Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zit'm meer in de psychologische waarde. Ze weten dat die paar stemmen komen van duizenden mensen die via 100+ camera's eenieders handel en wandel in de gaten houden. Om een stem te "krijgen" moeten er toch heel wat mensen iets tegen jouw verblijf in dat huis hebben.
Dat moet je dan toch aan de groep uitleggen en nadat deze avond is bezonken, beter motiveren dan het afdoen met een zwak verhaal. De drie musketiers+Lot schelden meer dan Hakim.
Pcies!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Bovendien dachten ze dat Hakim en Billy wel safe zaten bij de ' directie'.
Het moet ze toch tegenvallen dat uitgerekend 2 van de ' populaire' groep erbij zitten, geeft in elk geval te denken
Ik vraag het me af.. ze zijn zo bezig met zichzelf en hoe ze over elkaar denken. Toch ook wel hoe de buitenwereld denkt, maar dat staat nog steeds heel erg van de werkelijkheid. Ik hoop dat het via de 2 of 3 nieuwe toch wat binnenkomt morgen. Dat een van hem toch tegen iemand zegt.. "Psst.. die stem voor Hakim komt omdat ie onwijs loopt te stoken heel te tijd.. " Dan gaat het als een lopend vuurtjequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Het moet ze toch tegenvallen dat uitgerekend 2 van de ' populaire' groep erbij zitten, geeft in elk geval te denken
Ik vind Isabella knapper maar een beetje kil. Lindy is zo'n lekker knuffeldiertjequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef MissWendolin het volgende:
[..]
Lindy was de knapste van allemaal ^_^
Maar voor Lindy kwam Jimmy en dat lijkt ook wel een beetje op elkaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er komt geen nieuwe Harold! Alle Harolds hebben nu gezien dat je niet in zo'n avontuur moet stappen wetende dat je gaat janken als je twee weken niet bij je gezinnetje bent geweest. Harold kan nu mee lezen, hij zit thuis voor de buis.( Ik vond het een beetje dom van je Harold ( van Lindy trouwens ook, maar ze was wel veel knapper dan jij, Harold) )
zolang er echte mafkezen zijn. daarna wordt t pas spannend, over de helft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:48 schreef ZodiaX het volgende:
PS: Elite heeft veels te weinig macht.
1 stem...kom nou...er zal elke stemronde massaal op 1 iemand worden gestemd.
Onbekend. Zou zomaar kunnen dat er niemand uitgaat. Of dat er twee mensen inkomen. Of misschien volgende week een tweede persoon voor een tvmoment.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:48 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Maar voor Lindy kwam Jimmy en dat lijkt ook wel een beetje op elkaar.
Die 2 die erin komen blijft er maar 1 van en die komt niet ipv Harold. Dus geen nieuwe Harold?
Je zag het al aan Billy. Die publieksstem had veel meer impact dan die zes van Peter/Rienk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:48 schreef ZodiaX het volgende:
PS: Elite heeft veels te weinig macht.
1 stem...kom nou...er zal elke stemronde massaal op 1 iemand worden gestemd.
Ik begrijp je analyse, en ik hoop ook dat dit zo werkt voor Billy en Hakim. Maar ik denk dat beiden geen enkele zelf-reflectie hebben om dit ook zo op te pakken ...... Dus weer mooie streams morgen, moet helaas werkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zit'm meer in de psychologische waarde. Ze weten dat die paar stemmen komen van duizenden mensen die via 100+ camera's eenieders handel en wandel in de gaten houden. Om een stem te "krijgen" moeten er toch heel wat mensen iets tegen jouw verblijf in dat huis hebben.
Dat moet je dan toch aan de groep uitleggen en nadat deze avond is bezonken, beter motiveren dan het afdoen met een zwak verhaal. De drie musketiers+Lot schelden meer dan Hakim.
De bewoners kiezen straks een nieuwe en die nieuwe mag kiezen wie eruit moet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:50 schreef hugecooll het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wie van de genomineerden weg moet(en)?
Wie is de PVV?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En even nadenken waarom de PVV NIET Emil nomineerde
De nieuwe mag kiezen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De bewoners kiezen straks een nieuwe en die mag kiezen wie eruit moet.
Jimmy is toch niet te vergelijken met Harold (en al helemaal niet met Lindyquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:48 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Maar voor Lindy kwam Jimmy en dat lijkt ook wel een beetje op elkaar.
Die 2 die erin komen blijft er maar 1 van en die komt niet ipv Harold. Dus geen nieuwe Harold?
Paul , Vanessa en?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En even nadenken waarom de PVV NIET Emil nomineerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |