getapt vanavond, ik had hele lekkere nieuwe boontjes.
Dus heb met de laptop in bed half 2013 nog eens teruggelezen, vanaf de vroege voorjaarsritten t/m de 3 floeperts. Godsamme, moest een paar keer zo hard lachen (vooral om mn eigen opmerkingen) dat mn meisje wakker werd van het schudden van het bed, en dacht dat ik lag te rukken.
En als ik morgen weer niet kan slapen, dan lees ik gewoon deel II van 2013, vanaf de marmot tot aan Oksel zn sportvasten verhaal
Dikke aanrader voor als je ook nog es zo'n slapeloze nacht hebt. Wat zijn we toch een stel leuke stamgasten met zn allen in ons fiets-kroegpraat-topic
Mag hij nooit meer wat van andere fietsen zeggen toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:35 schreef Yankee het volgende:
Tja een specialized zadel op een canyon......DAT DIT KAN IN NEDERLAND MENSEN
Soms ben ik benieuwd en kijk je er ff naar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat je überhaupt kijkt wie er reageert bij LtD...
Nee hoor. Ik ben niet van de mannenliefde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:32 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij is kano jaloers op di daga en stiekum ook verliefd
Jij hebt toch ook een glazen knie?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
SPT / Door slechte knie niet kunnen mountainbiken
Knieproblemen zitten in de Friese genen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |