Wat op zich ook wel weer klopt. Het is dat Nelom er helemaal niets van kan anders stond BMI natuurlijk centraal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op angst dat Mathijsen niet snel genoeg is bij een lange bal.
komt goed, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:23 schreef Dven het volgende:
Taak voor Koetje om dit Feyenoord conditioneel sterker te maken en zorgen dat ze het spel en de inzet van de eerste 30 minuten tenminste een uur kunnen tonen. Dan komt het wel goed.
JHK gebruiken jullie ook erg graagquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:23 schreef Luni het volgende:
Tering joden!!!!!\
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Feyenoord-fan.dhtml
Pelle is zo'n beestquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is en blijft ook gewoon veel te voorspelbaar. Op Boetius en Pelle na kom je enorm veel individuele kwaliteit tekort.
Mathijsen kan die snelle jonge ventjes ook niet meer bijbenen. Ajax is gewoon een maatje te groot op dit moment. Geen schande verder.
Bedankt voor deze toevoeging.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JHK gebruiken jullie ook erg graag
Ik durf dat best te erkennen hoor. Pelle > Siggy.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Pelle is zo'n beestStond die bij Ajax te ballen had je nu al bijna op het Leidseplein gestaan.
Wel sneu dat geen enkele Ajacied dat durft te erkennen. Past qua speelstijl eigenlijk nog beter bij Ajax dan bij Feyenoord.
Gewaagde opmerking zegquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik durf dat best te erkennen hoor. Pelle > Siggy.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat (ik rechtvaardig het niet) Feyenoordsupporters er niet zo'n overdreven heisa van moeten maken. Zelf zijn ze net zo triest. JHK, 40-45, kankergrappen over Mevr. van Gaal, en zo kan ik doorgaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze toevoeging.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dank je. Ik had ook wat moeite met het typen ervan. Gelukkig bracht de overwinning van gisteravond mij in een jubelstemming waardoor ik dit makkelijker kon erkennen.quote:
Jawel joh. Pelle is echt een baas alleen gisteren zakte hij steeds terug om Blind te dekken, toen kwam hij er aanvallend niet echt aan te pas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
Wel sneu dat geen enkele Ajacied dat durft te erkennen.
Want die grappen maken alleen Feyenoorders jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat (ik rechtvaardig het niet) Feyenoordsupporters er niet zo'n overdreven heisa van moeten maken. Zelf zijn ze net zo triest. JHK, 40-45, kankergrappen over Mevr. van Gaal, en zo kan ik doorgaan.
zit niet te janken man was je überhaupt al geboren bij dat Van Gaal incidentquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat (ik rechtvaardig het niet) Feyenoordsupporters er niet zo'n overdreven heisa van moeten maken. Zelf zijn ze net zo triest. JHK, 40-45, kankergrappen over Mevr. van Gaal, en zo kan ik doorgaan.
Indien je doelt op de 5 min. voorafgaand aan de 1-1 dan geef ik je gelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor de 1-1 vond ik Ajax al een stuk sterker dan Feyenoord.
Verdedigend is het ronduit zwak. Al maanden zo eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Pelle is zo'n beestStond die bij Ajax te ballen had je nu al bijna op het Leidseplein gestaan.
Wel sneu dat geen enkele Ajacied dat durft te erkennen. Past qua speelstijl eigenlijk nog beter bij Ajax dan bij Feyenoord.
De oorsprong ligt daar wel altijd ja in die rotte stad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Want die grappen maken alleen Feyenoorders ja
Nah, viel ook wel mee. Ze waren sterker, maar kwamen er niet echt door.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Kansen zijn er inderdaad zeker geweest. Maar zelfs een grotere of nieuwe achterstand had ik Ajax nog wel weg zien werken. Puur omdat Feyenoord het niet meer kon belopen, ze meer gaten lieten vallen, niet meer compact optraden. Gewoon dodelijk om dit Ajax ruimte te geven om te voetballen. Dan zal 90% van de clubs het afleggen.
Nelson, volgens onze stadionspeakertquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat op zich ook wel weer klopt. Het is dat Nelom er helemaal niets van kan anders stond BMI natuurlijk centraal.
ja tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Want die grappen maken alleen Feyenoorders ja
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De oorsprong ligt daar wel altijd ja in die rotte stad.
Ja, heel fijn allemaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik praat o.a. normaal met Dven over de wedstrijd. Figuren als jij en Da_Sandman komen hier alleen maar om het kleine kind uit te hangen.
zoiets jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:30 schreef eight het volgende:
[..]
Indien je doelt op de 5 min. voorafgaand aan de 1-1 dan geef ik je gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |