Hij wil het imago van de Turken schaden, de racist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Bombvis het volgende:
Waarom is het nou nodig de nationaliteit van deze persoon neer te zetten? Het had toch prima kunnen voldoen met Extreem stinkende man in klas? Wat voegt het toe dat het een Turk is?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
Je bent dus een stinkende domme Turk, TS. Fijn dat je jezelf zo neerzet in de OP.
Is allowed in dit geval want TS is zelf allochtoon geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Bombvis het volgende:
Waarom is het nou nodig de nationaliteit van deze persoon neer te zetten? Het had toch prima kunnen voldoen met Extreem stinkende man in klas? Wat voegt het toe dat het een Turk is?
Dus als Nederlander mag je niet vermelden dat het een Turk betreft, maar als Marokaan wel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is allowed in dit geval want TS is zelf allochtoon geloof ik
Dan is het al helemaal een idioot.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is allowed in dit geval want TS is zelf allochtoon geloof ik
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Bele3 foumek a elhayawan. Sir tgra fe serwalik,
Natuurlijk ga je dat niet vertalen, je openingspost gaf al aan hoe retarded je bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]Denken dat ik dit ga vertalen.
Wat is retarded? Ik ben te retarded om dit te begrijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je dat niet vertalen, je openingspost gaf al aan hoe retarded je bent.
Dat niet doen als je de TS bentquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Over jezelf in de 3e persoonsvorm spreken
Die stinken wel vakerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Bombvis het volgende:
Wellicht een referentie naar de Turkse keuken? In sommige culturen is het ook niet ongebruikelijk om slechts enkele malen per week te douchen. De referentie naar de nationaliteit in deze heeft zeker zijn waarde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Bombvis het volgende:
Uberturkmens is een ras. Dat weet je toch. Je post nu immers al een tijdje in de reeks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Turk een ras?
Wat ik ervan mee krijg is dat ze het over het algemeen nogal veel met elkaar oneens zijn over sprookjesverhalenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uberturkmens is een ras. Dat weet je toch. Je post nu immers al een tijdje in de reeks.
Sprookjesverhalen? Kom maar niet meer terug naar de reeksquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat ik ervan mee krijg is dat ze het over het algemeen nogal veel met elkaar oneens zijn over sprookjesverhalen
Hehequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sprookjesverhalen? Kom maar niet meer terug naar de reeks
Oke thanksquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Lejenk het volgende:
Mijn huisgenoot moet wel Turks zijnAl ziet ze er niet zo uit
Pics?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Lejenk het volgende:
Mijn huisgenoot moet wel Turks zijnAl ziet ze er niet zo uit
Het is die 3e daar rechts van achter naar die met die pruik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij eerst, moet eerst zien of het wel de pics van mijn zusje waard zijn.
Dus uit mond stinkende. Zet dat volgende keer duidelijk erbij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:22 schreef wickedmen het volgende:
Endoch is deze klacht al zeer terecht, mensen die stinken en dat je dat dan ruikt zoals een huisgenote net die het leuk vindt om in mijn buurt te verkennen en er verder wel altijd mooi en verzorgd uitziet maar vandaag een stink adem had die je nog kon ruiken 2 minuten nadat ze weg was.
Maar goed vandaag had TS een EHBO cursus en toen moest hij de hele tijd samen werken met een ongelovelijk stinkende domme Turk.
Klacht: Stinkende Turk
Sub-klacht: Mensen die uit hun mond stinken en nooit gehoord hebben van tanden poetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |