Zonder iemand op de tenen te trappen of zo, maar ik vind het geen mooie taalquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt, maar dat het het minst klinkt op het standaard Arabisch maakt het niet gelijk een lelijk dialect. Ik vind het Marokkaans-Arabisch eigenlijk best mooi. Het Egyptisch-Arabisch is pas lelijk joh.
Als jij het Marokkaans al niet te pruimen vindt, wat vind je dan wel niet van het Berbers?
Jij bent gewoon een dikke Arabische nationalist.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zonder iemand op de tenen te trappen of zo, maar ik vind het geen mooie taal
Maar er zijn dan ook weinig talen die ik mooi vind behalve het Arabisch.
Arabische Nationalisten bestaan niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een dikke Arabische nationalist.
En trouwens had je me YouTube-filmpje die ik voor jouw gepost had al bekeken.
Ja, klonk gewoon goed toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een dikke Arabische nationalist.
En trouwens had je me YouTube-filmpje die ik voor jouw gepost had al bekeken.
http://www.syrianperspect(...)ews-and-comment.htmlquote:AL-’AZEEZIYYA LIBERATED COMPLETELY; 118 RATS KILLED IN HURAYTAAN-ALEPPO; RAT FORTIFICATIONS ANNIHILATED IN BUSTAAN AL-QASR; NEWS AND COMMENT
ALEPPO:
News sources in Aleppo are keeping mum about military movements in accordance with MoD guidelines. In the following, we tell you what we know based on scant reports and media covereage. We can also confirm the arrival of 2 mechanized armored divisions one of which has already liberated Al-Shaykh Najjaar. The presence of these 2 divisions from the 3rd Army Corps indicates that the situation on the coast is becoming increasingly calm with anti-ship missile batteries and anti-aircraft positions properly defended. The campaign in Latakia by Bandar (now lounging in his own private prison in the U.S.) has been declared an abject failure.
‘Arbeed: SyrPer can attest to the fact that 41 rodents were sent to Satan’s Shelter for Soulless Vermin yesterday as the SAA perfects every day its ability to use a whole spectrum of instrumentalities to eradicate the plague of Wahhabism. Because the situation in this area is fluid, I have no names. Wael reports that the majority of the dead are foreigners. That was determined by intercepting communications.
Central Prison: It appears the arrival of the SAA reinforcements has had a salubrious effect on its efforts to pacify this area which has been subject to over 150 attempts to storm it. In deference to our Texan friends, we shall refer to it as our Impregnable Citadel. Yesterday, 3 rodents were shot down by snipers in the prison towers.
http://wikimapia.org/#lan(...)n=37.202024&z=16&m=b
20140122-142509_h523758
Kuwayris: It is expected that the SAA will soon be cleaning out this village and the nearby airbase as part of Operation Canopus Star. Yesterday, Wael reports eyewitnesses seeing armored brigades moving into the area.
http://wikimapia.org/#lan(...)n=37.576933&z=14&m=b
Fighting reported in these areas:
Al-Judayda
Al-’Aamiriyya
East Maayer
South of the Turkish Factory
Al-Bayk Farms
Infantry Academy area
Dayr Haafer at east entrance
North of the Industrial Zone (recently cleaned out by SAA)
Huraytaan: Intelligence came into SAA hq from spotters using flares at night that there was a large concentration of rodents in this area. The SAF immediately deployed Sukhoi bombers killing 118 vermin. All have been confirmed to be non-Syrian. No survivors as the SAF
http://wikimapia.org/#lan(...)n=37.088041&z=15&m=b
Al-Wudhayhi
Rasm Al-’Abbood Airport near Kuwayris (see map above)
Balaat
Heelaan (var. Haylaan)
Baabees
Yaaqid Al-’Adas: 13 rodents killed here yesterday. Only a few kms from ‘Anadaan. Watch this area.
http://wikimapia.org/#lan(...)n=37.021608&z=16&m=b
Dayr Al-Jamaal
Al-Sayyid ‘Ali Quarter. Attempted infiltration resulted in 21 rats killed and 13 taken prisoner.
Salaahuddeen Quarter: Large ammo cache seized and given to NDF
Bustaan Al-Qasr: SYRIAN ARMY DEMOLISHES THE LAST FORTIFICATIONS BUILT BY TERRORIST VERMIN AND KILLS 29 CANNIBALS IN MAJOR SWEEP OF THIS QUARTER. Ba’ath Party sources confirm the SAA used infantry, artillery and aircraft to pulverize rodent positions. Wael confirms reports that the area has been cleared of rodents which is likely to result in a MoD proclamation tomorrow or the next day.
http://wikimapia.org/#lan(...)n=37.145741&z=16&m=b
Ma’aarat Al-Arteeq
Dat is nog eens duidelijke taalquote:"Assad is kern van het probleem"
woensdag 22 jan 2014, 23:41 (Update: 22-01-14, 23:48)
Minister Timmermans van Buitenlandse Zaken
Minister Timmermans van Buitenlandse ZakenANP
"Assad is de kern van het probleem." Dat zei minister Timmermans van Buitenlandse zaken vanavond bij terugkomst uit Montreux. Daar woonde hij de vredesconferentie over Syri bij.
Timmermans noemde het in Nieuwsuur "goed dat de hele internationale gemeenschap nu eens in alle helderheid heeft gezien met wat voor mensen we te maken hebben aan de kant van het regime van Assad".
Volgens Timmermans hoort de Syrische president Assad voor een rechtbank, hetzij in een vrij, democratisch Syri, hetzij voor het internationaal strafhof in Den Haag. Hij ziet geen mogelijkheden voor een vreedzame oplossing waar Assad en zijn familie deel van uit zouden maken.
Belachelijk
Lavrov, de Russische minister van Buitenlandse Zaken zit volgens Timmermans nu ook op de lijn dat er een vreedzame, politieke oplossing moet komen. Rusland heeft tot nu toe altijd het Syrische regime gesteund.
De Syrische minister van Buitenlandse Zaken blijft maar herhalen dat Syri te maken heeft met terroristen die vernietigd moeten worden. "Iedereen die het niet eens is met Assad noemt hij een terrorist, wat natuurlijk een belachelijke uitspraak is."
Verder zei de minister dat hij niet denkt dat we het vredesproces een plezier doen door de hele Syrische oppositie buiten spel te zetten omdat er ook "een aantal volkomen verkeerde elementen aan die kant meevechten".
Rohani
Ook zei Timmermans nog dat de ontmoeting eerder vandaag tussen premier Rutte en de Iraanse president Rohani plaatsvond op verzoek van Iran.
Rohani en Rutte spraken elkaar op het World Economic Forum in de Zwitserse plaats Davos.
Dankzij een Perzische geleerde inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Arabisch is juist heel erg goed ontwikkeld.
Niets suprieur aan die woestijncultuur.quote:
Die heeft dat helemaal in zijn eentje gedaan ja?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dankzij een Perzische geleerde inderdaad.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sibawaih
Wat is dat, een woestijncultuur?quote:Niets suprieur aan die woestijncultuur.
Een cultuur gevormd door leven in een woestijnachtig klimaat.quote:
Meest significante deel inderdaad wel. Lees Ibn Khaldun's Muqaddimah maar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:18 schreef Peunage het volgende:
Die heeft dat helemaal in zijn eentje gedaan ja?
Een analogie tussen de woestijn en Arabische cultuur, waar de woestijn een metafoor is voor de dorre grondslag ervan.quote:Wat is dat, een woestijncultuur?
Frans Timmermans is als gesjeesde diplomaat en PvdA-huichelaar toch echt de weg kwijt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is nog eens duidelijke taal
Houd eens op met jullie kinderachtige migrantendiscussies over eigen fixaties.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
In het Koerdisch is Sukran Everbas.
Die FSA / VSL bij Krak des Chevaliers geven zich wel over zoals in Talkanakh eerder. De soennitische moslimstrijders van VSL daar leven in gebied omsingeld door Alawitische en Christelijke dorpen op hand van de regering-Assad.....quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://www.syrianperspect(...)ews-and-comment.html
Tevens:
Rebellen proberen weer eens te infilteren vlakbij Qusayr.
Het Syrische leger valt nu eindelijk twee kleine omsingelde posities aan in Homs provincie waaronder Krak des Chevaliers en het nabijgelegen dorpje.
Wel jammer dat de stad Aleppo niet heroverd en bevrijd is door het regeringsleger voorafgaand aan de conferentie in Zwitserland....quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://www.syrianperspect(...)ews-and-comment.html
Tevens:
Rebellen proberen weer eens te infilteren vlakbij Qusayr.
Het Syrische leger valt nu eindelijk twee kleine omsingelde posities aan in Homs provincie waaronder Krak des Chevaliers en het nabijgelegen dorpje.
Opzich heeft hij ook best gelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is nog eens duidelijke taal
Je dacht laat ik een gedateerde video die ik op MP.net tegenkwam maar meteen hier plaatsen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Opzich heeft hij ook best gelijk.
Jij zit daar ook al?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je dacht laat ik een gedateerde video die ik op MP.net tegenkwam maar meteen hier plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |