voor het idee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Barca EL gaat spelen volgend jaar
Vind ik ook jammer maar niet vanwege dat laatstequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het jammer dat JVC Cuijk eruit ligt. Nu heb ik geen enkele club meer om te steunen in de beker.
Kort gedekt waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
was de laatste man van Ajax nu zwanger?
Ik blijf Hansie steunen, wat er ook gebeurt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het jammer dat JVC Cuijk eruit ligt. Nu heb ik geen enkele club meer om te steunen in de beker.
Daphne Koster...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
was de laatste man van Ajax nu zwanger?
Feyenoord heeft een half uur leuk gespeeld, tot de 1-1. Daarna was het om te huilen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Originele_Naam het volgende:
Tactitisch zeer matig van Feyenoord, Koeman moet zich eens achter de oren gaan krabben
heerlijk.Na afgelopen zondag tegen een ontzettend zwak team doen alsof ze de beste van Nederland zijn.Uiteraard zet Ajax ze even op hun plekquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoord is echt niks. Helemaal kapot gespeeld
t was helemaal niks man. Beetje counteren en hopen op mazzelquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een half uur leuk gespeeld, tot de 1-1. Daarna was het om te huilen.
Als dan ook nog Armenteros erin komt, weet je dat het voorbij is.
jij vind zwarte piet/negerzoenen etc ook racistisch zekerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is dit nou weer voor racistisch iets
Fischer gaat naar alleen blanken
Hoesen gaat naar een klas voor donkere kids
racisten ajax
We hebben het dan ook wel over een club welke bewust scout op spelers ben dan wel een crimineel verleden dan wel hartproblemen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is dit nou weer voor racistisch iets
Fischer gaat naar alleen blanken
Hoesen gaat naar een klas voor donkere kids
racisten ajax
ga naar bed wijsneusquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben het dan ook wel over een club welke bewust scout op spelers ben dan wel een crimineel verleden dan wel hartproblemen...
Totaal verziekte clubcultuur waar zelfs de stadionspeaker niet schoon is.
owh godquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben het dan ook wel over een club welke bewust scout op spelers ben dan wel een crimineel verleden dan wel hartproblemen...
Totaal verziekte clubcultuur waar zelfs de stadionspeaker niet schoon is.
Ja, samenvatting nu op Veronicaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |