Hij wil het imago van de Turken schaden, de racist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Bombvis het volgende:
Waarom is het nou nodig de nationaliteit van deze persoon neer te zetten? Het had toch prima kunnen voldoen met Extreem stinkende man in klas? Wat voegt het toe dat het een Turk is?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
Je bent dus een stinkende domme Turk, TS. Fijn dat je jezelf zo neerzet in de OP.
Is allowed in dit geval want TS is zelf allochtoon geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Bombvis het volgende:
Waarom is het nou nodig de nationaliteit van deze persoon neer te zetten? Het had toch prima kunnen voldoen met Extreem stinkende man in klas? Wat voegt het toe dat het een Turk is?
Dus als Nederlander mag je niet vermelden dat het een Turk betreft, maar als Marokaan wel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is allowed in dit geval want TS is zelf allochtoon geloof ik
Dan is het al helemaal een idioot.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is allowed in dit geval want TS is zelf allochtoon geloof ik
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Bele3 foumek a elhayawan. Sir tgra fe serwalik,
Natuurlijk ga je dat niet vertalen, je openingspost gaf al aan hoe retarded je bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]Denken dat ik dit ga vertalen.
Wat is retarded? Ik ben te retarded om dit te begrijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je dat niet vertalen, je openingspost gaf al aan hoe retarded je bent.
Dat niet doen als je de TS bentquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Over jezelf in de 3e persoonsvorm spreken
Die stinken wel vakerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Bombvis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |