Dat lijkt me gezien je aversie tegen die prachtige wezens echt een prima conclusie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:
een tot op heden kinderloos stel.
Voorlopig nog geen nesteldrang hierquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien je aversie tegen die prachtige wezens echt een prima conclusie.
goede tip. Thanks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef imikethat het volgende:
Zeg dat je onvruchtbaar bent en dan smullen van de zure gezichten die ze opzetten
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef imikethat het volgende:
Zeg dat je onvruchtbaar bent en dan smullen van de zure gezichten die ze opzetten
Ik heb geen hekel aan kinderen of zo. Echt niet. Maar om nou zelf eraan te beginnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef MichaelScott het volgende:
Zeg dat je kinderen niet kan uitstaan en geniet ervan dat ze boos worden.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
Sta na het eerste riedeltje op, zeg dat je overtuigd bent en meteen gaat beginnen, en verlaat het pand.
Wel compliment voor je TTquote:
Lastig hoor, al die werkgevers van je af slaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Kwalberto het volgende:
Verkapt "Ik heb wijsbegeerte gestudeerd" topic
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Stel, stel dat je vrouwelijke helft nou "Lisa" heet he? Dan zou ik gewoon keihard roepen: "YOU ARE TEARING ME APART LISA!" en dan met veel emotie enzo, dat maakt die vrouwtjes wel zwak.
Maak je geen zorgen. Daar zag ik ook tegen op, maar daar groei je vanzelf in, en op een bepaald moment weet je niet andersquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Lastig hoor, al die werkgevers van je af slaan
Maar als je een werkgever hebt, heb je wel altijd zorgen, want dan heb je een kwetsbaar stukje van jezelf dat rondloopt in die boze buitenwereld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Daar zag ik ook tegen op, maar daar groei je vanzelf in, en op een bepaald moment weet je niet ander
Oh hi horkiquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
I DID NOT HIT HER, I DID NOT, I DID NOT HIT HER!
Oh hi ZuidKardinaal
jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Maar als je een werkgever hebt, heb je wel altijd zorgen, want dan heb je een kwetsbaar stukje van jezelf dat rondloopt in die boze buitenwereld.
Deze man doorziet, pareert en deelt genadeloos uit. Driewerf chapeauquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Daar zag ik ook tegen op, maar daar groei je vanzelf in, en op een bepaald moment weet je niet anders
Dat laatste vooral. En dan alle bezwaren goed praten. Ik denk dat het voor ouders ook wel zo voelt, maar er zijn ook mensen die daar (voorlopig) nog anders over denken! En als je de bezwaren te groot vindt, dan is dat je goed recht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zitten ze trouwens alleen te juichen hoe geweldig hun kinderen zijn, of raden ze je ook specifiek aan er vooral aan te beginnen?
Beter gewoon wachten tot ze dat riedeltje een keer bij hun thuis afdraaien en met dezelfde boodschap naar de slaapkamer vertrekkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
Sta na het eerste riedeltje op, zeg dat je overtuigd bent en meteen gaat beginnen, en verlaat het pand.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon wachten tot ze dat riedeltje een keer bij hun thuis afdraaien en met dezelfde boodschap naar de slaapkamer vertrekken
Mensen doen dat bij mij nooit, heel opvallend. Ze benadrukken juist meestal dat je er wel het juiste type voor moet zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:09 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. En dan alle bezwaren goed praten. Ik denk dat het voor ouders ook wel zo voelt, maar er zijn ook mensen die daar (voorlopig) nog anders over denken!
'Jij zou echt een héél goeie moeder zijn.. 'quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mensen doen dat bij mij nooit, heel opvallend. Ze benadrukken juist meestal dat je er wel het juiste type voor moet zijn
"Je went er aan" is geen goed argument.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:09 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. En dan alle bezwaren goed praten. Ik denk dat het voor ouders ook wel zo voelt, maar er zijn ook mensen die daar (voorlopig) nog anders over denken! En als je de bezwaren te groot vindt, dan is dat je goed recht.
Misschien zijn ze teleurgesteld stiekem en proberen ze dat op deze manier goed te maken voor zichzelf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
'Jij zou echt een héél goeie moeder zijn.. '
Ja precies. Als je geen kinderen krijgt (je mag niet 'nemen' zeggen van de ouderpolitie, kinderen krijg je ) is er ook niks waar je aan moet te wennen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Je went er aan" is geen goed argument.
Of jaloers. Dat jij naar dat feestje kan en zij niet 'want Storm heeft zijn vaste bedritueel nodig'quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien zijn ze teleurgesteld stiekem en proberen ze dat op deze manier goed te maken voor zichzelf.
Of het is een heel uitgebreid pyramidespel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Of jaloers. Dat jij naar dat feestje kan en zij niet 'want Storm heeft zijn vaste bedritueel nodig'
Ja, dat begin ik ondertussen ook te vermoeden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Of het is een heel uitgebreid pyramidespel.
Vraag ze een keer of ze mee gaan op reis buiten een schoolvakantie omdat het dan heel veel goedkoper isquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ja precies. Als je geen kinderen krijgt (je mag niet 'nemen' zeggen van de ouderpolitie, kinderen krijg je ) is er ook niks waar je aan moet te wennen.
Scholen, ook zoiets, met hun krampachtig volhouden aan lestijden. Alsof een kind aan de heroďne komt als ie een weekje mist omdat ie is wezen skiën.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag ze een keer of ze mee gaan op reis buiten een schoolvakantie omdat het dan heel veel goedkoper is(om maar te zwijgen van het feit dat ouders voor meer tickets enzo moeten dokken).
Ow, ze zullen zich best vermaken, ouders. Net zoals ik me met mijn studie heb vermaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef remlof het volgende:
Terechte klacht. De enige reden dat ouders steeds weer die riedel afsteken is omdat ze je mee willen zuigen in hun eigen lijden, hun verneukte levens.
Studiefinancering vs neukfinancering (kinderbijslag).quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:20 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ow, ze zullen zich best vermaken, ouders. Net zoals ik me met mijn studie heb vermaakt.
Maar er wordt wel begrepen dat niet iedereen die ene studie leuk vindt. Wat betreft ouderschap moet dat besef nog komen
Met een studie kan je stoppen, met kinderen niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:20 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ow, ze zullen zich best vermaken, ouders. Net zoals ik me met mijn studie heb vermaakt.
Maar er wordt wel begrepen dat niet iedereen die ene studie leuk vindt. Wat betreft ouderschap moet dat besef nog komen
Studiefinancering is ook neukfinancering. Alleen mét condoomsquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Studiefinancering vs neukfinancering (kinderbijslag).
Belletje naar Jeugdzorg, kamer overhoop gooien, pannen laten schimmelen en een halve fles whisky atten als de inspecteur langs komt, zo geregeldquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een studie kan je stoppen, met kinderen niet.
Daarom zijn ze zo volhardend.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef Waterloos het volgende:
Bazenop
Ik zou die ook zo geformuleerd hebben.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef WithCanonyoucan het volgende:
Vroeger kwam de pastoor langs om te zeggen dat het hoog tijd was kinderen te krijgen. En zo niet dan was het hoog tijd om je vrouw op de klippen te zetten.
Yep ben ook dol op vakantiequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef MacorgaZ het volgende:
r/childfree
Kinderen, oké, maar zelf kinderen?
Doe mij maar 4 vakanties naar het buitenland per jaar en een mooie dure Audi voor de deur van mijn luxe vrijstaande huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |