Dat lijkt me gezien je aversie tegen die prachtige wezens echt een prima conclusie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:
een tot op heden kinderloos stel.
Voorlopig nog geen nesteldrang hierquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien je aversie tegen die prachtige wezens echt een prima conclusie.
goede tip. Thanks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef imikethat het volgende:
Zeg dat je onvruchtbaar bent en dan smullen van de zure gezichten die ze opzetten
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef imikethat het volgende:
Zeg dat je onvruchtbaar bent en dan smullen van de zure gezichten die ze opzetten
Ik heb geen hekel aan kinderen of zo. Echt niet. Maar om nou zelf eraan te beginnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef MichaelScott het volgende:
Zeg dat je kinderen niet kan uitstaan en geniet ervan dat ze boos worden.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
Sta na het eerste riedeltje op, zeg dat je overtuigd bent en meteen gaat beginnen, en verlaat het pand.
Wel compliment voor je TTquote:
Lastig hoor, al die werkgevers van je af slaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Kwalberto het volgende:
Verkapt "Ik heb wijsbegeerte gestudeerd" topic
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Stel, stel dat je vrouwelijke helft nou "Lisa" heet he? Dan zou ik gewoon keihard roepen: "YOU ARE TEARING ME APART LISA!" en dan met veel emotie enzo, dat maakt die vrouwtjes wel zwak.
Maak je geen zorgen. Daar zag ik ook tegen op, maar daar groei je vanzelf in, en op een bepaald moment weet je niet andersquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Lastig hoor, al die werkgevers van je af slaan
Maar als je een werkgever hebt, heb je wel altijd zorgen, want dan heb je een kwetsbaar stukje van jezelf dat rondloopt in die boze buitenwereld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Daar zag ik ook tegen op, maar daar groei je vanzelf in, en op een bepaald moment weet je niet ander
Oh hi horkiquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
I DID NOT HIT HER, I DID NOT, I DID NOT HIT HER!
Oh hi ZuidKardinaal
jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Maar als je een werkgever hebt, heb je wel altijd zorgen, want dan heb je een kwetsbaar stukje van jezelf dat rondloopt in die boze buitenwereld.
Deze man doorziet, pareert en deelt genadeloos uit. Driewerf chapeauquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Daar zag ik ook tegen op, maar daar groei je vanzelf in, en op een bepaald moment weet je niet anders
Dat laatste vooral. En dan alle bezwaren goed praten. Ik denk dat het voor ouders ook wel zo voelt, maar er zijn ook mensen die daar (voorlopig) nog anders over denken! En als je de bezwaren te groot vindt, dan is dat je goed recht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zitten ze trouwens alleen te juichen hoe geweldig hun kinderen zijn, of raden ze je ook specifiek aan er vooral aan te beginnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |