kijk uit brada anders krjig e 48 uur crewbash terwijl de neuzen er dan met note vanaf komen mattiequote:
Nah. Kon echt alle kanten op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Als die 1-1 niet valt wordt dit gewoon 0-3. Snap echt niet wat er gebeurt in die hoofden...
Nee hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Tyron het volgende:
Jullie zijn de tweede helft trouwens helemaal weg getikt.
Heeft beter gespeeld dan de vrij/mathijssen grootste deel van het seizoenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Beek ja?
Ik had het idee dat hij geen idee had waar die mee bezig was.
Nou misschien kijk ik dan subjectief naar zijn individuele fouten maar man man, bij de 2-1 was het echt zijn fout hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft beter gespeeld dan de vrij/mathijssen grootste deel van het seizoen
Nee zegt ie hahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef eight het volgende:
[..]
Nah. Kon echt alle kanten op.
[..]
Nee hoor
Okquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
DomRanjajan boos jongen? Alle berichte verwijderen...
#schuldvanschakenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien kijk ik dan subjectief naar zijn individuele fouten maar man man, bij de 2-1 was het echt zijn fout hoor.
Pffft, zijn ze jou weer vergeten aan je bed vast te bindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Klopt. Maar ook het opstaan en blijven voetballen na de 1-1.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Caland het volgende:
Feyenoord mist de bravoure om na zo'n 0-1 door te drukken. Gaat er ook niet inkomen ben ik bang.
Ajax valt kwalitatief toch ook zwaar tegen al het hele seizoen. Kan je best wat meer lef tonen in zo'n pot.
Welke berichten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach, bij Feyenoord is dat een must om verdediger te worden. Zo af en toe een individuele fout maken waar een goal uit komt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien kijk ik dan subjectief naar zijn individuele fouten maar man man, bij de 2-1 was het echt zijn fout hoor.
Mocht voor het eerst naar buiten vandaag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pffft, zijn ze jou weer vergeten aan je bed vast te binden
Hij moest kiezen tussen Schone en Bojan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh fijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
90 minuten laf reactie-voetbal gespeeld. Chapeau hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |