Hakim denkt dat hij stemmen kan winnen door minder te schelden lol. (CU stemmers), helaas kan hij er niks aan doen dat hij Marokkaan is (PVV stemmers).quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik begrijp je analyse, en ik hoop ook dat dit zo werkt voor Billy en Hakim. Maar ik denk dat beiden geen enkele zelf-reflectie hebben om dit ook zo op te pakken ...... Dus weer mooie streams morgen, moet helaas werken
tussen 08 en 20 uur, dus geen streams.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:53 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Hakim denkt dat hij stemmen kan winnen door minder te schelden lol. (CU stemmers), helaas kan hij er niks aan doen dat hij Marokkaan is (PVV stemmers).
Dat was volgens Hakim en Paul een reden van de nominatie, PVV stemmers wilden de Marokkaan eruitquote:
Paul zei dat Hakim een stem kreeg omdat er veel PVV'ers zouden kijken. Vandaar PVV.quote:
ach zo, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:53 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat was volgens Hakim en Paul een reden van de nominatie, PVV stemmers wilden de Marokkaan eruit
Hoe ze het verzonnen krijgen hèquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:53 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat was volgens Hakim en Paul een reden van de nominatie, PVV stemmers wilden de Marokkaan eruit
+1quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:53 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Hakim denkt dat hij stemmen kan winnen door minder te schelden lol. (CU stemmers),
helaas kan hij er niks aan doen dat hij Marokkaan is (PVV stemmers).
Het wordt feest wanneer het één en ander tot hem doordringt.
Maarja zal nooit gebeuren als niemand tegengas geeft.
Als je in hokjes denkt is dit pure logica.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe ze het verzonnen krijgen hè
Zolang het maar niet aan hunzelf ligt hequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Paul zei dat Hakim een stem kreeg omdat er veel PVV'ers zouden kijken. Vandaar PVV.
Emil is half Koerd geloof ik, dus ook voor hem zou volgens Paul's logica PVV van toepassing zijn.
Dat is juist in goed idee in mijn ogen. De bewoners zouden alleen niet moeten mogen kiezen wie van de genomineerden blijft. Omdat ze natuurlijk voor diegene gaan die het hardst gaan slijmen bij Hakim en Co.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De bewoners kiezen straks een nieuwe en die nieuwe mag kiezen wie eruit moet.
tja....ik vind het ook maar vaag dat een nieuwe dat mag kiezen
+1quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:55 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dat is juist in goed idee in mijn ogen. De bewoners zouden alleen niet moeten mogen kiezen wie van de genomineerden blijft. Omdat ze natuurlijk voor diegene gaan die het hardst gaan slijmen bij Hakim en Co.
Net als vroeger, in het Colosseum. Het volk beslist of de gladiatoren mogen blijven. Niet de gladiatoren zelf.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:55 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dat is juist in goed idee in mijn ogen. De bewoners zouden alleen niet moeten mogen kiezen wie van de genomineerden blijft. Omdat ze natuurlijk voor diegene gaan die het hardst gaan slijmen bij Hakim en Co.
Elite mag 1 stem uitbrengen, maar daarvan worden dus de 3 meest gestemde kandidaten genomineerd met desbetreffende stem.. Effectief dus 3 stemmen maar op verschillende deelnemers....quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:48 schreef ZodiaX het volgende:
PS: Elite heeft veels te weinig macht.
1 stem...kom nou...er zal elke stemronde massaal op 1 iemand worden gestemd.
Nee dat is ondenkbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zolang het maar niet aan hunzelf ligt he
ja idd. maar dan lees ik cavia's of natte theezakjes ipv gladiatorenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Net als vroeger, in het Colosseum. Het volk beslist of de gladiatoren mogen blijven. Niet de gladiatoren zelf.
En wat is 1 stem op 1 persoon nou????quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Elite mag 1 stem uitbrengen, maar daarvan worden dus de 3 meest gestemde kandidaten genomineerd met desbetreffende stem.. Effectief dus 3 stemmen maar op verschillende deelnemers....
Wat Billy betreft heb je misschien wel gelijk, maar Hakim is eigenlijk alleen maar met zijn positie bezig. Hij is de grote manipulator. Hoe het publiek over hem denkt zal hem worst zijn, maar zijn impopulariteit zal hij toch aan zijn medebewoners moeten verklaren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begrijp je analyse, en ik hoop ook dat dit zo werkt voor Billy en Hakim. Maar ik denk dat beiden geen enkele zelf-reflectie hebben om dit ook zo op te pakken ......
Haha, het zijn in ieder geval alles behalve gladiatoren. Behalve Jimmy en Emil dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja idd. maar dan lees ik cavia's of natte theezakjes ipv gladiatoren
Waar hij vandaan komt of waar zijn roots liggen interesseert me echt helemaal niks, "snap je wat ik wil zeggen?", maar ik vind het een etter van een vent en ik zie liever dat ie vandaag opdondert dan morgen. Dat is mijn uitspraak en daar mag ie het mee doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:53 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Hakim denkt dat hij stemmen kan winnen door minder te schelden lol. (CU stemmers), helaas kan hij er niks aan doen dat hij Marokkaan is (PVV stemmers).
Het wordt feest wanneer het één en ander tot hem doordringt. Maarja zal nooit gebeuren als niemand tegengas geeft.
Okéquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:53 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik heb meer aversie tegen zijn Limburgse praat dan het half Marokkaan zijn. Limburgers zijn het as van het kwaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar hij vandaan komt of waar zijn roots liggen interesseert me echt helemaal niks, "snap je wat ik wil zeggen?", maar ik vind het een etter van een vent en ik zie liever dat ie vandaag opdondert dan morgen. Dat is mijn uitspraak en daar mag ie het mee doen
Zijn mede bewoners zetten nergens vraagtekens bij... die gaan allemaal blind mee in eigenlijk alles (met uitzonderingen .. die mokken wat.. denken het zijne ervan.. en gaan dan vervolgens ook mee.. )quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat Billy betreft heb je misschien wel gelijk, maar Hakim is eigenlijk alleen maar met zijn positie bezig. Hij is de grote manipulator. Hoe het publiek over hem denkt zal hem worst zijn, maar zijn impopulariteit zal hij toch aan zijn medebewoners moeten verklaren.
Het zou mooi zijn als volgende keer Aike een tik krijgt, zodat duidelijk is dat het niet ligt aan het " Marokkaan zijn of schelden' , maar dat er meer speelt en dat ze niet zo populair zijn als ze denkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat Billy betreft heb je misschien wel gelijk, maar Hakim is eigenlijk alleen maar met zijn positie bezig. Hij is de grote manipulator. Hoe het publiek over hem denkt zal hem worst zijn, maar zijn impopulariteit zal hij toch aan zijn medebewoners moeten verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |